Einde van de wereld

Reactiescore
2.304
Gezien niemand erom gevraagd heeft, geef ik hier mijn lijstje.

Ik ben deze wereld vol goede moed begonnen als complete noob en ben uiteindelijk als moraalbreker beginnen spelen onder TheFarmersLife. In dit lijstje ga ik me dus voornamelijk focussen op het gebied dat ik een beetje heb gevolgd (namelijk de westelijke rim) en de spelers waarmee ik contact hebt gehad. Dit zijn natuurlijk TheFarmersLife en andere Tides leden. Hierdoor kan het lijstje een beetje subjectief overkomen, mijn excuses hiervoor. :)

Speler awards
Beste speler:
Ik heb zoveel goeds gehoord over zoveel spelers. Toppers zoals RSaM, Mamba en Finnvard die Tides carry'n. Als mb kan ik echter niemand anders nomineren dan bram-takkie: een mb die uiteindelijk een hoofdaccount wordt om de stam te redden van de ondergang 10/10.

Beste stamspeler:
Ik denk dat ik hier terecht Red Sky at Morning
mag neerzetten. Deze mannen hebben veel deff geleverd en veel clears gesmeten voor de stam. Persoonlijk denk ik 1 van de redenen dat Tides zo dominant was deze wereld.

Beste aanvaller:
Ik denk dat het onterecht zou zijn om iemand anders dan Against All Odds hier neer te zetten. Deze dames hebben de fronten van Blow Me Up, Kaarsvet, Bananenkrommer en Jekkeuh eigenhandig gebroken. Beetje gek om 4 fronten te breken!

Beste verdediger:
Veel respect voor Alexander13
en Jekkeuh! Deze mannen hebben met de beschikbare middelen gewoon goed verdedigd!

Grootste vv slet:
Hier ga ik moeten gaan voor 2 individuele spelers: Aaron van TFL en Tuur van Fallen Souls. Twee mannen die gewoon doen en zichzelf wegcijferen in het belang van de stam, fantastisch om te zien!

Grootste ego:
Ik denk dat een Martijn (AAO) hier vernoemen niet onterecht is. Hij weet wat hij wil en komt hier ook voor uit. Gelukkig is dit ego niet onterecht, Martijn en co weten hoe dit spelletje werkt en hebben menig tegenstanders doen breken deze wereld

Gezelligste speler:
In de Tides discord altijd leuk kunnen zeveren met melish. Verder altijd een leuke tijd gehad met Jason en Aaron (TFL). Inge daarentegen :/

Mooiste spelersnaam:
Sons Of Durin : de naam boezemt gewoon gezag in. Top naam!

Mooiste profielfoto speler:
Screenshot 2021-02-08 at 19.35.36.pngScreenshot 2021-02-08 at 19.35.23.png
TFL omdat het gewoon perfect past bij het account: er zitten gewoon een gekken op die non-stop farmen.
BSaN omdat het gewoon iets nerdy heeft wat me aanstaat, moeilijk uit te leggen.

Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik ben gewoon verbaasd van hoe actief de community eigenlijk wel niet is, soms beetje salty, soms beetje kortzichtig maar wel een leuke plaats om mijn tijd te verdoen!

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Sons of Durin : Ik heb een beetje W69 gespeeld en heb daar toch gezien hoe dit account een mooie groei heeft gekend. Spijtig dat ze op delete gingen.

Voor wie heb jij echt respect:
Kerouac Ik snap oprecht niet hoe jij het zolang hebt uitgehouden met deze bende: leuke kerels maar veel werk. Respect!

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Beetje afgezien toen Jason een tijdelijke stop heeft ingevoerd. Kerel waarmee ik initieel contact mee had en die me onder zijn armen heeft genomen als moraalheer om me dan de beginselen van TW heeft uit te leggen. Hopelijk komt hij snel terug!

Stam awards
Beste stam:
Ik kan hier eigenlijk geen andere stam neerzetten dan VFsnip. Deze mannen hebben de hele tijd gewoon Rose uitgedaagd, edels gesnipt en het forum overgenomen. Ik denk dus dat ze volledig in hun opzet geslaagd zijn om als stam gewoon plezier te hebben en daar draait het spelletje ook uiteindelijk om, niet?

Slechtste stam:
Ik ga hier moeten gaan voor Rose. Het was een stam met, volgens mij, toch veel potentie om die dan zo plots uit elkaar te zien vallen door interne problemen. Beetje spijtig om te zien. Echter was dit misschien wel nodig op Tides het hoofd te bieden.

Beste leider:
Vrij duidelijk Kerouac. Zoals eerder aangegeven heeft deze astronaut het reilen en zeilen van Tides overgenomen nadat melish tijdelijk is moeten stoppen. De winnende situatie waar Tides zich nu in bevindt is daarom grotendeels aan hem te danken.

Edit: Blijkbaar hebben Sammy en Stan samen Tides opgericht en heeft Stan dan uiteindelijk solo leiderschap op zich genomen. Dit is dus iets wat ik als buitenstaander dus niet wist, excuses voor deze aanname!

Slechtste leider:
Ik denk niet dat ik over voldoende kennis bezit om hier iemand neer te zetten maar heb wel gehoord dat mensen meer hadden verwacht van Eric (AM).

Mooiste stamnaam:
Strength to Survive

Mooiste stamplaatje:
Screenshot 2021-02-08 at 19.45.06.png

Wie had je graag in de stam gehad: VFsnip, puur voor de potentiële memes. Verder een paar Tides leden zoals Bram (RTJ), Rick (AAO), Sammy (BSaN) en Stan (Finnvard)

Wie had je liever niet in je stam gehad:
/

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er: @Harlequin of Hate Hoe goed deze jongen het ook bedoelde, hij bereikte altijd het omgekeerde van zijn doel. Zijn laatste posts zijn echter wel een verbetering!

Favoriete forumposter: VFsnip voor de chaos, melish voor de uiteenzettingen. Verder kan ik ook nog genieten van CostaRica. Ik heb het gevoel dat Bram zich altijd kritisch opstelt om een neutraal oordeel te vellen. Dit kan ik als wetenschapper in spé wel apprecieren.

Minst favoriete forumposter:
Hoe meer posts, hoe meer vreugde!
Favoriete topic:
4x7f9h.jpg

Minst favoriete topic:
Muziektopic, zonder specifieke reden eigenlijk.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Snelheid 1, echt wel een zege indien je zoals mij niet zoveel tijd hebt.

Slechtste instelling deze wereld:
Geen OS buiten stamgenoten. Maakt alles net dat tikkeltje moeilijker.

Mooiste actie deze wereld:
Tides leden vergelijken met landen, subjectief gezien men hoogtepunt van deze wereld.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
TFL die 24/7 verlaat en uiteindelijk Tides joined. Dit heeft denk ik bepaalde zaken in gang gezet die het einde hebben versnelt.
Verder zou je ook kunnen argumenteren dat het de Tides-premade was.

Grootste blunder van W75:
Alles wat ik gedaan heb als moraalbreker deze wereld?
4x7h7h.jpg

Dit was het. Als ik iemand ben vergeten, dan heb je gewoon pech.
Alvast bedankt aan men boys om me onder de arm te nemen en me in te leven in de community!

Groetjes,
Bram | Istari
 

Bijlagen

  • 4x7f1b.jpg
    4x7f1b.jpg
    72,5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Zonder FF.. waren Jekkeuh en Bananen nooit gebroken :eek2:
 
Reactiescore
786
Mooiste actie deze wereld:
Tides leden vergelijken met landen, subjectief gezien men hoogtepunt van deze wereld.

Zonder twijfel, beste actie deze wereld.
Bedankt voor de overige vernoemingen noobert x
 
Bovenaan