"Einde van de wereld?"

DeletedUser75946

Guest
Hey , al een maand en half gestopt met tw maar wel blij dat de overwinning eindelijk binnen is. Triestig hoe er nog zoveel heisa kan ontstaan over wie welke award krijgt, wat een bullshit.

Het grote voordeel van Par op deze wereld was dat iedereen goed met elkaar overeen kwam, alles deed voor elkaar en niet aan zichzelf dacht.

De laatste acties en ruzies tonen net het tegenovergestelde, voor iemand die een heel leuke tijd in Par heeft beleefd vind ik het jammer om het toch in mineur te zien eindigen.

Maar goed, dat zal mij worst wezen uiteraard, ik onthoud de goede tijden! Trump out! #globalwarmingisfakenews
 
Reactiescore
760
Het is heel simpel Ganje denkt dat de halve stam zijn actie goed keurde < maar verre van maar zoals de meeste al zeide we wouden de w beeindigen

76bf2f2f1eb64857c1beef94ee91a234.png


hier komt het de manier waarop ganja dit heeft gedaan is de rede wrm 2/3 van par op hun flipt als ze dit gwn netjes hadden gedaan inplaats van de laatste 5 uur van de w....... wat zwaar triestig en kinderachtig is . hadden er om heel de jank rank nummer 1 geen gezeik geweest.

ik hoop dat leo eens gaat inzien dat niemand de rank boeit maar de manier waarop..
 

DeletedUser77689

Guest
Wat vonden jullie van onze actie?
door Pyralvex, citaat doet t niet haha

Maanden niet op het forum gekeken, ga ook niet teruglezen maar deze opmerking zag ik dan nog net wel. Idd heerlijke actie! Iedereen dacht oke deze is binnen, Goede troll :D

Wil even iedereen bedanken die het binnen par voor elkaar hebben gekregen om de wereld winst te pakken met een stam die de eerste maanden zeer controversieel was. Niemand behalve de leden van Par hadden gedacht dat dit uberhaupt mogelijk was.
Heb deze wereld erg fijn gespeeld, wil allereerst Steven (ritwp) en Rogier bedanken voor de leuke eerste paar maanden,
ook bedankje naar het team van Ltdarky die vanaf het begin van de wereld heeft gezorgd dat we allen zeer actief waren.

Verder dank aan Wesly die vanaf 500k de touwtjes in handen nam en het account tot het einde redelijk onderhouden heeft, petje af dat hij nagenoeg in zn eentje(ik heb ook mijn tijden gekent maar niet consequent) 2 mil aan puntjes erbij heeft gesprokkeld. Knap dat hij het al die tijd volgehouden heeft, menig speler(zobeetje iedereen) zou er na een paar weken mee opgehouden zijn aangezien solo account onderhouden erg tijdrovend is en wat mij betreft niet echt motiverend.

Verder een bedankje aan iedereen die de wereld mogelijk heeft gemaakt. Welke tw filosofie men ook aan heeft gehangen, ik vond dit een amuserende wereld. Veel trashtalk, beetje geprik met mesjes, het ene kamp tegen het ander, waarbij beide partijen ervan overtuigd zijn dat ze gelijk hebben. Moraalridders die een showtje maken.

Weet nog goed hoe ik uitgekotst werd ((door met name de moraalridders)Je weet wel die spelers die elke start van elke wereld luid aanwezig zijn en waar je na een aantal maanden om de beurt niks meer van hoort) nadat ik AMB leavde voor Par. Werd van spionage beschuldigd terwijl ik juist leavde omdat ik de moraalridderts een beetje zat was en Raymon/maxime in Par mijn eerste tw matties/mentoren zaten daar en waren niks anders dan lovend, aangezien ik niks meer met amb had omdat er nog maar een aantal spelers waren die er vanaf het begin bij waren en ik het niet eens was met de politiek die amb al die tijd gevoerd had, al die tijd grote mond maar toen par en amb eenmaal front had heeft amb helemaal niks laten zien Steven had het druk met school die tijd en rogier was na een paar saaie weken zijn zin verloren dus ging stoppen. Heb toen besloten voor eigen plezier te gaan en wesly was ook positief dus zou er sws weer een gemotiveerde speler bij krijgen, Verder merkte ik al heel snel dat de sfeer in par helemaal top was, ik kon zeggen wat ik wilde(degene die me kennen weten dat ik ongeveer 80% vd tijd aan het stoken ben en grapjes aan het maken ben) ben in eerdere werelden door dit gedrag vaak al snel als oneerlijke speler weggezet (onloyaal) omdat ik tw speel met de filosofie dat ik alles voor de stam over heb gelang de stam het verdiend, Valt dit weg heb ik geen enkel probleem met het joinen van bijvoorbeeld de vijand. Maar binnen Par heb ik mezelf wel echt een beetje thuis gevoeld, veel meer dan in welke stam dan ook in alle werelden die ik tot nu toe heb gespeeld.

Het was erg gezellig met zn allen, of deze winst nou echt een prestatie was of niet valt over te discussiëren , maar een stam van begin tot eind gemotiveerd houden is een overwinning op zich.
Het gedoe van de laatste dagen heb ik me helemaal niet in verdiept.

Heb erg genoten.

Dank voor diegene die Par al die tijd geleid hebben.


Groetjes
Bart,


Tot op een volgende wereld!
 

DeletedUser76789

Guest
Het is heel simpel Ganje denkt dat de halve stam zijn actie goed keurde < maar verre van maar zoals de meeste al zeide we wouden de w beeindigen

76bf2f2f1eb64857c1beef94ee91a234.png


hier komt het de manier waarop ganja dit heeft gedaan is de rede wrm 2/3 van par op hun flipt als ze dit gwn netjes hadden gedaan inplaats van de laatste 5 uur van de w....... wat zwaar triestig en kinderachtig is . hadden er om heel de jank rank nummer 1 geen gezeik geweest.

ik hoop dat leo eens gaat inzien dat niemand de rank boeit maar de manier waarop..

tegenwoordig mag je dus niet meer edelen tot het einde... en we zijn voordat het aftellen is begonnen al gestart met edelen. dus de laatste 5 uur is bullshit. daarin is tussentijds ook nog eens het aftellen gestaakt.
dus als nozem nog wou had hij nog zeker 3 dagen de tijd om er een strijd van te maken, maarja hij had al zijn troepen op zichzelf gegooid en in plaats van edelen leaved hij de stam...

Dus hou maar op met die haat, want wij stonden gewoon volledig in ons recht om nog een laatste slag te staan op de #1 positie. Deze actie is op meerdere werelden gebeurt en nog nooit zoveel commotie over is geweest, alleen de afgelopen 10-15 werelden heeft de #1 positie meestal een grotere voorsprong.


was best geslaagd, en het beste wat par kon doen was onze dorpen clearen en edelen zodat de deff op was en zo laatste dorp met geheim weer kon terug pakken

ik vond het persoonlijk echt extreem grappig :p
je denkt dat het nu wel voorbij was en daarna gebeurt zoiets onverwachts.
Want mensen hier vergeten, dat Nozem het zelfde heeft gedaan tijdens de eerste keer dat de Countdown in ging. Dus eigenlijk moeten we je bedanken Pyralvex :rolleyes:
 
Reactiescore
760
tegenwoordig mag je dus niet meer edelen tot het einde... en we zijn voordat het aftellen is begonnen al gestart met edelen. dus de laatste 5 uur is bullshit. daarin is tussentijds ook nog eens het aftellen gestaakt.
dus als nozem nog wou had hij nog zeker 3 dagen de tijd om er een strijd van te maken, maarja hij had al zijn troepen op zichzelf gegooid en in plaats van edelen leaved hij de stam...

Dus hou maar op met die haat, want wij stonden gewoon volledig in ons recht om nog een laatste slag te staan op de #1 positie. Deze actie is op meerdere werelden gebeurt en nog nooit zoveel commotie over is geweest, alleen de afgelopen 10-15 werelden heeft de #1 positie meestal een grotere voorsprong.

Simpel je excuses aanbieden is voor jullie ego zeker al te hoog gegrepen jammer dit... en volgens staat er duidelijk wrm bijna de halve stam jullie uitkraamt.
 

DeletedUser77130

Guest
Simpel je excuses aanbieden is voor jullie ego zeker al te hoog gegrepen jammer dit... en volgens staat er duidelijk wrm bijna de halve stam jullie uitkraamt.

Sorry voor het langer laten duren van W55 dan nodig was.
Sorry voor het niet genoeg volstampen van de geheimen voor 20 december 2017. (Let wel dat wij hierin niet als enigen hebben verzaakt, maar wel daar primair de meeste def hadden staan, maar het bleek niet voldoende).
Sorry dat we nu éénmaal harder farmden, 24/7 ons scheeldraaiden en bij sommigen de indruk gewekt hebben niet meer te edelen. We legden in juridische bewoordingen niet vast dat we zouden stoppen met edelen, maar deden wel ons beklag gezien de strijd in december niet meer over vaardigheden ging.

Als iemand jou zegt: Ik ga de strijd fair aan. En die loopt vervolgens een achterstand op, brand al zijn ammo (grondstofpakketjes) op en heeft een week later ineens veel meer edels dan zouden de meesten ook denken: 'Dafucq am I doing it for?' Dat is praktisch wat we zeiden toen de positie niet meer uitstraalde wat het beste, actiefste en meest vooraanstaande account zou zijn en niet alleen een uithangbord voor ons hea, maar voor Par en voor heel W55.

Wij - mijn team en ik - hebben tot Koen hier begon met een post dat het allemaal aan Ganja en de Ganja-squad lag ons gericht op de interne lijnen, om Par niet extern te benadelen en omdat wij vonden dat het intern prima opgelost kon worden. Koen klapte uit de school hier op het algemeen forum, vervolgens krijg ik diezelfde avond hier op het AF en op Skype van twee handjesvol mensen commentaar over mijn handelen en waarom die Koen nou zo'n post gemaakt heeft en waarom ik in eerste instantie niet reageer. Als je excuses wilt maak dan een lijstje, dan zal ik wel eea aanvinken, maar de aktie zelf en onze handelingen in het nieuwe jaar sta ik volledig achter, gezien de voorgeschiedenis en gezien we een fair game wilden, namens en voor ons account, de stam en w55.
 
Reactiescore
3.540
Jannes, ookal liggen we niet altijd op 1 lijn. Je woorden zijn precies hoe ik en de meeste van Par hier over denken.

Leo heeft al eerder deze geintjes geflikt. Helaas is het bewijs dat Leo zegt niet meer te edelen, plots verdwenen. Helaas heb ik daar geen screen van gemaakt.
We hebben de wereld proberen te rekken om Nozem zijn #1 te geven. Ook nu nog staan er accounts te popelen om te leaven.

Helaas heeft Koen aangegeven de rang 1 te willen, maar niets meer te maken willen hebben met THGM en daarom dus op delete.

Om ere wie ere toekomt laten zijn vrienden vanuit Core PAR dit toe... hoe moeilijk het ook is.

Ik heb de inlog van Nozem en heb hem al eens door iemand terug in Par gelaten, maar uit respect voor Koen, zijn account en zijn beslissing sluiten we nu winnend af zonder de persoon die de wereldwinst het meest verdient.

Hoe laf dit is, is niet te beschrijven. Het erge is ook nog, Leo heeft er totaal geen moeite mee en heeft zijn billenlikkers opgeroepen om voor hem te spreken in een positieve weg over zijn gedragingen.

Helaas dat zulke parasieten (geen andere woorden voor) steeds vaker opduiken en ook nog op steeds hogere rangen.

Al met al wens ik iedereen behalve THGM een fijne toekomst en wil ik iedereen bedanken die niet gerunned is!



Heeft ook geen zin, je weet dat je bullshit lult met je neppe profetische gelul van je. 90% van PAR heeft je bericht gezien. Dat je jezelf nog wilt goedpraten is dan nog het ergste. Ik hoop je nog eens aan de vijandelijke zijde te mogen treffen. Dan weet ik in ieder geval dat ik kata's mag gaan bouwen.

Mooi gezegd :)

Feiten blijven dat Leo en zijn team een stamgenoot enorm genaaid hebben (bewust). Dat team is gewoon niets noemenswaardig, geen terechte nummer 1 en verdient al helemaal geen wereldwinst want meer als floppen met zijn stam en overlopen naar de stam waar die eerder veel kritiek over had heeft die eigenlijk niet gepresteerd.

Ik moet zeggen, Par heeft zeker de wereldwinst verdiend wegens de andere stammen echt 100% pure sh*t waren. Blijf er ook bij dat ze stabs deden en deze wereld dus 1 grote flop is geweest.

Wat mij betreft puur op niveau bekeken 1 van de zwakste TW werelden ik al gezien heb, mag daarom ook in het rijtje met w28 gezet worden!

Toch gefeliciteerd aan het oude Par want die hebben al het werk moeten doen en laten we hopen dat de overlopers op het einde deze overwinning niet gaan claimen.
 

DeletedUser77689

Guest
tegenwoordig mag je dus niet meer edelen tot het einde... en we zijn voordat het aftellen is begonnen al gestart met edelen. dus de laatste 5 uur is bullshit. daarin is tussentijds ook nog eens het aftellen gestaakt.
dus als nozem nog wou had hij nog zeker 3 dagen de tijd om er een strijd van te maken, maarja hij had al zijn troepen op zichzelf gegooid en in plaats van edelen leaved hij de stam...

Dus hou maar op met die haat, want wij stonden gewoon volledig in ons recht om nog een laatste slag te staan op de #1 positie. Deze actie is op meerdere werelden gebeurt en nog nooit zoveel commotie over is geweest, alleen de afgelopen 10-15 werelden heeft de #1 positie meestal een grotere voorsprong.

Wauw, vind ik echt een top instelling van jou! Ik las net gewoon op ons forum dat jullie account had aangegeven dat Nozem de nr 1 positie kon bestrijken. Daarna zeker discussie over dat hij ook OD zooi eerste wilde staan en jullie hier niet aan wilde ingeven? Toen heeft nozem denk ik zn eigne troepen gedumpt om weer te boosten waarna jullie dachten, oo fuck it. We pakken snel even plek 1? Waarna nozem dus beide niet op plek 1 zou staan?

Je mag het best even uitleggen hier wat er nou precies gebeurt is,


Dat Nozem misschien kinderachtig heeft gereageerd geeft jou niet ineens het recht om maar gewoon te doen waar je zin in hebt. Aan je punten is zo hard te zien dat je nog even echt snel bent gaan boosten, Dat je als argument geeft dat nozem dat ook had kunnen doen is lullig aangezien je dus wist dat hij al al zn troepen doodgemaakt had.
Vind het echt zonde dat Nozem eruit is gestapt, die gasten hebben er vanaf begin van de wereld bijgezeten, zich altijd overal hard voor gemaakt, waren altijd actief. Tuurlijk betekend het niet direct dat ze plek 1 moeten hebben dan, maar jullie hadden gezegd dat hij die mocht hebben. Hoezo vonden jullie dat jullie die meer verdiende dan Nozem?
Was een vent geweest en had een normaal gesprek gevoerd, ondanks dat je het niet eens bent met de uitlatingen van je gesprekspartner, je had de eer aan jezelf kunnen houden. Nu kom je voor mij gewoon over als een gier.


Had nu ook forum beetje doorgelezen en dit viel mij op

TheHappyGanjaMan op 11.01.2018 om 13:29 uur

De wereldwinst is nu binnen mr als t aan mij had gelegen hadden we geleaved en jullie eens laten zien waarom wij hier op deze felbegeerde en verdiende 1e plek staan! je speelt echter niet alleen dushe.
Daarbij realiseer ik me ook dat het grootste gedeelte van de stam zich er uberhaupt niet mee heeft bemoeid door een kant te kiezen, tegenover hun zou dat ook niet netjes zijn.


Echt wat een shit opmerking zeg, lekker makkelijk om zoiets aan het einde van de wereld te zeggen als er nauwelijks nog iemand online was, je heb /het hier gewoon over de stam waar n aantal maanden in heb gezeten en leuk mee hebt samen gespeeld.//////// Had je inactieve accounts willen gaan opedelen om te laten zien wie er op de felbegeerde nr 1 plek staat?? LOL, geen idee hoe de vork precies in zn steel zit maar wat een droeftoeter opmerking.

Heb nog even naar nozem zn punten gekeken, hij is de afgelopen maand 500k gegroeid, Ganja is de laatste week 1.5 miljoen gegroeid op een tegenstander die helemaal niks meer deffte. Je dorp gemiddelde is bijna 2k hoger dan die van Nozem. Wie denk je dat je bent dat je andere kan aanspreken op hun gedrag dat volgens jou niet door de beugel kan, maar dat je het daarna zelf wel gewoon gaat zitten doen? Pot verwijt de ketel, bahbah,


Weet ook niet waarom ik me hiermee bezig houd want zoals al aangegeven was dit best nieuw voor mij, je heb wel echt humor
''strijden om plek 1'' je bedoeld zo snel mogelijk inactieve accounts opedelen en die naar 12k knallen :D Je moet echt trots zijn op je nr 1 account

Mooi gezegd :)

Feiten blijven dat Leo en zijn team een stamgenoot enorm genaaid hebben (bewust). Dat team is gewoon niets noemenswaardig, geen terechte nummer 1 en verdient al helemaal geen wereldwinst want meer als floppen met zijn stam en overlopen naar de stam waar die eerder veel kritiek over had heeft die eigenlijk niet gepresteerd.

Ik moet zeggen, Par heeft zeker de wereldwinst verdiend wegens de andere stammen echt 100% pure sh*t waren. Blijf er ook bij dat ze stabs deden en deze wereld dus 1 grote flop is geweest.

Wat mij betreft puur op niveau bekeken 1 van de zwakste TW werelden ik al gezien heb, mag daarom ook in het rijtje met w28 gezet worden!

Toch gefeliciteerd aan het oude Par want die hebben al het werk moeten doen en laten we hopen dat de overlopers op het einde deze overwinning niet gaan claimen.

Jannes was het?
Ik kom hier idd even de overwinning claimen xD haha :D lol nee jk, heb hier nauwelijks aan meegedragen,

Maargoed als ik het dus goed begrijp is deze wereld 1 grote flop geweest omdat Par stabs deed? :p

Er waren in het begin van de wereld een paar akkefietjes, maar om dat er nou elke keer bij te pakken terwijl 80% van de spelers van toen vast al wel gestopt was?
Denk eerder dat de flop is dat niemand de ''stabbers'' weg heeft kunnen spelen.

Niveau was op deze wereld idd een beetje droevig, maargoed dat is niet gek aangezien de beste spelers altijd alleen in het begin van de wereld actief zijn, daarna stoppen en dan hier zoals jokersbrain aan het eind van de wereld even uitspraken te doen alsof je w55 constant bij hebt gehouden.


Par heeft gewoon verdiend gewonnen, omdat ze al die tijd een eenheid vormde. Iets dat amb/appie en weet ik veel welke stammen niet voor elkaar kregen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
Jannes was het?
Ik kom hier idd even de overwinning claimen xD haha :D lol nee jk, heb hier nauwelijks aan meegedragen,

Maargoed als ik het dus goed begrijp is deze wereld 1 grote flop geweest omdat Par stabs deed? :p

Er waren in het begin van de wereld een paar akkefietjes, maar om dat er nou elke keer bij te pakken terwijl 80% van de spelers van toen vast al wel gestopt was?
Denk eerder dat de flop is dat niemand de ''stabbers'' weg heeft kunnen spelen.

Niveau was op deze wereld idd een beetje droevig, maargoed dat is niet gek aangezien de beste spelers altijd alleen in het begin van de wereld actief zijn, daarna stoppen en dan hier zoals jokersbrain aan het eind van de wereld even uitspraken te doen alsof je w55 constant bij hebt gehouden.


Par heeft gewoon verdiend gewonnen, omdat ze al die tijd een eenheid vormde. Iets dat amb/appie en weet ik veel welke stammen niet voor elkaar kregen

Nu niet afdoen als een paar akkefietjes he. Er waren zwart op wit duidelijke stabs en heel par inclusief de leiding deed er helemaal niets aan, sterker nog ze gingen de stabs bij iedereen (o.a bij mij) goed praten. Dat ze al snel controle kregen en er geen reden meer was om dergelijk vuil spel te spelen wilt niet zeggen dat Par het licht heeft gezien en ze heilig zijn gaan spelen. Dat is een totale misvatting van je.

Par deed stabs, leiding accepteerde dat dus we noteren dat Par nu eenmaal een stabstam is. Daar valt eigenlijk niet over te discussiëren. Voor derest herhaal je mijn post voornamelijk wegens ik ook zei dat de andere stammen niets voorstelde en par verdiend te winnen ect ect ect.

'de beste spelers altijd in het begin actief zijn' nou dat moet je vooral niet tegen mij zeggen wegens ik mijn werelden altijd wel uitspeel elke dag van de eerste tot de laatste dag. W55 enkel gestopt omdat ik elke stam tot zelfs elk account op mijn mb na mij niets boeide en ik helemaal geen contact mee wou hebben, tevens nog een stam leide op w51 waar altijd de focus op heeft blijven staan ook was ik met een team begonnen en zijn deze 2 personen ook al snel afgehaakt waardoor ik solo overbleef waar ik al helemaal geen zin in had wat opzich spijtig was want IBmS was echt een veel belovend top account. Overigens kan ik mij geen top spelers in de start herinneren tenzij je op AMB doelt maar dan deel ik je mening zeker niet wegens het merendeel echt pijnlijk zwak was.

Ik wou deze gehele wereld solo spelen met het account wegens ik alle stammen slecht vond maar mijn medespelers vonden dat saai/eenzaam dus moesten we kiezen tussen AMB, DR en Par. Kwamen al snel tot de conclusie dat DR 100% noob was. AMB zwakke leiding had en veel spelers die het hoog in hun bol hadden maar wel een miniem aan potentieel en Par de beste stam als collectief was maar wegens ze stabs toe lieten nooit een optie geweest is. Werd dus AMB. Daar zat ik dan op een wereld waar ik bij niemand wou samen werken op mijn mb na, in een stam waar ik niet wou zitten en tevens solo op het account wegens mijn medespelers ook geen zin meer hadden.

Om nog even op Leo terug te komen, ook hij heeft Par zitten belagen over hun stabs en had blijkbaar niet zoals ik en mijn team het karakter nee tegen ze te zeggen want geloof mij Itdarky heeft lang en veel moeite gedaan om ons binnen te halen. Om maar even duidelijk te stellen dat er wel degelijk mensen zijn die zich houden aan hun principes.

Nogmaals feli aan Par met afstand de beste stam (meen ik), jammer van de stabs en jammer van de Appie overlopers. Goed dat de wereld gedaan is want zowel in het begin als nu in het einde zijn er triestige dingen gebeurd. En laten we hopen dat Leo nooit pronkt met zijn overwinning en rang want dat zou echt pijnlijk sneu zijn voor hemzelf.

Slotje!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76667

Guest

Mooi gezegd :)

Feiten blijven dat Leo en zijn team een stamgenoot enorm genaaid hebben (bewust). Dat team is gewoon niets noemenswaardig, geen terechte nummer 1 en verdient al helemaal geen wereldwinst want meer als floppen met zijn stam en overlopen naar de stam waar die eerder veel kritiek over had heeft die eigenlijk niet gepresteerd.
Stab of genaaid? Ik hoor het je zo vaak zeggen (eigenlijk alleen maar). Laten we het niet over floppen hebben, welk acc speelde jij ook al weer? Was jij niet gerunt toen het even moeilijk werd voor je?

Ik moet zeggen, Par heeft zeker de wereldwinst verdiend wegens de andere stammen echt 100% pure sh*t waren. Blijf er ook bij dat ze stabs deden en deze wereld dus 1 grote flop is geweest.

Wat mij betreft puur op niveau bekeken 1 van de zwakste TW werelden ik al gezien heb, mag daarom ook in het rijtje met w28 gezet worden!

Toch gefeliciteerd aan het oude Par want die hebben al het werk moeten doen en laten we hopen dat de overlopers op het einde deze overwinning niet gaan claimen.
Was zo shit dat je gewoon bent weg gespeeld door het oh zo stabbende Par :rolleyes: Oh nee wacht, nu kom je met een geweldig excuus natuurlijk.. Shoot!
 

DeletedUser77689

Guest
Ik had eigenlijk nieteens een serieuze reactie verwacht maar dank hiervoor!

Ik deel je mening over par niet, maar aangezien ik uiteindelijk ook over stapte zal je dat niet verbazen.
Speel dit spel nu 3 jaar, heb in die tijd geen 1 schone wereld gezien, stabs komen helaas veel te vaak voor maar voor mij is het wel altijd realiteit geweest, voordat ik doorhad hoe het hoorde had ik geen problemen met hier en daar een beetje naaien, Was zelf al 2x gestabt dus voor mij was dat toen gewoon onderdeel van het spel.
Dat dit spel er jaren geleden heel anders uit zag en dat er nog een aantal spelers helemaal naar die standaarden spelen is mooi maar ik heb vaak net iets andere opvattingen over wat wel en niet kan.

Moraalridderschap word naar mijn idee veel teveel gebruik voor politieke doeleinden waardoor ik niet altijd weet wie de echte eerlijke speler is of onderdeel van het leger van de hypocritelingen. Mijn excuses voor de aanvallende toon van mijn berichtje hiervoor, dacht dat jij er hier ook een van was maar denk dat ik me daarin vergist heb.

De reden dat ik uiteindelijk toch maar naar de vijand en die stab stam par ben overgestapt is omdat ik me er maar bij neergelegd heb dat geen enkele stam perfect is, de community is duidelijk niet groot meer dus diegene die willen spelen moeten roeien met de riemen die ze hebben. Als je 10 accounts hebt met 3 spelers per account zit er altijd wel een speler tussen met een vlekje, heb bij mezelf gezien dat er wel degelijk spelers zijn die een tweede kans gewoon aankunnen en niet nogeens de fout in gaan.
Had begin van de wereld gigantisch veel moeite moeten doen om Amb te joinen omdat er in het verleden een stab had plaatsgevonden wat daarna nog extra werd opgeblazen door de propaganda machine van de tegenstander. Dat in combinatie met dat ik toen enkel op het forum kwam om een beetje te stoken of discussie uit te lokken en poep te praten en daardoor elk verhaal dat iemand uberhaupt had kunnen verzinnen wel geloofd kon worden door een aantal forumlezers. Had mijn tw leven toen al wel een tijdje gebeterd maar werd achtervolgd door het verleden.
Na n week vol met praten en mn verhalen helemaal van a tot z uit te leggen uiteindelijk de zorgen van de leiding en enkele spelers weggenomen ben ik uiteindelijk toch toegelaten en heb ik n aantal maanden met veel plezier in amb gezeten maar idd precies wat je zegt, veel spelers hadden het nogal hoog in de bol, weken achter elkaar op het AF gezeik over de stabs van Par, waarna daarna elke scheet al door iedereen veroordeeld werd.

Ben in die tijd een beetje afkeer gaan krijgen tegen de Forum schrijvers, elke wereld weer dezelfde die het AF volspammen, en precies dezelfde die altijd weer meepraten.
Dat de beste spelers er aan het begin zijn en daarna weg was sarcastisch bedoeld, al de zogenaamde toppers die op de wereld starten hebben het om de beurt opgegeven, weken lang zagen op het AF en toen het uiteindelijk puntje bij paaltje kwam waren ze allemaal weg. Commentaar op alles en iedereen, werd er een beetje moe van. Nadat AMB dus n tijdje zonder leiding zat en vrijwel de gehele stam alweer uit andere spelers bestond maar gewoon besloten om voor mn eigen speelplezier te gaan en schijt te hebben aan de ongeschreven gedragsregels die je gedicteerd worden

Ik ben even kwijt wat Par in het begin allemaal door precies heeft geflikt, maar hetgeen dat ik me nog wel kan herinneren is dat een speler op een account dat later namechange deed een echte stab had gepleegd door afspraken te schenden. Deze speler is niet lang daarna van het account afgestapt, verder was er iets met 4foat wat van beide kanten niet helemaal klopte en volgens mij nog iets wat uiteindelijk wel mee viel. Maargoed in par gebeurde dus dingentjes die niet klopte, AMB was naar mijn idee stiekem geen haar beter,, gebeurde ook dingen die als par ze zou doen weer hele shitstorm zou geven maar aangezien ze allemaal elkaar de hand boven het hoofd houden krijgt dit geen aandacht. Maargoed toen AMB een speler toeliet die mij 3 maanden daarvoor op de classic nog hard gestabt had was het voor mij klaar, toen ik commentaar gaf werd hier nauwelijks aandacht aan besteed, ik moest werelden gescheiden houden volgens sommige. Verder hadden ze fair play in zoon hoog vaandel staan dat er gewoon openlijk gesproken werd over par kapot recruiten. Par of AMB waren beiden niet helemaal zuiver,

Wat er na mijn overstap gebeurde heeft voor mij weer bevestigd dat het enkel om progaganda en politiek gaat, werd beschuldigd van stabben en zelfs spionage terwijl ik van mening ben dat iedereen altijd zijn stam mag verlaten als hij/zij het niet meer ziet zitten. Al die gasten die weken aardig tegen me deden stuurden weer berichtjes van zie je wel je bent geen haar veranderd. In de weken erna stapt ineens de halve wereld over naar Par, mensen die me daarvoor beschuldigden kwamen doodleuk mee.

Er word naar mijn idee echt veel te vaak met 2 maten gemeten. Daarom heeft denk ook n hele groep spelers complete schijt aan wat er op het AF gebeurd. Ik ben ook van plan om me er komende werelden niet meer mee te gaan bemoeien.
 
Reactiescore
3.540
Stab of genaaid? Ik hoor het je zo vaak zeggen (eigenlijk alleen maar). Laten we het niet over floppen hebben, welk acc speelde jij ook al weer? Was jij niet gerunt toen het even moeilijk werd voor je?


Was zo shit dat je gewoon bent weg gespeeld door het oh zo stabbende Par :rolleyes: Oh nee wacht, nu kom je met een geweldig excuus natuurlijk.. Shoot!

Misschien eens beginnen met mijn post's te lezen dan had je deze 100% foute post en slechte poging tot mij te counteren niet hoeven maken ;)

Overigens gestopt en dat ook bekend gemaakt op het AF ver voor mijn account in oorlog is geraakt met Par dus hoef mezelf al helemaal niet te verantwoorden.

@jokersbrain, IDGAF about your opinion. Jij was al weg voordat W55 in de midgame ging, niet te hard huilen.

Zie niet in waarom dat relevant zou zijn aan de discussie. Even een serieuze vraag aan jouw gericht, waarom speel jij TW als je elke optie tot een uitdaging ontweken hebt?

Erg leuke en aangename post. Zo heb ik ze graag en zal daarom ook de tijd nemen om op dezelfde toon te reageren :p

Ik had eigenlijk nieteens een serieuze reactie verwacht maar dank hiervoor!

Ik deel je mening over par niet, maar aangezien ik uiteindelijk ook over stapte zal je dat niet verbazen.
Speel dit spel nu 3 jaar, heb in die tijd geen 1 schone wereld gezien, stabs komen helaas veel te vaak voor maar voor mij is het wel altijd realiteit geweest, voordat ik doorhad hoe het hoorde had ik geen problemen met hier en daar een beetje naaien, Was zelf al 2x gestabt dus voor mij was dat toen gewoon onderdeel van het spel.
Dat dit spel er jaren geleden heel anders uit zag en dat er nog een aantal spelers helemaal naar die standaarden spelen is mooi maar ik heb vaak net iets andere opvattingen over wat wel en niet kan.

Het is niet omdat er in het dagdagelijkse leven altijd en overal moorden gebeuren dat men dit moet accepteren. Stabs gebeuren overal en hoe minder mensen er een groot probleem van maken hoe meer het aanwezig zal zijn op deze wereld. Leiders hebben voorbeeld functies en moeten daartegen gewoon hard intreden. In dat opzicht heeft Itdarky enorm zwaar gefaald.

De lijn tussen wat kan en niet kan is dun en daarover valt de discussiëren. Echter een officiële NAP aanvallen onder het motto 'ik had het gevoel hij mij ging aanvallen dus ik edelde hem alvast' is nu niet bepaald de manier waarop je een spel speelt. Wat voor signaal geeft je stam en leiding af aan de buitenwereld door dit te tolereren, zo wil je toch geen wereld winnen :p

Moraalridderschap word naar mijn idee veel teveel gebruik voor politieke doeleinden waardoor ik niet altijd weet wie de echte eerlijke speler is of onderdeel van het leger van de hypocritelingen. Mijn excuses voor de aanvallende toon van mijn berichtje hiervoor, dacht dat jij er hier ook een van was maar denk dat ik me daarin vergist heb.

Klopt zeer zeker wat je hier zegt hoor zulke personen zijn er teveel en dat zaait verwarring. Proberen daar doorheen te zien natuurlijk maar dat is niet altijd zo eenvoudig nee.

Mijn account was naar Par gegaan moesten dergelijke stab situaties zich niet hebben voor gedaan. Voor mij was Par de beste stam maar wij hebben als team toch voor de 2de optie AMB gekozen om vast te houden aan onze principes.

Een Lord Ghost Whisperer/Leo heeft ook zijn enorme afkeur op het AF destijds meermaals getoond wegens Par omdat zijn stam daar toen vijand mee ging worden maar om later dan te gaan overlopen vind ik enorm hypocriet zoals jij aangeeft. Bij hem is dus van toepassing hij het gebruikt heeft voor enkel politieke doeleinden.

Zelf buit ik ook stabs uit op het AF van vijanden maar enkel en alleen het ook echt stabs waren. En ongeacht hoe de wereld zich vormt ik zal er niet meer mee gaan samenwerken op diezelfde wereld. Moest het in mijn eigen stam gebeuren zou ik ook daar een groot probleem van maken maar dan intern. Je mag dus best stabs als politiek doeleinde uitbuiten maar wel in alle eer en geweten. (als ik het duidelijk genoeg uitleg).

De reden dat ik uiteindelijk toch maar naar de vijand en die stab stam par ben overgestapt is omdat ik me er maar bij neergelegd heb dat geen enkele stam perfect is, de community is duidelijk niet groot meer dus diegene die willen spelen moeten roeien met de riemen die ze hebben. Als je 10 accounts hebt met 3 spelers per account zit er altijd wel een speler tussen met een vlekje, heb bij mezelf gezien dat er wel degelijk spelers zijn die een tweede kans gewoon aankunnen en niet nogeens de fout in gaan.
Had begin van de wereld gigantisch veel moeite moeten doen om Amb te joinen omdat er in het verleden een stab had plaatsgevonden wat daarna nog extra werd opgeblazen door de propaganda machine van de tegenstander. Dat in combinatie met dat ik toen enkel op het forum kwam om een beetje te stoken of discussie uit te lokken en poep te praten en daardoor elk verhaal dat iemand uberhaupt had kunnen verzinnen wel geloofd kon worden door een aantal forumlezers. Had mijn tw leven toen al wel een tijdje gebeterd maar werd achtervolgd door het verleden.
Na n week vol met praten en mn verhalen helemaal van a tot z uit te leggen uiteindelijk de zorgen van de leiding en enkele spelers weggenomen ben ik uiteindelijk toch toegelaten en heb ik n aantal maanden met veel plezier in amb gezeten maar idd precies wat je zegt, veel spelers hadden het nogal hoog in de bol, weken achter elkaar op het AF gezeik over de stabs van Par, waarna daarna elke scheet al door iedereen veroordeeld werd.

Klopt, zitten altijd wel spelers met een fout verleden in je stam. 2de kansen mogen op andere werelden zeker gegeven worden mits ze hun fouten erkennen. Maar als de stab op w55 gebeurd is het gewoon boeken toe. 2de kansen krijg je niet op diezelfde wereld.

Geen enkele stam is perfect maar zijn genoeg stammen die wel de juiste weg bewandelen, Par zat daar niet bij :p En nu je het zegt volgens mij hebben wij al eerder tegen elkaar gepost maar kan mij dat zo goed niet meer herinneren.

Ben in die tijd een beetje afkeer gaan krijgen tegen de Forum schrijvers, elke wereld weer dezelfde die het AF volspammen, en precies dezelfde die altijd weer meepraten.
Dat de beste spelers er aan het begin zijn en daarna weg was sarcastisch bedoeld, al de zogenaamde toppers die op de wereld starten hebben het om de beurt opgegeven, weken lang zagen op het AF en toen het uiteindelijk puntje bij paaltje kwam waren ze allemaal weg. Commentaar op alles en iedereen, werd er een beetje moe van. Nadat AMB dus n tijdje zonder leiding zat en vrijwel de gehele stam alweer uit andere spelers bestond maar gewoon besloten om voor mn eigen speelplezier te gaan en schijt te hebben aan de ongeschreven gedragsregels die je gedicteerd worden

Je speelt het spel gewoon fair, eerlijk en met respect voor je tegenspelers. Als iemand je naait mag je die best terugpakken op een niet al te schone manier. Ik verwacht van niemand dat die altijd de heiligheid zelve is, zeker niet. Echter je wel altijd aan je woord houden en je tegenstander te slim af zijn zonder je afspraken niet na te komen. Ik zal even een voorbeeld verhaal vertellen vanuit w51.

Mijn stam had een NAP en die NAP had ons al meermaals genaaid door ons aan te vallen. Nu goed wij hadden hen onrechtstreeks nodig in de strijd tegen een andere stam. Nu was mijn stam een speler aan het breken en de leider van onze NAP stelde een deal voor aan mijn account. Namelijk dat hou zijn clears voor mij zou inzetten in ruil ik bepaalde dorpen niet zou edelen vlak tegen mijn account aan. Wat hij niet wist was dat wij van plan waren een stamgenoot te laten jumpen op die dorpen. Dus ik zeg prima, 'ik' heb geen intentie om die dorpen te edelen en zal er vanaf blijven. Ik geef hem vervolgens zijn coords en hij begon dorpen te vegen voor mij, vervolgens pakt mijn stamgenoot de dorpen die hij wou pakken.

Komt hij naar mij van 'vuile leugenaar, dit en dat'. Ik zeg: Ik zie het probleem niet meteen? De deal was dat ik die dorpen niet zou edelen en dit heb ik niet gedaan dus ik snap het probleem niet zo ^^

Das zeker niet proper en ik had dit never nooit gedaan moest die leider ons niet stabbed hebben door ons meermaals tijdens een NAP aan te vallen. Dan had ik gewoon gezegd, ik kan deze deal niet aannemen want wij zijn van plan die dorpen te laten edelen door een stamgenoot of dergelijke.

Je mag best misleidend/naaiend zijn tegen de spelers die het niet verdienen. Moet natuurlijk wel op iets gebaseerd zijn. Dus ook al word je stabbed, probeer toch nog altijd je afspraken na te komen ^^

Ik ben even kwijt wat Par in het begin allemaal door precies heeft geflikt, maar hetgeen dat ik me nog wel kan herinneren is dat een speler op een account dat later namechange deed een echte stab had gepleegd door afspraken te schenden. Deze speler is niet lang daarna van het account afgestapt, verder was er iets met 4foat wat van beide kanten niet helemaal klopte en volgens mij nog iets wat uiteindelijk wel mee viel. Maargoed in par gebeurde dus dingentjes die niet klopte, AMB was naar mijn idee stiekem geen haar beter,, gebeurde ook dingen die als par ze zou doen weer hele shitstorm zou geven maar aangezien ze allemaal elkaar de hand boven het hoofd houden krijgt dit geen aandacht. Maargoed toen AMB een speler toeliet die mij 3 maanden daarvoor op de classic nog hard gestabt had was het voor mij klaar, toen ik commentaar gaf werd hier nauwelijks aandacht aan besteed, ik moest werelden gescheiden houden volgens sommige. Verder hadden ze fair play in zoon hoog vaandel staan dat er gewoon openlijk gesproken werd over par kapot recruiten. Par of AMB waren beiden niet helemaal zuiver,

Die speler is misschien wel later afgestapt maar had meteen ontslagen moeten worden. Niet omdat die zelf wegging het probleem is opgelost geweest. Ik weet het ook allemaal precies niet meer maar waren nog wel enkele gevallen.

Ik kan mij geen enkele stab of dergelijke situatie van AMB herinneren, heb ook niet zo lang op de wereld gezeten. Maar ik wil AMB zeker niet als een heilige verklaren moest je dat denken :p Ik vond die stam in alle opzichten zwak.

Wat er na mijn overstap gebeurde heeft voor mij weer bevestigd dat het enkel om progaganda en politiek gaat, werd beschuldigd van stabben en zelfs spionage terwijl ik van mening ben dat iedereen altijd zijn stam mag verlaten als hij/zij het niet meer ziet zitten. Al die gasten die weken aardig tegen me deden stuurden weer berichtjes van zie je wel je bent geen haar veranderd. In de weken erna stapt ineens de halve wereld over naar Par, mensen die me daarvoor beschuldigden kwamen doodleuk mee.

Je dat is pijnlijk triestig ja, die laatste zijn het soort spelers ik graag aanpak op het forum. Is dan ook weer erg dat Par zulke spelers aanneemt vind ik.

Er word naar mijn idee echt veel te vaak met 2 maten gemeten. Daarom heeft denk ook n hele groep spelers complete schijt aan wat er op het AF gebeurd. Ik ben ook van plan om me er komende werelden niet meer mee te gaan bemoeien.

Je moet ergens tegen kunnen ook natuurlijk he. Als je niet tegen mensen zoals mij kunt moet je maar geen stabs of dergelijke dingen doen :D Als je gewoon normaal doet en niemand iets misdaan hebt zal je met mij nooit een probleem hebben. AF is leuk maar kan soms vermoeiend zijn. Word je grote jongen van!

Wil overigens nog meedelen er zat veel leuke, eerlijke spelers rondlopen en werelden er best fair aan toe kunnen gaan. Overigens weer een verwijzing naar w51 die al bij al fair is gebleven en waar mijn stam 100% bestond uit de beste mensen je op TW maar kon vinden. Enige wat je nodig hebt is een dosis geluk er zoveel mogelijk van zulke spelers rondlopen op je wereld (daar is w55 niet mee in de prijzen gevallen) en een leider die de juiste spelers naar je stam haalt.

Maar in grote lijnen ben ik het wel met je eens teveel mensen misbruik maken van gebeurtenissen bij de vijand om eigen politieke doeleindes. Dat is de nagel op de kop :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76667

Guest
Misschien eens beginnen met mijn post's te lezen dan had je deze 100% foute post en slechte poging tot mij te counteren niet hoeven maken ;)

Overigens gestopt en dat ook bekend gemaakt op het AF ver voor mijn account in oorlog is geraakt met Par dus hoef mezelf al helemaal niet te verantwoorden.

Jaa heb je ook bekend gemaakt, maar weer nou eerlijk. Je hebt gewoon gefaald deze wereld. ;)
 
Reactiescore
3.540
Jaa heb je ook bekend gemaakt, maar weer nou eerlijk. Je hebt gewoon gefaald deze wereld. ;)

Ik begon met een team, deden geen abuse, geen boost dorpjes stonden al top 25 en waren 1 van de weinig die onze gs pakketjes nog niet op hadden gebruikt van de top spelers. Tevens in verhouding met onze latere start een veel hogere dagelijkse farm dan nogmaals de gehele top. Cluster was erg sterk en waren immens veel groeimogelijkheden om vrij gemakkelijk een top 3 account te verkrijgen en dit alles deden we stamloos met 360 graden vijanden. Ik durf zelfs te stellen dat als ik een stam was begonnen Par niet bereikt had wat ze bereikt hebben. Waarom ik geen stam maakte? Ik was al solo oprichter/leider van een top stam op w51 middenin een erg actieve oorlog. Je kan immers niet overal je focus en tijd aan besteden.

Mijn team stopte wegens het een kut wereld was en ik volgde. Om op je vraagt te beantwoorden, ik heb ENORM ZWAAR gefaald deze wereld ;) Verder nog wat BS te vertellen? :D
 
Reactiescore
1.454
Jannes heeft inderdaad niet gefaald deze wereld, hij is meer in de steek gelaten!
Als je het over gefaalde spelers wil hebben kan je beter wat andere spelers op deze wereld aanhalen hoor (zoals mijn account :p)
 

DeletedUser76667

Guest
Ik begon met een team, deden geen abuse, geen boost dorpjes stonden al top 25 en waren 1 van de weinig die onze gs pakketjes nog niet op hadden gebruikt van de top spelers. Tevens in verhouding met onze latere start een veel hogere dagelijkse farm dan nogmaals de gehele top. Cluster was erg sterk en waren immens veel groeimogelijkheden om vrij gemakkelijk een top 3 account te verkrijgen en dit alles deden we stamloos met 360 graden vijanden. Ik durf zelfs te stellen dat als ik een stam was begonnen Par niet bereikt had wat ze bereikt hebben. Waarom ik geen stam maakte? Ik was al solo oprichter/leider van een top stam op w51 middenin een erg actieve oorlog. Je kan immers niet overal je focus en tijd aan besteden.
Goed verhaal, lekker kort ;)

Mijn team stopte wegens het een kut wereld was en ik volgde. Om op je vraagt te beantwoorden, ik heb ENORM ZWAAR gefaald deze wereld ;) Verder nog wat BS te vertellen? :D
Daar zijn we het iig over eens. Lekker bezig Jannes, wist wel dat je het zou gaan inzien:D
 
Bovenaan