"Einde van de wereld?"

DeletedUser76789

Guest
Analyseer gewoon het edelgedrag van Ganja + Nozem.

Beide zijn gestopt na het woord van Leo, totdat Ganja op een sneaky manier verder moest gaan + zo sneaky dat Koen geeneens een kans meer zou hebben.

Lekker gewerkt Leo. Tuurlijk mag je hier nog 100 berichten typen over het verkeerd interpreteren en ditdatzuszo :)
Voor mij zijn jullie de meest smerige spelers van wereld 55.

Deze wereld is dicht door mensen als darky,pablito,trump,iroh etc. Als het niet voor hen geweest was had ik deze wereld nooit op zo'n oneerlijke manier af willen sluiten.

Maar voor iedere lezer: analyseer gewoon de gegevens en trek een conclusie. Slappe verhalen van beide kanten begin je niet veel mee.

Iedereen een prettige voortzetting binnen tw gewenst!

Jij bent echt zo eenzijdig als maar kan, een klein kind die zijn vriendje wil zien winnen.
compleet begrijpelijk daar niet van, maar zo gaan janken echt wauw.
Weet je nog dat Nozem hetzelfde heeft gedaan toen de wereld voor het eerst ging aftellen?
Ganja stond toen #1 en zou de wereld diezelfde week eindigen. alleen maar omdat Jugg zijn geheim verloor heeft dit allen nog langer geduurd. Nozem pakte toen (door middel van Boosten) ook de #1 plek op dezelfde manier.
Delzefde tijd ging hij ook nog eens troepen opzichzelf laten doodlopen om een hogere Verslagen tegenstanders rang te krijgen dan Schedel.
Wij doen nu hetzelfde in de laatste dagen en dan is het opeens "een sneaky manier" om de wereld te winnen.
zo kan het wel weer hoor, echt weer typisch dit.
alleen maar grote woorden, maar nooit de feiten op een rijtje hebben, leer eerst eens om dat te doen voordat je dingen in het rond gaat lopen schreeuwen.

Wij hebben gewonnen omdat wij wel tot het uiterste zijn gegaan met farmen en clearen.
En zeggen dat koen geen kans meer gegeven te hebben, Zoals ik al zei hij had zeker kunnen winnen, heeft hij ZELF voor gekozen omdat hij te laks was om door te spelen.
 

DeletedUser78183

Guest
Analyseer gewoon het edelgedrag van Ganja + Nozem.



Maar voor iedere lezer: analyseer gewoon de gegevens en trek een conclusie. Slappe verhalen van beide kanten begin je niet veel mee.

Sorry geen tijd en zin om nog weer op je te gaan reageren Ganja. Je weet zelf wel dat je fout zit ;-)
 

DeletedUser76789

Guest
wij hebben het volste recht om voor de #1 plek te streven.
dat je nu hierop niet meer wil reageren, geeft alleen maar toe dat je weet dat wij gewoon fair en square hebben gewonnen.
 

DeletedUser78183

Guest
wij hebben het volste recht om voor de #1 plek te streven.
dat je nu hierop niet meer wil reageren, geeft alleen maar toe dat je weet dat wij gewoon fair en square hebben gewonnen.

Serieus ja?

Laatste antwoordje dan.
- Ik wil niet op ganja reageren omdat 1) ik mag jullie totaal niet meer en 2) van mij mag iedereen zn eigen conclusies trekken ik heb geen zin in weer een eindeloze discussie.

Iedereen heeft in principe het recht om voor rang 1 te gaan, alleen jullie hebben dat recht weg gegeven toen Leo vertelde dat Schedel zn rang 1 OD kon houden en Nozem rang 1 ranglijst, omdat het volgens Ganja niet het belangrijkste was en jullie wilde toen niet daarop de wereld laten klappen blabla.

Jouw argument: is nooit gezegd gooi eens bewijs!

Ons argument: Er zijn zoveel getuigen van dat dat gezegd is :D en er zijn meerdere spelers die het beamen.

Jullie argument: verkeerde interpretatie, is nooit gezegd gooi eens bewijs. Koen is kinderachtig blabla

Vicieuze cirkel> geen zin in> daarom reageer ik niet.

Maar goed, ik blijf er bij dat het enorm sneu is hoe jullie het gespeeld hebben. Boeit het mij iets dat Ganja nummer 1 staat ipv Koen? Nee! heb ik ook al vaker aangegeven. Dat boeit me geen hol. Alleen dat Ganja eigenhandig er voor heeft gezorgd dat w55 klote wordt afgesloten, ja dat trek ik jullie wel aan. Met een domme egotrippende actie waarvan gezegd was dat het niet zou gebeuren. Chapeau!

Gooi nog een heel verhaal, zeg vervolgens dat ik niet ga reageren doordat jullie fair en square zijn.. lol

Het feit dat ik al niet eens m'n best doe om het uit te praten en m'n post netjes in elkaar zetten moet toch genoeg zeggen. Bye Ganja!
 

DeletedUser76789

Guest
Serieus ja?

Laatste antwoordje dan.
- Ik wil niet op ganja reageren omdat 1) ik mag jullie totaal niet meer en 2) van mij mag iedereen zn eigen conclusies trekken ik heb geen zin in weer een eindeloze discussie.

Iedereen heeft in principe het recht om voor rang 1 te gaan, alleen jullie hebben dat recht weg gegeven toen Leo vertelde dat Schedel zn rang 1 OD kon houden en Nozem rang 1 ranglijst, omdat het volgens Ganja niet het belangrijkste was en jullie wilde toen niet daarop de wereld laten klappen blabla.

Jouw argument: is nooit gezegd gooi eens bewijs!

Ons argument: Er zijn zoveel getuigen van dat dat gezegd is :D en er zijn meerdere spelers die het beamen.

Jullie argument: verkeerde interpretatie, is nooit gezegd gooi eens bewijs. Koen is kinderachtig blabla

Vicieuze cirkel> geen zin in> daarom reageer ik niet.

Maar goed, ik blijf er bij dat het enorm sneu is hoe jullie het gespeeld hebben. Boeit het mij iets dat Ganja nummer 1 staat ipv Koen? Nee! heb ik ook al vaker aangegeven. Dat boeit me geen hol. Alleen dat Ganja eigenhandig er voor heeft gezorgd dat w55 klote wordt afgesloten, ja dat trek ik jullie wel aan. Met een domme egotrippende actie waarvan gezegd was dat het niet zou gebeuren. Chapeau!

Gooi nog een heel verhaal, zeg vervolgens dat ik niet ga reageren doordat jullie fair en square zijn.. lol

Het feit dat ik al niet eens m'n best doe om het uit te praten en m'n post netjes in elkaar zetten moet toch genoeg zeggen. Bye Ganja!

Ik vind het leuk dat jij nu weer woorden in me mond legt, ik heb nooit de woorden gezegd van "is nooit gezegd gooi eens bewijs!"

jij komt met grote woorden, maar 0.0 argumentatie, en zeggen dat wij de wereld verpest hebben?
die prijs mag je echt alleen en enkel aan jezelf geven!
 

DeletedUser78434

Guest
Ik vind het leuk dat jij nu weer woorden in me mond legt, ik heb nooit de woorden gezegd van "is nooit gezegd gooi eens bewijs!"

jij komt met grote woorden, maar 0.0 argumentatie, en zeggen dat wij de wereld verpest hebben?
die prijs mag je echt alleen en enkel aan jezelf geven!

Nadat Leo is aangesproken, is de forumpost verwijderd (door wie zou je denken....)
De post van Marco (vroegere co) staat er nog wel, dat jullie ook niet verder zouden gaan met dorpen uitbouwen tot op 10.019 + marktplaats naar 23. Ondertussen is jullie gemiddelde ook al 11,5k+

Jullie hebben jezelf al meerdere malen tegengesproken. Het gaat niet om het feit dat je #1 bent, het gaat om het feit hoe. Als Leo nou een PM had gestuurd naar Koen met daarin dat jullie toch wel weer gingen edelen. Dan had het een eerlijke strijd geweest en moge de beste winnen. Maar flikker niet 5 uur voor het eindigt voor 500k aan edels op dorpen, terwijl Koen nog 100 edels heeft en voor 2m kan pakken aan geveegde dorpjes.

Ga dan op z'n minst een eerlijke strijd aan, maar nee. Leo houdt niet van verliezen. Dan maar op een smerige manier de terechte #1 zo ver krijgen dat hij zelfs uit de stam is gegaan.

Par is verkloot sinds jullie komst, met jullie bedoel ik THGM en Schedel.

Schedel die mijn edels blockte op het geheim, want hij wilde zelf macht.

Ja mensen je leest het goed. Schedel blockte mijn edels op een geheim. Nadat hij het geheim had gepakt opende hij een topic.
Wat stond daarin?
Dat hij Par zou leaven met het geheim als hij rang 1 OD niet mocht. Toen zijn de afspraken omtrent rang en OD gemaakt.

Ja, het is een stabwereld en met bovengenoemde 2 accounts ook zo gebleven.
 

DeletedUser77130

Guest
Nadat Leo is aangesproken, is de forumpost verwijderd (door wie zou je denken....)

Bovenstaande berust op speculatie.

De post van Marco (vroegere co) staat er nog wel, dat jullie ook niet verder zouden gaan met dorpen uitbouwen tot op 10.019 + marktplaats naar 23. Ondertussen is jullie gemiddelde ook al 11,5k+

In die post wordt benoemd dat het geen stijl is uit te bouwen, maar het in principe vrijgegeven wordt, omdat het toch niet tegen te houden valt wanneer iemand ermee begint.

Jullie hebben jezelf al meerdere malen tegengesproken. Het gaat niet om het feit dat je #1 bent, het gaat om het feit hoe. Als Leo nou een PM had gestuurd naar Koen met daarin dat jullie toch wel weer gingen edelen. Dan had het een eerlijke strijd geweest en moge de beste winnen. Maar flikker niet 5 uur voor het eindigt voor 500k aan edels op dorpen, terwijl Koen nog 100 edels heeft en voor 2m kan pakken aan geveegde dorpjes.

Ga dan op z'n minst een eerlijke strijd aan, maar nee. Dan maar op een smerige manier de terechte #1 zo ver krijgen dat hij zelfs uit de stam is gegaan.

Ik speel niet op NozemOil, dus houd mij niet verantwoordelijk voor het effectief al dan niet op weggaan of blijven te drukken. Hij is vandaag nog een keer uitgenodigt en ik gun hem ook de stamwinst.

Par is verkloot sinds jullie komst, met jullie bedoel ik THGM en Schedel.

Schedel die mijn edels blockte op het geheim, want hij wilde zelf macht.

Ja mensen je leest het goed. Schedel blockte mijn edels op een geheim. Nadat hij het geheim had gepakt opende hij een topic.
Wat stond daarin?
Dat hij Par zou leaven met het geheim als hij rang 1 OD niet mocht. Toen zijn de afspraken omtrent rang en OD gemaakt.

Ja, het is een stabwereld en met bovengenoemde 2 accounts ook zo gebleven.

Jouw edels hadden nooit op dat geheim van TQB mogen lopen, dat weet je best. Afspraak was dat Schedel die geheimen zou fixen. Intussen was Koen zijn ODD aan het boosten, terwijl die nooit een noemenswaardige massa op zich heeft gehad. Beetje raar dan #1 ODD te willen staan, toch?
 
Reactiescore
12
ik zou vooralsnog wel willen zien waar dit precies afgesproken is.... een take it to court zou ik zeggen, kijken wat een rechter vind van beschuldigingen zonder bewijs... tot die tijd staan jullie helemaal nergens in deze voorlopig nutteloze discussie.

Jouw argument: is nooit gezegd gooi eens bewijs!

Ons argument: Er zijn zoveel getuigen van dat dat gezegd is :D en er zijn meerdere spelers die het beamen.

Jullie argument: verkeerde interpretatie, is nooit gezegd gooi eens bewijs. Koen is kinderachtig blabla

Vicieuze cirkel> geen zin in> daarom reageer ik niet.

dat is niet een argument van ons, dat is een weerlegging op jullie argument. waarin wij bewijsvoering vragen over een in onze ogen: leugen. K nodig je uit om in het skypegesprek van Par terug te gaan scrolle naar 20 december (wanneer schedel zijn forumpost maakte)
Er zijn kanten gekozen, en ieder aan nozems kant zegt dat de post waarin wij iets zeiden wel bestond. Dan is het opeens waar? Dus als ik 3 vrienden verzamel en wij claimen dat China in Europa ligt, dan ligt China in Europa?

In de discussie over de #1 OD tussen schedel en nozem heb k mijn mening gegeven dat ik vond dat schedel de #1 plek heeft verdiend omdat hij zonder op zichzelf te boosten 1e OD stond! Als t in die discussie over rangen ging, dan vertelde k jullie altijd dat ganja ging strijden voor #1, zoals ik al maanden deed. Maar dat was niet het gaval het ging over schedel en nozem en #1 OD. Ganja is nooit akkoord gegaan met het evt. weggeven van rang 1. een afspraak voor rang 1 en 2 zouden toch echt gemaakt moeten worden tussen de #1 en #2.

Na de eerste x dat we de geheimen hadden en nozem ons voorbij schoot op een soortgelijke manier is er gezegd dat we dat niet meer gingen inhalen. Haal dit uit de context en jullie lezen en claimen nu dat wij zeiden: "we gaan niet meer edelen." Echter is dat niet wat er gezegd werd! Wij zijn gwn door gaan farmen en munten sparen, waarna wij op soortgelijke manier als nozem bij ons deed hem voorbij zijn gegaan de 2e x dat we de geheimen hadden.
 
Reactiescore
1.454
Ben ik nou de enige die niet begrijpt dat mensen zo bijzonder veel waarde hechten aan een rang? Het gaat om het team, niet het individu.

Verder, @thgm, jullie hebben duidelijk de schijn gegeven dat jullie niet meer voor die plek gingen. Dat jullie dit op het laatste moment wel hebt gedaan is gewoon ronduit smerig. Helaas had ik niet beter van jullie verwacht na de streken die jullie deze wereld geflikt hebben...
 

DeletedUser77130

Guest
Verder, @thgm, jullie hebben duidelijk de schijn gegeven dat jullie niet meer voor die plek gingen. Dat jullie dit op het laatste moment wel hebt gedaan is gewoon ronduit smerig.

Even hypothetisch:
Wat zou jij zeggen als iemand met wie je in de race bent en die het eindelijk tegen jou aflegt ten minste 60 edels koopt vlak voor de sluiting van de wereld?
Vind jij dat moreel en sociaal aanvaardbaar of acceptabeler?
 
Reactiescore
760
Even hypothetisch:
Wat zou jij zeggen als iemand met wie je in de race bent en die het eindelijk tegen jou aflegt ten minste 60 edels koopt vlak voor de sluiting van de wereld?
Vind jij dat moreel en sociaal aanvaardbaar of acceptabeler?

Leo heel par zegt het zowat en jij ontkent het nog steeds beetje lachwekkend , vervolgens je had rond uit 48 uur om te edelen en je doet het de laatste paar uur ? dat zegt toch eigelijk al genoeg je wist dat afspraken er waren en wou zeker zijn van je rang dus doe je het op zoon lage manier nou congratz met je rank hoop dat je er nog vele jaren van kan genieten. puber die niet tege zijn verlies kan.
 
Reactiescore
1.454
Even hypothetisch:
Wat zou jij zeggen als iemand met wie je in de race bent en die het eindelijk tegen jou aflegt ten minste 60 edels koopt vlak voor de sluiting van de wereld?
Vind jij dat moreel en sociaal aanvaardbaar of acceptabeler?

Nee, maar dat is weer een ander verhaal. Het gaat hier om het feit dat je schijn hebt gegeven dat je niet voor de eerste plek meer ging en daarna sneaky toch de eerste plek ging behalen. Dat vind ik vrij laag.

Verder, iemand anders zijn ethische tekortkommingen praten jouw fouten niet goed he...
 
Reactiescore
12
ik ken een oud-hollands gezegde:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

wat nozem deed bij de eerste countdown is wat wij deze keer gedaan hebben... wij accepteerde het toen...


Daarbij lees ik nog steeds enkel de waardeloos onderbouwde posts van op hun teentjes getrapte nozem vrienden die t nog steeds niet kunnen accepteren.

Enige wat jullie hier aan t doen zijn is haat zaaien en speculeren over wat er nou allemaal wel niet gebeurd en/of afgesproken had kunnen zijn of is geweest ofso?!?
Tot ik verscheidenheid/vernieuwing in jullie reacties lees zal ik me er ook niet meer verder mee bemoeien.
 
Reactiescore
141
Ik vind dit gedrag echt absurd.
Er is nooit een afspraak geweest dat Nozem #1 zou worden, Niks in de buurt daarvan!

Zijn jullie nou daadwerkelijk zo vergeetachtig? Iedereen uit Par heeft die post voorbij zien komen, behalve het account dat de post geschreven had. Ik sluit me volledig aan bij Roy, Koen en Paul. Jammer dat het zo is moeten gaan.
 

DeletedUser76789

Guest
Het gaat hier om het feit dat je schijn hebt gegeven dat je niet voor de eerste plek meer ging en daarna sneaky toch de eerste plek ging behalen.

Heel duidelijk, Wij hebben nooit de schijn gegeven om #2 te blijven.
Wij hebben altijd al gestreden voor #1.
Jullie leggen ons woorden in de mond, alweer.

Zijn jullie nou daadwerkelijk zo vergeetachtig? Iedereen uit Par heeft die post voorbij zien komen, behalve het account dat de post geschreven had.

ik vind het knap dat jij dingen kan zien die er nooit geweest zijn, want dat betreft kan je ook zien dat wij in die dezelfde chat nog extra bevestiging is gevraagd.

http://i64.tinypic.com/clw5y.png

Graag gedaan
 

DeletedUser76667

Guest
Nadat Leo is aangesproken, is de forumpost verwijderd (door wie zou je denken....)
De post van Marco (vroegere co) staat er nog wel, dat jullie ook niet verder zouden gaan met dorpen uitbouwen tot op 10.019 + marktplaats naar 23. Ondertussen is jullie gemiddelde ook al 11,5k+

Jullie hebben jezelf al meerdere malen tegengesproken. Het gaat niet om het feit dat je #1 bent, het gaat om het feit hoe. Als Leo nou een PM had gestuurd naar Koen met daarin dat jullie toch wel weer gingen edelen. Dan had het een eerlijke strijd geweest en moge de beste winnen. Maar flikker niet 5 uur voor het eindigt voor 500k aan edels op dorpen, terwijl Koen nog 100 edels heeft en voor 2m kan pakken aan geveegde dorpjes.

Ga dan op z'n minst een eerlijke strijd aan, maar nee. Leo houdt niet van verliezen. Dan maar op een smerige manier de terechte #1 zo ver krijgen dat hij zelfs uit de stam is gegaan.

Par is verkloot sinds jullie komst, met jullie bedoel ik THGM en Schedel.

Schedel die mijn edels blockte op het geheim, want hij wilde zelf macht.

Ja mensen je leest het goed. Schedel blockte mijn edels op een geheim. Nadat hij het geheim had gepakt opende hij een topic.
Wat stond daarin?
Dat hij Par zou leaven met het geheim als hij rang 1 OD niet mocht. Toen zijn de afspraken omtrent rang en OD gemaakt.

Ja, het is een stabwereld en met bovengenoemde 2 accounts ook zo gebleven.

Het is erg typerend dat juist jij begint over stab praktijken :rolleyes:, Schedel stond terecht nummer 1 OD maar jij moest zo nodig Koen (nozem) boosten.. Leuk dat je nu dan weer menstruatie pijntjes hebt maar reageer dat lekker af op iemand anders.

THGM en Schedel zijn de meest actieve acc's geweest in par, al helemaal de laatste maanden. De eerste stam massa hebben wij opgezet terwijl jij de grote aanvalscoordinator was.. Kom niet met onzin dat wij het niet verdienen en probeer geen zieltjes te winnen op het AF.

Ben ik nou de enige die niet begrijpt dat mensen zo bijzonder veel waarde hechten aan een rang? Het gaat om het team, niet het individu.

Verder, @thgm, jullie hebben duidelijk de schijn gegeven dat jullie niet meer voor die plek gingen. Dat jullie dit op het laatste moment wel hebt gedaan is gewoon ronduit smerig. Helaas had ik niet beter van jullie verwacht na de streken die jullie deze wereld geflikt hebben...

Al die streken? :p Welke dan?
 
Bovenaan