"Einde van de wereld?"

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Even terug op @Team Whale kan niet snipen.

Wat een onzin lol. Hele heisa begon om dat 1 van onze co's, die oevrigens al meerdere werelden heeft gewonnen, vroeg hoe iedereen een backtime dodged wat vervolgends werd geïnterpreteerd als ''team whale kan niet dodgen''.
 

DeletedUser78155

Guest
Even terug op @Team Whale kan niet snipen.

Wat een onzin lol. Hele heisa begon om dat 1 van onze co's, die oevrigens al meerdere werelden heeft gewonnen, vroeg hoe iedereen een backtime dodged wat vervolgends werd geïnterpreteerd als ''team whale kan niet dodgen''.

En dat werd opeens Whale kan niet snipen + opeens kan Gnome dat ook niet :D
Lachertje
 
Reactiescore
489
Miljaardedju, voor ne gentenaar kunde gij toch een serieus pakske zagen ze vent. Nie neute , nie pleuje!



Wtf is dat mijn schuld als mijn co u report? Moet ik al zijn doen en laten controleren? Laat mij nie lachen.

En als ge genaaid zijt door uw ex stamgenoten, omdat ze voor de betere stam kiezen, doet er dan iets aan. Er is een deftige nr 2 stam gevormd, die nu al een hoop goeie spelers bij elkaar heeft die het ons moeilijk kunnen maken.

Verder kunnen we wel overeenkomen dat de manier waarop alles is verlopen inderdaad beter kon. Maar vanuit Par hebben we in ieder geval geprobeerd alles zo snel mogelijk rond te krijgen.



Wie the fk ben jij zelfs? Je komt 3 maanden te laat met je "par is een stabstam" propaganda. Het heeft DAN in game niets uitgehaald, en zal NU ook niets uithalen behalve mijn tijd verspillen met te reageren op die zever. AMB-rainwashed. Fake news. You're fired.



We wisselen een BG met DR ( 17 leden ) waarmee we minder en minder goed overeenkwamen in voor 7 nieuwe recruits. Ez way? Wij hadden maar 10 accounts in onze stam zitten. Dat is een beetje weinig zonder BG, en we wilden zelfs oorspronkelijk niet 7 recruits erbij, eerder 5 ofzo, maar die 5 wilden de andere 2 er ook graag bij dus dat was een toegeving. Wtf is er zo erg aan een stam vormen van 15-17 leden? Recruit 2 win? Minder geheimen bij ons dan in Resistance. Meer accounts in Resistance + overblijfsel DR dan in onze nieuwe stam. En ik ben nog niet zeker dat we winnen, moet dat nog eerst allemaal zien gebeuren! Trump out!

Veel shit in je post, ik ben de speler die gestabd werd door Par in het begin.

Ik volgde de wereld niet meer maar in je laatste alinea geef je lekker hoe een stam Par is. Bg laten stikken voor nieuwe recruits, echt een topstam!!!!

Dat je Trump als je voorbeeld neemt geeft ook weer aan hoe een speler jij bent :p
 
Reactiescore
767
Veel shit in je post, ik ben de speler die gestabd werd door Par in het begin.

Ik volgde de wereld niet meer maar in je laatste alinea geef je lekker hoe een stam Par is. Bg laten stikken voor nieuwe recruits, echt een topstam!!!!

Dat je Trump als je voorbeeld neemt geeft ook weer aan hoe een speler jij bent :p

en dan post je dit maar omdat je niks nuttigs te brengen heb :rolleyes:
 

DeletedUser75946

Guest
Nen echten Gentenoar stabt niet, dus Masta, noem jezelf geen echte gentenoar, da zijn echte venten en niet de losertjes van Par. Wil trots zijn op me Gents volk

Jup ne gentenoar stabt en snitcht niet, denkte dat ik dat al heb gedaan? En damn weeral nen eersteklas wanker uit Gent. Miljaaaarde. "anoniem en naamloosheid is iets anders, bla bla bla"

Ik volgde de wereld niet meer. Bg laten stikken voor nieuwe recruits, echt een topstam!!!!

Alles met een reden, en nee niet wereldwinst, maar de samenwerking verliep niet meer vlot. Zou je weten moest je de wereld volgen, maar dat doe je niet, dus je komt weer wat bullshit verkondigen doordat je niet alles weet.-> Nutteloos. Meer woorden hoeven we er bij deze ook niet aan vuil maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78699

Guest
Denk persoonlijk Mastaachief dat jij in Gent niks hebt te zoeken of wel eens zou verschieten wat een vurig karakter Gentenoaren hebben én dat pas echte mannen zijn ipv die kleine kindjes die denken dat ze overal bij horen. Maar denk dat ik je daarnet gezien heb. Zat een klein kindje langs de Graslei in een hoekje al wenend op ze computertje te tikken. Was jij dit toevallig? Of lag je al in bed toen? ( was rond 14u)
 

DeletedUser75946

Guest
Denk persoonlijk Mastaachief dat jij in Gent niks hebt te zoeken of wel eens zou verschieten wat een vurig karakter Gentenoaren hebben én dat pas echte mannen zijn ipv die kleine kindjes die denken dat ze overal bij horen. Maar denk dat ik je daarnet gezien heb. Zat een klein kindje langs de Graslei in een hoekje al wenend op ze computertje te tikken. Was jij dit toevallig? Of lag je al in bed toen? ( was rond 14u)

Alsde gaat trashtalken , doe t dan goed, ge maakt u eigen alleen belachelijk. En voor de rest hebde ook niets om toe te voegen aan de discussies. Wat doet ge hier eigenlijk nog? Aja mij op mijn zenuwen proberen werken, maar kheb al lang door dat ge nen dikke trol zijt dus t raakt mij nie moe k zeggen :) Yow
 

DeletedUser78699

Guest
Ventje, ten eerste moet je niet lomp beginnen doen met woorden. Doe zo tegen uw vrienden, niet op dit forum. Ten tweede, waarom doe ik zo? Overal zie ik jou posten en verdedigen hoe goed Par wel is, geen stabstam en ze met gemak iedereen en alles wegspelen. Ja ik heb respect voor mensen in Par, zoals Nozem bijvoorbeeld maar je hebt ook accounts die me de voeten uithangen en dat zijn ook weer diegene die op dit forum met alle eer willen gaan lopen, zie maar Luffy account en Trump-fanboy. Beide accounts hebben nog NIKS bewezen IG, dus ipv een internetridder te zijn op dit forum, bewijs was IG, dankje. Je bent precies een klein kind met oudere en sterkere vrienden dan hijzelf hoe sterk ze vrienden wel zijn en hoe goed. Ja inderdaad, er zijn mensen in Par met uitstekende skills. Maar ja kijk Mastaachief8, jij bent het kleinere vriendje die maar loopt te stoefen over ze vrienden zonder zelf iets te doen. Allemaal onthouden mensen Mastaachief zit in de aller, allerbeste stam!!
 

DeletedUser78155

Guest
Alsde gaat trashtalken , doe t dan goed, ge maakt u eigen alleen belachelijk. En voor de rest hebde ook niets om toe te voegen aan de discussies. Wat doet ge hier eigenlijk nog? Aja mij op mijn zenuwen proberen werken, maar kheb al lang door dat ge nen dikke trol zijt dus t raakt mij nie moe k zeggen :) Yow

Yow yow, bling bling, LittleNaeve, jij bent een trol! :D
Ik denk dat gij beter ook een muurke bouwt zoals Trump. Eentje rond uwen PC zodat ge uzelf niet meer belachelijk maakt ;)
 

DeletedUser75946

Guest
Ventje, ten eerste moet je niet lomp beginnen doen met woorden. Doe zo tegen uw vrienden, niet op dit forum. Ten tweede, waarom doe ik zo? Overal zie ik jou posten en verdedigen hoe goed Par wel is, geen stabstam en ze met gemak iedereen en alles wegspelen. Ja ik heb respect voor mensen in Par, zoals Nozem bijvoorbeeld maar je hebt ook accounts die me de voeten uithangen en dat zijn ook weer diegene die op dit forum met alle eer willen gaan lopen, zie maar Luffy account en Trump-fanboy. Beide accounts hebben nog NIKS bewezen IG, dus ipv een internetridder te zijn op dit forum, bewijs was IG, dankje. Je bent precies een klein kind met oudere en sterkere vrienden dan hijzelf hoe sterk ze vrienden wel zijn en hoe goed. Ja inderdaad, er zijn mensen in Par met uitstekende skills. Maar ja kijk Mastaachief8, jij bent het kleinere vriendje die maar loopt te stoefen over ze vrienden zonder zelf iets te doen. Allemaal onthouden mensen Mastaachief zit in de aller, allerbeste stam!!

Ik wil niet arrogant lopen doen ofzo maar als er twee accounts zijn die zich voor hun stam inzetten dan zijn wij het wel. Luffy en Trump. Vraag maar na bij de rest, want volgens mij weet ge er niets van. En "bewijs uzelf IG" terwijl ge zelf niet eens durft uitkomen waar ge IG speelt, laat mij niet lachen.

Maar het wordt mij hier iets te persoonlijk, ik ga een duvelke gaan drinken op terras, t amusement nog!
 
Reactiescore
767
Ventje, ten eerste moet je niet lomp beginnen doen met woorden. Doe zo tegen uw vrienden, niet op dit forum. Ten tweede, waarom doe ik zo? Overal zie ik jou posten en verdedigen hoe goed Par wel is, geen stabstam en ze met gemak iedereen en alles wegspelen. Ja ik heb respect voor mensen in Par, zoals Nozem bijvoorbeeld maar je hebt ook accounts die me de voeten uithangen en dat zijn ook weer diegene die op dit forum met alle eer willen gaan lopen, zie maar Luffy account en Trump-fanboy. Beide accounts hebben nog NIKS bewezen IG, dus ipv een internetridder te zijn op dit forum, bewijs was IG, dankje. Je bent precies een klein kind met oudere en sterkere vrienden dan hijzelf hoe sterk ze vrienden wel zijn en hoe goed. Ja inderdaad, er zijn mensen in Par met uitstekende skills. Maar ja kijk Mastaachief8, jij bent het kleinere vriendje die maar loopt te stoefen over ze vrienden zonder zelf iets te doen. Allemaal onthouden mensen Mastaachief zit in de aller, allerbeste stam!!


uhmm ik kan alleen zeggen dat je hier fout zit par. staat niet zo hoog door kwaliteit waar ik me best in kan vinden als mensen dat vinden , maar meer door de samenwerking en niet runnen bij een massa(zie amb) om nu 1 account te gaan benoemen zegt wel weer genoeg over wat jij weet over par.
 

DeletedUser78155

Guest
uhmm ik kan alleen zeggen dat je hier fout zit par. staat niet zo hoog door kwaliteit waar ik me best in kan vinden als mensen dat vinden , maar meer door de samenwerking en niet runnen bij een massa(zie amb) om nu 1 account te gaan benoemen zegt wel weer genoeg over wat jij weet over par.

Alee de volgende analfabeet van Par. die zichzelf en zijn stammetje komt verdedigen.
Nice try, but no.
 

DeletedUser78364

Guest
RIP w55

R2W! hoop dat Res nog de nodige weerstand kan bieden en het par nog moeilijk maakt!
 
Reactiescore
767
Alee de volgende analfabeet van Par. die zichzelf en zijn stammetje komt verdedigen.
Nice try, but no.

uhmm jij zat vast niet in appie of amb want kinderachtiger dan dit kan je niet zijn ? , zeker de leukste thuis ? bijnaam clown?
 

DeletedUser78699

Guest
Grappig hoe Mastaachief niks zelf kan verzinnen & maar alles bevestigt wat ze grote vriendjes zeggen. Net zoals IG
 
Reactiescore
1.167
Wat een trieste bedoelingen hier zeg, ongelofelijk. Noobs.
 
Bovenaan