Einde van de wereld door een nieuwe R2W van Noire?

Oei Jordi wat lees ik… R2W ?! Nothings changed… :biggrin:

W73

Dit was mijn eerste wereld (samen met de quarantaine wereld) na mijn comeback waar ik als MB voor Collationem (Imago) speelde. Volgens mij was dit ook een van de eerste werelden van het account Noire/Jordi na een lange TW break. Noire kwam terecht in de stam Imago en moest helaas het spit delven tegen de vijand, maar had op deze wereld wel bij veel spelers respect verdiend als nieuweling die hier toch wel enige vorm van doorzetting en skills had getoond ondanks het verlies.

Conclusie

Als je ooit nog een wereld start en je ziet het account Noire liggen en wil niet ofwel via een R2W zonder uitdaging asap richting een nietszeggende WW of je wil niet nutteloos tijd/geld/energie steken in een wereld die op termijn toch dood gerekruteerd wordt en zorgt voor demotivatie, dan adviseer ik om die wereld even over te slaan en te wachten op de volgende.

Colla for the win

Klein puntje wel: Noire noch Jordi was een nieuweling op w73. Zonder de hele geschiedenis in te duiken; op w47 was zowel het account al succesvol alsook Jordi in een leidinggevende rol. Volgens mij speelde Jordi al vanaf een van de eerste werelden en ben ik hem op wereld 2 of 9 oid al tegengekomen. Wereld 73 was juist een wereld waar Noire noch Jordi zich, in mijn optiek, goed heeft kunnen laten zien. Ze lagen in de safezone van Imago, afgeschermd door Schedel en Collationem (accounts die daar nooit gebroken zijn, waardoor Noire tot vlak voor het einde nog altijd amper/geen front had). Dat respect is vooral verdiend op andere werelden.

Zijn er überhaupt nog wereldwinsten die enigszins waardevol zijn?

Eindelijk! Het einde van Noire!

Leuke post, leuk zo’n inkijkje van iemand anders op het account Noire. Noire zal nooit de boeken in gaan als beste account van de TW, het meest morele account van TW of het best leidende account van TW. Maar wel als account waar veel lol en inzet heeft ingezeten, zeker tijdens de R2W praktijken was er extra lol ;)

Terug
Bovenaan