Einde van de wereld awards

DeletedUser76221

Guest
Beste heren,

Een paar dagen geleden kreeg iedereen een berichtje binnen W46. Hierin stond dat de stam SHAG de eindfase heeft behaald en dus de 60% komende 90 dagen moet vasthouden! Na enkele dagen vond ik het toch wel leuk om dit lijstje even te posten, aangezien dit forum redelijk dood is hoop ik dat sommigen de tijd nemen hier even een lijstje te maken en hier eerlijk op te antwoorden!

Beste speler van W46:
Beste stam van W46:
Beste stam speler van W46:
De beste aanvaller van W46:
De beste verdediger van W46:
Meest gezellige speler van W46:
Grootste VV slet van W46:
Het grootste ego van W46:
Beste leider van W46:
Slechtste leider van W46:
Mooiste speler naam van W46:
Mooiste stam naam van W46:
Dikste wannabe op het W46 AF:
Dikste wannabe van W46(IG):
Mooiste profiel foto spelers W46:
Mooiste profiel foto stammen W46:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van W46:
Mooiste actie van W46:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Grootste blunder van W46:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Welke speler verdient het meeste respect:


Beste speler van W46:
Beste stam van W46:
Beste stam speler van W46:
De beste aanvaller van W46:
De beste verdediger van W46:
Meest gezellige speler van W46:
Grootste VV slet van W46:
Het grootste ego van W46:
Beste leider van W46:
Slechtste leider van W46:
Mooiste speler naam van W46:
Mooiste stam naam van W46:
Dikste wannabe op het W46 AF:
Dikste wannabe van W46(IG):
Mooiste profiel foto spelers W46:
Mooiste profiel foto stammen W46:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van W46:
Mooiste actie van W46:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Grootste blunder van W46:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Welke speler verdient het meeste respect:
 
Reactiescore
241
Speciaal voor jou Xander xxx <3


Beste speler van W46: afgaand op wat ik weet is Schedel de terechte "beste speler" van w46

Beste stam van W46: SHAG, je wint niet zomaar

Beste stam speler van W46: Idk, als stam speel je samen en niet individueel

De beste aanvaller van W46:
Expensive brains, nice acties spijtig dat hij ze niet afmaakte...

De beste verdediger van W46: Schedel, geen uitleg nodig denk ik. Gewoon top.

Meest gezellige/Knappe speler van W46: Niels (Catch 22). Die gast is hot, maar hij geeft het gewoon niet toe.

Grootste VV slet van W46: Xander, staat altijd klaar om in te springen en een VV last minute over te nemen.

Het grootste ego van W46: Benjamin (Lord Sander): hij is gewoon nog jong en impulsief.
Warre: Sorry m8, eerste indruk was slecht en die is blijven hangen.

Beste leider van W46: Jack, Met ijzeren hand. De hitler van SHAG ( positieve dan wel)

Slechtste leider van W46: Benjamin, te jong, te veel willen doen, en uiteindelijk niets doen. Spijtig.

Mooiste speler naam van W46: The North remembers. Niet dat deze naam zo mooi is, maar de andere spelers hebben gewoon een lelijke naam.

Mooiste stam naam van W46: Op dit moment geen enkel... maar als ik zou moeten kiezen: Ordo.

Dikste wannabe op het W46 AF: N.v.t.

Dikste wannabe van W46(IG): Den Gerry, aka DeKotser

Mooiste profiel foto spelers W46: Catch 22 voor 100%, realistische weergave van Niels

Mooiste profiel foto stammen W46: /(geen)

Welke speler was voor jou de grootste verrassing: Millitant Atheist, Sterke kerel, chille gast, spijtig dat hij aan de verkeerde kant zit.

Grootste stabber van W46: Ftype,jurgen. Dit komt als een verrassing zeker? Ik citeer: "er komt geen massa op mij, het zijn allemaal fakes." Zijn laatste woorden voor hij verdween van de aardbol.

Mooiste actie van W46: Karel ( ik) die op w46 begon te spelen. zorgde voor een verbetering van de wereldkwaliteit.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De ban-wave zoals op vele andere werelden.

Grootste blunder van W46:
Gerry die probeert te deffen, de nadruk ligt hier op "probeert"

Met wie wil je een volgende wereld draaien: alle mensen die ik gezellig vond , nu moet je zelf maar bepalen of je gezellig was.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Jurgen(Ftype), en nog een paar debielen die het IQ hebben van een potje bedorven krabsla.

Welke speler verdient het meeste respect: Jack, Jack en Jack. Dat je dit spel nog speelt op je 62ste is echt een prestatie!
Of was het 63?
 

DeletedUser74659

Guest
Beste speler van W46: als in account en prestaties? Schedel, afgaand van mensen hun skills? wellicht maken team acheron, jadeonfounder en toin hier ook wel een goeie kans op :)
Beste stam van W46: Shag simpel en oprecht
Beste stam speler van W46:
mag ik sarcastisch zijn? ja dat mag. gerry de kotser
De beste aanvaller van W46: geen idee niet veel bijzonder talent hier in gezien vergeleken met vorige werelden. :)
De beste verdediger van W46: Schedel? mijn ouwe co's van breaksite? :D
Meest gezellige speler van W46: kan hier genoeg gezellige mensen noemen, vrijwel iedereen die nu nog actief is is gezellig ? (A)
Grootste VV slet van W46:
Xander, ik zelf en jack(team schedel.)
Het grootste ego van W46: Warre? of misschien de boys van team schedel / acheron
Beste leider van W46: ken alleen lijders, maar denk dan toch Koos <3
Slechtste leider van W46: (rofl) Ftype
Mooiste speler naam van W46: Drie muskebiers
Mooiste stam naam van W46: ? shaggie?
Dikste wannabe op het W46 AF: iedereen die op het AF aka de zandbak zit ;)
Dikste wannabe van W46(IG): de kotser gerry
Mooiste profiel foto spelers W46: let ik nooit op
Mooiste profiel foto stammen W46:
let ik nooit op
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
negatief of positief? positief Teun van Toin negatief Ftype
Grootste stabber van W46: de kotser gerry :D
Mooiste actie van W46: van de hele wereld verkloot in SiQ naar de wereld winnen in bondgenootschap Shag en Curia!
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: SiQ kapot ego's weg (meeste dan.) en komst van Shag
Grootste blunder van W46: Ftype die rent?
Met wie wil je een volgende wereld draaien: deze mensen weten dit zelf wel ;)
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: niet in de stam gerry als vijand maar al te graag gratis dorpen ;)
Welke speler verdient het meeste respect: respect? :D
 

DeletedUser75839

Guest
Beste speler van W46: Zijn er een aantal dus lastige keuze. Maar dan ga ik voor Gert van Schedel, Teun van Toin, Warre van Jadeon en Piet van Acheron.
Beste stam van W46: SHAG lijkt mij duidelijk.
Beste stam speler van W46: Xander, Rolf en Gert zonder twijfel.
De beste aanvaller van W46: Teun en Jack (beetje mezelf kietelen)
De beste verdediger van W46: Gert spreekt voor zich
Meest gezellige speler van W46: Oei dat zijn er veel, de mensen die eruit springen voor mij zijn Karel, Niels, Rolf, Xander en als hij er is Eelco.
Grootste VV slet van W46: Xander en Rolf
Het grootste ego van W46: Jurgen (Ftype), Piet en Matthias van Acheron en Warre van Jadeon.
Beste leider van W46: Lijkt mij duidelijk :engel::D
Slechtste leider van W46: Jrgen van Ftype
Mooiste speler naam van W46: Drie Muskebiers
Mooiste stam naam van W46: SHAG
Dikste wannabe op het W46 AF: Iedereen is een wannabee hier :p
Dikste wannabe van W46(IG): Dan kies ik op zeker voor Gerry van DeKoster
Mooiste profiel foto spelers W46: Schedel
Mooiste profiel foto stammen W46: Shag
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Teun van Toin
Grootste stabber van W46: Gerry van DeKoster
Mooiste actie van W46: Massa op Ftype en wederopbouw Jadeon
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Massa Ftype
Grootste blunder van W46: Jurgen van Ftype wiens laatste woorden waren, op mij komt toch geen massa het zijn allemaal fakes :D
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Eelco, Rolf, Warre, Damian, Niels, Rick, Rick, Xander, Gert, Javier, Frank, Martin, Teun enz enz
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Jurgen van Ftype, Gerry van DeKoster, Die speler van Marstyle en nog een paar.
Welke speler verdient het meeste respect: Dat is zonder twijfel Teun, die jongen heeft echt veel gedaan en staat terecht op nummer 1
 

DeletedUser78271

Guest
Beste speler van W46: schedel, zonder twijfel, ook al is Jack een sukkel <3
Beste stam van W46: SHAG
Beste stam speler van W46: Ik
De beste aanvaller van W46: Toin146
De beste verdediger van W46: De Kotser natuurlijk (Kuch Kuch)
Meest gezellige speler van W46: Acheron.
Grootste VV slet van W46: Breaksite
Het grootste ego van W46: Warre, zonder twijfel.
Beste leider van W46: Schedel, Breaksite was meer lijder dan leider ;)
Slechtste leider van W46: Ftype
Mooiste speler naam van W46: .Finite Incantatum
Mooiste stam naam van W46: SiQ
Dikste wannabe op het W46 AF: Geeeeeen idee
Dikste wannabe van W46(IG): Gerry hahaha
Mooiste profiel foto spelers W46: schedel, de noobs hebben wel smaak met hun Battlefield :)
Mooiste profiel foto stammen W46: Van Nelle! Want zware shag is voor de echte vent :)
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Millitant Atheist, ondanks dat Harm er niet meer op speelt, is het nog altijd een volhardende, doorzettende ploeg. Credits!
Grootste stabber van W46: Warre en Damian, stabbing stammies
Mooiste actie van W46: Van bruine en rode stipjes op de kaart, naar allemaal barbaren voor hout in onze haard <3
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Slecht verliezen & goed winnen.
Grootste blunder van W46: Mij aannemen in SHAG
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Acheron., schedel, Breaksite, The Dark Samurai, Millitant Atheist, Checkmate (en De Koster ofcourse!)
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Warre., Damian, Gerry en zo nog een paar
Welke speler verdient het meeste respect: schedel, maar voor mij persoonlijk ook Acheron. Ondanks dat men moeite heeft met het team en sinds ik met ze samenwerkte gewaarschuwd werd voor backstabs, hebben ze mij de grootste vrijheid ooit gegeven, en het totale tegendeel bewezen! Ook voor jullie enorm veel credits Team Acheron.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77141

Guest
Beste spelers van W46: Warre( als je mij vraagt een hoge kwaliteit speler die weet wat die dat). Gert en jack (veel moeten deffen, daarbij wel de nodige hulp gehad in os, maar doe het hem maar eens na). Teun (meer in optie van respect en farmend vermogen. Kwaliteit heeft hij deze wereld niet hoeven laten zien, wat niet zegt dat hij het niet heeft), en ikzelf natuurlijk:p

Beste stam van W46:
ForQuo

Beste stam speler van W46:
Rolf, Xander, Jack

De beste aanvaller van W46:
thomas. een hoog oda voor een kleine speler.

De beste verdediger van W46:
Gerry (Nee grapje team schedel voor in begin van de wereld eeuwig lang volhouden).
Maar ook sander TNr verdient hier een vermelding voor de massa die hij gehad heeft gehad en eigenlijk 0,0 verlies.

Meest gezellige speler van W46: alles shaggie's

Het grootste ego van W46: Warre en ikzelf:p

Beste leider van W46: rolf (als is die soms wat opvliegend blijft altijd inzet tonen)

Slechtste leider van W46: WARRE, steek zelf al leider nog stamgenoten messen in de rug

Mooiste speler naam van W46:
Acheron. de rivier van het leed. zowel voor de bespelers als de rest:p

Dikste wannabe van W46(IG):gerry

Welke speler was voor jou de grootste verassing: teun, zou worden binnengehaald als farmco voor een accont maar bleek meer te kunnen:p

Grootste stabber van W46:
WARRE, als leider van een stam alsnog stamgenoten indirect aanvallen.

Mooiste actie van W46:
over 80 dagen als het einde behaald is, en eindelijk deze wereld kunnen afsluiten.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
de zomervakantie. Hierin viel de activiteit van het zuiden terug en noorden nam de bijl weer in handen

Grootste blunder van W46:
warre aannemen in leiding shag.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Benji, Niels, Teun, Xander, Gert, Jack Rolf Sander, Matt, Benjamin en nog wel een paar. al zal het dan wel een net server worden aangezien wij(ik) niet terugkeer op nl wereld.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: warre en damian.


Welke speler verdient het meeste respect: Benji, Niels, Teun, Xander, Gert, Jack Rolf Sander, Matt, Benjamin en nog wel een paar.
 

DeletedUser76221

Guest
Beste speler van W46: Hier wil ik persoonlijk meer dan 1 account zetten. Ik vond team : Schedel, Jadeonfounder , Toin164 & Acheron. Ze hebben allemaal getoond dat ze het spelletje kennen en kunnen.
Beste stam van W46: SHAG uiteraard, de enige stam die zich wist recht te houden.
Beste stam speler van W46: Bij deze denk ik direct aan Teun & Jack! Bij jack kon je gelijk terecht voor je vv, had je een duizend tal fakes nodig stuurde hij die ook met liefde. Ook teun was niet vies van het versturen van fakes en clears. Had je zelf geen tijd om te sturen zou teun deze nog versturen voor je met veel liefde!
De beste aanvaller van W46: Toin164 & Schedel: Beide accounts wisten keer op keer succes te boeken wanneer ze een massa deden.
De beste verdediger van W46: Team schedel heeft laten zien dat ze verdedigend geen steek lieten vallen. Ook Team Breaksite mogen we niet vergeten! Ze staan ook hoog in de ODD en hebben ook getoond dat ze niet zomaar weg te spelen zijn
Meest gezellige speler van W46: Hier zijn er wel heel veel hoor... Ik kon het wel vinden met heel SHAG & anderen uiteraard. Maar wie mij hier wel het meest voor aanspreekt is: Karel , Niels, Jack , Rolf , Rick , Teun , Redmar (Als hij er is) , Arne & Frank
Grootste VV slet van W46: Rolf was niet vies van een vv'tje draaien. Je kon 9/10 terecht bij hem als dit nodig was.
Het grootste ego van W46: Warre van JadeonFounder, Dios van ImHunTeRQ , Team Acheron
Beste leider van W46: Fuhrer Jack en zijn commandant Rolf
Slechtste leider van W46: Ik ga voor Jurgen van ftype, Deze speler was een goede speler. Maar als je na de eerste massa je account op delete zet en vervolgens je hele stam in de steek laat?
Mooiste speler naam van W46: The north remembers
Mooiste stam naam van W46: SHAG uiteraard :D
Dikste wannabe op het W46 AF: Allemaal leuke mensen op het w46 forum
Dikste wannabe van W46(IG): Gerry van Dekoster
Mooiste profiel foto spelers W46: JadeonFounder
Mooiste profiel foto stammen W46: De foto van SHAG
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Ik heb hier 2 accounts voor in men hoofd, Ik vind Teun van Toin164 wel een verassing. Waar hij nu staat had ik nooit kunnen denken.. Maar ook de heren Rick & Niels van Catch 22 hebben me echt verbaasd. Van een account waar niemand wat van wist naar waar ze nu staan. Knap werk heren!
Grootste stabber van W46: Den gerry van DeKotser
Mooiste actie van W46: Ik blijf de acties op Abuser en Dekoster prachtig. Eerst van stam veranderen en het vervolgens geen week uithouden bij een massa.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Ftype die op delete ging was wereldbepalend.
Grootste blunder van W46: Gerry van Dekotser die de massa zou deffen zonder vv (GG je hebt t lang volgehouden) & Ftype die dacht dat het een fakemassa was :)
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Dat zijn wel veel mensjes hoor, ik heb het altijd met veel mensen veel lol en plezier gehad deze wereld. Het lijkt me dus makkelijker om de vraag hieronder te beantwoorden :D. Maar als ik dan toch een paar namen moet posten ga ik voor volgende : Teun , Jack , Rolf , Rick x2 :D , Niels , Gert , Javier , Eelco , Mike , Frank , Louis (Als hij niet op delete gaat) enz...
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Gerry ,
Welke speler verdient het meeste respect: Wederom Jack & Teun, beide hebben getoond dat ze de wereldwinst waardig zijn en hebben prachtig werk geleverd deze wereld. Top kerels!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71233

Guest
Beste speler van W46: Toin164
Beste stam van W46: Shag
Beste stam speler van W46: Jack
De beste aanvaller(s) van W46: Jack, Teun en Damian.
De beste verdediger(s) van W46: Schedel, TNR, Breaksite, Gamebreak.
Meest gezellige speler van W46: Jackie.
Grootste VV slet van W46: Jackie.
Het grootste ego van W46: Benjamin, kwam binnen als slaafje denkt nu leiding te zijn :p
Beste leider van W46: Jack
Slechtste leider van W46: Piet
Mooiste speler naam van W46: jack12071983
Mooiste stam naam van W46: Shag
Dikste wannabe op het W46 AF: Benjamin en Piet.
Dikste wannabe van W46(IG): Benjamin, Piet, Matthias en lemarcq allemaal kneuzen :)
Mooiste profiel foto spelers W46: Geen idee.
Mooiste profiel foto stammen W46: Geen idee.
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Jack
Grootste stabber van W46: Benjamin, Piet, Matthias en lemarcq.
Mooiste actie van W46: Het breken van Expensive brains vanaf toen sloegen de rollen om.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: (Expensive brains)
Grootste blunder van W46: Rekruten van Acheron in Shag, toen die viezerik in mindere tijden wou oversteken naar Tabula had die gewoon weg gespeeld moeten worden. Zo`n hypocriete kerel wil je niet in je stam.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Dat is allang geregeld :)
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Lijkt me nu wel duidelijk toch.
Welke speler verdient het meeste respect: Schedel en Toin164 absoluut.
 

DeletedUser76221

Guest
Beste speler van W46: Toin164
Beste stam van W46: Shag
Beste stam speler van W46: Jack
De beste aanvaller(s) van W46: Jack, Teun en Damian.
De beste verdediger(s) van W46: Schedel, TNR, Breaksite, Gamebreak.
Meest gezellige speler van W46: Jackie.
Grootste VV slet van W46: Jackie.
Het grootste ego van W46: Benjamin, kwam binnen als slaafje denkt nu leiding te zijn :p
Beste leider van W46: Jack
Slechtste leider van W46: Piet
Mooiste speler naam van W46: jack12071983
Mooiste stam naam van W46: Shag
Dikste wannabe op het W46 AF: Benjamin en Piet.
Dikste wannabe van W46(IG): Benjamin, Piet, Matthias en lemarcq allemaal kneuzen :)
Mooiste profiel foto spelers W46: Geen idee.
Mooiste profiel foto stammen W46: Geen idee.
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Jack
Grootste stabber van W46: Benjamin, Piet, Matthias en lemarcq.
Mooiste actie van W46: Het breken van Expensive brains vanaf toen sloegen de rollen om.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: (Expensive brains)
Grootste blunder van W46: Rekruten van Acheron in Shag, toen die viezerik in mindere tijden wou oversteken naar Tabula had die gewoon weg gespeeld moeten worden. Zo`n hypocriete kerel wil je niet in je stam.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Dat is allang geregeld :)
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Lijkt me nu wel duidelijk toch.
Welke speler verdient het meeste respect: Schedel en Toin164 absoluut.

Je houd precies wel van jack? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb zelf W46 niet helemaal gespeeld dus ik kan enkel oordelen over de tijd dat ik actief ben geweest. Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven en het over deze hele periode versprijd te bekijken.


Beste speler van W46:
Schedel (Gert en Jack) en Toin (Teun) steken er met kop en schouder bovenuit. Maar ook kleinere spelers zoals .Finite Incantatem (Niels) hebben getoond dat ze zeker mee kunnen. Acheron, Janvier, TDS en Catch verdienen hier ook een pluim op basis van activiteit en doorzettingsvermogen !
Beste stam van W46: Curia. Ookal bestaat de stam niet meer, het was een kleine rim stam die lange tijd enkel verliezen leide en een hapje bleek te zijn voor de tegenstander. Door verenigde krachten, goed samenspel en activiteit is dit volledig omgebuigd. Zo goed zelfs dat de stam SHAG maar snel vroeg of ze niet wouden joinen uit schrik om er anders zelfs aan onderdoor te gaan :D
Beste stam speler van W46: Jack van Schedel ongetwijfeld. Altijd klaar om te helpen: of het nu voor een babbel, hulp, info of advies gaat.
De beste aanvaller van W46: Toin (Teun) en JadeonFounder (Warre)
De beste verdediger van W46: Team Schedel en breaksite, al heb ik dit niet zelfs extreem goed kunnen zien spreekt hun ODD en front voor zich. Verder weinig echt grote aanvallen die steeds op bepaalde personen gingen, het was meestal verdeeld en werd goed opgevangen.
Meest gezellige speler van W46: Teun, Niels (Finite), Jack, Rolf (als die zen dag heeft :p), Ivan (men co), Frank (derogation) & Nensul. Ondanks dat ik met de tegenstander niet veel gesproken heb was het altijd wel lachen met deze 2 laatsten :p
Grootste VV slet van W46: Rolf (breaksite), Schedel en Teun zijn steeds degene die eerst reageren wanneer er vv wordt aangevraagd. Persoonlijk heb ik niet vaak een vv nodig, toen ik net begon te spelen had ik er 1 nodig en toen werd die constant gedraaid (In de dag / nacht) door Benjamin (Pinodemuis), die verdient hier dus ook een pluim.
Het grootste ego van W46: Ikzelf, Jack (Schedel), Acheron (vooral Piet) en Pino (Benjamin). Waarbij ik en Jack het vaak wel al lachend naar voren brengen en onze resultaten ook in verhouding zijn er mee. In het geval van Piet en Banjamin komt in mijn ogen de grote mond en het gedrag niet overeen met de ingame geleverde prestaties.
Beste leider van W46: Jack, Rolf, Xander & Niels. Ondanks dat ze een andere kijk / aanpak hebben dan ikzelf kan je de resultaten niet negeren. Jack en Rolf leiden al lange tijd SHAG en in de tijd van Curia was ik wel tevreden van het werk van Xander en Niels. Beetje jammer dat deze laatsten minder actief / gemotiveerd zijn de laatste tijd :(
Slechtste leider van W46: Hier ga ik geen naam op plakken. Van vijandige stammen weet ik het werkelijk niet en van de leiding die ik in Curia / SHAG heb gehad zou ik ze op sommige momenten allemaal hier neer kunnen zetten maar wanneer je het bekijkt over het geheel dan weer totaal niet.
Mooiste speler naam van W46: Acheron, Millitant Atheist en .Finite Incantatem vind ik allemaal wel lekker klinken / zit een leuke betekenis achter.
Mooiste stam naam van W46: Curia. Ik heb SHAG nooit een toffe naam gevonden :x Ik zou voor "We gaan op BB" gegaan zijn normaal, maar ze houden zich niet aan hun woord dus dan is het geen nominatie waardig :p
Dikste wannabe op het W46 AF: Het AF hier is niet echt actief, maar enkel gebaseerd op dit topic: Pietvanl & pinodemuis (rofl)
Dikste wannabe van W46 (IG): DeKoster (Gerry).
Mooiste profiel foto spelers W46: Chef RoadKill, die tekst <3
Mooiste profiel foto stammen W46: BB - We gaan op BB
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
.Finite Incantatem. Toen ik begon te spelen lag die in en deels rond mijn cluster. De eerste indruk was even "pfff weer zo 1 die in je cluster komt te liggen en er doorheen wilt". Maar blijkt een top kerel te zijn die met hard werken steeds deelnam aan massa's en nu langs heel de zijde van mijn account ligt en ik moet af en toe men best doen om hem voor te blijven hihi.
Grootste stabber van W46: Stabber, dat vind ik altijd zo een relatief woord. Sommigen roepen het zeer snel, anderen nemen het nooit echt in de mond.. Voor mij is een stabber een speler die overstapt naar de vijand en alle informatie met zich meepakt / ineens in de rug aanvalt. Vlak voor ik kwam spelen is dit wat Abuser gedaan heeft als ik me niet vergis. In de tijd dat ik speelde zou ik Gerry hier kunnen nomineren, al is die affaire redelijk proper verlopen en zou ik het niet echt stabben noemen. Allesinds niet richting de stam, vond het wel behoorlijk rot wat Gerry heeft gedaan nadat ik zo veel moeite had gestoken voor hem een 2de kans te regelen :( Deze accies zijn dan ook weggespeeld alsof ze nooit bestaan hebben, wijze les: verander nooit van stam :D
Mooiste actie van W46: De wederopbouw van JadeonFounder (ja een beetje eigen ego strelen, maar als je de kaarten achter elkaar plaatst doorheen de tijd is het fascinerend hoe het van een bijna opgegeven account tot een momenteel nr 8 accie gegaan is) en de actie op DeKoster (gerry)
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Curia actief krijgen en op de rails zetten (zorgde er voor dat SHAG geen onhoudbaar front kreeg) en de echte doorbraak kwam met Ftype die op BB'en ging en de gevolgen dat dit gehad heeft.
Grootste blunder van W46: Er zijn in mijn ogen zeer veel blunders gemaakt. Dus in het algemeen al die spelers die een grote mond opzetten en bij de eerste aanvallen kapot gespeeld worden.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Teun, team schedel en Rolf zoiso. Maar eigenlijk ook gewoon de meesten van SHAG, allemaal toppers ookal ken ik ze niet allemaal even goed ;) Van de tegenstanders zou ik wel eens samen willen spelen met Frank (Derogation) en Nensul :D
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Ik ben van mening dat mensen enigsinds kunnen veranderen. Er zijn dan ook amper mensen waar ik echt van zeg, nee daar wil ik absoluut later niet meer mee in 1 stam zitten. Maar als je er van uit gaat dat mensen niet veranderen dan zijn dit voor mij Piet (Acheron), Gerry en Benjamin.
Welke speler verdient het meeste respect: Teun. Een top kerel op gebied van alles. Een zeer waardige nummer 1. Weet hoe hij zaken moet aanpakken, kan het spel hard spelen wanneer nodig maar is een lief bazeke en wint iedereen zijn hart voor zich. Ondanks dat hij voor de nr 1 gaat legde hij zijn prioriteiten doorheen de wereld bij de stam en bij anderen, zelfs als dit ten koste zou gaan van een hogere rang op het einde.
 

DeletedUser77287

Guest
Omdat Xander anders niet ophoudt met zeuren ook hier mijn lijstje

Beste speler van W46: kijkend naar de prestaties die geleverd zijn door het account twijfel ik tussen toin en schedel. Beide accounts hebben zeer mooie prestaties geleverd.

Beste stam van W46: aangezien de stam nog steeds staat zeg ik shag maar ook een kleine Shout out naar curia :D

De beste aanvaller van W46: warre en Jack, van 0 inc naar 2000 in een kleine tijd is nooit leuk als verdediger

De beste verdediger van W46: cleonito/dekoster die speler had een geweldige manier voor deffen namelijk rennen bij een massa^^ nu zonder gekheid, Jack Xander Rolf en Rick (catch). Deze spelers hebben stuk voor stuk geweldig massa's afgeslagen op hun eigen accounts of tijdens vv

Meest gezellige speler van W46: iedereen in de slechte denktank+Karel
Grootste VV slet van W46: Xander en Rolf, gewoon roepen dat je een massa krijgt en je kan vv droppen

Het grootste ego van W46: te veel om op te noemen
Beste leider van W46: Jack

Slechtste leider van W46: Robin van jadeon en ftype

Mooiste speler naam van W46:

Mooiste stam naam van W46: van nelle, want als je dan toch shag rookt direct het duurste pakken

Dikste wannabe op het W46 AF: xander^^

Dikste wannabe van W46(IG): Niels aangezien ik nog steeds loop aan te kloten op w46

Mooiste profiel foto spelers W46: catch

Mooiste profiel foto stammen W46: curia

Welke speler was voor jou de grootste verassing: niels van finite, ook een nieuwe(re) speler die toch zijn mannetje staat en altijd klaar staat voor de stam

Grootste stabber van W46: abuser, oud jadeon en gerry

Mooiste actie van W46: afslaan massa op gerry, iedereen op grijs jagen. Daarnaast het slim spelen van catch door 2 stammen tegen elkaar uit te spelen en er zelf een graantje mee te pikken

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: de geslaagde massa op evoker waardoor half de wereld op bb ging

Grootste blunder van W46: het overstappen van abuser naar de vijand terwijl hij wist dat iedereen klaar stond om een massa te lanceren. Hierdoor zijn eigen ondergang veroorzaakt

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Xander Jack Rolf Rick Karel Rick Teun

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: gerry en Robin

Welke speler verdient het meeste respect: respect verdient zowat heel shag, stuk voor stuk toppers. Al vind ik dat militant en nensul ook een shout out verdienen, waar iedereen op del ging hebben zij zich voorgenomen de wereld al spelend te zien eindigen en het gaat ze nog zeer goed af
 
Reactiescore
760
Beste speler van W46: Schedel heerlijk hoe die destijds massas van ftype wegwerkte:cool:, Gruttepi3r begon als noob acctje in het rim kijk waar ze nu staan (stelletje noobs)
Beste stam van W46:Shag stam die niet op BB , Waarvan de Leider niet zomdaar op bb en verdient de wereld gewonnen
Beste stam speler van W46:
De beste aanvaller van W46:
Warre heeft JadeonFounder een nieuw leven ingeblazen:eek:
De beste verdediger van W46:Schedel zie hierboven , Ftype had hem gekregen als die niet op BB was gegaan
Meest gezellige speler van W46:Xander , Eelco , Gilles(derogation) , Xander , sijmen , jurgen , Koos, en de noobjes Chen en Sjoert
Grootste VV slet van W46:Denk dat Xander van Shag wel de echte vv slet is:S,
Het grootste ego van W46:Ik geen twijfel nodig
Beste leider van W46:Art jammer dat tie gestopt is
Slechtste leider van W46:Jurgen laat ze stam stikken zonder wat te zeggen
Mooiste speler naam van W46:
57867_large

Drie Muskebiers
Mooiste stam naam van W46:Paris.

81762_large

Dikste wannabe op het W46 AF:Guust Flatert :D
Dikste wannabe van W46(IG):Gruttepi3r vooral die eelco zeg
Mooiste profiel foto speler W46:
51416_large


Mooiste profiel foto stammen W46:

81762_large

Welke speler was voor jou de grootste verassing:Schedel & Militant atheist
Grootste stabber van W46:Dekoster
Mooiste actie van W46:Ftype die op bb ging
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:Ftype die op bb ging
Grootste blunder van W46:Ftype die op bb ging
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Xander , Eelco , Art , Koos ,Wouter , Joren, Alex , Sebastiaan, Wouter, Karel , Aaron , Warre
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:Gerry (aka Dekoster)
Welke speler verdient het meeste respect:schedel , Wouter (mijn dorp is sterk) GruttePi3r,The Dark Samurai
 
Reactiescore
241
Beste speler van W46: Schedel heerlijk hoe die destijds massas van ftype wegwerkte:cool:, Gruttepi3r begon als noob acctje in het rim kijk waar ze nu staan (stelletje noobs)
Meest gezellige speler van W46:Xander , Eelco , Gilles(derogation) , Xander , sijmen , jurgen , Koos, en de noobjes Chen en Sjoert
Dikste wannabe van W46(IG):Gruttepi3r vooral die eelco zeg
Mooiste profiel foto speler W46:
51416_large

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Xander , Eelco , Art , Koos ,Wouter , Joren, Alex , Sebastiaan, Wouter, Karel , Aaron , Warre
Welke speler verdient het meeste respect:schedel , Wouter (mijn dorp is sterk) GruttePi3r,The Dark Samurai

Hartelijk dank voor de lieve benoemingen Frank xoxo
 

DeletedUser74418

Guest
Is goed frank ik ben niet gezellig is goed.

Gefeliciteerd met winst SHAG geen onterechte winst.
Achteraf wel spijt dat ik gestopt was hier. :confused:
 

DeletedUser75910

Guest
Proficiat aan SHAG :) Jammer dat het geëindigd is door Jurgen die besloot gwn full on inactief te gaan.

Kben blij datk gestopt ben :p
 
Bovenaan