Einde van de wereld Awards

DeletedUser75725

Guest
Ben je meer dan een jaar bezig. Is het verschil tussen 1 en 2 maar 7k:eek:.

WP stammaten.
 

DeletedUser76774

Guest
Lekker laat, maar goed! Gefeliciteerd iedereen uit Seau. en bedankt voor de leuke tijd ^^

Daarnaast bedankt voor het beantwoorden van mijn TW-gerelateerde vragen; Jan, Benji, Steven, Hans, Niek, Geert, Bart-Jan, en nu vergeet ik er vast nog een paar.. :p Thanks, ik heb veel van jullie geleerd het afgelopen jaar ;)

En natuurlijk ook mijn COtjes van de afgelopen tijd bedankt; Michiel, Rens, Rene ! :)
 

DeletedUser75237

Guest
Beetje laat maar... nog m'n felicitaties aan Seau. voor de wereldwinst van mijn kant. Jullie hebben meer dan terecht gewonnen, en ondanks de vele discussies op het scherpst van de snee heb ik me altijd wel vermaakt. Seau. is een waardige winnaar. Hoedje af dus :smile:
 

Deleted User - 40808

Guest
Ik kwam vandaag nog even een lijstje tegen die ik 3 jaar geleden had gemaakt. Om een of andere reden had ik hem nooit geplaatst, maar beter laat dan nooit.

Beste speler van W42:
Schermafdruk 2019-03-25 16.28.42.png

Definition of Insanity steekt er voor mij als account hier iets bovenuit. Dit baseer ik op de invloed die het account heeft gehad op de wereld door de tactisch gemaakte beslissingen en de invloed die het binnen Seau. heeft gehad. Het is binnen altijd Seau. een account geweest die de kar trok. Aanjager tussen de buren om gecoördineerde aanvallen uit te voeren en op stamniveau massa’s organiseren. Leidinggevend een (ontbrekende)structuur aanbrengend en zichtbaarheid van heeft de leiding sterk verbeterd. De sfeer binnen de stam verbeterend met weekbladen, actieve bijdrages in de chats en de whatsapp chat aanmaken. Met vv draaien altijd een bovengemiddelde bijdrage geleverd aan de stam en bg’s. Met de offensieve, defensieve kwaliteiten doen de spelers eigenlijk niets tot vrijwel niets onder voor andere spelers die ik op deze wereld heb gezien. Ondanks dat SWAT vaak als front minder kwalitatief wordt gezien is het toch een tegenstander geweest die doorvocht tot het laatste dorp. SWAT heeft ieder geval meer weerstand gegeven dan de vitae spelers die we zijn tegengekomen aan het front, helaas namen die spelers al vrij rap de benen. Al met al vind ik de inzet en stabiliteit door het gehele verloop van de wereld heen hierin doorslaggevend voor deze benoeming.

Speciale benoemingen voor:
Benji - .Deathstroke
hoort gewoon bij de topspelers van w42. Laat zich offensief gelden door enorme klappen uit te delen aan/wegspelen van de helft van de |WAO| accounts. Defensief ook zijn mannetje uitstekend kunnen staan. Met onder andere De vv van Bassienw flinke klappen kunnen uitdelen aan het Vitaefront. Het enige minpunt is dat hij om de zoveel tijd wil stoppen/ een tijd een stuk inactiever is als er even wat minder te doen is.

Il Burattinaio is een van de sterkere accounts geworden nadat Maks Steven en Roald het account hebben opgebouwd uit de puinhopen die boeiekoeie had achter gelaten. Solo de toenmalige nummer 2 van de wereld The Night Pharmacy die op dat moment 3x zo groot was weggespeeld. Later met Jens erbij als vervanger van Steven nog een enorme voortrekkersrol op zich genomen in de stam en massa’s zonder vv’s af kunnen slaan. Ook tegenover Warre hebben Roald en Jens het overgrote deel zonder vv gedeft. Ik kan het alleen maar respecteren dat Roald zolang nog heeft door gedeft toen Warre verscheen, hij had een half jaar eerder al aangegeven op een bepaalde datum te willen stoppen maar toch nog een maand doorgaan om het account niet te laten zitten. Na het terugtreden van Roald en Jens kwamen Steven en Maks weer terug op het account dit keer vergezeld door Jan. Het was gewoon weg prachtig om te zien hoe ze Vayne omver hebben geblazen in een counter die in een sterke samenwerking door heel Seau. werd uitgevoerd. Dit account met daarbij de verschillende teams horen in mijn ogen bij de beste van wereld 42. Helaas is het account inactief geworden met het op delete gaan van de laatste overgebleven frontspeler Vayne.

This Noob is on Fire heb ik altijd gezien als een van de sterkere teams op deze wereld. Telkens een goed bezet team die ik altijd als een van de sterkhouders van Vitae had ingeschat (ook gebaseerd op GA awards vanuit vitae zelf). Het account heeft altijd een safe ligging gehad en toen het zich eindelijk echt kon laten gelden aan het front kwam de banwave die (helaas) zorgde voor een abrupt einde. Ik was toch benieuwd om nog iets meer te zien van dit account.

Srekamjilaar heb ik altijd als het dominantste account van Vitae gezien aan het Seau.front. Ze hebben altijd in de top van de ranglijst mee kunnen draaien ondanks een hoge ODA-notering en ze niet over het beste farmcluster beschikten. Het account werd constant vanuit Vitae als het topaccount aangewezen. De ligging is nooit echt lastig geweest wat er ook voor heeft gezorgd dat ze goed hebben kunnen bashen wat ook terug te zien was in een leuke actie op Ichronic. Ik had graag in een directe confrontatie gezien hoe ze zich zouden houden als ze front met ons hadden. Helaas was team Srek toen al gedeeltelijk gestopt.


Beste stam van W42:
Seau.
als rimstam met grotendeels onbekende spelers, met aanvullende kwaliteit van buitenaf steeds sterker uitgegroeid tot de sterkste stam van w42. Heeft een 2fronten oorlog gewonnen(3 als je SWAT meerekent) zonder ook maar 1 account te verliezen aan de vijand.


Beste stam speler van w42
Vincent
is voor mij echt een verrassing geweest toen hij op A Noble Cause kwam spelen. Ik had hem eerder zijn account VinniB vrij easy weggespeeld zien worden door STUFF en had er daarom ook in eerste instantie mijn vraagtekens bij of hij een toegevoegde zou blijken voor Seau. Vincent verraste volledig door vrijwel iedere dag minstens 1 dag vv te deffen en van ANC een stamminded account te maken. Vincent heeft het nog even lastig gehad met de nachtblitzen vanuit Vitae toen daarbovenop ook Andreas moest stoppen door privéomstandigheden moest stoppen. Met wat nachtelijke hulp van de stamgenoten heeft hij het goed kunnen overleven en na de banwave bij Vitae waren de nachtblitz pogingen gestopt. De privéproblemen bij Andreas waren toen inmiddels ook opgelost waardoor ANC er weer prima voorstond.

Tamara is iemand die maar blijft gaan en telkens weer even op komt dragen om de vv te pakken. Altijd een topinzet vanuit de geïsoleerde uithoek van de wereld.


De beste aanvaller van W42:
Ik ga hier voor het duo Grommende Tijgers en .Deathstroke als de beste aanvallers. Ze hebben gezamenlijk toch enkele van de mooiere aanvallen van deze wereld opgezet en laten zien. Waar Mike vooral de planningen deed was het voor Benji makkelijker mogelijk om zich te laten gelden met de uitgevoerde aanvallen door de centrale ligging aan het |WAO| front.


De beste verdediger van W42:
Petje af voor Benji, hoe hij zich weken onder aanval met een van de grootste fronten van de wereld, met minimale pre def en een cluster vol cf’s wist te redden zonder noemenswaardige verliezen. Tijdens de aanvallen op het account nog de enige speler op het account terwijl hij zelf ook nogal veel aan de zuip zat met de ouders op vakantie. Zonder hulp van de vele vv’s zou het account er zeker een stuk zorgwekkender voor hebben gestaan dan het uiteindeijk deed. Maar hoe iedere nacht de nieuw verstuurde edels van exclusive door Banjo verwerkt werden en daarbij in de counter exclusive in 1 keer van de kaart veegde was prachtig.


Meest gezellige speler van w42
Henry
is ook gewoon de grootste sfeermaker die ik ben tegenkomen op heel tw. Breekt op een of andere manier overal telkens direct het ijs als hij een chat komt binnen wandelen. Of hij

Tamara ook wel al krijg ik steeds vaker het gevoel dat het Steven en Tamara dezelfde persoon zijn:S


Grootste VV slet van w42
Vincent
, iedere dag een vv pakken ook al is het een kut-vv waar niemand zin in had stond hij klaar J


Het grootste ego van W42:
Jannes, Mike, Jasey, Andreas, Laurens, Sven, Yoeri, Coen, Weirdness of a talent, Gilles

Er zijn op deze wereld toch behoorlijk wat ego’s geweest aan alle kanten maar de grootste is toch echt Jannes.


Beste leider van W42:
Op alle werelden waar ik tot nu toe heb gespeeld is Steven de beste leider geweest die ik ben tot nu toe heb meegemaakt. Inmiddels heb ik hem op 2 werelden met zijn zweepje klaar zien staan om duidelijke grenzen te stellen. Zorgt voor openheid zodat iedereen weet dat de leiding wel degelijk actief bezig is waar dit niet altijd zo lijkt en laat iedereen precies weten waar ze aan toe zijn aan de hand van o.a. Zijn draaiboeken. Hij doet alleen verder op het eigen account geen ruk.


Slechtste leider van W42:
Jannes
verdient in mijn ogen deze nominatie, met zijn passieve houding had |WAO| aan alle kanten NAP’s en probeerde het enkel met een defensieve muur Seau. af te remmen. Op offensief gebied was naar mijn mening zeker winst te halen als dat wat meer actie werd ondernomen. Het lijkt alsof de was om Seau. zolang bezig te houden dat vitae op den duur Seau. zou kunnen breken waarna |WAO| het eventueel op een fusie wou gooien voor de overwinning. De kick van Kale Poes en Kingsdorp is ook de eigen ruiten ingooien waarmee de kans op een overwinning verspeeld werd. Als de tunnelvisie richting het Seau. front niet aanwezig was waren deze accounts een stuk makkelijker binnenboord te houden.


Mooiste speler naam van W42:
Definition of Insanity
, geen verdere uitleg nodig.


Mooiste stam naam van W42:
Gnothi Seauton
, Geen flauw idee wat het betekend, zal Niek wel hebben verzonnen met zijn moeilijke woorden woordenboek.


Beste P&P'er:
Ik vind Roald en Vetrix altijd enkele van de betere P&P’ers op deze wereld maar de beste vond ik Lex Talionis. Ruben heeft helaas maar kort gespeeld en weinig gepost op het AF. De posts die hij maakte waren altijd zeer scherp en gaven een impuls aan de discussie


Slechtste P&P'er:

Jokersbrain, het is gewoonweg onmogelijk om er een discussie mee te voeren en het lijkt wel alsof er tegen een muur gepraat wordt. Veelal onderbouwingen in discussies komen niet verder dan “Jannes weet het beter dan jouw” of “ik spreek de spreek de waarheid dus heb gelijk”.


Favoriete forumposter
Perry was altijd wel cool, Henry en Floris ook, steven was af en toe weleens een keertje leuk. Jasey bracht wel vaak een glimlach op mijn gezicht met de op de tenen getrapte spelertjes. Mike kon ik me groen en geel aan ergeren af en toe maar het is soms ook prachtig om te zien butthurt iedereen er altijd op reageert. Hoeft maar amper wat te zeggen of er leest 20 man mee om over hotels en studies te beginnen.


Dikste wannabe op het W42 AF:
Enioo(MWR)
was wel echt een zieke kneus. Beast Incarnate mag hier ook niet ontbreken.


Dikste wannabe van W42(IG):
Puss in boots/The Bad Touch
, wie kent hem nog? :)
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?184166-W42-Account-gezocht
pussinboots.png

Mooiste profiel foto spelers W42:
DoI.png


Mooiste profiel foto stammen W42:
Ik vond de profielfoto van Vitae met die dude met die blinddoek mooi, maar die kan ik niet meer terug vinden. Die van Seau. en het Rush gifje vond ik erg nice, al is dit de enige van Rush die ik terug kan vinden :D

Seau.png

Schermafdruk 2019-03-25 16.28.15.png


Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Jan was voor mij de grootste verrassing, ik had voor zijn sollicitatie nog nooit gehoord en kreeg bij navraag direct positieve reacties. Heeft in korte tijd direct het initiatief gepakt op ATK op Ancient Tomahawk te breken. Draaide veel vv’s en stapte direct over naar Il buriitoui wanneer het nodig was op Warre op te rollen.


Welke speler was voor jou de kleinste verassing:

Ik kende Niek niet voor deze wereld maar die Niekropenis is toch wel een begrip geworden het afgelopen jaar :eek:

38670d26fe7ad6b50a623de3a017f7fc.png


Grootste stabber van W42:
Hier kies ik anders dan anderen voor The Black Puma. Sebastiaan heeft toch een verzameling rare acties op zijn naam staan. Het aan de hand van bevelen delen pathos11 tijdens een blitz ondersteunen terwijl hij er mee in oorlog was. Ondertussen aan de andere kant verkondigen dat het ‘per ongeluk’ was, de ondersteuning was bedoeld als aanvallen.

Het proberen vv accounts los te weken voor SWAT die bij Rush in beheer waren gelaten, hiervoor deed hij zich Rush minded voor.

Het werk van vv’s ontwrichten op zijn account die voor hem aanvallen, rekrutering uitzetten, bouw stopzetten, account laten clearen en bewust dorpen verliezen. Om na enkele dagen de vv weer terug te zetten om met de aanvallen weer opnieuw te kunnen beginnen. Hij vergat enkel de pmwisseling die erbij hoorde te wissen.

De laatste actie waar hij voor gekickt is het in opdracht van Savior of the North de gemaakte edellijnen met Nunada schenden bij de .Esta bb’s. Hier was hij weer vergeten de pm’s te wissen voor het terug zetten van de vv.


Mooiste actie van W42:
Ik vond de komst van Warre op Vayne en de reactie van Seau. daarop prachtig. De poging van Vitae om doormiddel van de SloopAP het druk zetten te verhogen zorgden juist voor een enorme motivatie boost om terug te slaan. Door collectief druk te zetten door de gehele stam werd de druk op Burito verplaatst naar Vayne.


Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De banwave lijkt mij wereldbepalend omdat de positie van Vitae en Rush hier sterk mee verzwakt werden. De oorlog werd hierna intensiever uitgevochten maar was door het verminderde spelersaantal en motivatie niet vol te houden.


Slechtste verliezer van W42:
Team afbraakbeleid van Vitae vond ik wel een dieptepunt van deze wereld met de sloopmassa op Nyade en het afbreken van de eigen dorpen waren behoorlijk zielig. Om de ‘beste speler van 2015’Jdevisser, terug te zien komen om te gaan slopen als vergelding voor shit die er 9 maanden voor was gebeurd was gewoon zielig.


Beste Botter van W42
Afhankelijk van wat je hieronder verstaat. Ben je de beste botter als je het beste kan botten of ben je de beste botter als je goed kan botten en ook zorgt dat je niet gepakt wordt? Naar horen zeggen was .EstaTeroAmi vrij handig met bots, alleen niet handig genoeg om niet gepakt te worden.


Grootste blunder van W42
Bij alle partijen zijn er in de wereld wel blunders begaan. Dawn had geen enorm slecht voorbereide fusie moeten aangaan tot Stuff. Grommende Tijgers en daar aan hangend ook Deathstroke hadden ze nooit moeten weigeren. Waarmee er een stam was met te veel leden zonder goed groeigebied en een stuk lastiger front. Door de gemaakte beslissingen hebben ze het eigen graf gegraven.

Seau. en Rush hebben nooit moeten vertrouwen op Danny/Annabelle bij het Northern Pact.

|WAO| gooide met het conflict met Kale Poes en Kingsdorp ook de eigen ruiten in.

Vitae en vooral Sven nam een gigantisch risico door te timebotten waarmee hij als leider zijn eigen stam enorm benadeeld en in gevaar bracht.


Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Met niemand, wil als het lukt gewoon stoppen met die zaadspel. Om toch maar wat namen te noemen. Steven, Henry, Floris, Bram, Perry, Danny(Magnus), Niek, Andre, Patricia, Stef, Jan, Ruben, Vincent, Tom, Roald, Maks, Jens, Steven, Jasey, Laurens, Annabel, Aldo, Laurens, Mike, Benji, Luuk, Nicolas, Tim, Ricardo, Pim, Pepijn, Hans, Tamara, BJ, Timon, Cedric, Vincent, Thomas, Jop, Brigitte, Marvin, Triggerbullet dudes lijken me chill, heb positieve verhalen over Seba gehoord, Vetrix lijkt me wel cool net als Vitalise, Sweeth en Conabonita. Ohja en dialgaman komt wel over als een goeie gozer. Daan, Matthias en Sander ofc. En bij deze Jorn.

Op 22-08-16, om 22:20, schreef Jorn:

> benoem mij ook even plox (sun)


Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Vooraf heb ik een aantal spelers liever niet in de stam gehad zoals Mikeee3, Alex Lannon en Underground Tacticz. Allemaal spelers die als je ze beter leert kennen prima kerels zijn en waarmee het zeker is meegevallen om er mee in een stam te zitten. Op een volgende wereld zie ik graag zoveel mogelijk actieve spelers terug dus iedereen is welkom. In de stam zie ik echter de Bilderberg Groep, Valheru, The Devils Eye, Anxiety Disorder, Kong Qui op basis van ervaring als stamgenoot waarin ze of niet chill waren of voor onrust in de stam zorgden. Verder van w42 jokersbrain omdat ik hem tot nu toe in alles kut vindt maar daar sta ik nog gedeeltelijk voor open om het tegendeel te kunnen zien. Spelers van buiten w42 zijn Roboro omdat het gewoon een rat is. Firedrakan omdat Rebecca een ontiegelijke aandachtshoer is, waar alleen maar stront uit komt. Die Xhayden/John oid hoef ik ook niet meer terug te zien.


Welke speler verdient het meeste respect:
Annabel
omdat ze als enige de ballen had om met team DoI op stap te gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 40808

Guest
Matthijs, zat met Henry, steven en Floris van begin tot eind op DoI
 

DeletedUser76774

Guest
Thanks voor de nominaties, Matthijs! En "Tamara ook wel al krijg ik steeds vaker het gevoel dat het Steven en Tamara dezelfde persoon zijn:S", je bent helderziend blijkbaar:p
 
Reactiescore
3.536
Aanvallend spelen terwijl je 3x zo klein bent als je tegenstander, veel minder activiteit hebt, veel minder skils hebt en eigenlijk op alle gebied onderdoet is het domste wat je kan doen.

Zou zo iets zijn als dat Feyenoord vol in de aanval gaat tegen Barcelona en met 10-0 afgeslacht word omdat ze op alle gebied overklast worden. Moest Feyenoord alles toe houden zou je het beperken met een 2-0 nederlaag. Zoals je zegt was dat inderdaad de strategie van WAO. Zoveel mogelijk tijd rekken en wachten tot Vitae door Seau raakte. En eigenlijk was dit perfect aan het lukken tot de banwave binnen Vitae. Je kan dat een passieve houding vinden maar dat is nu eenmaal het lot van de veel zwakkere stam.

Ik wil daar nog even een voorbeeld tegenaan smijten. Wij hebben bij een aanval eens in 1 dag 60 dorpen van Grommende tijgers gepakt. Deze winsten hebben wij welgeteld na 1 dag volledig weer verloren wegens amper def om het te behouden (en we speelde al erg defensief) omdat Seau er gewoon massa's clears op pompte. Aanvallend spelen als je in elk aspect onderdoet voor je tegenstander is bij voorbaat kansloos.

Dat wij tallen van NAP's hadden enzo is natuurlijk ook redelijk BS gepraat. Is het een schande dat een stam die 3x zo klein is het op diplomatie moet smijten? Als ik mij niet vergis is Seau (de grootste stam van de wereld) een BG aangegaan met Rush (de 3de grootste stam) omdat ze het niet konden winnen van Vitae alvorens WAO en Vitae gingen samenwerken.

Nogal een heel erg getint Seau lijstje (waar ook botters zaten), heel erg slecht lijstje dus :D

Overigens vind ik Seau wel de terechte winnaar van w42.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 40808

Guest
Aanvallend spelen terwijl je 3x zo klein bent als je tegenstander, veel minder activiteit hebt, veel minder skils hebt en eigenlijk op alle gebied onderdoet is het domste wat je kan doen.

Zou zo iets zijn als dat Feyenoord vol in de aanval gaat tegen Barcelona en met 10-0 afgeslacht word omdat ze op alle gebied overklast worden. Moest Feyenoord alles toe houden zou je het beperken met een 2-0 nederlaag. Zoals je zegt was dat inderdaad de strategie van WAO. Zoveel mogelijk tijd rekken en wachten tot Vitae door Seau raakte. En eigenlijk was dit perfect aan het lukken tot de banwave binnen Vitae. Je kan dat een passieve houding vinden maar dat is nu eenmaal het lot van de veel zwakkere stam.

Ik wil daar nog even een voorbeeld tegenaan smijten. Wij hebben bij een aanval eens in 1 dag 60 dorpen van Grommende tijgers gepakt. Deze winsten hebben wij welgeteld na 1 dag volledig weer verloren wegens amper def om het te behouden (en we speelde al erg defensief) omdat Seau er gewoon massa's clears op pompte. Aanvallend spelen als je in elk aspect onderdoet voor je tegenstander is bij voorbaat kansloos.

Dat wij tallen van NAP's hadden enzo is natuurlijk ook redelijk BS gepraat. Is het een schande dat een stam die 3x zo klein is het op diplomatie moet smijten? Als ik mij niet vergis is Seau (de grootste stam van de wereld) een BG aangegaan met Rush (de 3de grootste stam) omdat ze het niet konden winnen van Vitae alvorens WAO en Vitae gingen samenwerken.

Nogal een heel erg getint Seau lijstje (waar ook botters zaten), heel erg slecht lijstje dus :D

Overigens vind ik Seau wel de terechte winnaar van w42.

Behoefte om een discussie te gaan voeren over een post van 3jaar geleden heb ik niet. Hij is geplaatst voor de oud-spelers van de wereld die het wellicht nog interessant zouden vinden om te lezen. Die discussie is volgens mij de afgelopen jaren ook al meerdere keren gevoerd met vriend en vijand.

Overigens is Feyenoord - Barca een slecht bruikbare metafoor, Feyenoord krijgt nog met 4 - 0 slaag tegen de nummer 9 van Slowakije. Is Ajax - Real Madrid een beter voorbeeld, met geloof in eigen kracht kan, zonder angst een grotere tegenstander verslaan :p

Belangrijkste vraag natuurlijk of dit gelukt is?

Het was toch wel een aantal jaar gelukt, maar na weer wat appjes krijgen van Floris en Steven toch weer een kijkje gaan nemen. Spelen nu weer samen op DoI op w67.
 

DeletedUser69389

Guest
Behoefte om een discussie te gaan voeren over een post van 3jaar geleden heb ik niet. Hij is geplaatst voor de oud-spelers van de wereld die het wellicht nog interessant zouden vinden om te lezen. Die discussie is volgens mij de afgelopen jaren ook al meerdere keren gevoerd met vriend en vijand.

Overigens is Feyenoord - Barca een slecht bruikbare metafoor, Feyenoord krijgt nog met 4 - 0 slaag tegen de nummer 9 van Slowakije. Is Ajax - Real Madrid een beter voorbeeld, met geloof in eigen kracht kan, zonder angst een grotere tegenstander verslaan :p



Het was toch wel een aantal jaar gelukt, maar na weer wat appjes krijgen van Floris en Steven toch weer een kijkje gaan nemen. Spelen nu weer samen op DoI op w67.
Nja ik vind Celtic - Barcelona een betere vergelijking. Die van een paar jaar terug en waarbij Celtic vanuit een gesloten organisatie soms er goed uitkwam met een counter. Ik meen in 2012 en met deze cijfers.

pdhm2pv8kkyn6qny-640x1920-qh2xfz6h.jpg
 
Bovenaan