Einde van de wereld Awards

DeletedUser

Guest
Deze aanval was een gecombineerde aanval van Ichronic, ATK, FiercyFry en ANC waarbij @jvds11 de coördinatie van de aanval deed. DoI had hierin slechts een beperkte rol met enkele keren fakes/clears sturen aangezien we zelf gelijktijdig op Mashup bezig waren. Credits voor DoI zijn in dit geval naar mijn mening niet geheel terecht ;)

Heb jij echt niks beters te doen dan deze compleet irrelevante troep te posten?

Slechtste P&P'er: Lucky Luuk

Heb ik ooit P&P gevoerd dan? Nooit geïnteresseerd geweest in P&P en me er daarom ook nooit mee beziggehouden. Het enige wat ik wat ik op dit forum heb gedaan is poep over Vitae weerleggen.
 

DeletedUser75973

Guest
Mijn lijstje is iets specifieker dan mijn vorige GA-lijstjes. Het is dan ook het einde van de wereld, gedaan met de vaagheid.

Beste speler van W42: Van wat ik gezien heb: .Deathstroke, al komt dat natuurlijk door dat we aan elkaar grensden. Dan zie je een stuk meer dan je van spelers aan de andere kant van de wereld ziet. De spelers van .Deathstroke waren een zeer compleet team. Ze stonden er wanneer er verwacht werd dat ze er staan. Weet niet eens of we ooit dorpen hebben kunnen pakken tegen hen, dus een geduchte tegenstander was het wel. Zeer aangename spelers, ook al ken ik ze niet allemaal.

Eervolle vermeldingen: Grommende tijgers, aanvallend vrij sterk, komt voor sommigen over als een idioot op het AF, maar lijkt me in stamverband wel aangenaam. Verder Il Burattinaio, heb die spelers op defensief gebied leuke dingen zien doen. Offensief weet ik het niet, komt vooral doordat ik aan de andere kant van de wereld lag.

Beste stam speler van w42 Denk dat bepaalde mensen in Seau. wel weten dat deze aan hun toebehoort. Ik ken ze persoonlijk niet, daarom dat ik geen specifieke namen noem. Maar iedereen die van zichzelf weet dat hij de stam draaiende hield, mag deze van mij hebben.

De beste aanvaller van W42: DoI, met hun oorspronkelijk slechte ligging nog ver geraken, dan ben je aanvallend sterk in mijn ogen. Opnieuw, aangezien ik niet bij hen lig, is dit vooral vanaf de zijlijn. Verder snap ik niet wat Jannes loopt te zeiken over hen, zijn zeer aangename spelers.

De beste verdediger van W42: .Deathstroke, hebben al onze aanvallen zonder moeite afgeslagen. Niet dat die aanvallen van zeer hoog niveau waren, maar toch hebben ze het gedaan. Zelfs de regelmatige blitzen werden afgeslagen. Zoals ik dus eerder al zei, ze staan er wanneer ze er moeten staan, ook al is dat om 5u ’s ochtends.

Meest gezellige speler van w42 Als er iets is wat ik van W42 geleerd heb, is het wel dat er zo veel meer gezellige spelers zijn dan je vermoed. Hangt volledig van je eigen houding af. Dat mensen die vetes in stand houden snap ik nog steeds niet. Mijn ogen zijn open gegaan met de W42 call, waar leiders en leden van verschillende stammen met elkaar belden zonder vijandigheid. Dat soort momenten zijn mij meer waard dan rang 1, of gelijk welke awards.

Om toch specifiek namen te noemen: Henry, Steven, Anne, Benji, Robin, Joren, Wout, Jos, Jorn, Luuk (amen), Timon, Inge, Max, Jannes, (soms) en zo zijn er nog wel die ik vergeet. Daarnaast ken ik niet iedereen, neemt niet weg dat die mensen ook gezellige spelers kunnen zijn, alleen ken ik ze niet.

Grootste VV slet van w42 Jannes, in ieder geval in het begin. Lijkt me dat deze verdiend is als je ook vv’s draait buiten je stam.

Het grootste ego van W42: Geen idee, en ga niet zonder reden mensen bashen.

Beste leider van W42: Ik wou dat ik wat meer variatie kon steken, maar ga toch voor de Seau. leiding. Op W42 was dit de leiding die de beste keuze’s gemaakt heeft. Zijn het altijd de beste keuze’s geweest? Nee, maar uiteindelijk zijn ze er geraakt. Het is een positie die vaak onderschat wordt, maar wel een van de belangrijkste awards in dit lijstje.

Slechtste leider van W42: Echt slechte leiders heb ik niet gezien. Je moet het maar doen, die verantwoordelijkheid opnemen. Er kan maar één de beste zijn, maar toch probeer je er al die maanden het beste van te maken. Dan kun je in mijn ogen niet echt slecht genoemd worden.

Mooiste speler naam van W42: /

Mooiste stam naam van W42: /

Beste P&P'er: Heb het AF, zeker op het einde niet genoeg gevolgd daarvoor.

Slechtste P&P'er: zelfde als hierboven

Favoriete forumposter Krepox, nooit gedacht dat ik het ging zeggen. Zijn posts zijn vermakelijk en brengen bijna altijd sensatie. Dat is wat we willen op een dood AF, neem ik aan?

Dikste wannabe op het W42 AF: Gilles, al even niet meer gezien, en die zin somt toch wel het verhaal over die jongen op.

Dikste wannabe van W42(IG): Zelfde verhaal hier, had hem graag zichzelf zien bewijzen.

Mooiste profiel foto spelers W42: /

Mooiste profiel foto stammen W42: /

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Moeilijk te zeggen, toch ga ik voor Hangover. Deze speler ken ik niet goed, maar heeft verassend genoeg stand gehouden, zeker gezien zijn ligging. Knap gedaan.

Grootste stabber van W42: Zijn er wel geweest, maar ga er niet over uitweiden, daar heeft niemand nu nog iets aan.

Mooiste actie van W42: Ik blijf erbij, de bot-ban actie. Al zit er ook een negatief kantje aan zoals je verderop kan lezen.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het hele gedoe rond bots wordt wel eens genoemd als bepalende actie. Ook al klopt dit deels, denk ik toch dat er meerdere gebeurtenissen zijn die deze wereld bepaald hebben. Vele waarvan ik geen weet heb. Het bannen van bots was doorslaggevend, dat wel.

Slechtste verliezer van W42: /

Beste/Grootste Botter van W42 Fexeris, vraag me nog altijd af of die ooit geband is geweest?

Grootste blunder van W42 Bij de ban actie zijn niet alle bots geband, spijtige zaak, was wel erg nieuwsgierig naar de gevolgen als ook de farmbots eruit gehaald werden.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Iedereen die wil, specifiek de mensen bij gezelligste spelers.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien Geen idee.

Welke speler verdient het meeste respect: Mensen die blijven gaan, wat er ook gebeurt. Die groep is verassend klein. Toch zijn dit de mensen die de wereldwinst verdienen, welke stam ze ook zaten.

Daarnaast wil ik iedereen van Seau. feliciteren met wereldwinst, het is jullie van harte gegund!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Is mooi:eek:
 

DeletedUser73657

Guest
Beste speler van W42:
Als team :
Voor mij is DOI het beste team van de wereld. De spelers individueel zou ik deze award niet geven, het zijn zeker goeie spelers maar ik denk dat er nog wel betere rondlopen. Echter vullen ze elkaar perfect aan als team waardoor ze in mijn ogen het meest compleet zijn. In elk aspect van tw steken ze er bovenuit, en als er eens iemand een dipje staat er altijd iemand anders paraat om de activiteit hoog te houden. Ook naast tw zijn het allemaal toffe kerels, ze zijn ook het enige team wat ik ken die elkaar IRL ontmoet hebben en zo een goeie teamgeest hebben. Hun gezelligheid heeft zeker een positieve invloed gehad op seau, dit zijn het soort teams waarvoor je extra hard je best doet omdat je ze niet in de steek wilt laten :)

Als speler : De beste speler voor mij op w42 was jan ( jvds.) Ik kon het vanaf minuut 1 al heel goed met hem vinden en dat is nu nog steeds. Hij heeft niet heel lang actief gespeeld in seau maar de tijd waarin hij actief speelde heeft hij veel werk verricht en mij zeker verbaasd. Actief, zowel aanvallend als defensief sterk, initiatief nemend , nam vv's op zich en dat terwijl hij nog maar net in seau zat. Veel spelers willen eerst wat inwerken en houden zich vrij stil de eerste dagen maar jan de krantenman vloog er direct in en verbaasde heel de stam.

Beste stam speler van w42: Op w42 heb ik heel veel goeie stamspelers ontmoet , maar Vincent van a noble cause vond ik toch wel de beste stamspeler van ze allemaal. Hij nam ontzettend veel vv's , ook de kutvv's die ubersaai zijn nam hij op zich. Op zijn eigen account verrichte hij ook nog eens veel werk voor de stam en dit deed hij praktisch solo. Hij versterkte ook het advies team van seau en ik vond hem altijd een positieve invloed in de seau chat, ik hoop hem nog vaker tegen te komen op tw :)

De beste aanvaller van W42: Vond de combinatie grommende tijgers + deathstroke , ook wel bekend als grommende deathstroke wel mooi. Samen met mike heb ik wao heel wat klappen uitgedeeld terwijl dit toch wel degelijke spelers waren. De aanval op ancient was ook wel mooi maar dit was eerder een stamverdienste.

De beste verdediger van W42: Ik heb niet echt veel geweldig defensief werk gezien op deze wereld, veel accounts die onder vuur lagen zijn ten onder gegaan en de andere hebben het meestal vrij gemakkelijk gehad. Via vv hebben tamara & steven wel veel en goed defwerk verricht dus deze award gaat naar hun.

Meest gezellige speler van w42 Henry vond ik de gezelligste speler, hij verzorgde het weekblad toen aldo stopte en spamde vaak mee in de chats en calls. Heb nog regelmatig andere games met hem gespeeld :)

Grootste VV slet van w42 Tamara bewonder ik wel voor haar vv's. Ze bleef maar vv's op zich pakken hoe kut de vv's ook waren en hoe uitzichtloos het er ook uit zag voor rush op bepaalde momenten. Vele zouden al lang zijn gaan runnen omdat ze de bui zien hangen maar tamara bleef en dat is nu beloond met een oververdiende overwinning :)

Het grootste ego van W42: Gilles aka beast inacarnate ofziets

Beste leider van W42: Steven, heeft seau getransformeerd van een subtop rimstammetje naar een stam die de wereldoverwinning gepakt heeft.

Slechtste leider van W42: Zijn wel meerdere kandidaten hier maar ik zal de swat leiding hier maar zetten :p

Mooiste speler naam van W42: Abduhl the klapstuhl blijft nice

Mooiste stam naam van W42: boeit mij geen reet

Favoriete forumposter Jasey en mike, altijd sensatie als zij posten :D

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Vincent heeft mij verrast , ik kende hem niet voor deze wereld en hij leek mij ook niet geweldig goed in het begin. Hij heeft echter bewezen dat ik daar fout zat :)

Grootste stabber van W42: Kan me niet echt stabs herinneren hier , is dan ook al even geleden allemaal.

Mooiste actie van W42: De nacht waarop er 3 gezamenlijke nachtblitzen gedaan werden vond ik wel mooi. Samen met mike viel ik casimodo aan , via bassie zijn vv mashup helemaal van de kaart gespeeld samen met doi en jeremy en dan nog via vv van anc op ancient tomahawk aanvallen gestuurd voor de blitz op ancient. Alle 3 de accounts zijn toen van de kaart geveegd.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: VV van bassie die in seau bezit komt samen met jeremy die nog eens aan onze kant komt te staan. Hierdoor kwam de hele core in onze handen en dit hebben we heel goed benut.

Slechtste verliezer van W42: Alle losers die dorpen hebben afgebroken of nyade zijn gaan slopen

Beste/Grootste Botter van W42 Sven

Grootste blunder van W42 no idea?

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Team doi , jan, vincent, luuk, seba, cederic , pim , jannes , patricia , jasey , niek , mike , ...

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien sven

Welke speler verdient het meeste respect: Struggle
 

DeletedUser

Guest
giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
Jannes moet nog 2 likes krijgen, snel like hem dan krijgen we een lijst!!
 
Bovenaan