Einde van de wereld Awards

DeletedUser73696

Guest
Benji is beste verderdiger, en dat heeft hij laten zien. Alleen Mike heeft niks laten zien tegen een passive stam en ligt ongeveer op dezelfde plek als Benji. Logisch.

Omdat er maar bans van 7 dagen zijn dit x? :D

Ik waa even vergeten dat wij er iets aan kunnen doen dat jij scripts gebruikte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Benji is beste verderdiger, en dat heeft hij laten zien. Alleen Mike heeft niks laten zien tegen een passive stam en ligt ongeveer op dezelfde plek als Benji. Logisch.

Jij verloor een veertig plus tal dorpen, dus beste verdediger zou dan niet reëel zijn. Je hebt wel de aanvallende kwaliteiten na dit voorval laten zien, dus dat je niets hebt laten zien is inderdaad niet waar. Het lag wel puur op je aanvalskwaliteiten. Al was het wel tegen een van binnen al uitgehold WAO. ;)

Daarvoor overigens ook al wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Jij verloor een veertig plus tal dorpen, dus beste verdediger zou dan niet reëel zijn. Je hebt wel de aanvallende kwaliteiten na dit voorval laten zien, dus dat je niets hebt laten zien is inderdaad niet waar. Het lag wel puur op je aanvalskwaliteiten. Al was het wel tegen een van binnen al uitgehold WAO. ;)

Daarvoor overigens ook al wel.

Mike heeft zijn co's het werk laten doen hoor!
 

DeletedUser76151

Guest
Benji is beste verderdiger, en dat heeft hij laten zien. Alleen Mike heeft niks laten zien tegen een passive stam en ligt ongeveer op dezelfde plek als Benji. Logisch.

beste verdediger verliest niet 45+ dorpen op 1 dag. Calm down
 

DeletedUser73696

Guest
Dat bedoel ik niet. Mike heeft een misplaatst ego, want zijn tegenstander was passief. Benji is de beste verdediger, maar hij heeft dezelfde tegenstander, die dus ook passief zou moeten zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik niet. Mike heeft een misplaatst ego, want zijn tegenstander was passief. Benji is de beste verdediger, maar hij heeft dezelfde tegenstander, die dus ook passief zou moeten zijn?

Ja, je bent inderdaad heel zielig. Ga maar bij DoI om een koekje vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, je bent inderdaad heel zielig. Ga maar bij DoI om een koekje vragen.

Waarom bij ons? :eek:

Tussen haakjes, ik heb bij jou altijd t idee van een enorm zure wannabe pot (jeweetwel, zo'n lesbo), kun je daar niet eens aan werken?
 

DeletedUser51467

Guest
Dat bedoel ik niet. Mike heeft een misplaatst ego, want zijn tegenstander was passief. Benji is de beste verdediger, maar hij heeft dezelfde tegenstander, die dus ook passief zou moeten zijn?

Ah je vorige reactie was dus op mijn lijstje bedoeld, had het niet meteen door. WAO was wel degelijk passief, dat kan je toch niet ontkennen? Ze hebben een paar keer aangevallen wat Benji mooi heeft verdedigd, wat helaas niet het geval was bij jou toen je een dag wel een heel pak dorpen verloor. Daarnaast plaats ik als beste verdediger Boris en niet Benji, Benji vernoem ik gewoon als een kandidaat. Bovendien heeft Benji naar wat ik heb vernomen op andere accounts eveneens goed verdedigd wat hem een betere verdediger maakt dan jou op W42. Op aanvallend vlak heb je je inderdaad positief getoond op w42, maar op verdedigend vlak heb je wat steken laten vallen.

Als laatste vermeld ik dat je ego nog steeds misplaatst is na het goed presteren op 1 wereld, voor mij is dat niet voldoende om terecht zo'n ego te hebben. Benji heeft dat ego niet dus beide partijen vergelijken is redelijk nutteloos. Misschien het lijstje eens goed lezen, want wat je hier plaatst wordt bijna gewoon al volledig uitgelegd in mijn lijstje zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom bij ons? :eek:

Tussen haakjes, ik heb bij jou altijd t idee van een enorm zure wannabe pot (jeweetwel, zo'n lesbo), kun je daar niet eens aan werken?

Nilp, misschien is het een idee om, net als ik toendertijd met Krepox heb gedaan, een fotootje uit te wisselen. Dan kan ik je in ieder geval het idee afhelpen dat ik een pot zou willen zijn. Enorm zuur zit wat in, maar ik kan ook heel zoet zijn. :Embarrassment:

Bij DoI, omdat jullie vast wel plopkoeken en plopmelk in de herberg hebben liggen.
 

Deleted User - 40808

Guest
Leuke lijstjes en bedankt voor alle benoemingen! :)

De beste aanvaller van W42: De combinatie van spelers die Ancient neermaaiden (DoI, iChronic en ???). Zelden zo'n mooie aanval gezien en een pain in the ass om dat te verdedigen. Stevig staaltje TW dat daar werd gespeeld. Mijn complimenten.

Deze aanval was een gecombineerde aanval van Ichronic, ATK, FiercyFry en ANC waarbij @jvds11 de coördinatie van de aanval deed. DoI had hierin slechts een beperkte rol met enkele keren fakes/clears sturen aangezien we zelf gelijktijdig op Mashup bezig waren. Credits voor DoI zijn in dit geval naar mijn mening niet geheel terecht ;)

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Danny. Danny staat op mijn korte lijstje van spelers waarbij geldt; Hij er in betekend ik er uit. Steff van Casimodo maakt daar ook deel van uit.

Puur even uit interesse, vanwaar de 180 graden draai ten opzichte van je vorige lijstje een half jaar geleden? Ik vind het tamelijk opvallend dat je eerst schouder diep in zijn hol zit waarbij er nog even extra veel veren worden bijgestoken en dan een korte periode later helemaal niks van hem moet hebben.

Beste stam speler van w42
Jannes

Tfoe Timon, ik had hier op zijn minst een vernoeming verwacht, zullen nog eens vaker nadat je de hele kroeg onder kotst je shit oplossen terwijl jij snel naar de trein vertrokken bent. Zaten zelfs mensen 6 meter verderop die helemaal onder zaten. :D

Laat ik ergens uitschijnen dat het zo'n grote prestatie is tegen een overmacht, dat is alleszins niet wat ik wou laten uitschijnen moest je dat lezen. Dat jullie er zo heftig op in gaan, snap ik nu omdat je er zelf hebt gespeeld. Over pathos weet je dus duidelijk ook de situatie niet, want het plan om met 3 apart te starten en dan te fuseren was helemaal niet aan de orde. Door de toevallige ligging en de groei van pathos is dit gegroeid. Ik vind het gewoon mooi om te zien dat de vijandigheid van w42 nog steeds wat aanwezig is en een pp-abuser met een deffnoob en een sterk team toch nog verslaan kan worden. Je kan nu wel zeggen dat je niet zoveel pp hebt gebruikt en ik geloof je daarin, maar toch is er nog zwaar pp geabused als je de groei ziet. Er is op een slimme manier met de pp omgegaan. Daarover hoef je nu niet zo heftig op de reageren.

Niet heel boeiend om nog te reageren, maar reageren kwam er niet eerder van. Reactie was namens Benji die op dat moment niet kon reageren. Ik heb nooit op DS gespeeld, ik was slechts de enige pp farmende speler in het verhaal die een gedeelte van zijn def bij ds had staan. Verder had je een leuk lijstje, ik hoop mijne voor ik op vakantie ga af te hebben :)
 

DeletedUser72524

Guest
Tfoe Timon, ik had hier op zijn minst een vernoeming verwacht, zullen nog eens vaker nadat je de hele kroeg onder kotst je shit oplossen terwijl jij snel naar de trein vertrokken bent. Zaten zelfs mensen 6 meter verderop die helemaal onder zaten. :D

En waar was jij toen als goede stamgenoot? Niet aan het schoonmaken of Timon aan het helpen. Nee ipv dat ging je ontkennen dat jullie elkaar kenden. Slechte stamspeler dus
 

Deleted User - 40808

Guest
Nee hoor, was geen woord aan gelogen, de vraag was of hij een vriend was. "Nee, we hebben hem vandaag pas voor het eerst ontmoet". Als ik dat ging schoonmaken was ik zelf ook aan het nekken:$ Verder was ik wel de enige die persoonlijke appjes stuurde om te kijken of het wel goed ging :cool:
 

DeletedUser72524

Guest
Nee hoor, was geen woord aan gelogen, de vraag was of hij een vriend was. "Nee, we hebben hem vandaag pas voor het eerst ontmoet". Als ik dat ging schoonmaken was ik zelf ook aan het nekken:$ Verder was ik wel de enige die persoonlijke appjes stuurde om te kijken of het wel goed ging :cool:

Topper ben je!
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ga het niet zo uitgebreid invullen, hoeft ook niet.
Beste speler van W42:Il Buratinnaio onder Maks/Jan/Steven. Ze hebben Seau. op één van (misschien zelfs het meest) cruciale moment uit de dieperik getrokken door dit account op te pakken. Ik zou Deathstroke hier ook kunnen zetten maar DS is meer een stamverdienste in vergelijking met Il Burattinaio.
Beste stam van W42: Seau., kwalitatief ondergeschikt maar wel enorm gemotiveerde mensen die zelfs na een klap altijd terug op gingen staan.
Beste stam speler van w42 Vincent. Enorme hulp op het gebied van VV's en ook altijd een leuke verschijning.
De beste aanvaller van W42:Skrem. Veruit de beste aanvaller in de zin dat hij telkens de zwakke punten van Seau. kon identificeren. (ATK en Ichronic op dat moment).
De beste verdediger van W42: Il Buratinnaio. Zelfde reden als bij beste speler.
Meest gezellige speler van w42 Vincent.
Grootste VV slet van w42DOI/Vincent
Het grootste ego van W42:My Name is Murder team in mijn ogen, ofja onterechte ego. Hebben eigenlijk weinig tot nooit iets goed gedaan, als er iets gedaan moest worden werd het door de stam gedaan. (clears uitsturen etc) Waarna ze dan vaak met de verdiensten gingen lopen.. Telkens wanneer er één aanval binnenkwam werd er zoveel defence gevraagd dat je zou denken dat het voor de hele stam was.
Beste leider van W42: Deze is moeilijk aangezien er bij Seau. niet echt sprake kan zijn van een 'leiding'.. Er werd vaak in cruciale periodes meer geregeld door leden dan door de leiding zelf, we zullen het maar gewoon simpel op 'Seau' houden.
Slechtste leider van W42: Jokersbrain, hilarisch ventje.
Mooiste speler naam van W42:Noire.
Mooiste stam naam van W42: Seau.
Beste P&P'er: Dialgam
Slechtste P&P'er: Lucky Luuk
Favoriete forumposter DOI'ers
Dikste wannabe op het W42 AF: Jokersbrain
Dikste wannabe van W42(IG): My Name Is Murder
Mooiste profiel foto spelers W42: ANC
Mooiste profiel foto stammen W42: Vitae
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Noire, hoe makkelijk die uiteindelijk werd weggespeeld.
Grootste stabber van W42: Geen idee.
Mooiste actie van W42: Waren niet echt specifiek mooie acties imo.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Vitae die het nietmeer kon trekken door aanvallen via VV's.. Annabel bv, aanvallen van Magnus etc.
Slechtste verliezer van W42: Het grootste deel van Vitae.
Beste/Grootste Botter van W42 Phenomenal, 100%.
Grootste blunder van W42 Vitae serieus nemen.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Een heel groot deel van W42, met weinig mensen persoonlijk problemen.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien Phenomenal, Lucky Luuk, Jokersbrain. Oftewel zelfoverroepen clowns.
Welke speler verdient het meeste respect: Maks. Kreeg enorm veel commentaar van heel de stam waaronder ikzelf, heeft het account terug opgelapt met Jan en Steven en heeft Seau een positieve vibe gegeven.
 

DeletedUser69389

Guest
Leuke lijstjes en bedankt voor alle benoemingen! :)



Deze aanval was een gecombineerde aanval van Ichronic, ATK, FiercyFry en ANC waarbij @jvds11 de coördinatie van de aanval deed. DoI had hierin slechts een beperkte rol met enkele keren fakes/clears sturen aangezien we zelf gelijktijdig op Mashup bezig waren. Credits voor DoI zijn in dit geval naar mijn mening niet geheel terecht ;)



Puur even uit interesse, vanwaar de 180 graden draai ten opzichte van je vorige lijstje een half jaar geleden? Ik vind het tamelijk opvallend dat je eerst schouder diep in zijn hol zit waarbij er nog even extra veel veren worden bijgestoken en dan een korte periode later helemaal niks van hem moet hebben.



Tfoe Timon, ik had hier op zijn minst een vernoeming verwacht, zullen nog eens vaker nadat je de hele kroeg onder kotst je shit oplossen terwijl jij snel naar de trein vertrokken bent. Zaten zelfs mensen 6 meter verderop die helemaal onder zaten. :D



Niet heel boeiend om nog te reageren, maar reageren kwam er niet eerder van. Reactie was namens Benji die op dat moment niet kon reageren. Ik heb nooit op DS gespeeld, ik was slechts de enige pp farmende speler in het verhaal die een gedeelte van zijn def bij ds had staan. Verder had je een leuk lijstje, ik hoop mijne voor ik op vakantie ga af te hebben :)

Op 37 bij Mental heeft die gewoon puik werk geleverd, maar hoe hij zich gedroeg toen Annabelle incs kreeg en hij onprofessioneel omging met de stam ging bij mij te ver.
 
Bovenaan