Einde van de Wereld Awards W47

DeletedUser69389

Guest
Ik zou graag de stam Fire willen bedanken dat ze me een mooi tw afscheid hebben gegund. Ik heb het spelletje graag en veel gespeeld. Maar aan alles komt een eind.
Bedankt om me deze wereld te laten winnen.
Mooie geste!
Golden award - beste stam = met overschot Fire!

Dit moment breekt bijna aan. :(
 

DeletedUser74358

Guest
Ik zou graag de stam Fire willen bedanken dat ze me een mooi tw afscheid hebben gegund. Ik heb het spelletje graag en veel gespeeld. Maar aan alles komt een eind.
Bedankt om me deze wereld te laten winnen.
Mooie geste!
Golden award - beste stam = met overschot Fire!

Meer tijd om Chouffjes te drinken?!
Waren altijd gezellige gesprekjes in de stamchat! :)
 

DeletedUser75133

Guest
Nog 3 dagen en dan is de wereld voorgoed afgesloten. Aangezien ik even niks te doen heb op me stage en me daardoor ontiegelijk verveel ga ik toch maar weer eens een lijstje maken. ook al ben ik in het verleden erg actief geweest op 47 heb ik altijd een redelijk rustige wereld gespeeld aangezien ons account wat in de rim lag tegen niet veel zeggende accounts aan.
Ik heb mede hierdoor ook erg weinig meegekregen van wat er buiten Fire om gebeurde en wie er nu echt moeilijke tegenstand gegeven heeft. Dit lijstje zal dus vrij Fire minded zijn en ik wil mijn excuses aanbieden aan alle niet Fire leden die ik dus (vrijwel) niet zal noemen.

Beste speler van W47:
Het zou natuurlijk gek zijn hier het account Krondor niet neer te zetten. Ze hebben natuurlijk erg goed gespeeld als team en zich bewezen als front account altijd door te groeien en voldoende actief te zijn. Toch wil ik het op een vernoeming houden en ze een mooie 2e plaats gunnen. Naar mijn mening is Der Eisbär de schakel geweest die een hoop heeft doen veranderen. In de vroege fase van Fire was er veel discussie om deze speler wel al dan niet aan te nemen. Het was al duidelijk dat Michael erg actief was, en ook tegen onze aanvallen voorheen goed gedeft had. Ik denk dat hij dit de weken er op dubbel en dwars bewezen heeft en meerdere frontspelers op offensief vlak heeft "uitgeput". Daarom wil ik hier toch graag der Eisbär vernoemen als de beste speler van w47.

Beste stam van W47: Dit is uiteraard Fire!, dat heeft zich geuit in de wereldwinst. Meow heeft even "tegenstand" geboden maar dit was meer op kwantitatief gebied. Ik denk dat er nooit de angst heeft ontstaan dat we echt in de problemen zou komen. (m.u.v. de banwave die wat stress bood maar nooit door druk van de tegenhangende partijen). Buiten deze twee stammen zijn er, in de beslissende fase van de wereld, nooit echt andere noemenswaardige stammen geweest.

Beste stam speler van W47: Ook hier zou ik Michael weer neer willen zetten, heeft erg veel gedaan voor zijn eigen account. Wellicht heeft hij niet veel ingevallen voor andere accounts maar het is des te belangrijker dat je er altijd bent voor je eigen account als deze de activiteit nodig heeft. Hij was er voor zijn stam door regelmatig in de nachten te blijven en uren lang overdag te deffen.
Ook wil ik mijn co Thomas hier neerzetten, altijd actief voor de stam maar ook Niels van de Fire leiding.

De beste aanvaller van W47:
Moeilijk te zeggen, maar ik denk dat ik hier dan toch Krondor neerzet. Duidelijk laten zien dat er altijd via het front doorgedrukt kon worden. Toch denk ik dat er vanaf meow! te weinig verdedigend werk is getoond om een "goede" aanvaller in deze wereld te kunnen aanwijzen. Mijn account bijvoorbeeld, heeft ook geen enkele niet geslaagde aanval ingezet, maar is dit nu zo bijzonder? ik denk het niet.

De beste verdediger van W47:
Wederom der Eisbär, het is ook niet voor niks dat ik dit account bij de beste speler heb neergezet. Die ontvang je natuurlijk alleen als je op meerdere vlakken (in mijn ogen) excelleerde.

Meest gezellige speler van W47:
Ik heb me na 42 behoorlijk afzijdig gehouden van algemene fora en Skype gesprekken. Het bijhouden van deze zaken kost altijd erg veel tijd en de tijd die ik heb steek ik dan liever in het spelletje. Voor mij zat de gezelligheid dus vooral bij mijn Co, Thomas, want deze sprak ik uiteraard wel. Verder kon ik altijd een vlot gesprek voeren met Jeroen van Krondor, of Leo. Maar ik denk dat er genoeg gezellige spelers in Fire zaten, de sfeer was altijd goed. 20000 berichten na een weekendje geen Skype is hier een duidelijk bewijs van.

Grootste VV slet van W47:
De balans van het voor elkaar VV doen binnen de stam lag behoorlijk goed. Ik denk niet dat je kan spreken van een echte VV slet. Men deed het nodige voor elkaar en ik denk niet dat er daarin iemand extreem veel in uitblonk ten opzichte van de rest

Beste leider van W47:
Een lange tijd hebben Jordi en Roals samen Fire geleid. Naar mijn mening was de communicatie en structuur binnen de stam toen het beste en ik wil hun hiermee dus complimenteren. Wel wil ik ook Niels complimenteren voor zijn doorzettingsvermogen. Toen de wereld al wat meer in de afrondende fase begon te raken verloren veel spelers hun motivatie. Als er dan iemand vanuit het leidersteam nog een dusdanige energie kan uiten naar zijn leden geeft dit vaak een goed resultaat, en dat is ook hier gebleken

Slechtste leider van W47:
-

Mooiste speler naam van W47:
Toxical Error

Mooiste stam naam van W47:
Doom of Valyria

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Jefrades, voor vele zal het een nietszeggend account geweest zijn. Maar voor ons account was hij heel belangrijk. Al in erg vroege fase van de game hebben wij hem opgenomen als moraalbreker. We wisten nog niet wat we van hem konden verwachten en vermoedde ook dat we (zoals dat vaak gaat bij MB’s) hem uiteindelijk niet meer echt nodig zouden hebben of zouden kunnen gebruiken omdat zijn activiteit toch zou verdwijnen of afnemen.

Toch heeft hij, van begin tot eind, altijd met ons meegedaan om de hele rim op te schonen. Elke dag communiceerde we met elkaar en stelde we onze plannen op elkaar af. Dit heeft mij zeer verrast en ik had hem graag op andere werelden weer als MB gezien. Helaas is hij gestopt in de laatste 10 dagen van het aftellen van deze wereld.



Grootste stabber van W47:
-

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Ik heb het puntje “mooiste actie van W47” omdat ik denk dat de bepalende gebeurtenis ook gelijk de mooiste actie van W47 geweest is.
Zoals (geloof ik) vele dit al benoemd hebben is dit de fusie geweest tussen angels een deel van psycho en nog wat losse accounts, tot de vorming van Fire!
Al gauw werd duidelijk welke kwaliteiten de nieuw gevormde stam had.

Iets later werd ook Bier aan deze stam toegevoegd. Persoonlijk vond ik dit wat jammer. Er waren goede contacten tussen Fire en Bier en er was wel degelijk een gemeenschappelijk doel om Meow weg te werken. Toch had ik graag een wat uitdagendere eindstrijd gezien en ik denk dat deze onder andere had kunnen staan als Bier onafhankelijk was gebleven.
------------------

Iedereen die aan deze wereld heeft bijgedragen, bedankt en wellicht nog tot een volgende wereld. Al denk ik dat na w52 mijn tribalwars avontuur toch echt ophoudt. (al heb ik dat ook al een keer na w42 gezegd)!

 

DeletedUser74005

Guest
Ik zou graag de stam Fire willen bedanken dat ze me een mooi tw afscheid hebben gegund. Ik heb het spelletje graag en veel gespeeld. Maar aan alles komt een eind.
Bedankt om me deze wereld te laten winnen.
Mooie geste!
Golden award - beste stam = met overschot Fire!

Rip Robbeke :( Blijf je nog wel op Skype?
 
Reactiescore
660
Zeker weten
 

DeletedUser77130

Guest
[media]
[/media]

It has been an honour fighting side by side.
 

DeletedUser76951

Guest
De beste verdediger van W47:
De bespeler van Hard Target en ikzelf.

;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
De beste verdediger van W47:
De bespeler van Hard Target en ikzelf.

Grootste doorzetters wellicht, maar gezien beide accounts vele honderden dorpen zijn verloren en slechts staande zijn gebleven door oud stamgenoten te internen, is beste verdediger echt totaal niet op zijn plaats. Beide komen in de verste verte niet eens in aanmerking voor 'goede' verdedigers als je het mij vraagt :|
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
#ignore
 
Bovenaan