Einde van de Wereld Awards W47

DeletedUser65978

Guest
Beste speler van W47: Der Eisbär: ijzersterk team met Roald erbij.
Beste stam van W47: Spreekt voor zich, Fire!
Beste stam speler van W47: Toxical Error: gul in clears en OS
De beste aanvaller van W47: Ik hou wel van de aanvalsstijl van Krondor28, Bjarne, Leo en Jeroen = kwaliteit
De beste verdediger van W47: Deze award geef ik aan Michael van Der Eisbär, massa van Meow afgeslagen en als ik me niet vergis de eerste 24u zelf gedeffed. Respect man!
Meest gezellige speler van W47: Ik denk aan mijn co's Niels en Simon! Ook Roald, Jeroen en Anneke verdienen een plaats.
Grootste VV slet van W47: Jeroen (krondor28), Anneke (Toxical Error) hebben aardig werk verricht
Het grootste ego van W47: /
Beste leider van W47: Jordi zonder twijfel!
Slechtste leider van W47: Shakedown8
Mooiste speler naam van WArgwahn
Mooiste stam naam van W47: Bier
Dikste wannabe van W47(IG): Hard Target (omwille van kata gebruik en defslet)
Mooiste profiel foto spelers W47: Survival of the richest
Mooiste profiel foto stammen W47: Fire!
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Roald! Ik kende hem niet maar wat een kerel. Betrokken, strak in de regie, intelligent in de strategische keuzes en trouw aan zichzelf. Het was een eer jou op TOTR te zien spelen.
Grootste stabber van W47: Alle katanoobs
Mooiste actie van W47: Ontstaan van Fire! + recruut van Der Eisbar
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De eerste massa's op Meow: Meteen resultaat, meteen gebroken!
Slechtste verliezer van W47: alle katanoobs
Grootste blunder van W47: /
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Iedereen die Fire! een warm hart toedroeg....ik weiger iemand hier te kort te doen.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Jupke, Hard Target, Shakedown8
Welke speler verdient het meeste respect: Bjarne, Jeroen, Roald, Jordi, Anneke[/b]

Geert| Tears of The River
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Many thanks Geert, bedankt!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
En ik ben bang dat het dit weekend eveneens niet gaat gebeuren. Ik doe niet aan half werk hè :D
 

DeletedUser77130

Guest
In de stamchat gezegd dat ik geen lijstje zou posten voor Valyria de 70% aan zou tikken. Nu Valyria 71,6% dominantie bereikt heeft, is het tijd voor een eindwereld awardslijst namens mij.

Beste speler van W47:

1. Krondor28: Aanvallend, coördinatief en qua activiteit superieur: Toen we er moesten staan stonden we er.
2. Prins Pils: Dit account heeft de dikste massa gehad van W47, met het meest vieze front. Het team heeft accuraat en adequaat gezorgt dat de linies (stacks/snipes en dodges) actief verzorgt werden. Chapeau!
3. Der Eisbär (Michael). Hij kreeg na zijn join in Fire! praktisch de meeste aanvallen te verwerken, terwijl hij ook nog moest counteren tijdens de massa's. Hij heeft wekenlang een account gedraaid wat zowel aanvallend als verdedigend uitgelijnd moest zijn en dat ook was in de uitvoering.

Beste stam van W47:
Valyria. Na de val van Angels en ontmanteling van Psycho is er iets moois gaan bloeien in het oosten van W47. De stam die gevormt werd bestond uit spelers die op elkaar ingespeeld zijn en weten wat er verwacht wordt wanneer je kwantitatief in de minderheid bent, maar kwalitatief de slag weet te maken.

Beste stam speler van W47:
Geert (Tears of The River): Als ik zie wat wij met zijn tweeën hebben gedaan sinds we leiders werden van Psycho, dan kan ik niks anders dan je daarvoor benoemen en de credits gunnen.
Thomas en Tuur (Myway): Nooit te misselijk om verdedigingstroepen of clears te leveren, zelfs toen jullie vol onder aanval lagen. Dit type klasbakken heeft stalen zenuwen en maakt TW mooi.
Michael: Ik weet nog dat we op een gegeven moment 3 nachten achter elkaar frontdeff zaten uit te wisselen en snipes zaten uit te voeren op wat blitzen die om en om op Eisbär, Krondor en Noire werden uitgevoerd. Die activiteit en zulk teamwork maakt het mooi aan jouw noordzijde te hebben mogen doorgroeien en spelen. Soms is frontdeff op of te dun en dan is een goede verstandhouding met stamgenoten een must.

De beste aanvaller van W47:
Bjarne en Dave: Van hen heb ik ook e.e.a. geleerd over het uitlijnen van een blitz of massa.

De beste verdediger van W47:
Sven en Emile (Prins Pils): Niet een massa, maar de massa met amper verliezen doorgekomen.
Michael (Der Eisbär): Kreeg de hoogste druk te verwerken in de periode direct na zijn join en heeft keihard afgedwongen er bij te horen.
Krondor28: We hebben de boel goed georganisseert neergezet. Zelfs een blitz met 250 edels van linie 1 t/m 5 met minimale schade weten af te slaan. Dan dwing je het gewoon af.

Meest gezellige speler van W47:
Niels (Totr), Monique (Ixfury) en Anneke (TE): Altijd in voor een praatje en houden de sfeer goed in de stam. Dat is in de midfase tot lategame een must om de stam draaiende te houden.

Grootste VV slet van W47:
Pim (CS), Jeroen (Krondor), Tuur (Myway), Michael (Der Eisbär), Geert, Niels en Simon (TOTR), Leo (Krondor28): Vv's gepakt wanneer nodig en proffesioneel uitgevoerd, wat wil je nog meer? ^_^

Het grootste ego van W47:
Die knakker die op Feroliciouz speelde.

Beste oprichter van W47:
Jordi: Massa's plannen, taken delegeren etc. waren prima uitgelijnd.

Beste leider van W47:

Ex-ante val van Angels en ontmanteling Psycho: Geert en Leo
Ex-post van van Angels en ontmanteling Psycho: Roald (toen nog TOTR), Niels en Geert (TOTR) en Anneke (TE). Allen nemen de verantwoordelijkheid voor het coördineren van massa's. Das meestal heel vuil werk, maar het is gedaan en goed uitgelijnd, waardoor vrijwel alle massa's goed verlopen zijn.

Slechtste leider van W47:
Castiel. No need to discuss this.

Mooiste spelersnaam van W47:
Destroy All Humans: They killed it.

Mooiste stam naam van W47:
Valyria

Beste P&P'er:
Bjarne (Krondor28). Op basis van argumentatie en inhoud won hij vrijwel iedere discussie.

Slechtste P&P'er en dikste wannabe op het W47 AF::
Feroliciouz: Grote mond op het AF, ingame niks, gewoon echt he-le-maal niks, presteren.

Favoriete forumposter:
Jordi. Wil je weten waarom? Lees dan dit even door. Het is poëtisch, uitdagend, creatief en pakkend geschreven. Dat maakt het prettig om de belangrijke gebeurtenissen te kunnen volgen en te lezen.

Dikste wannabe van W47(IG):
Team Rocket/Chna Nung: Interners die nogal hard weggeveegt zijn.

Mooiste profiel foto spelers W47:
75052_large

Survival Of The Richest

Mooiste profiel foto stammen W47:
86510_large

Valyria

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Toxical Error: Heeft zichzelf ontwikkelt en echt kunnen vinden en leren kennen op deze wereld.

Grootste stabber van W47:
1. DU 3.0: Probeerde Johan1963 en Girbe tegen Krondor28 op te zetten in een verwoede poging, terwijl hij aan het solliciteren was bij Valyria. Daarna was zijn toekomst verzegelt.
2. De originele speler van Kiektjai die 'even' zijn account terug in bezit nam, nadat die het account had weggegeven. Resultaat: Een gat in het front bij Valyria en een belangrijk account van de kaart af.

Mooiste actie van W47:
De rekruut van Der Eisbär in Valyria, toen Feroliciouz gezegd had dat hij extra front wilde hebben. Nou, dat heeft hij ruimschoots gekregen. :cool:

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De oprichting van Valyria, toen bleek dat zowel Angels en Psycho het niet lang meer gingen redden.

Slechtste verliezer van W47:
No clue.

Beste/Grootste Botter van W47:
Ik weet niet wie van het TW Team heeft bedacht om toen die aanvalbare weekban te activeren voor accounts die een farmscript hadden geïnstalleerd op een limited haul wereld, maar dat is echt ver beneden peil.

Grootste blunder van W47:
1. Het niet aannemen van Der eisbär bij Meow;
2. Een parma global bann op Noire en Prins Pils voor iets wat normaal een wereld bann opleverd;
3. Welke persoon heeft het bedacht om 100 dagen met munthalvering te spelen, terwijl een wereld al zo goed als gespeeld is?

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
They know it. :)

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
1. Castiel en Maick: Afgezien van het mij hier op het af noemen van respectievelijk: "Debiel, mongool, etc. etc." hoeft ik niet bij dat soort spelers in een stam.
2. Melvin en Dylann: Sorry, jullie zijn te opgewonden standjes om mee in een stam te zitten. Melvin verprutst graag dingen, Dylann heeft een te kort lontje.

Welke spelers verdienen het meeste respect:
Jeroen (motor van Krondor28 wanneer de aktie ingame te doen is), Bjarne (spelinzicht op strategisch, tactisch en operationeel niveau), Dave (voor het uit de shit halen toen ik het nodig had).

Ciao en veel lees- en speelplezier voor nu en op andere fora en werelden.

Met vriendelijke groet,

Leo || Lord Ghost Whisperer || Krondor28
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik vind het inderdaad ook jammer dat Valyria een te lange tag is voor onze stam Leo :biggrin:

Je doet net alsof het maken van een lijst veel tijd kost.

Ik heb bar weinig tijd Martijn.. Jij zou toch moeten weten dat ik altijd wel iemand van de lijstjes ben geweest :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind het inderdaad ook jammer dat Valyria een te lange tag is voor onze stam Leo :biggrin:



Ik heb bar weinig tijd Martijn.. Jij zou toch moeten weten dat ik altijd wel iemand van de lijstjes ben geweest :)

Gewoon onder het poepen. Doe ik ook altijd.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Allereerst heb ik alle vanzelfsprekende en stomme nominaties eruit gelaten.
Ten tweede ga ik wel eerlijk zijn in dit lijstje, dat wil zeggen dat het niet louter honing is voor stamgenoten. Ranking, aantal dorpjes of het aantal prestaties interesseert mij over het algemeen niet, ik beoordeel vijanden en medespelers op hun mindset.


Beste speler van W47:

Moeilijk om te zeggen. Er was dusdanig weinig weerstand dat er maar weinig spelers zijn die nou echt wat konden laten zien. Michael zou een geschikte nominatie zijn, omdat hij wel solo heeft kunnen beasten, maar is voor mij niet de beste speler van wereld 47. Het eerste Noire team (Jordi, Jessey, Laurens, Angela) en het vroegere van Survival of the richest (Jan, Howlin, Berno) zouden tot het meeste in staat zijn qua kunnen. Maar de uitschieters van wereld 47 zijn de goedwerkende en actieve teams, daarmee komen dan ook teams als Tears of the river, Krondor28, Toxical error en Mywayorthehardway in aanmerking. Krondor28 is hierin de stabielste, Tears of the river minstens zo belangrijk. Kies zelf maar tussen die twee.

Beste stam speler van W47:

Deze nominatie gaat verder dan slechts veel vv's draaien. Vv's kunnen draaien is enkel mogelijk als je wat ruimer in je tijd zit. Het willen wijken voor Eisbar van Ethnocentric was echt een actie waaruit bleek dat deze mannen zeer stam-minded waren. Voor buitenstaanders; ze gaven hun groeirichting op voor een andere rekruut en waren bereid te jumpen, wat hun speelplezier en account ernstig heeft benadeeld. Toch wisten ze dat de stam beter af zou zijn met deze rekruut en stemden ze er direct mee in. Ik betwijfel of er veel anderen waren geweest diezelfde keuze hadden gemaakt, krondor/noire/sotr/totr bijvoorbeeld niet, al geef ik ze daar niet eens ongelijk in.

Over het algemeen bevat(te) Fire gewoon veel spelers met de juiste mind-set, en alleen daarom zijn prachtige acties, zoals het rekruteren van eisbar, mogelijk geweest. Accounts waren bereid te wijken en groeiruimte op te offeren. Om maar even een hedendaagse vergelijking te maken:

https://gyazo.com/0b23553f455577faf5f9d5f6530c30b8

De beste aanvaller van W47:

Uitstekend werk gezien van Krondor, dat altijd als eerste fronten wist op te breken ondanks hun kleine frontzone. Daarnaast Eisbar gewoon prima werk geleverd. Geen plaats hier voor tears of the river, die vooral achter de positieve feiten aan moest lopen en spelers edelen die zeer snel (door anderen) gebroken waren. Eveneens in het noorden geen noemenswaardige battles gezien, slechts het edelen van inactieven of overstackten. De schrale strijd tussen Meow en Fire heeft zich afgespeeld vanaf Reinhard tot Droit.

De beste verdediger van W47:

Prins/Myway

Meest gezellige speler van W47:

Simon blijft een baasje

Het grootste ego van W47:

Feroliciouz

Beste leider van W47:

Jordi. Communicatief sterk, sterke principes, goede ideeën, sociaal en vriendelijk.

Beste P&P'er:

Zaeres, Howlin,

Favoriete forumposter

Iedereen, alle activiteit is welkom.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

In tegenstelling tot veel anderen, wist ik al waartot Michael in staat kan zijn. Vandaar dat ik zo voor die rekruteer actie was. De grootste verassing.. tja, eigenlijk toch de overbodige rekruten om de zeer korte eindfase nog even flink in te korten.

Mooiste actie van W47 & Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Het rekruteren van Der Eisbar.
Daarnaast ook het vormen van Fire, het beste van Angels en Psycho bijééngevoegd.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Absoluut met mijn oud co-spelers en huidig co-speler; Simon, Geert en Michael. Ik heb ontzettend genoten van ons samenspel op Tears of the river, meer dan ik nu op Eisbar heb, vooral door het ontbreken van activiteit bij Michael. Desalniettemin heb ik meerdere werelden met Michael gespeeld, dus alsnog de nominatie. Mocht ik ooit weer leiding gaan geven, zou ik zonder twijfel Jordi vragen om het samen te gaan doen. Wij waren een prima combinatie imo. Laat ik deze nominatie even vergelijken met het 'met welke tien' topic. Dan zou ik buiten de eerder genoemde spelers; Jeroen, Bjarne, Jessey, Emile, Sven, Pim, Robin,Steven,Niels en Thomas vragen. Qua 'vijanden' zou ik Richard, Anne en Martijn (weer) willen ervaren.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:

Warre en een breed scala aan Meow falers.

Welke speler verdient het meeste respect:


Geert. Gewoon één mooie vent om het even in spreektaal uit te drukken. Sympathiek, introvert, rustig, stabiel.. bijna een personmanager, op account en als leidinggevende.
 

DeletedUser72857

Guest
Beste speler van W47:

Moeilijk om te zeggen. Er was dusdanig weinig weerstand dat er maar weinig spelers zijn die nou echt wat konden laten zien. Michael zou een geschikte nominatie zijn, omdat hij wel solo heeft kunnen beasten, maar is voor mij niet de beste speler van wereld 47. Het eerste Noire team (Jordi, Jessey, Laurens, Angela) en het vroegere van Survival of the richest (Jan, Howlin, Berno) zouden tot het meeste in staat zijn qua kunnen.

Ik denk dat je vooral Christian hier onrecht aandoet, een speler van het eerste uur en de enige die een constante legde in activiteit en gewoon het account voor lange tijden semi-alleen draaiende hield.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Chris is een mega topper ja. Onbekend is onbemind, maar in dit geval onterecht. Ik ken veel spelers. Hij staat dik in mijn top tien.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66129

Guest
Beste speler van W47: Vond op W47 toch één speler veruit het meest uitblinken en dat was Krondor28 . Aanvallend gezien veel te zeggen gehad op deze wereld. Naar mijn mening toch echt de uitblinker geweest van Fire. Voor de rest kwa speler teams nog 3 accounts die zich ook wel bewezen hebben: Noire, Prins Pils & Sotr.
Beste stam van W47: Dat is uiteindelijk duidelijk Fire! geweest. Zat er ook aan te komen, veel meer kwaliteit, ervaring etc. ten opzichte van wat er in Meow zat. Goeie samenwerkingen, goeie beslissingen.
Beste stam speler van W47: Als ik kijk naar Meow was mijn medespeler Anne aka sweexh erg betrokken geraakt met Meow en zetten zich ook veel in. Ook in de nachten was hij aanwezig voor de stam om het een en ander te doen. Stond vaak klaar voor de stam. Voor de rest buiten Meow hoor ik goeie verhalen over oude bekende Tuur, volgens mij is hij ook erg betrokken geweest bij Fire.
De beste aanvaller van W47: Ik heb niet echt een goeie aanvaller in gedachte op deze wereld. Het is niet zo geweest dat een goeie aanval bijv. vanuit Fire een account genekt heeft, maar eerder het slechte verdedigen. Lastig te beoordelen wie of wat nou dus een goeie aanvaller was dan..
De beste verdediger van W47: Van wat ik gezien had heeft Prins Pils het goed volgehouden tegen aantal aanvallen vanuit Meow. Deels vanwege veel stacks, deels vanwege goed verdedigend inzicht.
Meest gezellige speler van W47: Team Royalist was een en al gezelligheid (na het vertrekken van Rebecca natuurlijk). Shout out naar mijn matties Jannick en Anne :)
Grootste VV slet van W47: Uhh, ikzelf? :rolleyes: Zowel veel vv's gedraaid binnen Meow als binnen samenwerking stam in noord oosten. Verder vanuit Meow was Tsane erg aanwezig met vv's draaien op meerdere account.
Het grootste ego van W47: Naar mijn mening Lord Ghost Wisperer. Volgens mij begin van de wereld redelijk gefaald, uiteindelijk terug gekomen op Krondor28 (?) en vervolgens erg groot mannetjes gedrag op AF vertonen. Verder heb ik niks tegen hem, maar vond dat wel erg opvallend.
Beste leider van W47: Leiding van Fire. Simpel, alles onder controle gehad vanaf dat Angels viel.
Slechtste leider van W47: Leiding Angels destijds. Lijkt me vrij duidelijk. Had de ervaring en kwaliteit in één stam, maar wist het chaotisch te beëindigen.
Mooiste speler naam van W47: Prins Pils
Mooiste stam naam van W47: Meow
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Hero of the soviet union, van de tijden dat ik veel met hun samen speelde verraste het team mij erg, voor mij waren het onbekende namen wat er speelde, maar Mark heeft in zekere zin toch wel laten zien wat hij waard is.
Grootste stabber van W47: Niet echt gestabt deze wereld, maar vond zelf de actie van Sir Maxim ten opzichte van DU niet echt bepaald 'fair'.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Zoals meerdere keren benoemd, het recruiten van van Eisbar door Fire. Als Meow hadden we niet naar Fero moeten luisteren en gewoon aan de planning houden die er was omtrent eisbar.
Grootste blunder van W47: Idem ^
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Speel niet meer, weet niet of ik ooit nog ga spelen. Maar als ik toch paar moet kiezen zijn het toch wel groepje zuiden van Meow waaronder Alexander, Anne, Jannick, Mark, Daniel. Uit Fire: Laurens, Pim, Tuur en nog wel aantal andere.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Warre natuurlijk.
Welke speler verdient het meeste respect: De doorzetters die er wel waren in de tijden dat Meow lastig had. En degene die zich wel normaal konden gedragen tov stamgenoten.[/b]
 

DeletedUser77130

Guest
Het grootste ego van W47: Naar mijn mening Lord Ghost Wisperer. Volgens mij begin van de wereld redelijk gefaald, uiteindelijk terug gekomen op Krondor28 (?) en vervolgens erg groot mannetjes gedrag op AF vertonen. Verder heb ik niks tegen hem, maar vond dat wel erg opvallend.

Vraag mijn activiteit en prestaties maar op bij de oud-leden van Psycho, mijn co's of spelers van dah of totr. Ik snap überhaupt niet waar je het lef vandaan haalt om zoiets te willen benoemen, terwijl de feiten bovenstaande onzin volledig de grond intrappen (bvb: vv's nemen die zwaar onder aanval liggen).
 
Bovenaan