Einde van de Wereld Awards W47

DeletedUser76151

Guest
Beste forumgangers,

Het is weer zover, een nieuwe wereld die inmiddels is beslist, dit maal is het W47. Met momenteel bijna 60% dominantie en nog enkele invites die eraan komen is het meer dan duidelijk dat Fire deze wereld gaat winnen. Mij leek het leuk om eens met z'n alle terug te blikken op deze wereld. Er is ontzettend veel gebeurd en ik ben erg benieuwd wat voor iedereen het meeste is bijgebleven. Het perfecte moment dus om mensen in het zonnetje te zetten, of nog voor een laatste keer af te branden. Graag wel met enige onderbouwing.
Op W42 hadden we ook zo'n topic, daar destijds gestart door Global Knowledge. Ik hoop dat het hier net zo'n succes wordt als daar.

Het lijstje:
PHP:
[b]Beste speler van W47:
Beste stam van W47:
Beste stam speler van W47
De beste aanvaller van W47:
De beste verdediger van W47:
Meest gezellige speler van W47
Grootste VV slet van W47
Het grootste ego van W47:
Beste leider van W47:
Slechtste leider van W47:
Mooiste speler naam van W47:
Mooiste stam naam van W47:
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter
Dikste wannabe op het W47 AF:
Dikste wannabe van W47(IG):
Mooiste profiel foto spelers W47:
Mooiste profiel foto stammen W47:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van W47:
Mooiste actie van W47:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van W47:
Beste/Grootste Botter van W47:
Grootste blunder van W47:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Welke speler verdient het meeste respect:[/b]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Beste speler van W47:
Prins Pils heeft denk ik uiteindelijk het meeste moeten doen op W47 om deze te verdienen. Prins Pils was altijd aanvallend zeer gevaarlijk, dit begon bij het weg spelen van TR al. In de Bier tijd hebben de TO2 weg gespeeld en ook in de Fire tijd blitzste Prins Pils met succes. Los daarvan hebben ze natuurlijk het grootste front van de wereld gehad, gelegen in een phalanx tegen 7 (?) accounts en bij een massa van 7k inc niks verloren. Puik werk

Beste stam van W47:
Fire! Als iemand dit daadwerkelijk gaat onderbouwen heb je tijd teveel man

Beste stam speler van w47
In de bier tijd was dit Robin aka bickymeister. Tijdens de oorlog met Meow was elk account in Fire zo goed bemand dat niemand ooit vv nodig had. En nu doen volgens mij Anneke en Niels veel vv's. Dat zou dan puur gebaseerd zijn op het draaien van vv's. Als ik dan zou kijken naar wie echt het meeste voor de stam deed komen bij mij de namen van Jordi en Roald omhoog. Ik zou niet echt 1 iemand willen nomineren als beste stam speler.

De beste aanvaller van W47:
Niet echt heel veel accounts hebben echt heel veel tegenstand gehad. Ik denk dat ik Prins Pils of Robin (wederom bickymeister) de mooiste aanvallen heb zien uitvoeren. Maar aangezien Robin niet super lang gespeeld heeft geef ik deze aan Prins Pils voor het uitvoeren van goed georganiseerde aanvallen en blitzen

De beste verdediger van W47:
Als account heeft aucera est facera ofzo veel moeten deffen en ook redelijk veel goed gedeffed. Echter was dit heel veel via vv, daarom niet echt een geweldige prestatie. Verder heeft Der Eisbar nog een tijd onder druk gestaan, waarvoor ze ook credits verdienen. En als laatste heeft Prins Pils aan het einde met het enorme front knap deff werk laten zien.

Meest gezellige speler van w47
Emile zonder twijfel, echt een legende die man. (S.O. naar Laurens, Max P en Jess)

Grootste VV slet van w47
Mezelf? :rolleyes: Nee nee grapje, hierboven al genoemd, maar vooral Robin, Emile, Anneke, Niels, Geert en vast nog wel meer.

Het grootste ego van W47:
Laurens waarschijnlijk 3 keer gelogd en nog stoer doen, noob

Beste leider van W47:
Jordi cbc heeft echt indruk op me gemaakt, kende hem nog niet voor Angels. Maar is tot dusver de beste leider die ik heb gehad, een verlies voor tw dat hij gestopt is.

Slechtste leider van W47:
Martijn sorry man maar je bent gewoon geen leiders type

Mooiste speler naam van W47:
MyWayOrTheHardWay vind ik cool

Mooiste stam naam van W47:
Bier een keer wat anders dan al die serieuze namen met een gedachte er achter

Beste P&P'er:
I dont know

Slechtste P&P'er:
Warre

Favoriete forumposter
Jordi cbc

Dikste wannabe op het W47 AF:
Die zlatan van Fero ofzo

Dikste wannabe van W47(IG):
Ryan die op beriberi kwam, weg gespeeld werd. Me uitdaagde 49 tegen hem te komen spelen, en daar ging runnen na een week #feelsgood

Mooiste profiel foto spelers W47:
Prins Pils met de leuke profiel foto

Mooiste profiel foto stammen W47:
Fire! ofzo

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Michael van der eisbar

Grootste stabber van W47:
-

Mooiste actie van W47:

Rekruut van Der Eisbar door Fire!

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
^^^

Slechtste verliezer van W47:
Denk mezelf in Bier

Beste/Grootste Botter van W47
Prins Pils

Grootste blunder van W47
Mijn actie na de val van Bier

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Jordi cbc ga weer spelen noob. Verder Laurens, Emile, Max P, Jess, Anneke, Jeroen, Leo, Menno, Timo en waarschijnlijk nog een aantal die ik vergeet van de Bier tijd.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Warre the salt

Welke speler verdient het meeste respect:
Toxical Error voor het goede doorzettingsvermogen

#hatersgaanhatenopspelfouten #fuckthehaters
 

DeletedUser

Guest
Oef, tijdje geleden voor mij al weer dat de activiteit in MEOW definitief voorbij was, en ik er een punt achter heb gezet. Heb een groot deel van de wereld niet meegemaakt, maar ik zal even een lijstje maken. Anders zien we hier zomenteen alleen Fire! leden terug. Ook leuk, daar niet van. A lot of bad memories though. Ik houd het wel kort, haha.

Beste speler van W47:
In mijn tijd was dit Prins Pils. Dat account had een ontzettend groot aanvallend vermogen en een enorm lastig front waar ze staande wisten te houden. Natuurlijk zat er een berg defense van Fire! in, maar nog een knappe prestatie.

Beste stam van W47:
Fire! al vind ik dat er zeker wel een tijd is geweest dat MEOW en Fire! aan elkaar gewaagd hadden geweest. MEOW moest wel pieken om in de buurt te komen bij dit niveau van Fire! en heeft te vroeg gepiekt. Op het moment dat het front tussen beide stammen ontstond was de aftakeling al begonnen. Of dit een gevolg was van het ontstane front kan ik niet zeggen. Zou kunnen.

Beste stam speler van W47:
Team .Royalist. in zijn geheel en Alexander van Sparky

De beste aanvaller van W47:
Krondor28 vond ik wel aanvallend wel een sterke indruk maken in de strijd tegen MEOW.

De beste verdediger van W47:
Prins Pils

Meest gezellige speler van W47
Jannick, Richard en Anneke

Grootste VV slet van W47:
Pim in Bier begreep ik destijds

Het grootste ego van W47:
Emile

Beste leider van W47:

Leiding van Fire!

Slechtste leider van W47:
Leiding van Bier

Mooiste speler naam van W47:
Vind er geen een echt mooi eigenlijk. Dan maar .Royalist. doen.

Mooiste stam naam van W47:
Bier

Beste P&P'er:
Bjarne (Zaeres), al doet een beetje pijn dit hier neer te zetten, want hij vind zichzelf echt te geweldig. Geeft het minder charme.

Slechtste P&P'er:
Warre

Favoriete forumposter:
Remakez. omdat hij net doet of dat hij super pro is, maar eigenlijk nooit tijd heeft om te spelen omdat hij onder de plak zit. :D <3

Dikste wannabe op het W47 AF:
Warre, echt vermoeiend soms.

Dikste wannabe van W47(IG):
Sir Maxim, echt een volledig kansloos figuur dit.

Mooiste profiel foto spelers W47:
.Royalist.

Mooiste profiel foto stammen W47:
Bier met die kop van Jokersbrain. Man wat heb ik daar vaak stuk om gelegen, waarvoor dank.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Mark van Hero of the Soviet Union en Wouter van Justus08 in zijn actieve periode.

Grootste stabber van W47:
Geen idee

Mooiste actie van W47:
Voor mij 150 edeltjes opmaken in 3 dagen tijd. Voelde goed. Ook het wegspelen van Martijn uit MEOW toen hij op elke wereld had vermeld dat hij op vakantie ging is achteraf erg grappig.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Eisbar naar Fire! in plaats van MEOW doordat Fero meer uitdaging wilde en een moment later runde. Wil ik er even bij zeggen dat ik vind dat Koen (AF Zlatan) gedaan heeft wat hij kon Fero recht te zetten. Heeft er echt veel tijd in gestoken, maar elke keer als hij het weer op orde leek te hebben kwam Krondor28 aankloppen. Fero lag in puin, werd niet genoeg ondersteunt door MEOW. Koen is niets kwalijk te nemen. Dapper geprobeerd.

Slechtste verliezer van W47:
Sir Maxim

Beste/Grootste Botter van W47:
Sven van PP, cause Sven.

Grootste blunder van W47:
Rebecca op .Royalist.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Ik stop na W49. En nu echt. :cool:

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Sir Maxim

Welke speler verdient het meeste respect:
Richard en Jannick, Alexander, Wouter 1, Wouter 5, Anneke, Mark
 

DeletedUser69389

Guest
Mooie lijstjes. Morgen zal ik met een boek komen en een naar mijn mening mooi lijstje maken.
 

DeletedUser74358

Guest

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Eisbar naar Fire! in plaats van MEOW doordat Fero meer uitdaging wilde en een moment later runde. Wil ik er even bij zeggen dat ik vind dat Koen (AF Zlatan) gedaan heeft wat hij kon Fero recht te zetten. Heeft er echt veel tijd in gestoken, maar elke keer als hij het weer op orde leek te hebben kwam Krondor28 aankloppen. Fero lag in puin, werd niet genoeg ondersteunt door MEOW. Koen is niets kwalijk te nemen. Dapper geprobeerd.

Mooi lijstje, maar hier ben ik het toch niet mee eens. Vaak toen wij de aanval startte stond het account niet goed, maar werden er ook gewoon veel dodgefouten gemaakt. Daarbij werd er vaak duur gedefft, waardoor het account steeds opnieuw op orde gezet moest worden. Maar de inactiviteit is natuurlijk de stam aan te rekenen, Koen had alleen zijn grote mond niet moeten open trekken op het AF, als hij het ingame niet kon bewijzen ;)
 

DeletedUser74358

Guest
Beste speler van W47: Mywayorthehardway, ik ken Thomas & Tuur vanaf deze wereld, maar die hebben zich altijd vol ingezet voor de stam en ook op eigen vlak(tsja, wel de rim) zich prima bewezen. Buiten het wegedelen van alle rim-spelers, ook een massa gedeft met zeer weinig def beschikbaar. Natuurlijk heeft PP ook, vooral defensief, zich bewezen, maar ze hadden ook wel veel def beschikbaar :)
Beste stam van W47: Fire!
Beste stam speler van W47:
Tears of the River, buiten het doen van de leiding pakken ze(voornamelijk Niels&Geert) veel VV's op.
De beste aanvaller van W47:
Niet echt eentje die erboven uit steekt. Er zijn een aantal accounts die consistent goede resultaten hebben geboekt.
De beste verdediger van W47: PP/Eisbar, beiden hadden (gelukkig) veel def van de stam, maar hebben hier ook uitstekend mee gewerkt.
Meest gezellige speler van W47: Emile a.k.a. papzak
Grootste VV slet van W47: Niels (TOTR)
Het grootste ego van W47: Laurens
Beste leider van W47: Jordi, helaas gestopt, was mijn eerste wereld onder je leidersschap, maar het heeft prima gewerkt. Moet toegeven dat er binnen Fire! weinig te sturen was aangezien iedereen wist wat hij moest doen, maar het is je toch allemaal gelukt :)
Slechtste leider van W47: Shakedown
Mooiste speler naam van W47: Survival of the Richest
Mooiste stam naam van W47: Fire!
Beste P&P'er: Bjarne
Slechtste P&P'er: Warre
Favoriete forumposter: Meerdere, Zaeres, Cbc & Robbeke :)
Dikste wannabe op het W47 AF: Laurens
Dikste wannabe van W47(IG): Laurens
Mooiste profiel foto spelers W47: -
Mooiste profiel foto stammen W47
: Fire
Welke speler was voor jou de grootste verrassing: Michael|Eisbar, nog nooit van hem gehoord, was ook sceptisch over de recruit aan het begin, maar hij heeft zich zeer zeker bewezen!
Grootste stabber van W47: Pfoe.. Geen idee eigenlijk..
Mooiste actie van W47: Voor mijzelf het 'wegspelen' van CM, kijkend naar de hele wereld toch wel het behalen van de 70%, dan is het eindelijk klaar
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Recruit Eisbar
Slechtste verliezer van W47: Shakedown definitely, dan niet Daniel maar Dimitri.
Beste/Grootste Botter van W47: Sven! :D
Grootste blunder van W47: Het niet rekruteren van Eisbar door Meow.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Bjarne, Thomas, Tuur, Leo, Laurens, Jordi(A), Howlin, Anneke, Emile, Geert, Steven
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Warre, Shakedown, Martijn
Welke speler verdient het meeste respect: Thomas en Tuur denk ik, hebben het redelijk saai gehad in de rim, maar hebben nooit hun activiteit daaronder laten lijden, altijd bereidt geweest clears te sturen, als ze maar ODA genereerden. Toppertjes!:)
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler van W47: Prins Pils in zijn totaliteit. Voor de rest Fluffybutdangerous, Expensive Brains, Der Eisbar en Krondor28.
Dé flopspeler van W47: Mij is Feroliciouz enorm tegengevallen, fucking retards dat het zijn.
Beste stam van W47: Tot april Meow en later zeer succesvol overgenomen door Fire en ook naar mijn mening de verdiende winnaar van deze wereld.
Beste stam speler van W47: Roald, Tuur, Thomas, Michael bij Fire. Voor de rest weet ik het niet supergoed. Bij Meow Richard, Michel, Justus08, EB.
De beste aanvaller van W47: Beginfase vond ik Fluffy en CM baas, maarja tegenstand was ook niet bepaald super. Overall bekeken Krondor met vrienden, eervolle vermelding voor Prins Pils en Justus08.
De beste verdediger van W47: Emile. Beestachtig gedefft op Prins Pils. Lauren eat your heart out. Emile is voortaan de meester deffer van TW.
Meest gezellige speler van W47: Wie anders dan Anne? Daarvoor hem ook gehaald. Grapje kiss.
Grootste VV slet van W47: Justus08
Het grootste ego van W47: Shakedown8, wilde steeds XB verlaten voor Meow ondanks dat er sprake was van oorlog. Dit terwijl zijn stam hem het meeste nodig had. Toen Meow viel richtte hij zijn pijlen op Fire!. Al met al een sneue bedoeling.
Beste leider van W47: Jordi en Roald. Tactisch slimme keuzes ondernomen en een beleid gehanteerd welke redelijk vlot heeft geresulteerd in een overduidelijke winst.
Slechtste leider van W47: Laat ik voorop stellen dat ik zelf ook verre van perfect was, maar uiteindelijk twijfel ik tussen Floris en Matthias. Uiteindelijk ga ik voor Floris, want wanneer de stam hem het meeste nodig had gaf hij niet thuis of kwam hij afspraken niet na. Ziewiezo waren beiden nalatig als leider door foute beslissingen die later ook mede voor de val hebben gezorgd van Meow, omdat we continue met de gevolgen daarvan te maken hadden, ik noem een Xyroptus, Theowner2.
Mooiste speler naam van W47: /
Mooiste stam naam van W47: /
Beste P&P'er: CBC
Slechtste P&P'er: Ikzelf.
Favoriete forumposter: Remakez.
Dikste wannabe op het W47 AF: Warre
Dikste wannabe van W47(IG): /
Mooiste profiel foto spelers W47: /
Mooiste profiel foto stammen W47: /
Welke speler was voor jou de grootste verrassing: Justus08, ik kende ze voorheen niet, maar ze hebben wat mij betreft bewezen dat ze een aardig potje konden tw´en.
Grootste stabber van W47: Niet direct een stabber, maar wel een nakker. Feroliciouz.
Mooiste actie van W47: Voor Meow het uitschakelen van Bier, al dienen we daarbij ook wel rekening te houden met de interne stromingen binnen Bier die daar ook voor hebben gezorgd.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Recruit Eisbar heeft de wereld bepaald. Vanaf toen zat Fire echt stevig in het zadel. Daarvoor was het zuiden naar mijn mening toch de te kloppen kant van Fire, samen met het noorden, wanneer Pils zou vallen.
Slechtste verliezer van W47: Al die noobjes die later op voormalige Meow accounts kwamen en lekker kata´s gingen maken.
Beste/Grootste Botter van W47: IDC.
Grootste blunder van W47: Het geven van een vinger aan een aantal leden en waarbij de hele hand werd gepakt, ik doel dus op de actie op PP. Had ik simpelweg nooit moeten doen. Voor de rest het laten joinen van Xyroptus en Theowner2, helemaal op de manier waarop dat is gedaan. Voorspelde toen al dat dat problemen ging veroorzaken. Tot slot het luisteren naar Feroliciouz hun dreigement dat als Der Eisbar kwam dat zij dan op del gingen. Hadden ze dat maar gedaan ja, want dat had veel ellende gescheeld.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Deels doe ik dat al of heb ik dat gedaan, maar bon. Overigens niet rekening houdend met gestopte spelers. Anne, Richard, Michel, Lennart, Wouter EB, Wouter KOL, Alexander, Freek, Jannick, Jeremy B, Jente, Jonho, Daniel, Wouter Justus, Emile, Thomas Pils, Thomas en Tuur, Robin De C, Robin Argwahn, Roald, Michael Eisbar, Laurens, Angela, Dorine, Mats, Bjarne, Leo, Jordi, Anneke, Menno, Timo, Hans Audere, Anneke, Max Beri, Max P en Ricardo,
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Warre, John, Opa, zoon van Opa, Bas Dabosio, Shakedown, Sirmaxim, de slopers van XB. Echter bovenal Feroliciouz.
Welke speler verdient het meeste respect: Richard, Michel, Wouter Justus en Daniel. Ik ben trots op het feit hoe zij zich, samen met een aantal andere, maar zij toch dominant, er samen met mij voor hebben gezorgd dat W47 toch nog een aantal maanden langer interessant bleef dan dat het eerst mogelijk leek. Helaas is de wereld toch nog te vroeg ingestort, maar zonder hen had dat al eerder plaatsgevonden.
 
Reactiescore
298
Beste speler van W47:
Voor mij is Krondor28 hier de terechte nominatie. Sterke startfase gehad waardoor ze een enorm goed cluster en goede uitgangspositie kregen om door te stomen naar de eerste rang. Altijd stabiel en stonden zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje.
Ik ben er wel van overtuigd dat Sotr over de gehele wereld de beste spelers had. Nooit vv's nodig gehad en iedere tegenstander werd opgerold, maar er waren ook perioden waar geen zak werd uitgevoerd. Zou niet terecht zijn hier zelf Deze titel op te eisen.

Beste stam van W47:
Fire!, niet zoveel uitleg bij nodig, gewoon triest weinig concurrentie

Beste stam speler van W47:
Roald is de eerste naam die bij me naar boven komt, al is die niet altijd even actief geweest.

De beste aanvaller van W47:
Weet zo gauw niet wie er echt knap heeft aangevallen. Edels opsparen en dan 1C/Edels spammen kan iedereen wel.

De beste verdediger van W47:
Mywayorthehardway heeft zich toch vrij knap staande gehouden in de rim met minimale middelen. Verder niet echt noemenswaardige verdedigende acties gezien. Iedereen kan deffen met dikke stacks.

Meest gezellige speler van W47:
Nathan, echt een vriendelijke jongeman.

Grootste VV slet van W47:
Weinig echte vv-sletten gezien. Misschien dat er in de eindfase een paar zaten, maar zou dat niet echt serieuze vv's willen noemen.

Het grootste ego van W47:
Dave van Krondor28 die de boel in een wurggreep nam om z'n eigen gekrenkte ego.

Beste leider van W47:
Roald. Een trots persoon, maar beviel voor mij het best als stamleider. Betrokken, praktisch ingesteld en gaf als leider het goede voorbeeld door actief te zijn en vv's te pakken.

Slechtste leider van W47:
Castiel als leider van Angels. Vaste procedure, achteraf heel blij dat we niet zijn toegetreden tot die rampenstam.

Mooiste speler naam van W47:
-

Mooiste stam naam van W47:
-

Beste P&P'er:
Zaeres altijd goed onderbouwde posts.

Slechtste P&P'er:
UT

Favoriete forumposter:
crimereaper

Dikste wannabe op het W47 AF:
Zlatan Ibrahimovic.

Dikste wannabe van W47(IG):
Die grapjurken van _TBR_ die ons kwamen vertellen dat we te duur deften en het wel niet lang meer zouden volhouden.

Mooiste profiel foto spelers W47:
-

Mooiste profiel foto stammen W47:
-

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Michael, ik had verwacht dat ie weggespeeld zou worden met zo'n front. Puik werk verricht! (al ligt dat misschien ook wel aan het belabberde niveau van Meow)

Grootste stabber van W47:-
Zijn er hier stabs geweest?

Mooiste actie van W47:
Samen met Argwahn MR Sniffles oprollen deed me wel een genoegen. 250 edels opsparen en die vervolgens op een week tijd op maken was ook wel leuk. Staat me verder geen echte actie bij waarvan ik echt stond te kijken.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De formering van Fire! na de val van Angels. Kwalitatief veruit superieur. Kon je ook wel zien aan t feit dat er vrijwel nooit problemen binnen Fire! waren en vv's minimaal nodig waren. Rekruut van Eisbar was goed zetje in de rug verder, maar ben ervan overtuigd dat w47 zonder die rekruut ook wel door Fire gewonnen zou worden.

Slechtste verliezer van W47:
Die katanoobs waren wel beetje sad.

Beste/Grootste Botter teleurstelling van W47:
Sven. Ik had verwacht dat hij na w42 wel z'n lesje had geleerd. Alsnog dan weer gaan knoeien met proxy's, verdiende loon gekregen.

Grootste blunder van W47:
Howlin die ons van Sotr afschopte en t niet rechtzette. Stonden anders lang en breed rang 1.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Nathan, Dorine, Christian, Robbeke, Bjarne, Howlin (als hij wat beter in de communicatie is de volgende keer). Yago ook wel een toffe peer.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Undergroundz, Sven, die lui van Sniffles, Dave van Kronor

Welke speler verdient het meeste respect:
Voor mij Christian van Sotr. Was er gewoon ieder moment wanneer nodig en stond zijn mannetje.


Heb zelf geen enorme invloed gehad op w47. Merkte weinig bonding in Fire en was voor mij toch beetje saaie wereld door gebrek aan serieuze concurrentie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Zoals steeds de eerlijkheid zelve. Mooi lijstje.
 

DeletedUser74358

Guest
Denk inderdaad dat SOTR kwalitatief een beter account had dan Krondor, maar die eerste positie hadden jullie nooit kunnen pakken hoor :D:p
 
Reactiescore
660
Denk inderdaad dat SOTR kwalitatief een beter account had dan Krondor, maar die eerste positie hadden jullie nooit kunnen pakken hoor :D:p
Heum, toch wel, maar dat was misschien ook niet helemaal verdiend. Het is goed zoals het is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik ga van het weekend tijd zoeken om een lijst te maken, altijd leuk even terugblikken op het wereldverloop!
 
Bovenaan