DeletedUser74358
Guest
Is dus totaal niet wat ik zeg. Gedraag je gewoon niet als een totale idioot. Kan je dat niet, blijf hier dan weg.
Idioten zijn ook gewoon toegestaan op het AF hoor
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Is dus totaal niet wat ik zeg. Gedraag je gewoon niet als een totale idioot. Kan je dat niet, blijf hier dan weg.
Uiteindelijk is het maar net hoe je dat 'grootste ego' interpreteert. Misschien dat LGW zichzelf zichtbaar overschat en hij daarom de nominatie krijgt.. maar het staat buiten kijf dat hij stam-minded is imo.
Komt een zo mogelijk nog grotere debiel erbij. Ja ik had "voor mijn part" er nog bij moeten zetten. Zal het de volgende keer doen, hoef ik dit soort nonsense ook niet meer te zien. Van mij mag hij best hier blijven posten, maar wees dan niet verrast als mensen je aanspreken op je beperkte IQ.Beetje raar als je voor een ander gaat bepalen wat ze moeten doen.
Komt een zo mogelijk nog grotere debiel erbij. Ja ik had "voor mijn part" er nog bij moeten zetten. Zal het de volgende keer doen, hoef ik dit soort nonsense ook niet meer te zien. Van mij mag hij best hier blijven posten, maar wees dan niet verrast als mensen je aanspreken op je beperkte IQ.
Dat geloof ik ook best, ik heb ook niks tegen hem ofzo. Maar de manier hoe hij zich voordoet op AF vind ik hem wel bepaalt groot ego hebben ja..
Wat ben ik blij dat jij je op een zaterdagnacht druk maakt over mijn IQ van 142-145.
Er is een reden voor dat ik een hekel heb aan discussies. In de situaties waarin ik toch een discussie rol, toon ik vrij weinig trek om heb dan niet-rationeel te voeren.
Het ego droop uit jouw post op de 2e pagina, dan weerleg ik eea en ben ik arrogant. Come on boy, stop the crap!![]()
Beste stam speler van W47: Ik had van W47 nooit het idee dat binnen bepaalde stammen het egogehalte te groot was. Zowel in Fire als in Meow was er een mooie stamfeeling zover ik mij kan herinneren. Uitzonderlijke mensen binnen Fire, Angels & Bier waren toch Robin, Pim, Roald, Anneke, Thomas en team Krondor.
Slechtste leider mag wel naar CBC gaan voor het laten vallen van enorm veel spelers in Angels. Martijn deed zijn best in Meow, kwantiteit is 1 belangrijk aspect, kwaliteit is nog iets geheel anders zo ook activiteit en mentaliteit. Meow had enkel kwantiteit, Angels had alles buiten mentaliteit en jij slaagde erin alsnog te falen als leider.
Geen haat maar feiten, spreek me tegen als ik fout zit? Overigens mag ik Martijn niet maar zo ging het er in Meow wel aan toe. Gefeliciteerd met de overwinning jullie hebben 1 zwakke stam uitgeschakeld deze wereld met spelers die 50x zo goed waren als de tegenstanders. Mogen wel stellen dat dit totaal geen prestatie is geweest. Bier werd weggespeeld, ik had het nog een prestatie gevonden als de BG Fire hun op de been kreeg maar blijkbaar was Bier te kansloos. Nauw de helft in Meow was ook kansloos dus Martijn blamen dat ze op zoveel fronten verloren kunnen we dus ook van Fire zeggen die Bier niet kon rechthouden.
De namen die je noemt bij beste stamspelers zijn ook totaal maar dan ook totaal niet serieus te nemen, de helft was rapper gaan runnen dan usain bolt in zijn dagen van glorie.
Laat ik er nog een stukje aan toevoegen. Ik vroeg jou destijds of je vond dat je er bent geweest voor je leden. Jij antwoordde dat je daar geen antwoord op wou geven.
Als ik jou vraag of je een lolly gepikt hebt dan zijn er 2 mogelijke antwoorden, nee en elk ander antwoord is een ja. Jij, ik en iedereen is het er toch mee eens dat je veel stamleden verraden hebt?
Alsnog geloof ik dat je vanbinnen wel een goed meegaand persoon bent maar je hebt gewoon geen karakter om tegen je medespelers in te gaan. Als je een Premade start (Angels) is je enige bekommernis deze premade in stand te houden.
Tot bleek dat jou account zou gaan fronten met SOTR(Howlin) en Krondor(Zaeres) en het hoeft niemand te verbazen maar ook de toppers Laurens, Jeremy deden het in hun broek. Wederom waren er 2 opties.
Gaan we loyaal blijven aan Angels zoals echte toppers dat zouden doen? Of gaan we een nieuwe stam maken met SOTR en Krondor omdat de kans er later anders dik inzit dat we gaan falen en onze perfecte reputatie dan gedaan is? Zoals ik zei, voor faketoppers is die keuze ontzettend rap gemaakt. Nog voor je een account hoorde klagen gingen er al 3-4 weg.
Ontzettende belachelijke vertoning en totaal GEEN prestatie te noemen. Je stopt op w42 als het te heet onder je voeten word met als reden inactiviteit maar begint vrolijk gewoon weer een nieuwe wereld,... Ja zo creëer je een perfecte fake reputatie.
Spelers van de gevallen stam Bier die Bier in de moeilijke tijd NIET geholpen hebben mochten niet naar Fire komen. Tot Fire beetje onder druk kwam en ze meteen enkele miljoenen spelers gingen binnenhalen. Zo glansrijk is het alsnog niet verlopen. Wat kunnen we onthouden van w47?
Alle 'beste' tw spelers in 1 stam zetten zodat ze elkaar niet moeten bekampen, BG'tjes sluiten en accounts inviten als opvulling om de fronten goed gestacked te krijgen. Verder een zwakke stam wegspelen waar Martijn de leider van was. Is er iemand die Martijn op de NL server überhaupt serieus neemt als TW speler? Gefeliciteerd jullie hebben van Martijn gewonnen, kan je ook casual gaan spelen.