Einde TNW

DeletedUser69459

Guest
Leer lezen aub. Je wou nr Fear voor premium. Een perfecte nederlandse zin waarmee ik bedoel dat je naar Fear gaat om premium te 'scoren'. Anders zou het tegen betaling moeten zijn.

Je vindt het blijkbaar ook normaal dat je zomaar nr Fear! overstapt. Gwn verraad tegenover je stam. Je hebt geen poot om op te staan :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Leer lezen aub. Je wou nr Fear voor premium. Een perfecte nederlandse zin waarmee ik bedoel dat je naar Fear gaat om premium te 'scoren'. Anders zou het tegen betaling moeten zijn.

als de wereld eindigt krijgt ieder lid van de winnende stam premium...

Je vindt het blijkbaar ook normaal dat je zomaar nr Fear! overstapt. Gwn verraad tegenover je stam. Je hebt geen poot om op te staan :eek:

Je vindt het blijkbaar ook normaal dat je zomaar nr Fear! overstapt. Gwn verraad tegenover je stam. Je hebt geen poot om op te staan :eek:

lieverd, ik ga helemaal niet naar fear, en mijn stam heeft mij verraden door me te kicken.
 

DeletedUser62454

Guest
Fear! Neemt geen modus leden aan en dat zullen ze ook nooit doen.
 

DeletedUser69459

Guest
als de wereld eindigt krijgt ieder lid van de winnende stam premium...



lieverd, ik ga helemaal niet naar fear, en mijn stam heeft mij verraden door me te kicken.

Je hebt gezegd op skype dat je wou overstappen naar Fear!. Of interpreteer ik het mss fout? Je wou zelfs meedoen met hun plan als ze alleen overblijven :eek:

Tuurlijk ga je niet naar Fear!. Ik heb direct een skypebericht gestuurd naar detoost. En nog iets. Hebben de gekickte leden een pm gestuurd naar lost om te weten wrm ze gekickt zijn? Nee, in plaats daarvan hebben ze een eigen stam opgericht. Om te winnen heb je inzet, doorzettingsvermogen, stamloyaliteit en activiteit nodig. De leiding valt dan ook niets te verwijten. De gekickte mensen deden niet bijzonder veel he? Alleen os sturen en clears sturen. Mr eeb vv. overpakken als safeaccount dat 10min per dag in beslag neemt is te veel gevraagd. Moest ik net hetzelfde zeggen toen ik revo kreeg bij 1.2inc op ats? Moet gon ook zegfen jullie kunnen de pot op? Of andere zoals Lost, kevin j.j en nog een paar. Zo herken je goede spelers. Als ze toch nog de stam vooropplaatsen terwijl ze zelf onder vuur liggen. En wat doe jij? Een poging ondernemen om naar Fear! te gaan :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Je hebt gezegd op skype dat je wou overstappen naar Fear!. Of interpreteer ik het mss fout? Je wou zelfs meedoen met hun plan als ze alleen overblijven :eek:

Tuurlijk ga je niet naar Fear!. Ik heb direct een skypebericht gestuurd naar detoost. En nog iets. Hebben de gekickte leden een pm gestuurd naar lost om te weten wrm ze gekickt zijn? Nee, in plaats daarvan hebben ze een eigen stam opgericht. Om te winnen heb je inzet, doorzettingsvermogen, stamloyaliteit en activiteit nodig. De leiding valt dan ook niets te verwijten. De gekickte mensen deden niet bijzonder veel he? Alleen os sturen en clears sturen. Mr eeb vv. overpakken als safeaccount dat 10min per dag in beslag neemt is te veel gevraagd. Moest ik net hetzelfde zeggen toen ik revo kreeg bij 1.2inc op ats? Moet gon ook zegfen jullie kunnen de pot op? Of andere zoals Lost, kevin j.j en nog een paar. Zo herken je goede spelers. Als ze toch nog de stam vooropplaatsen terwijl ze zelf onder vuur liggen. En wat doe jij? Een poging ondernemen om naar Fear! te gaan :eek:

Heb jij Revo?:D
Die krijgt amper aanvallen...
 

DeletedUser58964

Guest
Ik had het over stabiel, mensen eruit en erin en eruit en weer terug en nog eens hetzelfde noem ik niet stabiel :p

Ben nu 652 dagen trots lid van [MB], en eigenlijk komen daar de dagen van EX ook nog eens bij, is eigenlijk nog steeds dezelfde stam..
 
Reactiescore
1.367
Je hebt gezegd op skype dat je wou overstappen naar Fear!. Of interpreteer ik het mss fout? Je wou zelfs meedoen met hun plan als ze alleen overblijven :eek:

Tuurlijk ga je niet naar Fear!. Ik heb direct een skypebericht gestuurd naar detoost. En nog iets. Hebben de gekickte leden een pm gestuurd naar lost om te weten wrm ze gekickt zijn? Nee, in plaats daarvan hebben ze een eigen stam opgericht. Om te winnen heb je inzet, doorzettingsvermogen, stamloyaliteit en activiteit nodig. De leiding valt dan ook niets te verwijten. De gekickte mensen deden niet bijzonder veel he? Alleen os sturen en clears sturen. Mr eeb vv. overpakken als safeaccount dat 10min per dag in beslag neemt is te veel gevraagd. Moest ik net hetzelfde zeggen toen ik revo kreeg bij 1.2inc op ats? Moet gon ook zegfen jullie kunnen de pot op? Of andere zoals Lost, kevin j.j en nog een paar. Zo herken je goede spelers. Als ze toch nog de stam vooropplaatsen terwijl ze zelf onder vuur liggen. En wat doe jij? Een poging ondernemen om naar Fear! te gaan :eek:

Dus jij zegt dat de safe spelers niets doen?
Hans, ik , Robbe etc deden veel vv.


En waarom zouden ze een bericht sturen, als de leiding beslist jou niet meer nodig te hebben, en er al tijden gezeurt werd...

Ik heb zoals ik blijf zeggen geen poging gedaan om in fear te komen.

Zeg ik dat zij geen goede spelers zijn? nee helemaal niet integendeel.
alleen heeft de leiding van modus, zichzelf in de vingers gesneden.

Dat merkte antoe gister ook, toen hij iedereen een berichtje stuurde.
 

DeletedUser69459

Guest
hans zit in modus of zie ik scheel? Geen idee wie Robbe is mr er zal zeker een reden vr zijn. En uhm, ik vroeg of je nr Fear wilt en jij abtwoord daar ja op. Hoe moet ik dit interpreteren?

Sommige willen ook niet inzien dat je met 30minuten farmen per dag geen oorlog kan winnen. Mrja, blijkbaar vinden mensen het abnormaal dat de leiding verwacht dat er meer gebeurd dan dat. Als je dan verbaasd bent dat je gekickt wordt dan ben je echt niet slim. Wat moeten frontspelers zeggen dan? Ze moeten een front onderhouden+ ze doen vv's. Hoe kan je nu in godsnaam dingen leren op een safe account? Kan je evengoed farmville spelen. Ik kan het toch ook onderhouden met school+sport en ik doe nog eens vv's. Aan inacrieve leden heb je niets. Ofwel speel je om te winnen ofwel speel je niet. En als je je hier niet voor inzet word je gekickt.
 

DeletedUser56496

Guest
hans zit in modus of zie ik scheel? Geen idee wie Robbe is mr er zal zeker een reden vr zijn. En uhm, ik vroeg of je nr Fear wilt en jij abtwoord daar ja op. Hoe moet ik dit interpreteren?

Sommige willen ook niet inzien dat je met 30minuten farmen per dag geen oorlog kan winnen. Mrja, blijkbaar vinden mensen het abnormaal dat de leiding verwacht dat er meer gebeurd dan dat. Als je dan verbaasd bent dat je gekickt wordt dan ben je echt niet slim. Wat moeten frontspelers zeggen dan? Ze moeten een front onderhouden+ ze doen vv's. Hoe kan je nu in godsnaam dingen leren op een safe account? Kan je evengoed farmville spelen. Ik kan het toch ook onderhouden met school+sport en ik doe nog eens vv's. Aan inacrieve leden heb je niets. Ofwel speel je om te winnen ofwel speel je niet. En als je je hier niet voor inzet word je gekickt.

je vergeet alleen dat niet iedereen zo no-life als jij wilt zijn.
er zijn bv. veel spelers met verplichtingen in hun RL, dat kan ik van jou vrees ik niet zeggen aangezien je elke minuut van de dag online te vinden bent, via pc of via de tw app, blijft hetzelfde.
 

DeletedUser59349

Guest
Danny je hebt jezelf in de voet geschoten. Je hebt zelf op skype tegen mij gezegd dat je naar Fear wou vr premium punten :eek:

En ik wil toch even iets duidelijk maken. Tnw is nuet gevallen door mij, maar door de backstab van JA.

You got to be kiddin me? :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
je vergeet alleen dat niet iedereen zo no-life als jij wilt zijn.
er zijn bv. veel spelers met verplichtingen in hun RL, dat kan ik van jou vrees ik niet zeggen aangezien je elke minuut van de dag online te vinden bent, via pc of via de tw app, blijft hetzelfde.

Lol :p

Als jij het denkt. Ik doe aan sport en kdoe nog een zware richting op school. En ik zit nog eens lang in de auto :eek:

Ik zeg ook niet dat ze even actief moeten zijn(alhoewel ik echt niet overactief ben) mr 1keer een vv. doen in de week als je met pakt 2-3 man op een account bent is niet veel gevraagd ;)

You got to be kiddin me? :eek:

Wel, er waren alleen maar voordelen geweest met het nieuwe plan. Nick kwam naar ons en ik ging op lucifer. Kben blijkbaar toch elke minuut online :p
Def in overvloed, er kwam nieuwe leiding, rim werd opgekuist(pkan lag klaar) dus 1.5k defdorpen extra ongeveer. Geen vv. accounts meer want lucifer en marcel zijn bezet en striker was weg. Dus uhm, zonder her dwarsliggen/backstab van JA stond tnw er beter voor dan vr mijn overstap die mijn fout was. Mr is het drm mijn fout? I don't think so ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Wel, er waren alleen maar voordelen geweest met het nieuwe plan. Nick kwam naar ons en ik ging op lucifer. Kben blijkbaar toch elke minuut online :p
Def in overvloed, er kwam nieuwe leiding, rim werd opgekuist(pkan lag klaar) dus 1.5k defdorpen extra ongeveer. Geen vv. accounts meer want lucifer en marcel zijn bezet en striker was weg. Dus uhm, zonder her dwarsliggen/backstab van JA stond tnw er beter voor dan vr mijn overstap die mijn fout was. Mr is het drm mijn fout? I don't think so ;)

Als je dat denkt is het goed :eek: Of moet ik een citaat erbij halen dat je plan niet doorging omdat wij jou voorstel niet accepteerde? :rolleyes: De backstab van JA kwam erna pas ;) Wederom probeer je feiten te verdraaien. Ik wil het alles behalve op te nemen voor JA, die gun ik echt totaal niks, en wat ze jullie geflikt heeft kan gewoon niet. Maar dat betekent nog niet dat je feiten moet gaan verdraaien...
 

DeletedUser69459

Guest
Er mooest met een schone lei opnieuw begonnen worden. Dus wou ik koste wat kost vermijden dat je direct diep ging cf'n. En JA lag al dwars met lucifer dus moest ik op Slither gaan. Mr jij wist dus dat we die grebs wilden dus ging je sws diep cf'n. Mr corsar zijn broers speelden op lucifer sindskort mr je moet 3weken wachten met handelingen dr gedeelde internet verbinding en dat aan hetzelfde front. Dat is toch niet handig?... Mr JA wou niet afgeven. Dus staptte hij ui tnw met zijn 'vriendjes'. Dus uhm, nogmaals waar is mijn fout? ;)

Ik wil gerust heelt verhaal vr je typen hoor maar dat moet dan even wachten tot morgen ;)
 

DeletedUser62454

Guest
Ik vind je een lieve jongen, maar jou fout ligt gewoon in je dubbeldomme miskliks op tw.
Mag ik je erop wijzen dat twee geblokkede accounts best wel demotiverend is voor een stam.
Naar mijn idee zijn jullie toen de mist in gegaan....

Stom stom maar je speelt zeker een rol in de val van TNW, je mag ze nog zovaak ondersteund en geholpen hebben, het blijft zo.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik ben deels verantwoordelijk mr ik probeerde het tenminste recht te zetten.
 

DeletedUser69459

Guest
Inderdaad. Dat snap ik ook wel. Maar die fout heeft wel tot dit alles geleid. Dat is alles wat ik zeggen wilde.

Het zou rechtgezet worden en we gingen er beter uit komen. Dus voor mij is het niet mijn fout. Dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Het inzicht en technisch vernuft van bepaalde spelers heeft volgens mij meer invloed gehad.
Mensen die totaal niet kunnen nadenken die enorme fouten maken.
 

DeletedUser59349

Guest
Het zou rechtgezet worden en we gingen er beter uit komen. Dus voor mij is het niet mijn fout. Dat is mijn mening.

Zie quote Kevin:

Het inzicht en technisch vernuft van bepaalde spelers heeft volgens mij meer invloed gehad.
Mensen die totaal niet kunnen nadenken die enorme fouten maken.

Klopt, maar dat ze niet kunnen denken en enorme fouten maken door de 30% is iets wat dan niet te ontkennen valt.

Die 30% is de aanzet geweest. Ik ben het met jullie beide eens dat wat er gebeurt is alles behalve normaal is.
 
Bovenaan