Einde TNW

DeletedUser

Guest
Omdat er geen dingen door elkaar gaan lopen zal ik een nieuwe discussie starten....

Beste allemaal,

Gezien de toestand in TNW en de gekregen straf van TW op 2 accounts is de druppel en de kogel voor ons.

TNW stopt met het bestaan en ik zal vanavond de stekker eruit trekken.

Toch wil ik ondanks het constante negatieve reactie's naar ons toch iedereen bedanken op deze wereld.
Ondanks dat wij noobs zijn, hebben we toch maar even plaats 3 van deze wereld bereikt.
Wat jullie er ook van vinden ...........maar ik ben er toch trots op dat we dat gehaald hebben.

Dat er nu ook weer info naar buiten is gekomen vindt ik niet kunnen maar het is nu eenmaal gebeurt.
Daarom wil ik zelf jullie nu hiervan op de hoogte brengen.

Ik zelf zal zeker in de toekomst iets nieuws proberen op te zetten, en zal deze wereld blijven volgen.
Het is toch 3 jaar van me leven geweest.
We zijn niet altijd vrienden geweest maar heb toch respect voor iedereen en dat wil ik toch even vertellen.

Bedankt voor de mensen die respect voor ons hadden en ook achter ons stonden en als ik de lijstjes las dan waren er ook die toch ons op de juiste waarde hebben geschat.

Ik kan maar 1 ding zeggen.....

Succes op deze wereld en tot ziens.
Vriendelijke groet Rene.



Standaard Re: Wereldoorlog

spijtige zaak dit.
De wereld is eigenlijk al gespeelt op deze manier

Crazy like Qraz

W28 - Durante A
W22 - Atomic Skull



cruiseman56
cruiseman56 is nu online
cruiseman56's avatar

Geregistreerd
20 juli 2011
Berichten
1.901

Standaard Re: Wereldoorlog

Jammer dat de stekker er uit getrokken wordt.
Ik kan het wel begrijpen dat je dit doet maar ik vind het wel jammer.

Ik wil jullie ook bedanken voor jullie bestaan op deze wereld. Er zijn een hoop leuke gevechten geweest waar ik toch echt plezier aan heb beleefd.
Verder wil ik nog even mededelen dat ook ik respect heb voor jou op mijn eigen manier. Je hebt altijd veel over gehad om ~TNW~ staande te houden. ~TNW~ is eigenlijk een creatie van jou en ik geloof graag dat dit enorm veel inspanning heeft vereist. Waarvoor ook mijn dank.

In ieder geval succes met jullie verdere TW-carriere.

W22 cruiseman56 - Team!
W24 Ribeira Grande - Tanken




lamentia
lamentia is offline
lamentia's avatar

Geregistreerd
7 januari 2012
Berichten
491

Standaard Re: Wereldoorlog

Quote Origineel geplaatst door The Rots Bekijk berichten
Beste allemaal,

Gezien de toestand in TNW en de gekregen straf van TW op 2 accounts is de druppel en de kogel voor ons.

TNW stopt met het bestaan en ik zal vanavond de stekker eruit trekken.

Toch wil ik ondanks het constante negatieve reactie's naar ons toch iedereen bedanken op deze wereld.
Ondanks dat wij noobs zijn, hebben we toch maar even plaats 3 van deze wereld bereikt.
Wat jullie er ook van vinden ...........maar ik ben er toch trots op dat we dat gehaald hebben.

Dat er nu ook weer info naar buiten is gekomen vindt ik niet kunnen maar het is nu eenmaal gebeurt.
Daarom wil ik zelf jullie nu hiervan op de hoogte brengen.

Ik zelf zal zeker in de toekomst iets nieuws proberen op te zetten, en zal deze wereld blijven volgen.
Het is toch 3 jaar van me leven geweest.
We zijn niet altijd vrienden geweest maar heb toch respect voor iedereen en dat wil ik toch even vertellen.

Bedankt voor de mensen die respect voor ons hadden en ook achter ons stonden en als ik de lijstjes las dan waren er ook die toch ons op de juiste waarde hebben geschat.

Ik kan maar 1 ding zeggen.....

Succes op deze wereld en tot ziens.
Vriendelijke groet Rene.
Spijtig dit TNW is altijd een zeer sterke en stabiele stam geweest, maar helaas komt de stam zo wel op een trieste manier aan zijn einde. Maar gaan jullie dan nu op delete, of spelen jullie solo verder?

___________________
W22 ~HaveYouEverBeenMellow?
Spoiler:



jorno644
jorno644 is nu online

Geregistreerd
13 maart 2013
Berichten
114

Standaard Re: Wereldoorlog

Jammer voor tnw

De Spamkoning
 

DeletedUser62448

Guest
Spijtig als dit daadwerkelijk gaat gebeuren.
Al geloof ik niet dat Peeta w22 zal verlaten.
Dat haal ik in iedergeval uit zijn huidige posts.
gok dat jullie eerder met wat leden richting Modus vertrekken..
Succes in iedergeval, het is niet leuk om het te zien gebeuren.
Maar het moet eerst gebeuren voordat ik jullie ook maar geloof.;)
 

DeletedUser55201

Guest
Heel jammer idd.

Rots en TNW heeft veel spelers kansen kunnen geven, die ze anders nooit gingen krijgen. Ik ben daar één van.

Thanks alvast voor alles en geef een seintje als je opnieuw begint.
 

DeletedUser58227

Guest
Spijtig hoe het afloopt

Echt kerel ga beetje IG de noob uithangen met je cf's
Waarom kom je nu weer wazelen, je praat je zelf telkens zo hard tegen :')

Erg jammer dat TNW stopt, ze waren zeker een geduchte tegenstander.
Aan ieder daar erg veel succes nog verder op Tw, en voor de gene die al stoppen in RL. En hopelijk mogen we enkele nog terug zien op w22 :)
 

DeletedUser

Guest
Na veel piekeren en wikken en wegen zouden we allemaal op delete gaan.

Helaas voor jullie zijn er nieuwe plannen op tafel gekomen en de leden willen een doorstart maken.

Doordat we zouden stoppen heb ik besloten om er mee te stoppen voorlopig en heb dat ook thuis beloofd,maar door de doorstart kom ik daar nu mee in de problemen.
Na slechte nacht en veel hoofdpijn heb ik toch besloten om tijdelijk even afstand te nemen en misschien later weer terug te komen of een hele nieuwe start te maken.
Alleen voel ik me nu schuldig tegen over de andere leden,want ik laat nu mijn stam in de steek.
Tenminste zo zie ik het dan nu.....en zo voelt het nu ook.
Ik kan niet terug komen op me belofte en heb dan ook even een rust pauze ingelast.

Denk nou niet meteen owwwwwwwwwwww nu kunnen we ze makkelijk hebben,want de boys hebben er weer goed zin in ....

Wilde jullie toch even op de hoogte houden, maar TNW gaat verder of ze onder dezelfde naam blijven weet ik niet die keuze ligt bij hun.

Ik zal contact houden met de leden en mocht het zo zijn dan spring ik zeker even bij.

Wil ook iedereen toch even bedanken voor de positieve berichten die wij en ik hebben mogen ontvangen.
Doet me toch goed.

Ik kan nu alleen nog maar 1 ding zeggen :

TNW zet hem op en geef ze van katoen.:cool:
 

DeletedUser59349

Guest
Stiekem zag ik dit al lang aankomen.

Een hele hoop drama maken en dan uiteindelijk toch weer verder gaan...

Wat een lachertje...
 

DeletedUser

Guest
Echt kerel ga beetje IG de noob uithangen met je cf's
Waarom kom je nu weer wazelen, je praat je zelf telkens zo hard tegen :')

Erg jammer dat TNW stopt, ze waren zeker een geduchte tegenstander.
Aan ieder daar erg veel succes nog verder op Tw, en voor de gene die al stoppen in RL. En hopelijk mogen we enkele nog terug zien op w22 :)

Autiejes dat doen pijn laten we maar niet zegge wat jij doet he :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
Stiekem zag ik dit al lang aankomen.

Een hele hoop drama maken en dan uiteindelijk toch weer verder gaan...

Wat een lachertje...

Het plan is gisterennacht ontstaan. Ik ging verder spelen op w30 normaal. Mrgoed, wnr ga je beginnen clusterfcken bij Slither? hypocrietje -__-
 

DeletedUser62448

Guest
Het plan is gisterennacht ontstaan. Ik ging verder spelen op w30 normaal. Mrgoed, wnr ga je beginnen clusterfcken bij Slither? hypocrietje -__-

Een nieuw plan? succes ermee.
De enige hypocriet dat ben jij.
~TNW~ stopt ermee, Huilen!
~TNW~ gaat door, Nieuw plan!

Je bent een van de wispelturigste spelers dat ik ken.;)
 

DeletedUser52513

Guest
Ik heb geen plan verzonnen.

dat maakt niet uit, het principe blijft hetzelfde. Jullie waren allemaal gisteren aan het wenen dat het niet eerlijk was etc. en wij gaan stoppen etc. en ineens is het het tegenovergestelde :eek:
maar maakt niet uit, dit zagen wij mijlen ver aankomen :D
 
Bovenaan