Einde TNW

DeletedUser

Guest
Goed mogelijk. Had die pm gekregen voordat ze naar Gijs gestuurd had om afscheid te nemen.
Maar dan nog, je raakt niet zo makkelijk Modus binnen hoor :p
 

DeletedUser69459

Guest
Ik stuur nog eerder aanvallen mt Fear! op hen dan terug met hen in een stam te spelen.

Goed mogelijk. Had die pm gekregen voordat ze naar Gijs gestuurd had om afscheid te nemen.
Maar dan nog, je raakt niet zo makkelijk Modus binnen hoor :p

Idd. De leider reageert niet op een hey op skype :D:D
 

DeletedUser55201

Guest
Nee ze doen zelf geen moeite meer om in Modus te komen.

Trouwens Lost Cause aanvaard geen vrouwelijke leden in Modus zonder hun foto gezien te hebben.
 
Reactiescore
1.367
En een gewone foto telt niet, moet pikant zijn en HEEL weinig aan de verbeelding over laten
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb niet eens toestemming gevraagd aan jou of ik naar modus mag gaan :eek:
Mag ik wel nr modus van jou? :s
 
Reactiescore
1.367
ik zou snoepjes krijgen van gaultier :(

nu moet ik barbaren edelen , en aanvallen op lieve vijanden
 
Reactiescore
1.367
weet je zeker dat je niet modus bedoelt?
 
Reactiescore
0
nee we bedoelen niet modus.
~TNW~ houdt het heft in eigen handen. The Rots heeft zijn account overgedragen.
Ik wilde net als deverse uit de stam op delete, maar enkele hebben mij overtuigd dat er dan een geheel ongelijke strijd ontstaat aan de UWS zijde.
Daarom draag ik mijn VV over maar niet mijn account. Ik wil niet dat ik nu nog invloed ga uitoefenen.
Beter was het geweest als The Rots echt de stam had opgeheven.

Ik ben het met The Rots eens dat de TW leiding onze stam ten onrechte heeft bestraft.
Succes allemaal en mogelijk tot ziens op een andere wereld.

groetjes
john
 

DeletedUser68183

Guest
So this is permanence

Ik heb het gesprek niet op AF gevolgd, maar ik ben er definitief mee gestopt.

In hindsight hadden we ook daadwerkelijk moeten stoppen toen Rene er klaar me was(al had dat weinig verschil gemaakt), maar ik heb me laten overtuigen en toen kregen we alle blocks dankzij JA er nog eens bij.

Als ik terug had kunnen gaan had ik het allemaal anders gedaan, zoals altijd.... Ik wens iig de rest veel succes toe, voor de gene die er nog zin in hebben.

Ik vind het vooral jammer voor Rene, hij heeft zoveel tijd en moeite in de stam gestoken en dat het dan zo eindigt (er waren nog meer mensen die heel veel voor de stam hebben gedaan, maar Rene heeft TNW zien groeien en dan uiteindelijk op zo'n manier ten val zien komen)
 
Bovenaan