einde over 1 week

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Eindfase is 7 dagen, althans dat is ons eerder verteld door het tw team.
 
Reactiescore
500
Dacht dat vredesmissie in zou gaan nu?
 
Reactiescore
60
de knop reageer met quote gebruiken :)
 

DeletedUser

Guest
De stam in de steek laten met de actieve leden, het inactieve bleef achter.
Volgens mij heb ik absoluut de juiste toekomst gekozen voor zowel de leden als voor mijzelf.
Je 2e 'feit', snap ik helemaal niets van. Ik heb op het forum geplaatst dat iedereen kon komen naar Para, immers waren ze toen onze bontgenoot :eek: Mea, daniel en jij wilde / mochten niet. Er zaten weken tussen het leaven en aanvallen. Ook is er een week voor de aanvallen een pm gestuurd naar de spelers die ik ging aanvallen. Wat mij betreft behoud je deze visie over mij, maar als jij denkt dat ik mijn maatjes naai ookal heb ik andere opties, dan zit je fout. Ik had sowieso al meer binding met Para dan met Control, en voelde er weinig voor om met een stel inactieven onze bontgenoot te lijf te gaan.

Inactief? Laurens en ik waren zeker niet inactief en toch liet je ons in de steek :( Verder waren Mea en Daniel idd niet heel actief maar ook niet echt inactief en ook hun heb je in de steek gelaten... Gelukkig geef je zelf toe dat je als een laffe hond ons in de steek liet. Dat geef je zelf ook toe gezien je geen gevecht aandurfde met Para.

En boeit het mij iets hoe lang het duurde tussen aanvallen en leaven? Het gaat erom dat jij als een of andere johhny de stam leaved, belooft ons niet aan te vallen en daarna ons met een mes in de rug steekt. Dat is dus blijkbaar jou speelstijl.

Het laatste gedeelte zijn weer allemaal smoesjes zoals die altijd van jou kant komen.



Verder wat Boendal zegt, alhoewel ik deze wereld als een vrij simpele wereld zal herinneren waar de winnende alliantie het vrij makkelijk heeft kunnen doen.

Omdat de alliantie VER in de meerderheid was en jij met je maatjes constant laffe streken uithaalde.
 

DeletedUser65921

Guest
Bas ik mocht wel mee naar Para he, als ik jou van het acc smeet toch :eek:
 

DeletedUser65921

Guest
Ik wou niet naar Para joh :D
En ik vond het niet kunnen mijn co te kicken!
 

DeletedUser

Guest
Met zo'n co had ik geen seconde hoeven nadenken. :p

Grapjas :eek:

Jij zou dus iemand eraf gooien met wie je al langer dan een half jaar samenspeelt? Lekkere medespeler ben jij zeg. Daarnaast was ik toenertijd nog enorm actief.

Vraag maar eens aan Kenneth en die kan vast wel bevestigen dat ik gewoon een chille co ben die actief is ( minder dan vroeger) en goed gemotiveerd is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Ik zou in de eerste instantie niet met iemand samen spelen die zoveel jonger (maar ook zoveel minder volwassen) is, maar so be it.

Aan de hand van je gedrag had ik je er inderdaad zonder gewetensproblemen van mijn account geflikkerd, dat staat buiten kijf.

Overigens geen idee welke Kenneth je hier bedoelt? Er zijn er wel een paar. Mits het Spamo is vind ik het ook niet lastig te begrijpen, hij is nogal de allemansvriend. Niet dat dit verkeerd is ofzo, maar het geeft niet bepaald een goed beeld.
 

DeletedUser

Guest
Vraag maar eens aan Kenneth en die kan vast wel bevestigen dat ik gewoon een chille co ben die actief is ( minder dan vroeger) en goed gemotiveerd is
Hier kunnen we dus maar 1 conclusie aan verbinden. Deze Kenneth moet dan net zo achterlijk en debiel als jou zijn geweest. Of nog erger, maar dat betwijfel ik.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou in de eerste instantie niet met iemand samen spelen die zoveel jonger (maar ook zoveel minder volwassen) is, maar so be it.

Aan de hand van je gedrag had ik je er inderdaad zonder gewetensproblemen van mijn account geflikkerd, dat staat buiten kijf.

Overigens geen idee welke Kenneth je hier bedoelt? Er zijn er wel een paar. Mits het Spamo is vind ik het ook niet lastig te begrijpen, hij is nogal de allemansvriend. Niet dat dit verkeerd is ofzo, maar het geeft niet bepaald een goed beeld.

Dat eerste kan ik in jou geval mee inkomen. Al ben jij ook niet erg volwassen hoor.

Dat is jou mening maar ik denk dat jij sowieso niet echt met mij zou samenspelen zoals je al zei. Verder zat ik er wel meer dan een half jaar op en dan gooi je niet iemand zo snel van een account neem ik aan?

Ik heb het over Spamoholic.

Verder is Spamo toch wel denk ik een van de bekendere posters/personen hier op tribalwars en hij heeft niet zoveel op mij tegen.
 
Reactiescore
2.039
Hier kunnen we dus maar 1 conclusie aan verbinden. Deze Kenneth moet dan net zo achterlijk en debiel als jou zijn geweest. Of nog erger, maar dat betwijfel ik.

Er is niets mis met Kenneth, hij is alleen zoals ik al zei een allemansvriend. Dan krijg je dat nou eenmaal.

Dat eerste kan ik in jou geval mee inkomen. Al ben jij ook niet erg volwassen hoor.

Ik hecht inderdaad heel veel waarde aan je mening.

Dat is jou mening maar ik denk dat jij sowieso niet echt met mij zou samenspelen zoals je al zei. Verder zat ik er wel meer dan een half jaar op en dan gooi je niet iemand zo snel van een account neem ik aan?

Als hij het er zelf naar maakt zou de duur mij eigenlijk vrij weinig kunnen boeien.


Ik heb het over Spamoholic.

Verder is Spamo toch wel denk ik een van de bekendere posters/personen hier op tribalwars en hij heeft niet zoveel op mij tegen.

Ik zie niet echt in waarom de bekendheid van Kenneth ook maar in enige mate relevant is.
 
Bovenaan