Einde Classic: Awards

DeletedUser69389

Guest
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Martijn (underground), sorry heb enorm veel respect voor je en in mijn ogen ben je een sterke tw speler. Ik snap wat er in het verleden is gebeurt tussen jou en Andries niet leuk is, maar hier op het af heb je het emotionele niet kunnen onderscheiden van het realisme.
Dat bepaalde aspect heeft niets te maken met mijn manier van posten hier. Ik zou elkander fileren die in de schoenen stond van Andries en hetzelfde zou zeggen en doen over de situatie van bijvoorbeeld FarmAlarm. Dat heeft niets te maken met mijn persoonlijke vete jegens hem.

Dat ik reageer op mensen, is gewoon een kwestie van beleefdheid. Ik kan niet reageren en dan denken mensen dat ik weg ren voor mijn verantwoordelijkheid. Ik kan wel reageren en dan word er gezegd dat het een gevoelige snaar raakt. Het feit dat ik het in mijn lijstje zette was puur om het nogmaals te adresseren dat ik geen kwade intentie had en mijn verantwoordelijkheid ervoor neem.
Geen kwade intenties nee, maar je wist wel van de voorwaarden en daarmee is het direct foute intenties. Dat is hetgeen wij allen hier al telkens tegen jou vermelden. Dus nee je neemt niet de volledige verantwoordelijkheid.

Oneens. FarmAlarm was al zo goed als inactief toen hij weg ging bij ons. Er speelde effectief nog 1 speler op. Het duurde 7 dagen voor de NAP werd be-eindigd en toen nog eens 7 dagen voor hij opge-edeld was. In die eerste 7 dagen liepen er al aanvallen op Time. Hij deed daar niet eens aan mee ofthans niet actief aan mee. Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren. Zelfs toen we hem weg-edelden bleek dit moeilijk. Als Time Wizard was gevallen, hadden we meer front en had het de classic wellicht alleen maar makkelijker gemaakt. Aangezien Lennart en zijn team waarschijnlijk onderverdeeld werden op overige accounts, waardoor er qua kwaliteit niks veranderde. Daarnaast komt nog eens dat time wizard qua kwantiteit ook amper wat meebracht toen. Dus dat had ook niet zoveel voor ons betekend. Al met al, is het dus zeeeeeeer discutabel om te zeggen of het in ons voor of nadeel zou zijn geweest.
Dat het account FarmAlarm op dat moment inactief was ja true. Maar dat kwam deels ook door de stab, want ik ben op de hoogte van het feit dat onder andere Jeremy (@Felicitys ) van plan was om op FarmAlarm te gaan spelen. Want totdat jij de stab ondernam had het account wel potentie om iets te kunnen bewerkstelligen. Juist vanwege het feit dat jullie (Lees Beers, Leone en Bormsie) hen niet mochten aanvallen.

2427bbe2c9b850580e4a85133af539af.png
Het is naïef om te stellen dat ze dan eventueel ten tijde van dat de nap was opgezegd in die 7 dagen men vol op Time had moeten klappen. Maar ik kan mij zeer zeker inbeelden dat je dat niet gaat doen met een onbetrouwbare groep spelers in je rug. Onbetrouwbaar in de zin van afspraken om ongegronde redenen stopzetten.

De NAP opzich mocht al niet stopgezet worden. Dat werd wel gedaan. In hoeverre kon een FarmAlarm er dan 100% van uitgaan dat de sperperiode wel gerespecteerd zou worden indien de situatie op The Time Wizard was geweest dat FarmAlarm hen/ons ook aan zou gaan vallen en waardoor de situatie misschien kritiek en/of desastreus had kunnen zijn. Dus het is logisch dat ze zijn gestopt.

Weer kom je met een ''argument'' dat zou moeten rechtvaardigen waarom de stab op FarmAlarm niet verwijtbaar is. Want ik citeer: Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren.

Dus omdat jouw account geen degelijk front kon creëren moest FarmAlarm maar wijken? Terwijl je zwart-op-wit had gesteld hen een onopzegbare nap te geven tot het einde van de wereld mits ze niet 1 van jullie zouden aanvallen:

be234e0ee51375062abd8dcffa569463.png

Daarna je relaas over als Time Wizard was gevallen bla bla. Je vergeet het effect dat het wegspelen van The Time Wizard zou hebben voor de motivatie van Facts en consorten. Het standhouden van The Time Wizard zorgde ervoor dat jullie de tijd kregen om de rim te consolideren. Iets wat niet tot minder het geval was geweest als The Time Wizard was gevallen.
Het argument dat het het misschien alleen maar gemakkelijker zou maken is natuurlijk ridicuul. Het klopt zeer zeker dat op kwantitatief gebied het account achter bleef. Maar omwille van geopolitieke redenen en een 5e account dat edels kon bestoken was en is het account van essentieel belang geweest voor jullie. Vooral omdat Facts lang kon wedijveren met jullie en zelfs meer kon edelen dan dat jullie dat deden. De manier waarop ze dat deden kun je over twisten of dat lof verdient, maar ze konden het wel.

Het is al bij al behoorlijk downgraden van de impact die het zou hebben gehad. Nadelige effecten ervan voor jullie en positieve effecten voor Facts.


Waar heb jij het over. Ik zou die mentaliteit hebben ingezet ? Besef je dat Classic 11 mijn eerste wereld was. Als ik al een invloed heb gehad op de daling van het niveau dan is dat minimaal geweest alleen al omdat ik zo kort mee draai. Daarnaast ben je zelf 100% onderdeel van het probleem, je speelde notabene op The Time Wizard op het moment van joinen. Mensen zijn niet gestopt vanwege de mentaliteit, mensen zijn gestopt vanwege de houding van het TW team richting de community en waarschijnlijk ook gewoon door het ouder worden en minder tijd krijgen. Noem je de BG van Platy op Classic 13 dan ook het verzieken van een Classic ? Ik durf te beweren dat Goud namelijk minder weerstand heeft geboden dan Facts deze Classic. Ik bedoel de dominantie periode is gereset en ze hebben zelfs voorgestaan in dominantie. Over het algemeen maak ik al mijn beslissingen in overleg met de meeste spelers in de stam. Dat geld hetzelfde voor recruitment. Het is niet zo zwart wit als jij het zegt. Anders kan je het recruiten van Calm op w50 ook onder dat kopje scharen.
Ik zeg niet dat jij alleen die mentaliteit hebt ingezet. Maar je bent een aantal classics achter elkaar leider geweest en hebt in die hoedanigheid ook een invloed gehad op de dalende tred van het niveau. Door factoren zoals ik en anderen al hebben geduid. Het is toch opmerkelijk te noemen dat geen enkele stam (eventueel ook winnaar) van de classics na classic 11 nog enigszins gerespecteerd wordt omwille van hun skills en/of spelethiek? De laatste stammen die dat echt hebben/krijgen zijn Church en Dust. Stammen als Hunt, Goud, Facts, Poef, Platy (zowel CL. 14 als 15), 1150 en zo hebben dat niet of veel en veel minder. Toevallig ook een deel waar jij als leider zijnde uithangbord van die stammen fungeerde. Ook omwille van de daden waar jij als leider voor staat of beter gezegd niet voor staat. Getuige je handelen op de classic telkens. Het argument ik beslis het samen met mijn spelers kun je noemen. Maar een coach is bij een ploeg alsnog de eindverantwoordelijke. Dat ben jij als leider ook en met jouw handelen waar classics 11 a 12 classics lang niet voor stonden en wat veel gerespecteerde classic spelers heeft doen wegjagen van dit platform. Ook omdat jij vaak een dermate grote overmacht tracht te creëren waardoor er in feite nog maar weinig te bereiken valt. Omdat dat een schier onmogelijke situatie is.
Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je, met name de laatste classics, speelt met veelal onbekende spelers die geen tot vrijwel geen ervaring hebben met de serieuze classics van weleer en voor wie het kader van de classic en de patronen die daarbij horen beïnvloed zijn door onder andere jouw handelen.

Het is dan ook een misvatting te denken dat mensen alleen gestopt zijn met tw vanwege de houding van het tw team richting de community of de tijdsfactoren. TW is ook een spelletje wat draait om spelplezier. Want waarom zou je het anders spelen? Spelplezier die bedorven wordt door spelmanieren zoals die op deze wereld hebben plaatsgevonden of op de eerdere classics en welke al aangehaald zijn en waar jij vaak als leider zijnde ook verantwoordelijk voor bent.

In zekere zin was de BG met Platy ook deels verzieken. Want ook dat zorgde voor een gemakkelijkere weg. Maar ikzelf doelde vooral op de classic daarna.


Nou goed prima dan toch. Dan zijn we het daar over eens, ik neem die verantwoordelijkheid net zo goed en zal het de volgende keer anders doen. Ik reken je dan ook niet af op je actie's uit het verleden maar wel als je doet alsof jij een heilige bent en ik zogenaamd de achteruitgang van de Classic heb ingezet :D.
Ik beweer nergens dat ik heilig ben. Dat is hetgeen jij mij in de mond legt. Zoals gezegd ik beweer nergens dat jij de achteruitgang hebt ingezet, maar wel dat je een factor bent in die achteruitgang.
 
Reactiescore
7.918
Sterker nog, toen Cona zei dat hij wellicht Steven ging aanspreken om met hem op een van onze accounts te komen spelen. Heb ik hem nog aangeboden om de dialoog aan te gaan met GK en hem misschien meer van mijn kant te laten zien zodat ook hij zag dat het geen bewuste ''stab'' was.

Dat heb je niet, althans ik heb er niks van gezien.
 

DeletedUser74552

Guest
Dat bepaalde aspect heeft niets te maken met mijn manier van posten hier. Ik zou elkander fileren die in de schoenen stond van Andries en hetzelfde zou zeggen en doen over de situatie van bijvoorbeeld FarmAlarm. Dat heeft niets te maken met mijn persoonlijke vete jegens hem.
''Fileren'' Haha het word er niet beter op Martijn.

Geen kwade intenties nee, maar je wist wel van de voorwaarden en daarmee is het direct foute intenties. Dat is hetgeen wij allen hier al telkens tegen jou vermelden. Dus nee je neemt niet de volledige verantwoordelijkheid.


Dat het account FarmAlarm op dat moment inactief was ja true. Maar dat kwam deels ook door de stab, want ik ben op de hoogte van het feit dat onder andere Jeremy (@Felicitys ) van plan was om op FarmAlarm te gaan spelen. Want totdat jij de stab ondernam had het account wel potentie om iets te kunnen bewerkstelligen. Juist vanwege het feit dat jullie (Lees Beers, Leone en Bormsie) hen niet mochten aanvallen.

2427bbe2c9b850580e4a85133af539af.png
Het is naïef om te stellen dat ze dan eventueel ten tijde van dat de nap was opgezegd in die 7 dagen men vol op Time had moeten klappen. Maar ik kan mij zeer zeker inbeelden dat je dat niet gaat doen met een onbetrouwbare groep spelers in je rug. Onbetrouwbaar in de zin van afspraken om ongegronde redenen stopzetten.

De NAP opzich mocht al niet stopgezet worden. Dat werd wel gedaan. In hoeverre kon een FarmAlarm er dan 100% van uitgaan dat de sperperiode wel gerespecteerd zou worden indien de situatie op The Time Wizard was geweest dat FarmAlarm hen/ons ook aan zou gaan vallen en waardoor de situatie misschien kritiek en/of desastreus had kunnen zijn. Dus het is logisch dat ze zijn gestopt.

Weer kom je met een ''argument'' dat zou moeten rechtvaardigen waarom de stab op FarmAlarm niet verwijtbaar is. Want ik citeer: Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren.

Dus omdat jouw account geen degelijk front kon creëren moest FarmAlarm maar wijken? Terwijl je zwart-op-wit had gesteld hen een onopzegbare nap te geven tot het einde van de wereld mits ze niet 1 van jullie zouden aanvallen:

be234e0ee51375062abd8dcffa569463.png

Daarna je relaas over als Time Wizard was gevallen bla bla. Je vergeet het effect dat het wegspelen van The Time Wizard zou hebben voor de motivatie van Facts en consorten. Het standhouden van The Time Wizard zorgde ervoor dat jullie de tijd kregen om de rim te consolideren. Iets wat niet tot minder het geval was geweest als The Time Wizard was gevallen.
Het argument dat het het misschien alleen maar gemakkelijker zou maken is natuurlijk ridicuul. Het klopt zeer zeker dat op kwantitatief gebied het account achter bleef. Maar omwille van geopolitieke redenen en een 5e account dat edels kon bestoken was en is het account van essentieel belang geweest voor jullie. Vooral omdat Facts lang kon wedijveren met jullie en zelfs meer kon edelen dan dat jullie dat deden. De manier waarop ze dat deden kun je over twisten of dat lof verdient, maar ze konden het wel.

Het is al bij al behoorlijk downgraden van de impact die het zou hebben gehad. Nadelige effecten ervan voor jullie en positieve effecten voor Facts.
Hoe langer je posts hoe zwakker ze worden. Zelfs als je geopolitieke redenen naar boven haalt dan word je verhaal niet aannemelijker. Je kan discussieren of het een voor of nadeel op zou leveren wat je hier dus doet maar uiteindelijk zou het weinig tot geen impact hebben gehad op de Classic. FarmAlarm had 360* graden front op een boerlimiet wereld. Zelfs al was god er zelf op gaan spelen hadden ze een massa van 4 accounts met edels niet overleefd. Het had ons misschien afgeremd ja maar meer had het niet gedaan. Uiteindelijk zou het eindresultaat hetzelfde zijn geweest.


Ik zeg niet dat jij alleen die mentaliteit hebt ingezet. Maar je bent een aantal classics achter elkaar leider geweest en hebt in die hoedanigheid ook een invloed gehad op de dalende tred van het niveau. Door factoren zoals ik en anderen al hebben geduid. Het is toch opmerkelijk te noemen dat geen enkele stam (eventueel ook winnaar) van de classics na classic 11 nog enigszins gerespecteerd wordt omwille van hun skills en/of spelethiek? De laatste stammen die dat echt hebben/krijgen zijn Church en Dust. Stammen als Hunt, Goud, Facts, Poef, Platy (zowel CL. 14 als 15), 1150 en zo hebben dat niet of veel en veel minder. Toevallig ook een deel waar jij als leider zijnde uithangbord van die stammen fungeerde. Ook omwille van de daden waar jij als leider voor staat of beter gezegd niet voor staat. Getuige je handelen op de classic telkens. Het argument ik beslis het samen met mijn spelers kun je noemen. Maar een coach is bij een ploeg alsnog de eindverantwoordelijke. Dat ben jij als leider ook en met jouw handelen waar classics 11 a 12 classics lang niet voor stonden en wat veel gerespecteerde classic spelers heeft doen wegjagen van dit platform. Ook omdat jij vaak een dermate grote overmacht tracht te creëren waardoor er in feite nog maar weinig te bereiken valt. Omdat dat een schier onmogelijke situatie is.
Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je, met name de laatste classics, speelt met veelal onbekende spelers die geen tot vrijwel geen ervaring hebben met de serieuze classics van weleer en voor wie het kader van de classic en de patronen die daarbij horen beïnvloed zijn door onder andere jouw handelen.

Het is dan ook een misvatting te denken dat mensen alleen gestopt zijn met tw vanwege de houding van het tw team richting de community of de tijdsfactoren. TW is ook een spelletje wat draait om spelplezier. Want waarom zou je het anders spelen? Spelplezier die bedorven wordt door spelmanieren zoals die op deze wereld hebben plaatsgevonden of op de eerdere classics en welke al aangehaald zijn en waar jij vaak als leider zijnde ook verantwoordelijk voor bent.
Nogmaals waar heb jij het over? Geen enkele stam die gerespecteerd zou zijn na classic 11 ? Classic 13 heeft Poef gewoon netjes gewonnen met een welgerespecteerd groep binnen de community. Classic 14 hebben Jasey en ik geleid en gewonnen samen met wel gerespecteerde namen binnen de community zoals een Chris, lennart, niels etc. W50 heb ik trouwens ook gewonnen als mede leider, ik kan me herrineren dat jij daar het gros van de wereld recruitte en ten tijde van een NAP aanviel met je nieuwe recruits. DeJoey heeft je daarom nog uitgespuugd in alle chats waar ik hem erover sprak. Volgens mij ook een welgerespecteerde naam binnen de community.

Je bent echt aan het zoeken Martijn naar een reden om maar op me te schieten. Het komt echt zwak over en na deze post ga ik er ook niet meer op in.

In zekere zin was de BG met Platy ook deels verzieken. Want ook dat zorgde voor een gemakkelijkere weg. Maar ikzelf doelde vooral op de classic daarna.
Ik ben blij dat ik niet als enige de teloorgang van Tribalwars heb ingeluiden maar dat samen met heel Poef heb gedaan. Grote idioot dat je dit aanhaalt alsof Martijn, robin, joel, nathan en iedereen die binnen Poef speelde Platy nodig hadden om die wereld te winnen. We hebben zelfs Platy nog aangesproken voor een eindstrijd.


Ik ben heilig en jij bent een factor in die achteruitgang.
 
Reactiescore
86
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: De volledige stam 1150, speler van picture perfect, Shelby en kameel.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Lars, heeft goed gedeft op heres maar zijn manier van communiceren spreek me niet aan.
De slechtste aanvaller: Heres, verwachte vuurwerk van jullie kant toen we eindelijk front hadden. Wij waren toch de intern noobs van deze classic. Helaas niets gezien.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Kom ik weer met dezelfde namen, flex, milan en nick de mannen van Kameel en Shelby.
Snap dat je niet met mij wilt spelen door mijn manier van spreken wat ik ook zeker niet ga ontkennen dat dat op niks trekt, maar dat je dan respect hebt voor stabbers/runners(Ofja interns ;)) snap ik dan weer niet..
En hoe ben ik een slechte aanvaller als ik jou nooit heb aangevallen :p kreeg er ook nooit de kans voor want lag 3 weken constant onder vuur met edels en clears, ik ga dan niet nog eens een 3mill account gaan aanvallen dat 3x groter is dan mij haha
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
''Fileren'' Haha het word er niet beter op Martijn.

Hoe langer je posts hoe zwakker ze worden. Zelfs als je geopolitieke redenen naar boven haalt dan word je verhaal niet aannemelijker. Je kan discussieren of het een voor of nadeel op zou leveren wat je hier dus doet maar uiteindelijk zou het weinig tot geen impact hebben gehad op de Classic. FarmAlarm had 360* graden front op een boerlimiet wereld. Zelfs al was god er zelf op gaan spelen hadden ze een massa van 4 accounts met edels niet overleefd. Het had ons misschien afgeremd ja maar meer had het niet gedaan. Uiteindelijk zou het eindresultaat hetzelfde zijn geweest.
Zou ik ook zeggen wanneer je geconfronteerd wordt met feiten en niet eens ingaat op vele essentiële punten. Het hele punt over de situatie was juist de stab. Ja door de stab had het een 360 graden front ja. Dat is de hele essentie van het punt dat jullie het jezelf makkelijker hebben gemaakt door het te stabben. Mooie poging om de rest te negeren, maar is zeer doorzichtig. Dus hoe zit het met? Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren.

Maar de rest natuurlijk ook niet vergeten. Want je negeert talloze, gefundeerde argumenten uit mijn reactie richting jou. Indien je het weer negeert zal ik het wel kort met punten aangeven om aan te tonen hoe doorzichtig je post.

Nogmaals waar heb jij het over? Geen enkele stam die gerespecteerd zou zijn na classic 11 ? Classic 13 heeft Poef gewoon netjes gewonnen met een welgerespecteerd groep binnen de community. Classic 14 hebben Jasey en ik geleid en gewonnen samen met wel gerespecteerde namen binnen de community zoals een Chris, lennart, niels etc. W50 heb ik trouwens ook gewonnen als mede leider, ik kan me herrineren dat jij daar het gros van de wereld recruitte en ten tijde van een NAP aanviel met je nieuwe recruits. DeJoey heeft je daarom nog uitgespuugd in alle chats waar ik hem erover sprak. Volgens mij ook een welgerespecteerde naam binnen de community.

Je bent echt aan het zoeken Martijn naar een reden om maar op me te schieten. Het komt echt zwak over en na deze post ga ik er ook niet meer op in.
Je leest wat je wilt lezen. Ik zeg niet geen enkele. Alleen minder of niet. Het is gewoon zo dat bijvoorbeeld een Poef minder gewaardeerd is dan een Church of We Can. Ja dat kan dan kloppen voor 14 ja. Maar spelers als Robbert, Flex, Vincent en nog een paar kan ik nou niet direct definieren als ervaren, gewaardeerde classicspelers.

Gros van de wereld viel wel mee, want dan hadden we wel ja gezegd op de vele andere recruits. Mooie poging om de situatie te verdraaien en de aandacht te verleggen. Maar dat was zeer zeker geen stab te noemen.


Ik ben blij dat ik niet als enige de teloorgang van Tribalwars heb ingeluiden maar dat samen met heel Poef heb gedaan. Grote idioot dat je dit aanhaalt alsof Martijn, robin, joel, nathan en iedereen die binnen Poef speelde Platy nodig hadden om die wereld te winnen. We hebben zelfs Platy nog aangesproken voor een eindstrijd.
Ik zeg niet heel Poef en dat soort zaken. Je leest wat je wilt zeggen en leest wat je wilt lezen. Ik zeg ook niet dat ze de BG nodig hadden, maar als ze het niet nodig hadden dan kun je ook de vraag stellen waarom je dan die BG had? Dan is dat toch om het gemakkelijk te houden? Precies een deel van de essentie waar het daar in die reactie om ging.


Dan kun je wel zeggen dat je na de post waar ik nu op reageer niet meer gaat reageren. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je een matige speler bent die van veel randzaken moet hebben en zich op die manier als een grote manier probeert te doen voorkomen. Want alleszins op de werelden die ik je bezig heb gezien ging het vooral om die randzaken wanneer jouw naam ter sprake kwam en niet om je prestaties. Je probeert nu al de hele classic mij, Martijn, Steven en alle andere ''objectieve'' posters te gaan bestempelen als niet objectief, gekleurd, naief, onwetend en andere termen die je roept. Net zoals je dat op eerdere classics deed tegen bijvoorbeeld een @.Sensation of @Serenity wanneer ze je hypocrisie aantoonden. Telkens als dat wordt gedaan tracht je je gezicht te beschermen door vanuit emoties zo te gaan beschuldigen en te raaskalken om op die manier het punt te ontwijken.
Ook nu zeg je dat je fout zat en dat het misschien discutabel was. Maar je komt er niet volledig voor uit en komt telkens met zwakzinnige, nieuwe excusen om je falen of smerig spel te verantwoorden. Zoals met opmerkingen als:Daarnaast lag FarmAlarm gruwelijk in de weg waardoor een van onze belangrijkste accounts Beers geen degelijk front kon creeren. Dat komt over als zwak en hoogst opmerkelijke gang van zaken. Maar dat is zomaar een voorbeeld. Telkens komen dit soort (schijn)situaties voor en je ziet blijkbaar niet hoe je het beter kunt aanpakken en je ziet blijkbaar ook niet in dat je tegen je eigen woorden ingaat en telkens je eigen woorden zelf onderuit haalt door je manier van posten. Het telkens aangehaalde citaat is een voorbeeld daarvan, omdat je dat in eerdere discussies nooit hebt gebruikt en vandaag kwam je daar opeens mee op de proppen wat gewoon als stab nogmaals te bestempelen valt. Daarmee heb je je eigen woorden over dat je geen kwade intenties had met je stab onderuit gehaald. Vooral omdat je weigert een duiding te geven over die situatie en dat voorbeeld. Martijn zei tegen mij zelfs vanmiddag nog op skype dat je zelfs telkens tegen je eigen principes ingaat, maar ikzelf heb allang niet eens meer dat hoopvolle beeld over je. Want waar ik op een wereld 50 of classic 12 nog enigszins potentie zag in jou als speler van de nieuwe generatie ben je door je handelen verworden tot een Eya die je zelf meermaals hebt beschimpt.

Maargoed je had gezegd niet meer te reageren op mij. Zou ik ook begrijpen. Want je bent vandaag, alweer, volkomen door de mand gevallen als betrouwbare, eerlijke, faire speler met principes die horen bij een echte, gewaardeerde, met aanzien en goede classic speler/leider. Het doorgaan met dit soort ongefundeerde, ontwijkende posts zou de vertoning alleen maar lachwekkender maken.
 

DeletedUser69389

Guest
niks mis met Andries, snap niet zo goed wat je bedoeld aangezien je veel te lange posten maakt om er een touw aan vast te knopen @underground tacticz.
Het is niet te lang, maar onderbouwt met argumenten en voorbeelden. Vroeger waren zulke posts het toonbeeld van hoe politiek en propaganda gevoerd diende te worden. Het is waar dat men tegenwoordig vaak de voorkeur geeft aan losse, ongefundeerde kreten. Maar ik weiger dat te doen wanneer ik een discussie voer op inhoud. Dan verkies ik het liever om het verhaal goed te duiden om een compleet beeld te kunnen schetsen.

Dus dat er geen touw aan vast te knopen valt is eerder te wijten aan het feit dat jullie over een gebrek aan leesvaardigheid beschikken ofwel geen interesse hebben om gefundeerd te reageren ofwel dat jullie het gewoon als zwak excuus gebruiken om niet te hoeven ingaan op de daadwerkelijk gegeven argumenten. Want mijn posts en alinea's bevatten gewoon een kop, romp en staart. Het zijn geen losse flodders, maar gaan in elkaar over.

Dus nieuwe poging graag.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Het boeit niemand gewoon een fuck wat je blijft roepen, daar komt het op neer. Je hebt alles nu al 27 keer gezegd, laat het maar los
 

DeletedUser69389

Guest
Het boeit niemand gewoon een fuck wat je blijft roepen, daar komt het op neer. Je hebt alles nu al 27 keer gezegd, laat het maar los
Andries begon erover en niet ik of iemand anders. Alleen toonde hij weer zijn hypocrisie aan. Dan is het logisch dat ik en anderen daarop reageren. Dat niemand het boeit is natuurlijk een onzin, want lang niet iedereen reageert altijd. Naast mij postte Martijn SSEG er gisteren en vannacht nog over. Ook werden onze posts nu en in het verleden veelal bedankt door spelers als uiting dat ze het ermee eens zijn zoals: Steven Global Knowledge, Joel Ben Howard, Cona, Stan Sensation, Inge Serenity, Heres en een aantal anderen uit Facts of neutrale spelers. Of kwamen ze zelf met posts. Alweer een droevige reactie op het hele gebeuren. Dat jullie stabben oke, maar dan moeten jullie het ook als echte venten dragen en niet gaan wenen als jullie geconfronteerd worden met kritiek.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Gaat er meer om dat wat jij in 100 woorden neer zet je ook in 20 kan neerzetten achterlijk joch. Over gebrek aan leesvaardigheid gesproken.
 
Reactiescore
2.303
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Martijn (underground), sorry heb enorm veel respect voor je en in mijn ogen ben je een sterke tw speler.

Toont al meteen aan wat voor een achterlijke debiel je bent.
 

DeletedUser69389

Guest
Gaat er meer om dat wat jij in 100 woorden neer zet je ook in 20 kan neerzetten achterlijk joch. Over gebrek aan leesvaardigheid gesproken.
Dat zou soms misschien kunnen ja, maar kijkend naar hetgeen waar hij naar verwees was daar geen sprake van enorm wollig taalgebruik. Dan nog was de kern en essentie eenvoudig te destilleren.
 

DeletedUser75558

Guest
Het niveau is inderdaad deels daardoor achteruitgegaan ja. Maar een groot deel is ook gestopt omwille van het feit dat de mentaliteit op de classic achteruitgegaan is. Een mentaliteit die ook door jou is ingezet. Het begon al een beetje met de stam IB en die ene stam op classic 10 of 9. Maar na classic 11 werd dat handelen meer en meer een gemeengoed. Stammen als Church en Dust op classic 11 of stammen als 7-1=8 of We Can bij eerdere classics die ergens voor stonden en daar ook voor bleven staan die zijn er niet meer. Jijzelf bent iemand als leider die het toonbeeld is van een bipolaire houding ten opzichte van andere stammen. Vandaag is het je vijand, morgen is het praten over een bg, donderdag is het een BG om die stam zondag dan weer te dumpen. Door dat soort zaken is voor vele spelers de lol van de classic ervan af. Er wordt teveel gekeken naar de mazen van de wetten van de classic en meer en meer wordt dat zelfs genegeerd. Uitdaging durft men tegenwoordig niet meer aan te gaan.
Best grappig dat dit uit jouw mond komt, aangezien ik zowat heel dust heb gered keer op keer door mijn uiterst goede inzet.

Het is pas irrelevant achterlijk dat je het nodig hebt om tools te gaan installeren om het spelletje eens een keertje te kunnen winnen.
Irrelevant achterlijk, volgens mij moet jij aan de slag bij de van dale.
 

DeletedUser69389

Guest
Best grappig dat dit uit jouw mond komt, aangezien ik zowat heel dust heb gered keer op keer door mijn uiterst goede inzet.


Irrelevant achterlijk, volgens mij moet jij aan de slag bij de van dale.
Het is niet alsof jij alles in Dust hebt gedaan. Ja je hebt vaak vv gedaan. Maar ook een Joachim, Cona, Lennart, Siemen, Melle, Jessey et cetera hadden een (groot) aandeel in de naam en faam van Dust. Je moet dat niet zien als een moment om jezelf, onnodig, veel veren in de reet te stoppen.
 
Bovenaan