Einde Classic: Awards

Reactiescore
1.019
Hahah lol

Er zijn pagina lange discusies over gevoerd, een discussie kan niet eeuwig doorgaan. De enige smet op de overwinning ben jij die tegen je eigen stam post wat mij betreft
 

DeletedUser58227

Guest
Wanneer mensen niet ingaan op duidelijk, geargumenteerde antwoorden dan lijkt het mij persoonlijk wel duidelijk ja. Vooral als dat te maken heeft met stabs.

Ah zo, ja dat klopt. Dan begreep ik je verkeerd.
Helaas kun je mensen niet verplichten ergens inhoudelijk op in te gaan. Is hun eigen keus om het niet fatsoenlijk te verantwoorden, dus dan is het aan de rest om conclusies te trekken daarover.
 

DeletedUser69389

Guest
Hahah lol

Er zijn pagina lange discusies over gevoerd, een discussie kan niet eeuwig doorgaan. De enige smet op de overwinning ben jij die tegen je eigen stam post wat mij betreft
Ik behoor dan ook niet tot 1150. Dus die vlieger gaat niet op.
 

DeletedUser75558

Guest
Er zijn zat posts waar op te reageren valt, maar wat jullie als 1150 en dan in het bijzonder de verantwoordelijke speler weigert op te reageren. Dat vormt een behoorlijke smet op de winst wat mij betreft en dat is niet alleen voor mij zo.
Ik denk dat 99% hier niet zoveel zin heeft om zijn/haar adem in zulke onbelangrijke zaken te steken.
 
Reactiescore
499
Wanneer ik eindelijk de tijd ervoor kan vinden, drukke tijden met de tentamens :S
 

DeletedUser74552

Guest
Je bent ook wel echt van laag intellectueel niveau als je denkt dat het einddoel van een discussie is om daar als winnaar uit te komen. Het doel is om beide te leren van de discussie en uiteindelijk wijzer uit de discussie te komen dan dat je erin gaat. Verder is er uitgebreid gereageerd op alle posts die er geschreven zijn. Het is sneu om te zien dat Martijn het maar niet kan laten gaan maar so be it.

Ben benieuwd of er nog lijstjes komen! Verwacht er zelf niet al te veel van met de Classic op zijn eind en iedereen die even geniet van zijn welverdiende pauze tussen de classics in.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat jullie weigeren in te gaan op een aantal cruciale punten betekend niet direct dat het is afgedaan. Is gewoon een teken van gebrek aan fatsoen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Dat jullie weigeren in te gaan op een aantal cruciale punten betekend niet direct dat het is afgedaan. Is gewoon een teken van gebrek aan fatsoen.

Geef eens een lijst van alle punten waarop nog niet gereageerd is dan, ben door alle megalange berichten de weg kwijtgeraakt.
 
Reactiescore
660
Was deze classic op zich een award waard?
 

DeletedUser69389

Guest
Geef eens een lijst van alle punten waarop nog niet gereageerd is dan, ben door alle megalange berichten de weg kwijtgeraakt.
Is niet per definitie gericht tegen jou. Ging meer om duiding van de argumentatie die Andries gebruikte voor het rechtvaardigen van de stab die werd gepleegd op FarmAlarm, omdat het loze argumenten zijn die nooit zulke praktijken kunnen rechtvaardigen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Jij noemt anderen hun visie op iets een loos argument? Weet je al direct waarom mensen niet meer discussieren met jou
 

DeletedUser69389

Guest
Jij noemt anderen hun visie op iets een loos argument? Weet je al direct waarom mensen niet meer discussieren met jou
Dat heeft niets te maken met een ander visie hebben. Dat je dat suggereert zegt al genoeg over jouw vaardigheden voor het voeren van een debat. Want indien je dat kunt dan kom je niet met infantiele, holle argumenten.
 

DeletedUser76106

Guest
Want in een debat deelt men vooral niet hun eigen visie over iets... wat dan wel
 

DeletedUser69389

Guest
Want in een debat deelt men vooral niet hun eigen visie over iets... wat dan wel
Ik heb dan ook niet datgene beweerd wat je nu claimt. Ik had het over het feit dat het niet wenselijk is dat je in een discussie met infantiele, loze en/of holle argumenten komt. Iets waar sommige personen in 1150 last moeite mee hebben om dat wel goed te doen. Ja, jij bent daar eentje van.
 

DeletedUser76106

Guest
Tgoh ik vind het gwn nutteloos serieuze discussies te voeren over een game. Dat gij zijn visie ‘infantiel’ etc noemt is jouw keuze, voor anderen is zijn visie vd feiten dan wel voldoende, and so on and on. Ik heb de indruk dat je gwn wilt blijven discussiëren zzz
 
Bovenaan