Einde Classic: Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Daar zit je zelf niet eens boven. Dat zou nogal vreemd zijn dan he?

Verder, Paul. Iemand anders beschuldigen van huilen terwijl je zelf al 10 emmers tranen hebt gevuld de afgelopen maand. Het is wat.
Jij kent me niet eens, en als verder Martijn alle posts van me report die inhoud bevatten, kan je me moeilijk inschatten. Dus ga jij maar verder janken over mensen die je niet kent, tegen mensen die geen fuck geven om wat je zegt. Je denkt omdat je jezelf de hemel inprijst dat mensen je respecteren? Je stond zeker in dezelfde rij samen met Martijn toen het verstand uitgedeeld werd
 
Reactiescore
2.490
Ik heb maar even een grote schoonmaak gehouden.

Het is toegestaan om spelers te provoceren in het politiek en propaganda gedeelte van het forum (Wereldfora), zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel.

Politiek en propaganda
  • Het politiek & propaganda forum is een plek waar provocatie van andere spelers de bedoeling is. Echter dien je ten aller tijde met respect met andere forumgebruikers om te gaan.

  • Posts dienen (forum)accountgericht, stamgericht of wereldgericht te zijn.
 
Reactiescore
1.019
Hey @Duckje
Nu je hier toch bent, de classic is klaar, de tegenstander is delete en het is enkel wachten tot de wereld klaar is. Dit duurt nog iets meer als 2 weken. Kun je even zon teasing topic weer aanmaken?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Een wat voor een topic?
 

DeletedUser67517

Guest
Waaronder ik zelf omdat zijn stab op W50 redelijk recent was. Ik begrijp de uiteindelijke recruit en ik begrijp dat het een kans was voor Martijn.

Schijnbaar ben ik dan een stabber, en niet Martijn. Martijn had vrijwel niks met die recruit te maken. Het faciliteren en de gesprekken gingen via mij. Gezien de situatie van Rank 1 was die recruit geen overbodige luxe.
De AF-discussies en hoe Karma deze tactische zet destijds wegzette was gewoon ronduit bizar. Er werd heel erg ver gezocht naar een mogelijke stab op basis van aannames. Dit omdat ze niet door Rank 1 konden komen, en wanneer de situatie mbt Superthijs en Gollem ongewijzigd zou blijven er ook niet meer door heen zouden gaan komen. Er werd ondanks een flink front (75%) alles aangedaan dat front nog groter te maken (90%). Ik vond dat best betreurenswaardig destijds. En als het aan mij gelegen had waren ze ook niet gekickt op basis van ver gezochte beschuldigingen gebaseerd op aannames. Dat ze uit eindelijk gekickt zijn hadden jullie aan Martijn te danken, dus als je iemand op die ''actie'' moet aan spreken dan is het mij wel.
 

DeletedUser74552

Guest
Schijnbaar ben ik dan een stabber, en niet Martijn. Martijn had vrijwel niks met die recruit te maken. Het faciliteren en de gesprekken gingen via mij. Gezien de situatie van Rank 1 was die recruit geen overbodige luxe.
De AF-discussies en hoe Karma deze tactische zet destijds wegzette was gewoon ronduit bizar. Er werd heel erg ver gezocht naar een mogelijke stab op basis van aannames. Dit omdat ze niet door Rank 1 konden komen, en wanneer de situatie mbt Superthijs en Gollem ongewijzigd zou blijven er ook niet meer door heen zouden gaan komen. Er werd ondanks een flink front (75%) alles aangedaan dat front nog groter te maken (90%). Ik vond dat best betreurenswaardig destijds. En als het aan mij gelegen had waren ze ook niet gekickt op basis van ver gezochte beschuldigingen gebaseerd op aannames. Dat ze uit eindelijk gekickt zijn hadden jullie aan Martijn te danken, dus als je iemand op die ''actie'' moet aan spreken dan is het mij wel.
Dat is niet de actie waar ik het over heb Cona, ik zou ook niet zo goed meer weten hoe dat toen gegaan is met Superthijs en Gollem en of dat een stab was ja of te nee. Ik heb het over het recruiten van Calm ten tijde van een NAP tussen Rhei en Karma en net voor de recruits plaatsvonden nog even blitzen op spelers van Karma. Waardoor ze dus vervolgens onder de NAP zouden moeten vallen en dorpen niet terug gepakt mochten worden. Even heel kort door de bocht gezegd want er zat wel meer achter dan dat.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het lijkt er sterk op het einde van Andries zijn façade in zicht is.
Wanneer is het einde van jou nu eindelijk in zicht? Met al men posts te melden en te laten verwijderen jaag je mij niet weg hoor. Meer zelf, met je lokroep op youtube blijf ik graag terug komen naar jou
 
Reactiescore
660
Zeker waar, wij van goud zijn met name op delete gegaan door de bg met platy, aangezien we simpelweg veel te weinig kwaliteit en activiteit als stam hadden, dus moest het maar via kwantitatieve manieren. Al stelde de meeste accounts van poef echt niks voor (bijvoorbeeld dat account van martijn underground toen), konden niet eens dorpen pakken terwijl ik moet vv'en op 6 accounts tegelijk en dan je zelf nog afvragen of de bg met platy wel nodig was, Lol.

Ik was de slechtste speler van poef en ik edelde je wel.

Trouwens, mensen die niet eens op een normale manier op delete kunnen gaan, dat zijn er niet veel.

Wij zijn niet de mensen die snel bg’s lopen af te sluiten. Ik raad het trouwens iedereen zoveel mogelijk af. Erger nog, door keiveel bg’s en andere domme verbonden aan te gaan zijn classic 14 tot nu totaal verkloot omdat je op het einde met de miserie zit.
Maar als je als een stam op classic 13 eerst je zelf naar de top schiet met boosters niet normaal.( mastermark), zijn stam ook nog eens een bg aangaat met uw stam, en dan de hele andere helft van de wereld gaat gebruiken als def voorraad en een verkeerde regel gaat misbruiken (al was dat dan niet jullie schuld maar goed), dan lijkt het me logisch dat wij als uitdager ook een verbondje aangingen. Bleek het achteraf niet eens nodig, kan je nagaan hoe sterk de tegenstand was.
En ik weet het hoor Paul, jij was veruit de actiefste speler, dat weet ik echt wel, als teamplayer was jij daar een voorbeeld, de manier waarom is dan weer een andere zaak, een TOTAAL andere zaak. Eigenlijk heeft alles wat jij hier zegt in een discussie over moreel spel van eender wie totaal geen zin. Ik snap zelfs niet dat je er aan mee doet. Je hebt zowat alles, maar dan ook alles wat niet mag en niet kan en niet zou hoeven meerdere keren gedaan.

@YoWhite , de discussie rond Martijn was niet over hetzelfde als een discussie die je voert over mmb. Ik denk wel dat je weet dat daar een gigantisch verschil in zit.

Als howlin geen spijt heeft over die recruit, dan zegt dat veel over hem. Hij is meestal de eerste die nogal veel mensen verwijt. Heeft ook een geheugen als een olifant en weet wie er wat gedaan heeft op een wereld. Hij heeft mensen ooit verweten om bv met een siemen of een melle samen te spelen vanwege immoreel spel van deze jongens. En dan gaat hij het zelfde doen met een mastermark. Dat hij die toevallig niet kent maar daarna wel hoort wat hij allemaal heeft gedaan is dus totaal geen excuus.
Mats heeft duidelijk aangegeven dat hij daar een fout maakte.

Het is allemaal maar tribalwars, akkoord, maar het gaat ook over ‘toegeven’ wat je deed.
Ik ben blij dat ik geen reet van de voorbije classic afweet, maar het lijkt me toch echt niet allemaal kosjer wat er is gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
461
Dat klopt zeer zeker, maar het begint mij behoorlijk te ontstemmen op welke wijze zij trachten deel te nemen aan het debat hier. Je bent naar mijn inziens vrij in de keuze van woordgebruik en wanneer ik gebruik wens te maken van nette woorden dan mag ik dat gewoon doen. Dat sommige mensen daar dan knorrig op reageren is niet mijn probleem, maar dat van hen.
Dan hoef je daar gewoon niet op in te gaan, vrij simpel. Wat jij hier doet is een discussie starten over een hoe je in jou ogen een 'discussie' voert, slaat nergens op.
 
Reactiescore
660
Dan hoef je daar gewoon niet op in te gaan, vrij simpel. Wat jij hier doet is een discussie starten over een hoe je in jou ogen een 'discussie' voert, slaat nergens op.
Weet je wat zo erg is vooral. Proberen uit te dokteren wat er is gebeurd als niet speler.
Ze maken er zo’n zootje van allemaal. Komt dat nu omdat er geen niveau stammen meer gemaakt worden waardoor de angst zo groot is dat je zowat iedereen als bg gaat nemen om ze dan 1 voor 1 zo goed als mogelijk weer te dumpen en dan gaat roepen dat het niet echt een stab was. Ja dan krijg je dergelijke discussies. Oneindig en niemand heeft gelijk.
 
Reactiescore
974
Als howlin geen spijt heeft over die recruit, dan zegt dat veel over hem. Hij is meestal de eerste die nogal veel mensen verwijt. Heeft ook een geheugen als een olifant en weet wie er wat gedaan heeft op een wereld. Hij heeft mensen ooit verweten om bv met een siemen of een melle samen te spelen vanwege immoreel spel van deze jongens. En dan gaat hij het zelfde doen met een mastermark. Dat hij die toevallig niet kent maar daarna wel hoort wat hij allemaal heeft gedaan is dus totaal geen excuus.
Mats heeft duidelijk aangegeven dat hij daar een fout maakte.

Het is allemaal maar tribalwars, akkoord, maar het gaat ook over ‘toegeven’ wat je deed.
Ik ben blij dat ik geen reet van de voorbije classic afweet, maar het lijkt me toch echt niet allemaal kosjer wat er is gebeurd.

Je slaat de bal nogal mis. Ik verwijt sommige inderdaad snel, maar de beweegredenen achter acties heb ik ten aller tijden altijd belangrijker gevonden. Een controversieel account rekruten, waar ik overigens in eerste instantie geen geschiedenis van wist doordat ik voorgaande classics niet heb gespeeld, zodat er een ander account bij gerekruut kan worden waar ik wel om care. Van mijn part zaten Siemen en Melle op MMB, had mij nochtans niks uitgemaakt en had ik ze ook aangenomen. Mijn doel was om Emile erbij te krijgen, en door MMB aan te nemen was dat ten eerste mogelijk en daarbij heb ik niemand bevriend (oude classic groepje) en spelende op die classic bij benadeeld door dat te doen.

De keuze om morele hardball te spelen of om dat aan de kant te schuiven zodat ik een bevriende topper erbij kan halen is voor mij snel gemaakt. Daar kan je me rustig voor aanrekenen, maar vergelijkingen aanhalen die totaal anders zijn vind ik dan weer een tikkeltje typisch.
 
Reactiescore
660
Je slaat de bal nogal mis. Ik verwijt sommige inderdaad snel, maar de beweegredenen achter acties heb ik ten aller tijden altijd belangrijker gevonden. Een controversieel account rekruten, waar ik overigens in eerste instantie geen geschiedenis van wist doordat ik voorgaande classics niet heb gespeeld, zodat er een ander account bij gerekruut kan worden waar ik wel om care. Van mijn part zaten Siemen en Melle op MMB, had mij nochtans niks uitgemaakt en had ik ze ook aangenomen. Mijn doel was om Emile erbij te krijgen, en door MMB aan te nemen was dat ten eerste mogelijk en daarbij heb ik niemand bevriend (oude classic groepje) en spelende op die classic bij benadeeld door dat te doen.

De keuze om morele hardball te spelen of om dat aan de kant te schuiven zodat ik een bevriende topper erbij kan halen is voor mij snel gemaakt. Daar kan je me rustig voor aanrekenen, maar vergelijkingen aanhalen die totaal anders zijn vind ik dan weer een tikkeltje typisch.

Ow nee hoor, het is een beetje anders, Andries gaat de grote howlin als naam gebruiken om aan te tonen dat de aanname van mmb echt niet zo erg was in de discussie met sseg.
Daar ik weet dat jij erg om correct moreel spel geeft en zou gezegd hebben dat je die recruit niet erg vond is gewoon een tegenstrijdigheid in je normaal correcte zwart wit beeld.
De vergelijking is ook helemaal niet zo ver gezocht als je wil doen overkomen trouwens. Het gaat gewoon over samenspelen met niet kosjere spelers. Naar uw gevoel waren melle en siemen geen kosjere, mastermark is ook geen kosjere, daar heb je dus de eenvoudige en correcte vergelijking.
Dat jij dit tactisch ok vond om Emile er bij te krijgen wist ik niet, maar uiteindelijk maakt dat die recruit nog niet echt ok. Dat is trouwens niet echt typisch voor jou.
 
Reactiescore
461
Weet je wat zo erg is vooral. Proberen uit te dokteren wat er is gebeurd als niet speler.
Ze maken er zo’n zootje van allemaal. Komt dat nu omdat er geen niveau stammen meer gemaakt worden waardoor de angst zo groot is dat je zowat iedereen als bg gaat nemen om ze dan 1 voor 1 zo goed als mogelijk weer te dumpen en dan gaat roepen dat het niet echt een stab was. Ja dan krijg je dergelijke discussies. Oneindig en niemand heeft gelijk.
Weet niet hoe het vroeger was want ik speel nog niet super lang tw. Maar aan de hand van alle discussies die ik te lezen krijg was het vroeger wel helemaal anders haha. Aleen is het jammer dat er veel oude spelers gestopt zijn inc jij. Maar als je zo graag wilt uitdokteren wat er allemaal speelt op de huidige classics en het niveau als erg laag beschouwd is het misschien tijd dat onder andere jij weer eens komt spelen, niet ?
Lijkt me wel fijn als er nu oude spelers terug zouden beginnen spelen op de classics, heb hiervoor Steven ook al aangesproken maar die heeft er jammer genoeg niet de tijd voor. Zelfde geld voor Martijn.
En als er dan goede spelers zijn dan kruipen ze allemaal samen in 1zelfde stam. Het zou me eens leuk lijken moesten deze verdeeld zitten en dat ze er ook minder goede spelers bijnemen die wel gemotiveerd zijn om te spelen. Volgens mij krijg je dan echt een leuke classic want er zijn nieuwe spelers zat die er genoeg activiteit en motivatie voor hebben.
 
Reactiescore
660
Weet niet hoe het vroeger was want ik speel nog niet super lang tw. Maar aan de hand van alle discussies die ik te lezen krijg was het vroeger wel helemaal anders haha. Aleen is het jammer dat er veel oude spelers gestopt zijn inc jij. Maar als je zo graag wilt uitdokteren wat er allemaal speelt op de huidige classics en het niveau als erg laag beschouwd is het misschien tijd dat onder andere jij weer eens komt spelen, niet ?
Lijkt me wel fijn als er nu oude spelers terug zouden beginnen spelen op de classics, heb hiervoor Steven ook al aangesproken maar die heeft er jammer genoeg niet de tijd voor. Zelfde geld voor Martijn.
En als er dan goede spelers zijn dan kruipen ze allemaal samen in 1zelfde stam. Het zou me eens leuk lijken moesten deze verdeeld zitten en dat ze er ook minder goede spelers bijnemen die wel gemotiveerd zijn om te spelen. Volgens mij krijg je dan echt een leuke classic want er zijn nieuwe spelers zat die er genoeg activiteit en motivatie voor hebben.

Ik vind het net leuk om met mensen te spelen die je al een tijd kent en waar je zeker van bent dat die er ook staan als je ze nodig hebt. Dat was in de classic groep altijd. Ik heb nooit, echt nooit iemand plotseling niet weten loggen toevallig bij wat incommings. Integendeel, net dan werd er door meerdere superveel gelogd. Bg’s werden tijdens de classics die ik speelde bijna niet genomen. In de meeste gevallen was het zelfs 3 stammen tegen 1.

Ik denk trouwens niet dat ik het tempo nog zou aankunnen. En waarschijnlijk zal ik ook op alle vlakken skills tekort komen. Het is nu ondertussen echt wel lang geleden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
974
Ow nee hoor, het is een beetje anders, Andries gaat de grote howlin als naam gebruiken om aan te tonen dat de aanname van mmb echt niet zo erg was in de discussie met sseg.
Daar ik weet dat jij erg om correct moreel spel geeft en zou gezegd hebben dat je die recruit niet erg vond is gewoon een tegenstrijdigheid in je normaal correcte zwart wit beeld.
De vergelijking is ook helemaal niet zo ver gezocht als je wil doen overkomen trouwens. Het gaat gewoon over samenspelen met niet kosjere spelers. Naar uw gevoel waren melle en siemen geen kosjere, mastermark is ook geen kosjere, daar heb je dus de eenvoudige en correcte vergelijking.
Dat jij dit tactisch ok vond om Emile er bij te krijgen wist ik niet, maar uiteindelijk maakt dat die recruit nog niet echt ok. Dat is trouwens niet echt typisch voor jou.

Ik gaf simpelweg aan dat de rekruut door mij erdoor was gebrand, met daarbij de reden erachter. Hoe andere dat wel of niet gebruiken zal mij een zorg zijn, ik ga me niet verschuilen achter iets en zeg eerlijk wat ik heb gedaan en waarom.

Als je elke speler veroordeeld voor het samenspelen met een niet kosjere speler, kan je heel tw veroordelen. Elke wereld heb ik wel in stammen gezeten met spelers die ik liever vandaag ontsloeg dan morgen. Uiteraard zijn er grenzen en gedane uitspraken in het verleden tellen uiteraard ook mee, maar zoals ik zei mijn beweegredenering dat ik bij sommige spelers hard uit de hoek val omdat ze samen spelen met bepaalde types is volledig situatieafhankelijk.

Als ik een Siemen, Melle of MMB moet aannemen, uiteraard met gesprekken dat er geen vage shit gebeurd die stamonwaardig is, ben ik bereid dat soort spelers aan te nemen indien dat betekend dat ik ik dan een account kan rekruten met iemand waar ik wel 100% samen mee wil spelen. Dat tactisch deed er nog niet een zoveel om, spelers die graag met elkaar in de stam zitten zijn altijd bereid muren te doorbreken om bij elkaar in de stam te komen. Uiteraard wel binnen bepaalde begrenzing, maar zoals gezegd heeft die classic MMB niks (, wat ik heb gemerkt,) geflikt en heb er totaal geen last van gehad dat ze in de stam zaten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Weet je wat zo erg is vooral. Proberen uit te dokteren wat er is gebeurd als niet speler.
Ze maken er zo’n zootje van allemaal. Komt dat nu omdat er geen niveau stammen meer gemaakt worden waardoor de angst zo groot is dat je zowat iedereen als bg gaat nemen om ze dan 1 voor 1 zo goed als mogelijk weer te dumpen en dan gaat roepen dat het niet echt een stab was. Ja dan krijg je dergelijke discussies. Oneindig en niemand heeft gelijk.

basically wat er gebeurt is. nu hadden wij uiteindelijk 1 losse pgb, en die ligt er nu nog vrolijk te wezen, blijft altijd gezellig onderling in de chat.
 
Bovenaan