Eind van de Wereld Awards

Reactiescore
2.304
Dag beste vrienden, vriendinnen en Mien

Wereld 79 loopt ten einde. De Rum heeft rijkelijk gevloeid en heeft zijn dominantie bewezen. Sommige accounts zagen de bui al hangen en zijn vervroegd op vakantie gegaan. Sommige gaan nog dapper proberen de golven van alcohol te verstaan en spelen door tot het bittere einde wanneer Rum haar edelmannen de zoete verlossing zullen brengen.

Ondanks dat de wereld niet de gehoopte eindstrijd heeft gehad, heb ik me persoonlijk toch wel geamuseerd deze wereld. Ik heb een paar leuke mensen en Ian ontmoet. Ik heb een paar nieuwe dingen geleerd en ben voor een keer eens geen deff gaan bouwen als MB. Zoals gebruikelijk zijn er op het einde van de wereld een aantal awards uit te delen aan de beste en actiefste spelers. Deze kunnen jullie hieronder in de spoiler vinden. Alvast bedankt voor een leuke wereld aan zowel vriend als vijand!

Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W75:

Speler awards
Beste speler: Mien verdient hier een shout-out, toch wel de speler die binnen Rum het meeste heeft laten zien.
Beste stamspeler: Zowel Mien als Aaron hebben relatief veel gefloat om inactievere accounts te ondersteunen.
Beste aanvaller: Kusm heeft een aantal goede aanvallen uitgevoerd, niet extreem overtuigend maar wel voldoende om ervoor te zorgen dat ik een geldig excuus heb om Mien hier niet neer te zetten, mvg.
Beste verdediger: Finis Amarum heeft zeer degelijk gedeff't tot de troepen op waren. Leuke recap battles gehad!
Grootste vv slet: Ritesh heeft wel een paar VVs gedraaid binnen Rum, mag zeker vermeld worden.
Grootste ego: Frank en PJ, geen verklaring nodig, groet
Gezelligste speler: Hoe slecht zijn memes ook waren, Ian was altijd actief en er was altijd iets te beleven met Team Schou
Mooiste spelersnaam: Act of Divinity klinkt gewoon heel sereen.
Mooiste profielfoto speler:158605_large.gif
Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik was verbaasd van Ian. Iedereen schilderde Schou af als een bende noobs. Echter heeft Ian wel bewezen dat hij een stukje kan TW'en.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: /
Voor wie heb jij echt respect:
Ritesh, hoe die het kan blijven uithouden met Matt, respect gewoon!
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Ik denk dat het stoppen van Ji toch wel een aderlating was voor Haantje. Gelukkig is hij nu terug, net nu de wereldwinst binnen is.

Stam awards
Beste stam: Moeilijk om hier niet 210% neer te zetten. Deze mannen en dames zijn samen met de andere MBs de carry geweest achter Rum. Ze verdienen dan natuurlijk ook hun shout-out.
Slechtste stam: Hier ga ik Rum moeten neerzetten. De kick van Iroh is bij mij en andere Rum leden nog steeds niet verteerd. We hopen dat Mick zijn geluk heeft gevonden deze wereld.
Beste leider: Misschien is er een beetje bias vermits het al 3 werelden men co is maar ik ga toch gaan voor Haantje Overlast. Wat deze man mist in humor, looks en timings maakt hij meer dan goed met zijn leiding skills. Aaron is erin geslaagd om Rum op de rails te houden en ik denk dat een groot deel van het succes aan hem toe te wijden is. Hierbij verdienen echter wel Mien, Lars en Maarten ook hun shout-out. Goed werk verricht jongens!
Slechtste leider: Istari van Smob mag hier wel geplaatst worden. Bijna al zijn stalgenoten zijn op dilliet gegaan: duidelijk een man die nog veel moet leren. Ik zou hem straffen met een mep VV op Know When to Fold 'Em.
Mooiste stamnaam: 210%
Mooiste stamplaatje:162907_large.gif
Wie had je graag in de stam gehad: De boys van Albino natuurlijk! Verder de crew van Alexander13 lijkt me ook wel een hecht team.
Wie had je liever niet in je stam gehad: De boys van Bomba mogen hier vermeld worden. Stel je voor dat je quality time met je kind belangrijker vindt dan TW. Melvin zou jullie al lang uit de stam hebben gesjot.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Zoveel PP is er deze wereld niet gevoerd. Het forum was zelfs een beetje dood. Bij gebrek aan beters ga ik hier toch voor Ian gaan. Ian is semi-actief geweest op het forum en zen posts konden me wel bekoren.
Slechtste P&P'er: Hier ga ik voor smakelbadel gaan. Niets tegen deze speler, ik vond gewoon dat zijn/haar posts relatief droog waren vaak niets nuttigs vertelden.
Favoriete forumposter: Hier ga ik zowel ODV1 en Ian vermelden. Toch 2 heren die het spotprenten-topic hebben gecarried dus ze mogen eens in de verf worden gezet. 2 topmannen waarbij wel bewezen is dat 1 vd 2 duidelijk actiever is in de ochtend.
5g2pbw.jpg5g2pbw.jpg
Minst favoriete forumposter: /
Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic: Alles wat niet spotprenten is, groet
Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Ik vond de Snelheid 1 wel leuk. Dit maakte het gewoon een minder intensieve wereld wat wel aangenaam was.
Slechtste instelling deze wereld: Stamlimiet 10 vond ik persoonlijk een beetje hoog. Ik had liever 7 of 8 gezien.
Mooiste actie deze wereld: Zie onderstaand
5g2mzh.jpg5g2mvv.jpg
5g2mjm.jpg5g2mct.jpg
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Ik denk dat het moeilijk is om het vormen van Rum hier niet neer te zetten. Het goede rekruteren van haar leden heeft Rum gewoon naar de wereldwinst geleid.
Grootste blunder van W79: Starten hahaha. Eventueel ook enkel memes posten in de Rum disc en niet op het AF. Dat had het hier iets minder dood kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vrijbroek?????
 
Reactiescore
23
Welke speler was voor jou de verrassing: Ik was verbaasd van Ian. Iedereen schilderde Schou af als een bende noobs. Echter heeft Ian wel bewezen dat hij een stukje kan TW'en.

Wie heeft gezegd dat ik een noob ben? :O
 
Reactiescore
300
We wisten natuurlijk dat de wereld gewonnen was paar weken geleden maar waarom gaat iedereen op delete? :confused2:
 
Reactiescore
508
@Istari Ik vind het buitengewoon bedroevend dat je mij samen met Frank in een lijstje plaatst. Mijn hart is gebroken en tevens niet meer herstelbaar door de diepe leegte die je bij me achterlaat. Ik hou nog steeds van je. Frank z'n nominatie is uiteraard terecht.
 
Reactiescore
676
Leuk lijstje @Istari ! Het is inderdaad een feit gebleken dat ik beter was in het carryen van het spotprenten forum dan in het carryen van een groot account
 
Reactiescore
70
Dag allemaal,

Op het Golden Awards topic waren al een paar medespelers te vinden.
Wil hier toch ook graag een lijstje neerzetten, zonder er al te veel woorden aan te besteden.

Speler awards
Beste speler: Kusm, vanaf begin deze wereld offensief geknald en naar mijn mening terecht nr.1.
Beste stamspeler: Mauss, deze jongens hebben een gebruiksaanwijzing, maar als je deze kent zullen ze vanaf begin tot eind je rug hebben. Dat maakt dat ik met deze gasten zo graag samen speel.
Beste aanvaller: Act of Divinity, geslaagd nachtwerk gezien!
Beste verdediger: Agent 47, weinig goed defwerk gezien, maar deze man in de RIM deed zijn best met def schuiven en snipen.
Grootste vv slet: Noah van Torek + Bad Attitude, hebben ons bijgestaan tijdens de massa waarvoor dank. Alle andere accounts waren afwezig.
Grootste ego: Tuurz.
Gezelligste speler: Knowledge is Power, wat zonde dat we de kans niet hebben gehad langer met deze spelers samen te werken.
Mooiste spelersnaam: Know When To Fold Em
Mooiste profielfoto speler: The Greedy Misanthropist
Welke speler was voor jou de verrassing: Odv1 en zijn onuitputtelijke inzet voor ons acc.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: .Dreamcatcher qua tactische stamwissel stond hiervoor lang op nr.1. Maar ik denk dat deze het toch aflegt tegen iedereen die op BB is gegaan.
Voor wie heb jij echt respect: Schou067. Ondanks de aanvallen over en weer gewoon respectvol tegen elkaar gespeeld zoals het hoort.

Stam awards
Beste stam: UA1
Slechtste stam: /
Beste leider: Noah van Torek, inzet om er iets van te maken was groot.
Slechtste leider: /
Mooiste stamnaam: Mijnen met de boys
Mooiste stamplaatje: Rum!
Wie had je graag in de stam gehad: Knowledge is Power, Psychedelic, Istari, Schou en Act of Divinity
Wie had je liever niet in je stam gehad: Ik zal deze maar voor mij laten, heeft weinig zin om na te pissen.

Algemeen Forum Awards
Favoriete forumposter: Istari, deze man is toch geweldig.
Minst favoriete forumposter: /
Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic: Hoist the colours high, walgelijk stukje narcisme over het beginnen van een ongelijke kwalitatieve strijd.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Geen Uitkijktoren
Slechtste instelling deze wereld: Alle scripts bannen maar 1 command aanvallen blijven toestaan.
Mooiste actie deze wereld: Top 10 bereiken met maar 2000pp punten als beginbalans voor deze wereld.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Uitblijven van gewenste versterking.
Grootste blunder van W79: 2e massa op Schou uitvoeren met te weinig druk op andere plaatsen was tactisch niet de meest handige keuze.


Tot slot moet ik de medestrijders van acc Pino nog eens in het zonnetje zetten. .GrasSpriet, Al of Ice, Weylin en Odv1. Natuurlijk ook dank aan iedereen die als MB zijn beste beentje voor heeft gezet.
Vanaf het begin deze wereld een gok genomen met het aantrekken van spelers die actief waren en (nog) weinig ervaren.
Dit gaf al snel de bijnaam opvangcentrum Pino, maar we hebben er samen toch een groot acc van gemaakt.

Adios Amigos!
 
Reactiescore
205
Speler awards
Beste speler: Hier moet ik alle heren van kusm plaatsen. Hele wereld gaan ze hard. Vanaf de early game op rank 1 of 2 gestaan. Dit alles zonder bijster veel interns als ik twstats moet geloven. Ook mag Karel @Olifantje even genoemd worden voor zijn prima wereld afspraken. De tegenstand deed even moeilijk, maar ik heb gelukkig geen cf/kata's ontvangen.

Beste stamspeler: Aaron @Haantje Overlast. vanwege het leiden van het stelletje losgeslagen kippen (pun intended). En Matt van Bomba. Doet alles voor je. :D
Beste aanvaller: kusm heeft aardig lopen timen tijdens de (fake) massa's ookal was dit niet de planning of gewenst.. Maar ze deden het toch en sommige waren best strak voor een noobteam. Die clears stonden nooit thuis, of ze zijn full off. Staat met vlag en wimpel #1 rank en verslagen tegenstanders voor aanvaller.
Beste verdediger: Niemand heeft hier een massa gekopt naast Ian op @Schou067 of Melvin op Vrijbroek... Allebei niet bijzonder..
Grootste vv slet: Ritesh, im looking at you. Call me ^^
Grootste ego: 2x Frank
Gezelligste speler: PJ is het gezelligste als hij zat is. en Poaahhh das vaak.
Mooiste spelersnaam: The Eagle Bearer. Omdat ik een Assassins Creed fanboy ben.
Mooiste profielfoto speler:
1626254038250.png

Wil deze designer aub contact met mij opnemen? :engel:
Welke speler was voor jou de verrassing: @Drago Die hield het langer vol dan iedereen had verwacht.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: @BaD AttitudE De enige speler die openstond voor kata/cf afspraken. Nu is die grijs :(
Voor wie heb jij echt respect: MIEN. Heeft hij wel een dag/nacht ritme of een slaapschema?


Stam awards
Beste stam:
Zonder twijfel, RUM.
Slechtste stam: Zonder twijfel One.
Beste leider: Zonder twijfel Aaron.
Slechtste leider: Zonder twijfel K9 leiding. Wis was dat uberhaupt...???
Mooiste stamnaam: Hoist The Colours High!
Mooiste stamplaatje: Mijnen met de boys.
Wie had je graag in de stam gehad: Heel RUM, Team Bad Attitude, Albino Pino
Wie had je liever niet in je stam gehad: -

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Echt een gemist van de zalige posts van @Run the Jewels
Slechtste P&P'er:
Ikzelf.
Favoriete forumposter: @Istari Notice me, meme-master.
Minst favoriete forumposter: -
Favoriete topic: #spotprenten
Minst favoriete topic: #Praakhoek

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Het feit dat het geen toren wereld was en het hoge fake limiet. Heerlijk.
Slechtste instelling deze wereld Vrij GS sturen. Meh
Mooiste actie deze wereld Bram die eindelijk TW heeft leren spelen. (Edels voor de clears zie ik niet zo vaak meer)
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Het recruiteren van Vrijbroek in RUM. Persoonlijk heeft het W79 verziekt. De grootste reden dat de tegenstand op delete is gegaan. Ik was hier op tegen, maarja wie luistert er nou naar mij..
Grootste blunder van W79: Ik denk toch het 210% fiesta of met z'n 2 tegelijk een VB aanknallen. Gieren was dat :biggrin:


Groetjes
 
Reactiescore
676
Mijn lijstje kon uiteraard niet uitblijven. Bedankt iedereen voor jullie bijdragen!

Speler awards
Beste speler: Hier noemde ik bij mijn GA lijstje .Dreamcatcher, maar ik vind dat @Schou067 en zijn team allround het meeste hebben laten zien en deze nominatie daardoor verdienen. Enige account wat meerdere massa's te verduren heeft gehad. Aanvallend heeft dit account ook veel actie ondernomen en stopte het niet totdat de tegenstander gebroken was.

Beste stamspeler: @mauss, mauss en nog eens mauss. Absolute toppertjes die ons altijd hebben gesteund en ons in bescherming hebben genomen.

Beste aanvaller: .Dreamcatcher hier dan wel. Ik denk dat menig speler totaal moedeloos wordt als team Dreamcatcher dag in dag uit de inc teller blijft verhogen en cleartjes blijft strooien over je cluster. Dan bedenk ik me ook dat er nog een hoop meer tactieken in het arsenaal van dit team zitten die we niet hebben gezien op deze wereld.

Beste verdediger: ik niet mvg

Grootste vv slet: Noah van @torek heeft overal bijgesprongen waar het nodig was, maar het mocht helaas niet baten.

Grootste ego: Melvin met zijn Vrijbroek. Niet heel tribalwars.nl draait om jou en ik hoop dat je trots bent dat je deze wereld het zetje in de afgrond hebt gegeven.

Gezelligste spelers: @Schou067 en @Istari, de mannen van het meme dreamteam!

Mooiste spelersnaam: Ik vind Know when to fold them nog steeds de meest pakkende naam, net als op mijn GA lijst volgens mij.

Mooiste profielfoto speler: heb al een tijdje niet gelogd op w79, zou het niet meer weten.

Welke speler was voor jou de verrassing: Primigenius. Het heeft toch een aardige tijd geduurt voordat deze speler werd gebroken en hij liet zich ook gelden via VV voor zijn stam.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Tuurz door zijn quit, maar heb wel begrip voor zijn keuze en niet veel later heb ik zelf hetzelfde gedaan. Er is een punt waar TW stopt en dat is als het ten koste gaat van het dagelijks leven.

Voor wie heb jij echt respect: de spelers die dit spel gezellig proberen te maken, hun uiterste best doen maar het vooral ook allemaal niet te serieus nemen.


Stam awards
Beste stam: overduidelijk Rum

Slechtste stam: overduidelijk Wolves/K9

Beste leider: schijnt dat UA1 wel met ijzeren vuist werd geleid ;)

Slechtste leider: core stammen als VVV en .... hadden geen duidelijke leidingstructuur naar mijn gevoel en vielen mede daardoor vrij snel/vielen uit elkaar.

Mooiste stamnaam: DEKLOK, strijders

Wie had je graag in de stam gehad: @Schou067, @Knowledge is Power en had wel bij @Team Maligator in de stam willen zitten.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
.Dreamcatcher, als dit account niet eerst bij UA1 kwam om te leaven voor Rum dan was de wereld anders verlopen voor team AlbinoPino. De lange NAP die we kregen was een oprecht teken dat ze ons niet met opzet keihard naaiden, maar de consequenties van de leave waren vrij duidelijk. Pino lag vast, extreem breed front en geen rim safe. Vanaf dit punt was alle moeite die we erin staken eigenlijk slechts uitstel van executie. No hard feelings trouwens, maar dat weten jullie wel ;)

Algemeen Forum Awards

Favoriete forumposter: iedereen die een spotprent heeft geplaatst

Minst favoriete forumposter: @NachtFritz voor het haten op mijn spotprenten :(

Favoriete topic: Spotprenten, ik kon er erg van genieten dat we dat topic nieuw leven in hebben kunnen blazen.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Ik vond de instellingen vrij prettig voor een basic farm- en roofwereld met niet al te veel speciale functies. Boogjes waren ook wel eens leuk om mee te spelen.

Slechtste instelling deze wereld: Niet perse een instelling van deze wereld, maar vond het veranderen van de scriptregels middenin deze wereld een beetje vreemd.

Mooiste actie deze wereld: 3 nachten op rij volle defdorpen uitstaand in een ander dorp wegvagen door een simpele nachtblitz door Pino in de rim

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: oprichting Rum met de perfecte phalanxen. Jullie hebben de rest van de wereld geforceerd om tegen jullie te werken en wij moesten ons volledig omleggen om jullie partij te bieden. Dit was kort gezegd nogal een frustrerende kut klus en het rekruteren van Vrijbroek was voor velen binnen Wolves het punt waarop de motivatie compleet weg viel.

Grootste blunder van W79: Stoppen met deffen omdat ik geen zin meer had in dag 4 18 uur per dag online te zijn en dit vervolgens niet goed door communiceren :(

Al met al was het voor mij een vrij leerzame wereld, aangezien ik voor het eerst op een "topaccount" speelde. Ik heb een hoop gezellige mensen ontmoet en veel plezier gehad, maar ook veel momenten gehad waarop ik compleet klaar met het spel was. Hoop een paar van jullie op volgende werelden weer te zien en sommige liever niet :) In het bijzonder nog een shout out naar mijn co's K, D, T en onze power MB's Zyntax, Psychedelic, Ramk1ng, Ikhebniksbeterstedoen en the Bloody Butcher.

Groetjes,

odv1 aka the flop 2021
 
Reactiescore
70
Beste verdediger: ik niet mvg

Grootste blunder van W79: Stoppen met deffen omdat ik geen zin meer had in dag 4 18 uur per dag online te zijn en dit vervolgens niet goed door communiceren :(

Groetjes,

odv1 aka the flop 2021

Je doet jezelf hier heel veel te kort.
7 dagen gedeft bij 500+ incomings constant zonder dodge fouten of dorpenverlies en zonder dat we meer dan 30% stack ok konden zetten.

In die 7 dagen heb jij 80% van de arbeid op je genomen.

Ik heb geen enkele speler deze wereld het beter zien doen en zeker geen individuele speler op een account.

Zou je 100% weer aan mijn kant willen hebben/op het acc bij een volgende strijd!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Je doet jezelf hier heel veel te kort.
7 dagen gedeft bij 500+ incomings constant zonder dodge fouten of dorpenverlies en zonder dat we meer dan 30% stack ok konden zetten.

In die 7 dagen heb jij 80% van de arbeid op je genomen.

Ik heb geen enkele speler deze wereld het beter zien doen en zeker geen individuele speler op een account.

Zou je 100% weer aan mijn kant willen hebben/op het acc bij een volgende strijd!
zonder dodgefouten zou ik niet zeggen, maar dat is op zon termijn ook niet te doen, ze bleven iig zeer beperkt.

zeker chapeau, 1 van degene die nog langst weerstand gaf tot op heden, en zeker als je dat voornamelijk solo doet is dat echt een hel
 
Reactiescore
1.476
Wereld 79 loopt ten einde. De Rum heeft rijkelijk gevloeid en heeft zijn dominantie bewezen.

Ondanks dat de wereld niet de gehoopte eindstrijd heeft gehad, heb ik me persoonlijk toch wel geamuseerd deze wereld.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Ik denk dat het moeilijk is om het vormen van Rum hier niet neer te zetten. Het goede rekruteren van haar leden heeft Rum gewoon naar de wereldwinst geleid.
'Dominantie bewezen', 'goed rekruteren'. Waarom zou ik de politiek volgen als het AF veel leuker is.
 
Reactiescore
1.226
Dag beste vrienden, vriendinnen en Mien

Wereld 79 loopt ten einde. De Rum heeft rijkelijk gevloeid en heeft zijn dominantie bewezen. Sommige accounts zagen de bui al hangen en zijn vervroegd op vakantie gegaan. Sommige gaan nog dapper proberen de golven van alcohol te verstaan en spelen door tot het bittere einde wanneer Rum haar edelmannen de zoete verlossing zullen brengen.

Ondanks dat de wereld niet de gehoopte eindstrijd heeft gehad, heb ik me persoonlijk toch wel geamuseerd deze wereld. Ik heb een paar leuke mensen en Ian ontmoet. Ik heb een paar nieuwe dingen geleerd en ben voor een keer eens geen deff gaan bouwen als MB. Zoals gebruikelijk zijn er op het einde van de wereld een aantal awards uit te delen aan de beste en actiefste spelers. Deze kunnen jullie hieronder in de spoiler vinden. Alvast bedankt voor een leuke wereld aan zowel vriend als vijand!

Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W75:

Speler awards
Beste speler: Mien verdient hier een shout-out, toch wel de speler die binnen Rum het meeste heeft laten zien.
Beste stamspeler: Zowel Mien als Aaron hebben relatief veel gefloat om inactievere accounts te ondersteunen.
Beste aanvaller: Kusm heeft een aantal goede aanvallen uitgevoerd, niet extreem overtuigend maar wel voldoende om ervoor te zorgen dat ik een geldig excuus heb om Mien hier niet neer te zetten, mvg.
Beste verdediger: Finis Amarum heeft zeer degelijk gedeff't tot de troepen op waren. Leuke recap battles gehad!
Grootste vv slet: Ritesh heeft wel een paar VVs gedraaid binnen Rum, mag zeker vermeld worden.
Grootste ego: Frank en PJ, geen verklaring nodig, groet
Gezelligste speler: Hoe slecht zijn memes ook waren, Ian was altijd actief en er was altijd iets te beleven met Team Schou
Mooiste spelersnaam: Act of Divinity klinkt gewoon heel sereen.
Mooiste profielfoto speler:Bekijk bijlage 29540
Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik was verbaasd van Ian. Iedereen schilderde Schou af als een bende noobs. Echter heeft Ian wel bewezen dat hij een stukje kan TW'en.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: /
Voor wie heb jij echt respect:
Ritesh, hoe die het kan blijven uithouden met Matt, respect gewoon!
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Ik denk dat het stoppen van Ji toch wel een aderlating was voor Haantje. Gelukkig is hij nu terug, net nu de wereldwinst binnen is.

Stam awards
Beste stam: Moeilijk om hier niet 210% neer te zetten. Deze boys zijn samen met de andere MBs de carry geweest achter Rum. Ze verdienen dan natuurlijk ook hun shout-out.
Slechtste stam: Hier ga ik Rum moeten neerzetten. De kick van Iroh is bij mij en andere Rum leden nog steeds niet verteerd. We hopen dat Mick zijn geluk heeft gevonden deze wereld.
Beste leider: Misschien is er een beetje bias vermits het al 3 werelden men co is maar ik ga toch gaan voor Haantje Overlast. Wat deze man mist in humor, looks en timings maakt hij meer dan goed met zijn leiding skills. Aaron is erin geslaagd om Rum op de rails te houden en ik denk dat een groot deel van het succes aan hem toe te wijden is. Hierbij verdienen echter wel Mien, Lars en Maarten ook hun shout-out. Goed werk verricht jongens!
Slechtste leider: Istari van Smob mag hier wel geplaatst worden. Bijna al zijn stalgenoten zijn op dilliet gegaan: duidelijk een man die nog veel moet leren. Ik zou hem straffen met een mep VV op Know When to Fold 'Em.
Mooiste stamnaam: 210%
Mooiste stamplaatje:Bekijk bijlage 29538
Wie had je graag in de stam gehad: De boys van Albino natuurlijk! Verder de crew van Alexander13 lijkt me ook wel een hecht team.
Wie had je liever niet in je stam gehad: De boys van Bomba mogen hier vermeld worden. Stel je voor dat je quality time met je kind belangrijker vindt dan TW. Melvin zou jullie al lang uit de stam hebben gesjot.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Zoveel PP is er deze wereld niet gevoerd. Het forum was zelfs een beetje dood. Bij gebrek aan beters ga ik hier toch voor Ian gaan. Ian is semi-actief geweest op het forum en zen posts konden me wel bekoren.
Slechtste P&P'er: Hier ga ik voor smakelbadel gaan. Niets tegen deze speler, ik vond gewoon dat zijn/haar posts relatief droog waren vaak niets nuttigs vertelden.
Favoriete forumposter: Hier ga ik zowel ODV1 en Ian vermelden. Toch 2 heren die het spotprenten-topic hebben gecarried dus ze mogen eens in de verf worden gezet. 2 topmannen waarbij wel bewezen is dat 1 vd 2 duidelijk actiever is in de ochtend.
Bekijk bijlage 29549Bekijk bijlage 29539
Minst favoriete forumposter: /
Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic: Alles wat niet spotprenten is, groet
Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Ik vond de Snelheid 1 wel leuk. Dit maakte het gewoon een minder intensieve wereld wat wel aangenaam was.
Slechtste instelling deze wereld: Stamlimiet 10 vond ik persoonlijk een beetje hoog. Ik had liever 7 of 8 gezien.
Mooiste actie deze wereld: Zie onderstaand
Bekijk bijlage 29545Bekijk bijlage 29546
Bekijk bijlage 29547Bekijk bijlage 29548
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Ik denk dat het moeilijk is om het vormen van Rum hier niet neer te zetten. Het goede rekruteren van haar leden heeft Rum gewoon naar de wereldwinst geleid.
Grootste blunder van W79: Starten hahaha. Eventueel ook enkel memes posten in de Rum disc en niet op het AF. Dat had het hier iets minder dood kunnen maken.


Gelieve deze post te checken op onwaarheden.

Mvg @Rave Into Space
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.143
Oh de wereld is al voorbij, wie had dit verwacht ;d
 
Bovenaan