Eind van de wereld Awards

Reactiescore
389
Hier wil ik graag even op reageren. dit is een kwestie van voor ik in CBT ben gekomen, aangezien JEFF op mijn account is komen spelen... Dus veel kan die niet meer gezegd hebben want dat was de hoofdreden waarom ik naar CBT ben gekomen :)

Verder wil ik aan Tears even zeggen, mijn dorpen zijn niet zo makkelijk gegaan als je beweert. ik heb als spelertje van 700k punten het moeten opnemen tegen 3 spelers die tesamen 12mil punten hadden... het lijkt me dan ook logisch dat ik snel door mijn eigen deff geraakt ben en afhankelijk werd van stacks en/of os van mijn omgeving. maar feit dat ik nog steeds 500k punten heb ondanks alles wilt ook wel zeggen dat het niet zo makkelijk was om me weg te werken.

Nu ben ik 2 weken op vakantie geweest en heeft JEFF het overgenomen gehad van mij, dus ik heb geen idee wat er voorbije 2 weken nog gebeurd is, ben hier eerlijk in. Maar ik heb ondanks mijn real life situatie wel continu online geweest, mijn laptop stond gewoon op tafel open om te kunnen dodgen of schuiven met mijn os. Als je echter met een familielid zit dat elk moment kan sterven en waarvan je tegenstrijdige ziekenhuisberichten krijgt of er wel een operatie komt of niet, kan je begrijpen dat ook ik af en toe heb moeten laten afweten... Maar ik heb altijd mijn best gedaan om zoveel mogelijk rond te krijgen!

Eveneens wil ik er even op wijzen dat Ocram en Legolas er ook nog altijd staan, Patrick en Bram hebben ondanks de vele aanvallen ook nog steeds minimum 1mil punten... Veel is ten koste gegaan van mijn eigen account en KoH heeft hier zeker een grote rol in gespeeld dat deze accounts in het noorden nog steeds aanwezig zijn, maar om eerlijk te zijn, ik ben een heel koppig iemand en ik laat me niet beïnvloeden door anderen. Als ik niet akkoord ging met Abdullah of Wim dan kregen ze dat ook te horen. Eveneens ben ik niet het persoontje dat commando's van een ander opvolgt, koop jezelf een hond denk ik dan ;)

Ik vond het nog een spannende wereld en ben heel blij dat ik er nog steeds ben om het einde te kunnen meemaken. Ik gun het mijn ex-stamgenoten japhille, Nos4a2 enorm dat ze in de winnende stam zitten en ik respecteer Hymne, u was een geduchte tegenstander! :)

Legolas, 24/7 vv en 8 def per dorp aankomend (minstens).
Ocram, stacks, laag moraal, en lag bij runner fortisplatinum.
Patrick, vv zodra het nodig was en ook overal constant gestacked en bij de eerste incomming op elk dorp 5 def extra.
Bram, liet gewoon dorpen afnemen en kreeg ook vv om te deffen, werden er alsnog dorpen verloren en bakken en bakken met def.

Dus weet niet wat je wil zeggen met die 4 accounts, maar dat is 0 , 0 de verdiensten van de spelers erop of de stam CBT, maar 100% dankzij koh dat die er nog liggen, qua deff en qua vv.

Als je de luxe hebt om zoveel def als je maar wilt te gebruiken in het deffen, dan is er niet veel moeilijks aan. Verlies je is 1 dorpje, niet erg, zet je gewoon in de 5 dorpen er omheen 100k stack en begin je weer opnieuw. Zodra er 1 stack brak bij patrick was hij het dorp altijd kwijt. Er werd geen enkele keer op een andere manier dan Block ok een dorp behouden. Dat elk dorp standaard 100k def heeft + alle mogelijke mobiele def eromheen, omdat asteek ook overal 100K def heeft staan, dat maakt het niet knap dat zo'n account het overleefd he.
 

DeletedUser78605

Guest
Waar haal je dat vandaan? Zit jij in de whatsapp met CBT miss ? Want daar is anders wel een paar dagen gediscussieerd ... Je zit maar wat modder te gooien soms hoor :rolleyes:.

Zoals Diva al zei. Het was ook niet eens Roshi dat mike uit de stam gezet heeft...

Dat Mike ontslagen is door koh zeg ik ook niet. Dat Roshi zijn rechten heeft afgepakt, dat is een feit. Dus Roshi je kan weer leuk de posts van je hondjes gaan liken, maar we weten allebei de waarheid :)

Ik gooi zeer bewust niet met modder, want dan kon ik door blijven gaan. Ik kom nu enkel met dingen die ik weet en kan aantonen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest

Verder wil ik aan Tears even zeggen, mijn dorpen zijn niet zo makkelijk gegaan als je beweert. ik heb als spelertje van 700k punten het moeten opnemen tegen 3 spelers die tesamen 12mil punten hadden... het lijkt me dan ook logisch dat ik snel door mijn eigen deff geraakt ben en afhankelijk werd van stacks en/of os van mijn omgeving. maar feit dat ik nog steeds 500k punten heb ondanks alles wilt ook wel zeggen dat het niet zo makkelijk was om me weg te werken.

Ik doelde niet op de acties van de grote Hymne account's. Dat heet namelijk lekker op moraal spelen, wat je denk ik toch prima hebt gedaan (geef ik toe) Maar toen ik draaide op Zibi, nam ik je dorpen makkelijker dan bb's :p

Nu ben ik 2 weken op vakantie geweest en heeft JEFF het overgenomen gehad van mij, dus ik heb geen idee wat er voorbije 2 weken nog gebeurd is, ben hier eerlijk in. Maar ik heb ondanks mijn real life situatie wel continu online geweest, mijn laptop stond gewoon op tafel open om te kunnen dodgen of schuiven met mijn os. Als je echter met een familielid zit dat elk moment kan sterven en waarvan je tegenstrijdige ziekenhuisberichten krijgt of er wel een operatie komt of niet, kan je begrijpen dat ook ik af en toe heb moeten laten afweten... Maar ik heb altijd mijn best gedaan om zoveel mogelijk rond te krijgen!

Je hoeft het van echt niet uit te leggen. Niemand is altijd online en bij iedereen gebeuren er wel vervelende dingen. Ik vind het naar om te horen dat dit speelde in je familie en ik hoop ook oprecht dat het nu beter gaat. Zelf zou ik je aanraden, leg die laptop dan opzij en neem de tijd voor alle waardevolle momenten die je hebt. Niet negatief bedoeld, maar dat is echt wel een geldige reden om een vv af te gooien hoor :p

Eveneens wil ik er even op wijzen dat Ocram en Legolas er ook nog altijd staan, Patrick en Bram hebben ondanks de vele aanvallen ook nog steeds minimum 1mil punten... Veel is ten koste gegaan van mijn eigen account en KoH heeft hier zeker een grote rol in gespeeld dat deze accounts in het noorden nog steeds aanwezig zijn, maar om eerlijk te zijn, ik ben een heel koppig iemand en ik laat me niet beïnvloeden door anderen. Als ik niet akkoord ging met Abdullah of Wim dan kregen ze dat ook te horen. Eveneens ben ik niet het persoontje dat commando's van een ander opvolgt, koop jezelf een hond denk ik dan ;)

Dit is het zelfde als dat Charlezz als zei en ik ook in mijn eerdere berichten. Jullie hadden het moraal enorm in jullie voordeel. Jullie frontte tegen account's van tussen de 6 en 10 mil. Wij hebben een moraal van 45 op de meeste van jullie gehad. Daarbij komt dan dat zodra er inc's kwamen, de meeste dorpen gewoon vol stonden door de deff van Koh en daarna de vv's die kant op gingen.

Nogmaals, zonder jullie was het voor koh een stuk moeilijker, maar het zijn niet jullie eigen verdienste ;)

Ik vond het nog een spannende wereld en ben heel blij dat ik er nog steeds ben om het einde te kunnen meemaken. Ik gun het mijn ex-stamgenoten japhille, Nos4a2 enorm dat ze in de winnende stam zitten en ik respecteer Hymne, u was een geduchte tegenstander! :)

Die namen kennen wij niet echt. Wij kennen ze meer onder de namen "Block OK" en "Inactief en een grote mond"
 
Reactiescore
693
Miketijger werd al langere tijd gevraagd om te stacken dorpen door te geven, hij beweerde dat hij al continu aan het dodgen was, nadien kwamen we te weten dat hij een deal had gesloten met CrazyBertje omdat hij bang was... Ik heb hem meer dan een week liggen vragen om een lijst door te sturen, maar kreeg continu reactie geen tijd...
Wat wil je ook. Het waren bijna examens. Al die leerkrachten willen voor de examens hun toetsen en taken nog doen. Dan moeten de examens nog maar beginnen e. Dus een nee ik had ook geen zin in die stack lijst.
Chatten doe ik zoveel ik wil, maar voor een coord lijst heb ik liever een pc.
Bang van Bertje. Tuurlijk was ik dat stiekem wel een beetje. De helft tot 3 kwart van mijn dorpen liepen 1u naar bertje. Meldingen staan aan van tw dus dat zag ik wel, maar ondanks dat ben ik er niet altijd.


Niet alleen Miketijger en Zibi hebben dit gezegd. Nog wel een aantal;). Ga geen namen noem in ze door het slijk te halen, maar weet dat ik weet wat er speelt.
Heb dat nooit gezegd. :( Alleen deels bevestigd.

Ik zit nu ook op mobiel. Had graag 3 citaten ingevoegd, maar dan zie ik de invoeg knop niet.
Ik heb eens 9 vv's zien staan op een dag. April - mei ergens. Idk

Buiten dat wil ik zeggen @DivaLicious dat ik wel groot respect heb voor jou. Jij hebt nog je best gedaan, maar ondertussen is er veel gebeurd.. Weet ik dit zelf allemaal perfect uit het hoofd. Nee! Aangezien het normaal ook niet de bedoeling is om zulke dingen allemaal te onthouden. Ik ben een beetje gestopt met alles tot in de puntjes te onthouden. (Waar is de tijd dat ik pi van buiten begon te leren. O hel no!)

Na mijn puntenaftrek door te vroeg loggen van nieuwe co. Heb maanden lang 80a90% def gespeeld waarvan het meeste altijd ergens preventief stond. Mijn doel was niet meer om te groeien. Al maanden niet. Mijn doel was de stam helpen. Maar dat ging niet meer in mijn hoofd.
 
Reactiescore
73
Dat Mike ontslagen is door koh zeg ik ook niet. Dat Roshi zijn rechten heeft afgepakt, dat is een feit. Dus Roshi je kan weer leuk de posts van je hondjes gaan liken, maar we weten allebei de waarheid :)

Ik gooi zeer bewust niet met modder, want dan kon ik door blijven gaan. Ik kom nu enkel met dingen die ik weet en kan aantonen

Ik ontken het ook niet hoor, ik heb inderdaad zijn rechten afgepakt, zodat hij verder niks kon zien op het forum. Tot daar klopt het.
Dat ik dat heb gedaan 'zonder ook maar met iemand te overleggen' klopt niet. Wij hebben dit met CBT besproken op whatsapp, jij zit daar niet dus kan dat niet weten. Maar zeg dan ook geen dingen die je niet kan bevestigen.

Legolas, 24/7 vv en 8 def per dorp aankomend (minstens).

Er werd niet 24/7 vv gedaan hoor. Hij was er wanneer hij er kon zijn, maar dat we 24/7 vv deden van lego is niet waar.
Er liep ook geen 8 def per dorp naar hem. Eerst werd zc verstuurd, daarna speer-boog en als laatste zwaard. Het lijkt misschien zo dat er 8 def of meer liep, maar eigenlijk liep er dus geen 8def per dorp richting legolas.
 
Reactiescore
389
Ik ontken het ook niet hoor, ik heb inderdaad zijn rechten afgepakt, zodat hij verder niks kon zien op het forum. Tot daar klopt het.
Dat ik dat heb gedaan 'zonder ook maar met iemand te overleggen' klopt niet. Wij hebben dit met CBT besproken op whatsapp, jij zit daar niet dus kan dat niet weten. Maar zeg dan ook geen dingen die je niet kan bevestigen.



Er werd niet 24/7 vv gedaan hoor. Hij was er wanneer hij er kon zijn, maar dat we 24/7 vv deden van lego is niet waar.
Er liep ook geen 8 def per dorp naar hem. Eerst werd zc verstuurd, daarna speer-boog en als laatste zwaard. Het lijkt misschien zo dat er 8 def of meer liep, maar eigenlijk liep er dus geen 8def per dorp richting legolas.

Op dorpen die ik overnam kwam gewoon in totaal 7 Def op dus je liegt gewoon dat je barst.

De tijd dat legolas zelf kon was miss 1u per dag en dan nog hadden jullie vv. Dat was te zien aan de pms en de kinderachtige dorpsnamen.
 
Reactiescore
73
Op dorpen die ik overnam kwam gewoon in totaal 7 Def op dus je liegt gewoon dat je barst.

De tijd dat legolas zelf kon was miss 1u per dag en dan nog hadden jullie vv. Dat was te zien aan de pms en de kinderachtige dorpsnamen.
Eerst zeg je 8(minstens) en nu 7?
Als je dat kan bewijzen moet je het maar doen. Maar ik kan zeggen en bewijs leveren dat er minder dan 8 of 7 def werd gevraagd.
 
Reactiescore
389
Eerst zeg je 8(minstens) en nu 7?
Als je dat kan bewijzen moet je het maar doen. Maar ik kan zeggen en bewijs leveren dat er minder dan 8 of 7 def werd gevraagd.

Ik had dorpen die ik weer verloor waar 8 Inc's op liepen en dorpen die ik behoud is oa 1x 7 volle Def op gekomen, van dwerg. Moeilijk om bewijs te geven na 2 maanden en een acc op delete mja, als jij jezelf wil geloven mag je dat gerust doen.
Ik vroeg niet voor niks om dwerg in de oorlog en heel de actieve hoek van hymne heeft de os kunnen zien die ik screende, je gaat ook elke keer terug naar 1 puntje nadat je zelf op 4 onderwerpen reageert waarvan ik er 3 ontkracht zonder reactie en dan pak je er 1 waar je weer op reageert (wat dan ook weer fout is)

Dat er niet om 8 Def gevraagd is zeg ik ook niet, ik zeg enkel dat het eraan kwam. Dwerg heeft sws het inzicht van een paasei dus weet niet hoe jij kan garanderen dat os die jij niet eens hebt zien aankomen, niet 7 of 8 of meer was
 
Reactiescore
73
Ik had dorpen die ik weer verloor waar 8 Inc's op liepen en dorpen die ik behoud is oa 1x 7 volle Def op gekomen, van dwerg. Moeilijk om bewijs te geven na 2 maanden en een acc op delete mja, als jij jezelf wil geloven mag je dat gerust doen.
Ik vroeg niet voor niks om dwerg in de oorlog en heel de actieve hoek van hymne heeft de os kunnen zien die ik screende, je gaat ook elke keer terug naar 1 puntje nadat je zelf op 4 onderwerpen reageert waarvan ik er 3 ontkracht zonder reactie en dan pak je er 1 waar je weer op reageert (wat dan ook weer fout is)

Dat er niet om 8 Def gevraagd is zeg ik ook niet, ik zeg enkel dat het eraan kwam. Dwerg heeft sws het inzicht van een paasei dus weet niet hoe jij kan garanderen dat os die jij niet eens hebt zien aankomen, niet 7 of 8 of meer was

Tja je zegt iets wat je moeilijk kan bewijzen. En het is niet 2 maanden geleden hoor, rond 23 juli lag legolas onder vuur dus dat is net geen maand geleden.
Voor ons was het simpel, dwerg kon in de oorlog als je vorssel en marcodvs een invite had gestuurd voor siris of een stam liet oprichten zodat die ook de oorlog konden joinen. Maar door een of andere reden wouden jullie dat niet.
Op bepaalde tijdstippen had ik de vv van legolas dus zag de def wel lopen naar hem. Daarnaast zagen wij wat er liep door bevelen delen, dus dat konden wij wel zien.
 

DeletedUser76987

Guest
Uhu.. dat was ook de reden waarom je eerst twijfelde om Hymne te helpen? Jij weet net zo goed als ik dat JEFF mensen gevraagd heeft om eventueel over te stappen om Hymne te helpen. Zelfs jij bent gevraagd en dat weet je heel goed.
Daarnaast is zelfs aan JEFF geweest aan te geven als die terug van vakantie is een voorkeur te geven om op een account in Hymne te spelen om bij te leren. JEFF heeft net zo goed gezegd dat er problemen in de stam waren tussen CBT en KOH en dat er nog maar 3 spelers in CBT waren die niet onder VV stonden.

Ik heb nooit getwijfeld om Hymne te helpen hoor, ik heb Skocz zelfs veroordeeld toen hij met UD overstapte naar Hymne als bg... Geen idee waar jij dat vandaan haalt dat ik zou getwijfeld hebben, maar dit is helemaal niet waar! ik heb van in het begin al niet veel van Hymne moeten hebben, Famke was het trouwens nog toen ;) Ik was leiding van DR, dus je moet wel even weten waarover je praat :) en ik heb geen flauw idee wat ervan waar is wat je over JEFF hebt gezegd. Ik weet wel dat toen ik in de stam kwam, er slechts 2 onder vv stonden, niet zoals jij hier zegt 3 spelers die niet onder vv stonden... Kan zijn dat dit wel het geval was voordat ik in de stam kwam, dat weet ik niet maar sinds ik bij CBT zit, zijn er minder vv's omdat ikzelf ook probeer om vv te draaien waar mogelijk... :)
 

DeletedUser47003

Guest
Ik heb nooit getwijfeld om Hymne te helpen hoor, ik heb Skocz zelfs veroordeeld toen hij met UD overstapte naar Hymne als bg... Geen idee waar jij dat vandaan haalt dat ik zou getwijfeld hebben, maar dit is helemaal niet waar! ik heb van in het begin al niet veel van Hymne moeten hebben, Famke was het trouwens nog toen ;) Ik was leiding van DR, dus je moet wel even weten waarover je praat :) en ik heb geen flauw idee wat ervan waar is wat je over JEFF hebt gezegd. Ik weet wel dat toen ik in de stam kwam, er slechts 2 onder vv stonden, niet zoals jij hier zegt 3 spelers die niet onder vv stonden... Kan zijn dat dit wel het geval was voordat ik in de stam kwam, dat weet ik niet maar sinds ik bij CBT zit, zijn er minder vv's omdat ikzelf ook probeer om vv te draaien waar mogelijk... :)

Misschien even een tip als je het aura van iemand die alles goed weet enal wilt behouden:
Gebruik de juiste stammen en namen bij de juiste events op een wereld.

De hele reden dat Skocz naar KOH is gegaan is omdat er geen afspraak was gemaakt (of een heads up) door het toenmalige Famke...

Als je nu gewoon Famke had gezegd had je niet zo dom overgekomen.

Conclusie: of je bent enorm nonchalant of je bent toch niet zo alwetend over de dingen waarover je het hebt. :):):)
 
Reactiescore
127
Misschien even een tip als je het aura van iemand die alles goed weet enal wilt behouden:
Gebruik de juiste stammen en namen bij de juiste events op een wereld.

De hele reden dat Skocz naar KOH is gegaan is omdat er geen afspraak was gemaakt (of een heads up) door het toenmalige Famke...

Als je nu gewoon Famke had gezegd had je niet zo dom overgekomen.

Conclusie: of je bent enorm nonchalant of je bent toch niet zo alwetend over de dingen waarover je het hebt. :):):)

Hyme wou Skocz ook niet hebben hoor.
 

DeletedUser47003

Guest
Hyme wou Skocz ook niet hebben hoor.

Totaal niet het punt maar oké.
Wat Hymne wou en niet wou was niet het doel van mijn post. Skocz heeft ook bij mijn weten geen solli gestuurd naar Hymne, zelfs toen het werd geopperd door een aantal oud Famke spelers.
 

DeletedUser79663

Guest
Beetje laat, maar toch leuk om te lezen :p.

Lazy Programmers zei:
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Heel veel spelers eigenlijk. Laten we beginnen met Abdullah van Master Roshi. , Maar ook Carlo van Tears, Mathijs van Petra, Pieter van Official ofc ;) , ......

Love Lennert, geen enkel moment spijt gehad dat ik ben ingestapt op Petra 05 in mei 2018. Een accountje met een lastige ligging van minder dan 1 mil aan punten (volgensmij?) toch weten groot te brengen met behulp van de beste stam die ik tot nu toe heb gehad in heel TW. Bekroond met een (in mijn ogen) terechte overwinning.

superfan zei:
Beste speler van Casual 6:
Hierop kan ik 2 spelers aanduiden:
Tears, constant in de aanval gaan en niet stilzitten, verdient naar mijn inziens een podiumplaats.
Petra, heeft naar wat ik gelezen heb een tijdlang een drijfveer geweest in KOH en ik ben er zeker van dat dit zo is gebleven. Is ook meermaals aangevallen geweest met uitstekend defwerk tot gevolg. Aanvallen binnenkrijgen van deze speler was zeker een eer ;)

Uitstekend defwerk mede door VV wanneer nodig. In mijn eentje dit account runnen was niet te doen geweest zonder hulp van stamgenoten!

The Famous Lapzwans zei:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Petra heb ik goede verhalen gehoord, ook van cas3.
verder het gros van hymne waar ik het wel mee kon vinden.
'

Zoals al eerder gezegd ben ik pas in 2018 ingestapt... niet dé Petra dus die ook op Cas3 speelde. Wil niet zeggen dat ik er minder van kan tho... :)


Petra 05 - Mathijs
 
Bovenaan