- Reactiescore
- 389
Hier wil ik graag even op reageren. dit is een kwestie van voor ik in CBT ben gekomen, aangezien JEFF op mijn account is komen spelen... Dus veel kan die niet meer gezegd hebben want dat was de hoofdreden waarom ik naar CBT ben gekomen
Verder wil ik aan Tears even zeggen, mijn dorpen zijn niet zo makkelijk gegaan als je beweert. ik heb als spelertje van 700k punten het moeten opnemen tegen 3 spelers die tesamen 12mil punten hadden... het lijkt me dan ook logisch dat ik snel door mijn eigen deff geraakt ben en afhankelijk werd van stacks en/of os van mijn omgeving. maar feit dat ik nog steeds 500k punten heb ondanks alles wilt ook wel zeggen dat het niet zo makkelijk was om me weg te werken.
Nu ben ik 2 weken op vakantie geweest en heeft JEFF het overgenomen gehad van mij, dus ik heb geen idee wat er voorbije 2 weken nog gebeurd is, ben hier eerlijk in. Maar ik heb ondanks mijn real life situatie wel continu online geweest, mijn laptop stond gewoon op tafel open om te kunnen dodgen of schuiven met mijn os. Als je echter met een familielid zit dat elk moment kan sterven en waarvan je tegenstrijdige ziekenhuisberichten krijgt of er wel een operatie komt of niet, kan je begrijpen dat ook ik af en toe heb moeten laten afweten... Maar ik heb altijd mijn best gedaan om zoveel mogelijk rond te krijgen!
Eveneens wil ik er even op wijzen dat Ocram en Legolas er ook nog altijd staan, Patrick en Bram hebben ondanks de vele aanvallen ook nog steeds minimum 1mil punten... Veel is ten koste gegaan van mijn eigen account en KoH heeft hier zeker een grote rol in gespeeld dat deze accounts in het noorden nog steeds aanwezig zijn, maar om eerlijk te zijn, ik ben een heel koppig iemand en ik laat me niet beïnvloeden door anderen. Als ik niet akkoord ging met Abdullah of Wim dan kregen ze dat ook te horen. Eveneens ben ik niet het persoontje dat commando's van een ander opvolgt, koop jezelf een hond denk ik dan
Ik vond het nog een spannende wereld en ben heel blij dat ik er nog steeds ben om het einde te kunnen meemaken. Ik gun het mijn ex-stamgenoten japhille, Nos4a2 enorm dat ze in de winnende stam zitten en ik respecteer Hymne, u was een geduchte tegenstander!![]()
Legolas, 24/7 vv en 8 def per dorp aankomend (minstens).
Ocram, stacks, laag moraal, en lag bij runner fortisplatinum.
Patrick, vv zodra het nodig was en ook overal constant gestacked en bij de eerste incomming op elk dorp 5 def extra.
Bram, liet gewoon dorpen afnemen en kreeg ook vv om te deffen, werden er alsnog dorpen verloren en bakken en bakken met def.
Dus weet niet wat je wil zeggen met die 4 accounts, maar dat is 0 , 0 de verdiensten van de spelers erop of de stam CBT, maar 100% dankzij koh dat die er nog liggen, qua deff en qua vv.
Als je de luxe hebt om zoveel def als je maar wilt te gebruiken in het deffen, dan is er niet veel moeilijks aan. Verlies je is 1 dorpje, niet erg, zet je gewoon in de 5 dorpen er omheen 100k stack en begin je weer opnieuw. Zodra er 1 stack brak bij patrick was hij het dorp altijd kwijt. Er werd geen enkele keer op een andere manier dan Block ok een dorp behouden. Dat elk dorp standaard 100k def heeft + alle mogelijke mobiele def eromheen, omdat asteek ook overal 100K def heeft staan, dat maakt het niet knap dat zo'n account het overleefd he.