- Reactiescore
- 112
Beste stam van Casual 6:
Koh is toch wel de beste stam van deze wereld. Tonen weinig zwakte naar buiten toe. Vangen elkaar goed op en hebben het spelletje voor hun doen erg slim gespeeld. Het is misschien ietwat saai en een wereld dood gooien wat ze hebben gedaan. Maar wel slim en heeft de winst opgeleverd. Keurig werk van Koh als stam.
Beste leider van Casual 6:
Als je kijkt naar eindresultaat zeer zeker de leiding van Koh. Stabiele stam, lijkt vrij weinig mis mee te zijn.
Welke stam was voor jou de grootste verassing:
Dan toch Koh. Had ze een jaar geleden niet deze wereld zien winnen. Keurig gedaan.
Een bedankje vanuit de hele stam KoH.
Meest gezellige speler van Casual 6:
Heb tussendoor met Lennert kunnen lachen en ook over hele andere dingen dan TW.
Favoriete forumposter:
Lennert liet af en toe nog iets van zich horen als tegen gas en wat ik nog wel als een serieus antwoord kon beschouwen. Was toch wel fijn. Jammer dat de andere serieuze posters van Koh zich zo makkelijk lieten weg jagen wanneer ze wat tegen gas kregen.
2 nominaties

Beste stam van Casual 6:
Eerlijk is eerlijk, KOH verdient deze positie. De wereld mooi naar hun hand gezet, ookal hebben ze soms naar mijn mening wat veel gebruik gemaakt van slaafjes![]()
Mooiste profiel foto stammen Casual 6:
KOH en Hymne hebben allebei prachtplaatjes, naar de rest heb ik niet gekeken sorry not sorry.
Welke stam was voor jou de grootste verassing:
KOH, ik had niet gedacht dat ze de wereld zo snel zouden kunnen winnen, proficiat.
Wederom een bedankje vanuit de hele stam KoH.
Beste leider van Casual 6:
Master Roshi, lazy, tears en jand waren in mijn ogen stuk voor stuk spelers die zich inzetten voor hun stam en alles ervoor over hebben.
Beste stam speler van Casual 6:
Weer meerdere personen die deze verdienen:
Master Roshi en Lazy Programmers: hebben als ik alles nog goed herinner, meerdere malen ervoor gezorgd dat er actief gezocht werd naar nieuwe spelers op accounts binnen KOH indien ze leeg stonden en waren altijd bereikbaar voor een vv. KOH heeft hen in mijn ogen ook veel te danken.
Bedankje vanuit de leiding van KoH.
Mooiste speler naam van Casual 6:
The Famous Lapzwans en Lazy Programmers, ik kan me echt in beide 100% vinden.![]()
Favoriete forumposter:
Jessica, mvdt, Tears (zelfs wanneer we lekker in discussie gingen in die vervlogen tijdjes) en Lazy.
Nogmaals bedankt voor de nominaties

Grootste stabber van Casual 6:
Simon die van HAAR snel overstapt naar Skocz en forumgesprekken van Hymne loopt te delen.
Kijk hier gaat het fout. Even een paar details.
Simon is nooit het acc skocz op cas6 gelogd. Dit hebben wij (roshi en ik) verboden. Geen vijandelijke spelers loggen op acc’s van KoH. Met of zonder vertrouwen, dit is puur uit principe. Hiernaast hebben wij als leiding dan ook nooit delen van het forum van hymne doorgekregen want nogmaals simon heeft nooit contact gehad met ons. Het feit dat je hier beschuldigingen gaat geven zonder bewijzen (ookal op een nominatie) vind ik zeer laag.
Echter is dit niet het enige waar ik vragen bij heb bij het hele skocz - rotte banaan naar KoH verhaal. Maar dat ter zijde.