Eind-awards W52

DeletedUser76972

Guest
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Wereld 52 is mijn laatste wereld, maar als ik weer zou spelen zou ik met Bert (Snake666) en Bram, Linda & Stefan (G0dr3kt) graag nog eens een team vormen. Maar ook met Cedric & Lennard (3eye), Piet (Force-Djanga), Marco (Doppler Effect) en Siem (Heer didi) zou ik het erg leuk vinden om nog eens een wereld mee te bespelen. Wanneer ik wat verder terugkijk in de wereld wil ik ook Jonathan (Narcos) en Florijn (FlorijnI) hier willen benoemen.


Aanvullling: ik zou ook heel graag nog een keer met ice van Alone On A Mission samen willen spelen (arme jongen voelde zich buiten gesloten)
 

DeletedUser49571

Guest
ik zou persoonlijk hendrika van der sloot afraden als co.

kusjes tom
 

DeletedUser76972

Guest
Verwacht ondanks dat je gestopt ben van jouw eigelijk ook wel een lijstje ice
 

DeletedUser77843

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam: Alone On A Mission
Beste speler : Hier ga ik toch moeten gaan voor Laurens en Tom. Tom is gewoon een dikke nerd die veel te veel tijd heeft, maar zo toch een beetje deftig is geworden in het spel. Laurens is iemand die af en toe is verschijnt, maar dan deffed ie is een hele nacht en verliest amper dorpen. Ik denk dat velen Tommerd wat onderschatten, maar na mij was hij de beste speler op Alone :p
Beste gestopte Speler : Ga ik voor Exorsus moeten gaan en Daan van De Bijlstrijder(slizz). Exorsus was gewoon by far het beste team van w52 als je Jeroen even niet meetelde. Daan ken ik nu al een tijdje, en voor een Hollander kom ik er nog redelijk goed mee overeen. Oke nee grapje, hij is eigenlijk de grootste nub die hier gespeeld heeft :engel:. (Natuurlijk hoor ik hier te staan hihihihihi)
Beste stamspeler : Is misschien raar om te zeggen, maar van wat ik heb opgemerkt was Alone wel het account dat het meeste vvs draaide en altijd klaar stond om te helpen. De andere stammen heb ik weinig zicht op, dacht dat die nerd van een Sam ook wel een goede stamspeler was, net als Umur en Ruben hun account :)
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Signore, toen de actieve accounts naar Zooi gingen bleven zij bij Gentle, wat toch loyaal is. Voor de rest was het een redelijk stomme wereld met veel te veel stamveranderingen.
Meest ontrouwe speler : Rise Like A blablabla, die eerst enorm hard tegen Why?? op het algemeen forum begint te roepen, dan naar die stam gaat en uiteindelijk de wereld winnen met diegene waarmee hij zo lang ruzie heeft gemaakt. Grootste hypocriet van de wereld zonder twijfel.
Grootste wannabe , in-game : Laurens zonder twijfel. Denken dat hij het is, maar eigenlijk is hij maar een vieze Antwerpenaar die daarboven nog is lelijk is. :confused:
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Zonder twijfel Gentle. De kwaliteit die daar zat gaat moeilijk te evenaren zijn in de volgende werelden. Alleen moeten sommigen beseffen dat kwaliteit niet alles is. Iedereen gaan uitmaken op het algemeen forum kan er voor zorgen dat iedereen anti-jou speelt, wat dus ook gebeurde. Maar dat gezegd zijnde denk ik dat als Gentle even groot was als Zooi/Why?? Ze zonder twijfel de wereld hadden gewonnen.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : DS zeker, paar deftige spelers, maar veel te veel nubs die dan allemaal vv moesten afgeven als de teller steeg.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Niemand, want ik stop. Als je dit ziet als met wie wil je nog is een pint gaan drinken : Tommerd, Daan, Daan, Maretan, Laurens, Matjas, Ruben, Marco, Jonas (als je eindelijk is lief bent tegen mij). Waarschijnlijk vergeet ik nog wel wat mensen, maar die mogen boos worden op mij, i don't care :cool:
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Mathijs, Daan van The Weirdness, De niet-vriendelijke Jasper van TTTH, maar voor de rest denk ik dat ik met de meeste mensen wel redelijk overeen kwam (kan mis zijn :p)

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Van mij om te stoppen met deze wereld. Nog geen moment spijt van gehad.
De mooiste WERELD actie : Om de wereld te beëindigen, want anders ging deze wereld eeuwig doorgaan.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : De Bijlstrijder, gewoon omdat ik in die tijd leuke gesprekjes had met Daan, en de wereld toen toch nog een beetje leuk was :D. Jammer dat hij niet op Alone wou komen spelen, misschien was ik dan niet gestopt :(
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : De echte OG's zullen begrijpen wat ik zeg als ik Alone zeg. Wat er allemaal in de start gebeurd is met dit account en vooral haar bespelers deden velen denken dat er niet veel nodig was voor dit account om te vallen :). Wonder boven wonder kwam het account er bovenop en wint het nu zelf de wereld, de mensen van Signore/Exorsus/ maybe Cordon ook zullen wel weten waarover dit gaat, het is eigenlijk een wonder dat het account geworden is wat het nu is :oops:.
Grootste stabber van W52: Ik, nuja, ik ben de beste, want niemand heeft door dat ik eigenlijk info doorspeelde naar alle stammen :eek:.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: De eerste keer inloggen op deze wereld, dan had ik zo veel minder tijd verloren en had ik NOG veel meer kunnen gaan zuipen en me echt amuseren :(.

De beste aanvaller : IK (JK, de deftimers van Zooi natuurlijk)
De beste verdediger : Laurens, hopen dat hij hier over leest, want ik geef hem niet graag complimentjes.
De beste VV'er : Tommerd en Umur denk ik dan :p
Grootste flop (speler) : Daan (Overlord). Die kerel is 1 grote flop.
Grootste flop (stam) : Geen clue
De beste stamleider: Bjarnieboy, de begintijd dan toch waar hij actief was :p
De slechtste stamleider: Moeten de leiders van het vroege Zooi/Plop dan maar uitvechten.
Grootste P&P abuser : Umur denk ik dan (not sure tho)

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? : 1) Alone 2) Signore 3) Exorsus 4) Son Of Thor 5) Niemand.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? : Veel stress voor stamgenoten, ik hoop toch wat lachplezier ook, en ik hoop ook wat moeilijkheden voor tegenstanders :p (En spam, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel spam :cool:)
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? : De fase dat mijn account bijna op een ban getrakteerd werd, dat we bijna Gentle niet binnen geraakte, dat ik toen we deftig front hadden ons een aanvalsbare ban aansmeerde, dat we mbs van stamgenoten opedelden, onze gek tot 6 u nachtte en dan om 8 u op de schoolbanken zat, enz. Dat waren nog eens tijden !!! ;)


Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Geen idee, Groter signore waarschijnlijk, of iets anders :p
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Niemand, want niemand kan alone wegspelen (Buiten de support dan).
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?: Als de keizer van w52 :eek:. Nee, als iemand die met bijna iedereen goed overeen komt en gezellig is om een praatje mee te maken :). Ik heb me toch ook zeker in het begin geamuseerd op deze wereld en heb veel kunnen praten, waar ik toch heel goed in ben. Hopelijk tot ooit aan diegenen die ik lief heb (en de anderen mogen branden in de hel). Luv <3 u All <333

Jullie kapoen,
Ice
 

DeletedUser76972

Guest
kut ice noemt mij een flop speler terwijl die zelf is gaan runnen :mad:
 
Bovenaan