Eind-awards W52

DeletedUser77817

Guest
Hallo (oud)spelers van W52.

W52 is bíjna ten einde gekomen na dik een jaar.
Als ik goed geteld heb, komt W52, als alles 'goed gaat' op dinsdag 19 december ten eind.
Dan kunnen we allemaal rustig aan het kerstdiner zitten en oud en nieuw vieren, zonder W52.

Echter leek het mij, ter afsluiting van deze wereld, mooi om met alle (oud) W52 spelers, een lijst te maken.
Hieronder staat het lijstje. Graag ook het een en ander toelichten :).
Heb je aanvullingen, dan hoor ik het graag.
Vermeld ook even je (oud) accountnaam van W52.

Voormalige / Huidige spelersnaam W52:
Beste speler :
Beste gestopte Speler :
Beste stamspeler :
Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Meest ontrouwe speler :
Grootste wannabe , in-game :
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
De mooiste WERELD actie :
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
Grootste stabber van W52:
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:


De beste aanvaller :
De beste verdediger :
De beste VV'er :
Grootste flop (speler) :
Grootste flop (stam) :
De beste stamleider:
De slechtste stamleider:
Grootste P&P abuser :

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

Ik zal deze lijst ook spoedig invullen.
Laten we hopen op VELE mooie lijstjes. Alvast dank!!

Gr. Mathijs | Rise Like A Phoenix ? ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77817

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: Rise Like A Phoenix ? ..

Beste speler : Ik denk dat ik hier voor team Shakedown, Voice Of Juistice en de speler(s) op Papacoen ga. Team Shakedown heeft aangetoond een goede stamleider te zijn en offensief + defensief hun mannetje te staan! Ze verdienen de #1 rank daarom ook, in mijn ogen.
Verder heb ik respect voor Papacoen. Dit account is in de RIM, als vroegere MB, (uit)gegroeid tot top 5 account! Het is een account dat weinig opvalt, maar wél in de oorlog tussen WHY + Zooi regelmatig dorpjes afpakte van de vijand. Ze hebben alles altijd goed op orde en zijn 'trouwe , goed samenwerkende spelers'. Van wat ik gehoord heb, mag hier ook
Voice Of Justice komen te staan. Van wat ik gehoord heb, heeft VOJ erg veel VV's gedraaid in Zooi en hebben ze vooral verdedigend erg puik standgehouden.

Beste gestopte Speler : Hier ga ik o.a. voor team Serenity. Dit account had makkelijk kunnen uitgroeien tot top 5 account die de dienst uitmaakte in de regio (waar nu TTTH's cluster is). Helaas zijn ze vanwege inactiviteit gestopt. Dit account had een grote potentie.
En dan nog een vermelding voor
JonesA en Jeremyy34. Beiden waren oud AOD-spelers. JonesA is met mij gefusseerd, maar had een goede kans gehad om in die regio uit te groeien tot grote speler. Jeremyy34 bestaat nogsteeds vandaag de dag, alleen wel met maar 250k punten. Jeremy heeft al die tijd (met hulp van .... DS?) standgehouden en heeft ook in AOD aangetoond niet op te geven, ondanks een 75% front met zówel DS als (toendertijd) Plop/Gran (?). Een klasse speler, ik heb enorme waardering voor hem.

Beste stamspelers : Voice of Justice en Shakedown.

Meest loyale speler (in 't algemeen) : Hier ga ik, zonder enige twijfel, voor RedGeneral. RED heeft mij geholpen toen RLAP één dorp over had: RED gaf mij de kans om te jumpen naar zijn cluster. Daarna heb ik, met dank aan interns, weer een herstart kunnen maken in de RIM. Ook heeft hij altijd trouw gespeeld: altijd aandacht aan zijn MB's / naaste buren. Altijd stond hij klaar op offensief en defensief gebied. En zijn opofferingsgezindheid is ook waanzinnig. Niks anders dan lof voor deze klasbak. :)

Meest ontrouwe speler : Hier kies ik uiteindelijk voor TalkToTheHand. Ik wil er niet teveel woorden aan spenderen.. Maar wanneer je telkens een stam verlaat, een eigen stam opricht en enkele stamgenoten expres niet meeneemt naar die stam, dan ben je absoluut niet trouw aan je stam. Alles voor het eigen hachje. Uiteindelijk wel dankbaar dat hij enkele keren de VV van mij heeft gedaan.

Grootste wannabe , in-game : Ik ga hier, voor K I N G. Heeft vroeger front gehad met SW maar dat was natuurlijk geen tegenstand. Daarna heeft hij er voor gekozen VV's te draaien en geen front te nemen in de strijd tegen Zooi.. Ik had graag willen zien hoe dat gegaan was.. Ik vond het nogal een makkelijke oplossing om VV's te kiezen boven een éigen front.. Neemt niet weg dat VV's draaien ook belangrijk is (geweest).

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Dit zijn voor mij 2 stammen: toendertijd Plop/Gran en AOD.

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : SW.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : RedGeneral , Dylan van WarMachine , Mea Vota , King Ofer, Esmeralda van MyBae, Heer Didi, G0dRekt en nog wel een paar meer.

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : Heel verrassend zullen deze namen niet zijn, maar ik zou met KING & TTTH. geen volgende wereld (samen) spelen. Het zijn gewoon niet mijn soort spelers (m.b.t. karaktereigenschappen) en dat heb en houdt je op TW. Ook met Powerrenier (nu MrRockz) heb ik niet veel, evenals FreaQshow, na gebeurtenissen in het verleden.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : Dit zou voor mij het moment zijn waarop ik RedGeneral heb aangeschreven om hem te vragen, of ik mocht jumpen tot in zijn cluster. Dit heeft er voor gezorgd dat ik, met 200 vrije edels (in die fase v/h spel was dat erg veel) heb kunnen internen van het voormalige Venthum. Daar heb ik toen een cluster opgebouwd en ben ik verder doorgegroeid.

De mooiste WERELD actie : dit is geen actie geweest, maar een fase in de wereld. De fase waarin Plop , DS , Zooi , AOD , SW , Gentle en WOP nog bestonden, vond ik de mooiste fase. Diplomatisch moest je aan de bak, maar ook was de wereld alles behalve beslist. In deze fase v/h spel waren ook nog geen smerige stab-acties uitgehaald en was de wereld nog 'clean'.

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Dit zou ik hebben willen doen met o.a. mijn speelmaatje in de eerste paar maand: Sheila70. Spijtig dat ze vanwege omstandigheden moest stoppen, onverwachts. Ook had ik met enkele andere AOD spelers de wereld willen eindigen. Denk aan JonesA , N-02 en Patty72. Maar ook heb ik met Arend1000 en Jeremyy34 de wereld willen afsluiten.

Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : De stiekeme samenwerking tussen DS en Zooi. Dat was toch echt een gigantisch grote verrassing.. Dat heeft nooit iemand doorgehad.
Verder vond ik het ook altijd mooi hoe de clusters binnen Zooi werden gevormd. Er werd ontzettend veel geruild en met als resultaat dat de clusters erg sterk waren. Ze waren 'mooier en beter' dan die van Why.

Grootste stabber van W52: Er zijn vele stabs uitgehaald op deze wereld. (Voornamelijk) in zowel Zooi als WHY. Daarom ga ik daarin geen namen benoemen, enkel deze 2 stammen.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Dat waren dan 2 acties geweest. Allereerst het 'NAP' met TTTH. Ik heb hem laten groeien tot naast mij, waarna hij vervolgens mij aanviel (samen met zijn MB's en FreaQshow). Dat was , in die regio , mijn dood. Ik heb toen mijn eigen graf gegraven.
Verder heb ik ook altijd spijt gehad van het feit dat het oosten, Heer Bitterbal, zo lang heeft laten leven. We hadden hem eerder moeten oprollen aangezien het er nu voor gezorgd had dat Zooi. gigantisch veel clusterfucks in mijn cluster had gecreëerd.


De beste aanvaller : Papacoen , Le Bull Mastiff en Shakedown.

De beste verdediger : Jeremyy34 , Voice of Justice , TheOneAndOnly1, Shakedown.

De beste VV'er : Voice Of Justice + K I N G.

Grootste flop (speler) : Mulgrut , KareldeG , Narcos , maar ik vind ook dat FreaQshow er nooit uit heeft gehaald wat erin zat. Zelfde geld voor de Bijlstrijder.

Grootste flop (stam) : Bellum

De beste stamleider: Dylan (WarMachine) (AOD) & Rainbow & Shakedown


De slechtste stamleider: .TalkToTheHand

Grootste P&P abuser :
Eervolle vermelding voor Kurt8888 en Dasookwat
(Toendertijd in de RIM-stam "OMG" actief; een stam in oorlog met AOD).


- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Shakedown , Le Bull Mastiff , RedGeneral , WarMachine en Voice of Justice

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?

Het heeft ervoor gezorgd dat Zooi in het oosten de wereld niet heeft kunnen winnen / niet heeft kunnen doordrukken. WarMachine / RedGeneral was, als ik er niet was geweest, op mijn plek gekomen en FreaQshow was dan op de plek van WAR terecht gekomen. Dan lag het oosten van Why erg kwetsbaar, ook omdat Ventum nog bestond toen ik gejumpt was naar mijn huidige cluster. Die stam zou opgerold zijn door toendertijd DS (later Zooi) met als gevolg dat Zooi dus al veel hoger in het oosten kwam te staan, dan nu het geval was. Ik vermoed dat 'dat oosten' (van WHY) kapot gegaan was. Ik heb er voor kunnen zorgen dat we die tijd hebben kunnen rekken doordat er dus een extra speler daar aan 't front kwam.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
Zoals eerder benoemd, de fase met 7 stammen: WOP , Gentle , Zooi , DS , SW , AOD en Plop.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Dat heb ik beschreven, 2 vragen hierboven.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?

Ik gok dat Le Bull Mastiff en Vengeful erg groot waren geworden, evenals WarMachine.

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

Ik hoop herinnert te worden als trouwe speler die nooit opgaf en altijd in staat was de stam te helpen. Tot slot hoop ik dat ik een prettig persoon was om mee samen te werken.


Dank voor het lezen :).
Ik hoop meer lijstjes te mogen lezen.

Gr. Mathijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Beste gestopte Speler : Hier ga ik o.a. voor team Serenity. Dit account had makkelijk kunnen uitgroeien tot top 5 account die de dienst uitmaakte in de regio (waar nu TTTH's cluster is). Helaas zijn ze vanwege inactiviteit gestopt. Dit account had een grote potentie.

Wij zijn niet gestopt door inactiviteit?
Wij wilden niet overstappen naar de stam van TTTH, redenen weet je wel.
Account Umlaud en Serenity besloten liever op delete te gaan dan met een stelletje retards in zee te gaan die keer op keer een nieuwe stam startte om vervolgens de achterblijvers op te edelen .
 

DeletedUser77817

Guest
Beste gestopte Speler : Hier ga ik o.a. voor team Serenity. Dit account had makkelijk kunnen uitgroeien tot top 5 account die de dienst uitmaakte in de regio (waar nu TTTH's cluster is). Helaas zijn ze vanwege inactiviteit gestopt. Dit account had een grote potentie.

Wij zijn niet gestopt door inactiviteit?
Wij wilden niet overstappen naar de stam van TTTH, redenen weet je wel.
Account Umlaud en Serenity besloten liever op delete te gaan dan met een stelletje retards in zee te gaan die keer op keer een nieuwe stam startte om vervolgens de achterblijvers op te edelen .

Excuses, dat ben ik dan na een jaar vergeten ;)..
 

DeletedUser78274

Guest
Ik ga niet al je onzin berichten lezen RLAP, maar echt de enige reden dat jouw account nu nog bestaat en niet volledig is weggespeeld, komt door mensen die jou hebben gered met vv telkens maar weer en omdat je niet belangrijk was en bent. Je steekt jezelf altijd duizend veren in je reet, omdat je van 1 dorp weer omhoog bent geklommen, maar serieus wat stel je nou voor? Je kan geen TWAAPs maken, als je inc's krijgt heb je geen overzicht meer en ga je huilen in Skype en vraag je om een vv'er, je komt sowieso alleen op Skype als je inc's krijgt en dan huil je om def.

Je realiseert je dat dit mijn eerste wereld is? Wat boeit mij het nou dat ik de grootste noob ben. Nooit heb ik mezelf geprofileerd als topspeler met veel ervaring, want dat ben en heb ik niet. Ik heb wel zeer veel geleerd in korte tijd en ik denk dat ik nu meer TW skills heb dan jij. Logisch dat front nemen met mijn account niet de beste keuze was, aangezien veel te veel accounts al vv's nodig hadden en waarom zou ik dan ook nog eens solo front nemen? Er waren spelers/co's te kort. Verder was er oost geen plek en was er west ook gedoe omtrent edellijnen, dus eigenlijk is er nooit een beslissing gemaakt en ben ik gewoon actief vv's gaan doen en is het van front nooit gekomen. Ik heb wel, zoals je kan zien, veel dorpen van Dufus internet, want ik zou front met VoJ gaan nemen, maar dat is je totaal ontschoten denk ik. Je zit toch nooit Skype, dus je zal de berichten wel gemist hebben.. Uiteindelijk was front nemen niet meer nodig. Daarbij weet je ook niet dat ik, voor mijn toetreding tot Who, een maandje mijn eigen stam had en daar veel van heb geleerd. Ook was ik leider in Who.

Weetje Mathijs, niemand mag jou gewoon. En dat ligt niet aan anderen, dat ligt aan jou. Niemand wilde je in Bellum. Wees blij dat je er nu in zit.
 

DeletedUser77817

Guest
Hoezo geef jij jezelf zoveel lof? Account rlap is net 1 van de minstzeggende accounts van deze wereld..

Ik geef mijzelf alleen lof over het feit dat ik vind dat ik doorzettingsvermogen heb getoond.
Dit omdat iedereen gestopt was als je van 150 dorpen naar 1 gaat. Dat weet ik zeker..
En minstzeggende is niet waar, dit account heeft aardig wat meegemaakt ;)
Er is genoeg over gepraat

Ik ga niet al je onzin berichten lezen RLAP, maar echt de enige reden dat jouw account nu nog bestaat en niet volledig is weggespeeld, komt door mensen die jou hebben gered met vv telkens maar weer en omdat je niet belangrijk was en bent. Je steekt jezelf altijd duizend veren in je reet, omdat je van 1 dorp weer omhoog bent geklommen, maar serieus wat stel je nou voor? Je kan geen TWAAPs maken, als je inc's krijgt heb je geen overzicht meer en ga je huilen in Skype en vraag je om een vv'er, je komt sowieso alleen op Skype als je inc's krijgt en dan huil je om def.

Je realiseert je dat dit mijn eerste wereld is? Wat boeit mij het nou dat ik de grootste noob ben. Nooit heb ik mezelf geprofileerd als topspeler met veel ervaring, want dat ben en heb ik niet. Ik heb wel zeer veel geleerd in korte tijd en ik denk dat ik nu meer TW skills heb dan jij. Logisch dat front nemen met mijn account niet de beste keuze was, aangezien veel te veel accounts al vv's nodig hadden en waarom zou ik dan ook nog eens solo front nemen? Er waren spelers/co's te kort. Verder was er oost geen plek en was er west ook gedoe omtrent edellijnen, dus eigenlijk is er nooit een beslissing gemaakt en ben ik gewoon actief vv's gaan doen en is het van front nooit gekomen. Ik heb wel, zoals je kan zien, veel dorpen van Dufus internet, want ik zou front met VoJ gaan nemen, maar dat is je totaal ontschoten denk ik. Je zit toch nooit Skype, dus je zal de berichten wel gemist hebben.. Uiteindelijk was front nemen niet meer nodig. Daarbij weet je ook niet dat ik, voor mijn toetreding tot Who, een maandje mijn eigen stam had en daar veel van heb geleerd. Ook was ik leider in Who.

Weetje Mathijs, niemand mag jou gewoon. En dat ligt niet aan anderen, dat ligt aan jou. Niemand wilde je in Bellum. Wees blij dat je er nu in zit.

Hey Pepijn,

Spelers hebben inderdaad wel eens VV's gedraaid voor mij.. Dat mag best als je al die tijd solo speelt ;)..
Dat jij nou géén front had en daardoor niet onder aanval lag en nooit VV nodig had is niet mijn probleem.

Verder ben ik wel trots op het feit dat ik doorgezet heb.. Ik weet zeker dat jij het niet gedaan had..
Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik mijzelf heel wat vond, dat ik een geweldige TW-speler ben en zo heb ik ook nooit gepraat.. IK heb nooit gepraat met een groot ego.. Maar ik vond dat jij die eigenlijk wel hebt getoond.
Om terug te komen op dingen die jij aanhaalt:
- TWAAPS maken kon ik wel hoor, maar ik deed het ook op de ouderwetse manier: pen en papier.
- Ook heb ik inderdaad wel eens gezegd geen overzicht meer te hebben, de laatste aanval van Rainbow was hier een mooi voorbeeld van. Een dikke load met clears van Rainbow alleen deffen als accountje van 4 miljoen, Rainbow 3x zo groot. De stam gaf mij nauwelijks OS, ondanks dat die wel nodig zou zijn.. Tsjah, toen heb ik alles zelf moeten verdedigen, tot de laatste speertjes aan toe had ik alles weggestuurd.. En na die flinke klappen die dag, was ik het overzicht kwijt. Ja, dat mag best aangezien er aardig wat reorganisatie nodig was, omdat mijn eigen def er flink doorheen was gegaan.
- "Huilen om def" was trouwens aardig nodig, anders had ik nooit wat gekregen en dat terwijl er wel bakken met def naar Snake toegingen. En herinner jij je niet dat ik hier 20 CF's van Le Bull Mastiff en Rainbow had liggen? Nee, dat had jij waarschijnlijk niet door. De meest alarmerende regio was in 't oosten, het slechtste cluster had RLAP, vanwege die CF's. Denk eens na voordat je hier een klaagzang loopt op te ratelen.

Verder zeg je dat dit jouw 1e wereld is, prima. Dan heb je je goed ontwikkeld, maar er is nogsteeds ontwikkeling mogelijk.. Want je bent soms aardig 'het mannetje', vindt je zelf. Een beetje loyaliteit mag ook wel getoond worden..
Ik heb toch wat meer loyaliteit.. Maargoed dit is ook 'al' mijn 2e wereld :).. Maargoed ook ik ben niet perfect, zeker niet.. Ik heb ook fouten gemaakt deze wereld.

En dat niemand mij mag, ben ik niet met je eens.. Sommige mensen mogen mij niet: méé eens!
En dat kan ook komen doordat vele accounts zo godsgruwelijk arrogant en egoïstisch zijn.. En als je dan loyaal, sociaal en netjes bent, dan red je het niet op deze wereld.. Dat heb je wel met accounts gezien als RED + RLAP.. Maar ook Papacoen wouden jullie bijv. niet meteen in Bellum hebben ;)...... Over loyale spelers gesproken, die worden genegeerd door de niet loyale spelers!
Uiteindelijk ben ik idd blij dat ik in Bellum zit.. Ja, zeker. Want ik heb er net zoveel recht op als sommige anderen.
En jazeker ben ik blij dat men wel eens ge-VV't heeft voor mij.. En zeker ben ik niet perfect.
Maar zeker ben jij dat ook niet en dat mag je ook wel eens inzien Pepijn :)

Gr. Mathijs
 

DeletedUser77845

Guest
Beste gestopte Speler : Hier ga ik o.a. voor team Serenity. Dit account had makkelijk kunnen uitgroeien tot top 5 account die de dienst uitmaakte in de regio (waar nu TTTH's cluster is). Helaas zijn ze vanwege inactiviteit gestopt. Dit account had een grote potentie.

Wij zijn niet gestopt door inactiviteit?
Wij wilden niet overstappen naar de stam van TTTH, redenen weet je wel.
Account Umlaud en Serenity besloten liever op delete te gaan dan met een stelletje retards in zee te gaan die keer op keer een nieuwe stam startte om vervolgens de achterblijvers op te edelen .

Haha weer allemaal bullshit, jij had toen der tijd de stam verlaten omdat je het niet eens kon worden omtrent edellijnen, je co's deden ook aardig aan wat trash talk dat niet door de beugel kon waardoor er wat onenigheid was tussen 2 spelers, ik moest bemiddelen wat niet lukte met het gedrag van jou co's. Serenity had zowel problemen continu met To Prove A Point & Archer Maximus en op een gegeven moment was de maat vol, en waren jullie inderdaad geleaved, zonder concreet te zijn of fatsoenlijk te praten, maar goed dat ter zijde.

Vervolgens kwamen later umlaud en kareldeg ook mee, vervolgens viel sowieso umlaud toen der tijd onze stam aan, dan moet je niet gaan huilen als je aanvallen vanuit onze kant terug kunt krijgen. Liever had ik Serenity en Umlaud nooit willen edelen/aanvallen, maar door verschillende keuze's zowel vanuit de kant van de partij "serenity" en TTTH kon het niet anders. Ik wilde kareldeg niet mee en dat is wel gebleken waarom niet, Umlaud zei nog dat ik gelijk had na dat ik hem easy wegwerkte en waardoor Umlaud de bui al wel zag hangen, ik had altijd een goede band met ze maar doormiddel dat zij zijn begonnen met aanvallen, etc moest ik wel stappen ondernemen.

En ja ik kan niet ontkennen dat ik/wij als account en andere betrokkenen "mensen hebben laten vallen" doormiddel van een nieuwe stam op te richten, dit gebeurd echter regelmatig dus er raar van opkijken doe ik persoonlijk niet. Alhoewel had ik bepaalde dingen zeker anders gedaan achteraf, maar dat is nu natuurlijk te laat.

Bij deze Inge ik heb niks tegen je, iedereen maakt fouten zowel jij als ik. Het is maar een spelletje dus doe eens aub niet zo karma houding continu..

Wat betreft Mathijs, wil hier niet te veel aan vuil maken, maar dat jij nog een AF post durft te maken en je nog op deze wereld te laten zien is al opmerkelijk genoeg. Helemaal omdat je geen ruk ervan kan.

TTTH heeft je al weggewerkt en TTTH heeft ervoor gezorgd dat jij je account nu nog hebt doormiddel van veel VV's draaien en mister Mathijs was altijd hele dagen gone als die onder vuur was. Daarbij heb jij maar ook 0,0 inzet getoond of dingen gedaan voor andere, laat staan een vv.. (wel zeggen dat je kan en dan krijg je hem en dan ga je runnen, met een slecht excuus moet boodschappen doen..) Ja met zulke mensen zit ik dan persoonlijk niet graag..

Ik ben zeker zelf niet de beste, verre van. Maar ik weet wel wat mijn kwaliteiten zijn en niet. Dat moet jij nog blijkbaar goed leren, om gewoon je mond te houden en net alsof doen dat je er ook niet bent (wat je ook niet bent, enkel met je trashtalk)

Hoe jij tekeer gaat tegen TTTH en KING is opmerkelijk genoeg en zegt ook genoeg voor je ondankbare gedrag wat wij hebben gedaan, ook specifiek jouw account daarbij meegenomen.

En ja ook wij wilde een nieuwe stam, maarja is ook wel logisch als half Why er nooit was en alle vv's naar KING, TTTH, SNAKE en SHAKE voornamelijk gingen, iedereen dacht maar dumpen die handel, kan ik bier drinken..

Zowel TTTH, pepijn (king), dardan (snake666) en (Daniel) Daan (shakedown8) waren hier gewoon klaar mee, het koste ons teveel tijd om continu dingen te doen voor andere die er eigenlijk gewoon schijt aan hebben en enkel continu runnen. Heb daar een schijthekel aan, en ja af en toe vv geen probleem. Maar continu gaat wel te ver, en helemaal met smoesjes en dergelijke.

Dan ga je kijken naar nieuwe alternatieve waar je je beter bij voelt, die er helaas niet in zijn geheel zijn gekomen, maar ben nog wel van overtuigd persoonlijk dat er nog wel een wereldoorlog gaat komen op w52. Zelf ben ik nu ook echt zowat gestopt en log ik nog maar zelden, maar mijn medespelers op het account mogen gaan bepalen hoe ze deze wereld in gaan vullen.

En wat mij betreft, ik ben niet trots of wat dan ook om zo de wereld te winnen, ik hoop eerlijk gezegd nog dat er wat anders gebeurd waardoor dit wel tot stand kan komen. Maar die keuze is niet aan mij maar die stap zulle andere moeten nemen.
 
Reactiescore
3.452
Ff je geheugen opfrissen, jij was van plan om wederom een nieuwe stam op te richten met wat leden van AOD en ons, chat was gemaakt en daar werd volop gepraat !

Ga dus niet zo beginnen Jasper jij weet zelf dromnelsgoed dat Umlaud en wij op delete gingen nadat wij erachter kwamen dat je zonder bericht een andere stam was gejoined ipv ons netjes op de hoogte te stellen !

Dat was je zoveelste lage streek en heeft Pieter,Sander en account Serenity doen besluiten om te stoppen .

Vooral je woorden tegen Sander en Pieter of ze geen interesse hadden om verder te gaan als du voor je >.<
Beetje respectloos als je het mij vraagt he?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Vind het wel een leuke opzet, alleen ben er te lui voor
 

DeletedUser77845

Guest
Ff je geheugen opfrissen, jij was van plan om wederom een nieuwe stam op te richten met wat leden van AOD en ons, chat was gemaakt en daar werd volop gepraat !

Ga dus niet zo beginnen Jasper jij weet zelf dromnelsgoed dat Umlaud en wij op delete gingen nadat wij erachter kwamen dat je zonder bericht een andere stam was gejoined ipv ons netjes op de hoogte te stellen !

Dat was je zoveelste lage streek en heeft Pieter,Sander en account Serenity doen besluiten om te stoppen .

Vooral je woorden tegen Sander en Pieter of ze geen interesse hadden om verder te gaan als du voor je >.<
Beetje respectloos als je het mij vraagt he?

1e puntje: Ik keek naar de mogelijkheden heb nooit gezegd dat het definitief was heb zelfs aangegeven dat het oriënterende gesprekjes zijn. Dus dan moeten mensen niet zo impulsief nadenken dat als er een chatje is dat het definitief is etc.

2e puntje: Kan mij persoonlijk niet meer herinneren of ik dit wel of niet heb gedaan, in principe was hier ook niet echt een reden voor aangezien jullie mij huidige leden aanvielen, echter zou er wel beter gecommuniceerd konden worden vanuit beiden partijen, daarmee praat jij erg gemakkelijk heen omtrent het gedrag vanuit jou account m.b.t. taal en rare acties zonder overleg.

3e: Zoveel laagste streek is dus bullshit, ja er kon "netter" gespeeld worden, maar ben eens eerlijk. Elke stam vervormd zich op ten duur, hier moet je op aanpassen. Als alles het zelfde blijft is TW nog saaier dan het al is.

4e: Haha kan zomaar zijn dat ik dat inderdaad heb gevraagd, de intentie om respectloos over te komen was in ieder geval absoluut niet de insteek.
 

DeletedUser76972

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: 0v3rl0rd / G0dr3kt / Shakedown8

Beste speler :
Maar net in welk opzicht je het bekijkt. Wat betreft deffen ben ik de afgelopen 14 maanden het meest onder de indruk van Laurens (mymummm/signore) geweest. De middelen die hij voor handen had om de doordachte massa's van gentle af te slaan vond ik erg knap. Aanvallend vond ik Daniel (shakedown8) erg sterk. Heeft een sterk strategische kijk en veel successen geboekt. En niet te vergeten een half jaar lang onvermoeibaar de aanvalsplannen gemaakt voor why.

Beste gestopte Speler :
Umur en Ruben (Voice of Justice). Ze waren een goed team samen en een bewezen respectabele tegenstander. Eerst lange tijd mee samengewerkt en later op shakedown maandenlang als tegenstander meegemaakt. In mijn ogen was Ruben altijd de betere deffer geweest en Umur de gedreven aanvaller die met zijn fanatieke speelwijze DS lange tijd bij overeind wist te houden in zijn rol als stamleider.

Beste stamspeler : Tja, wat maakt een speler de beste stamspeler? Puur kijkend naar mijn eigen stam verdienen de spelers G0dr3kt zeker een plaats. Ze zijn de stabiliteit en grondleggers van de stam geweest en namen hun rol in de stam als safe account prima waar. Maar zo heb je dardan (snake666) en matt van TalkToTheHand die zeer veel vv's op zich genomen hebben of Daniel die 90% van alle aanvalsplannen maakte.

Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Spelers van accounts Papacoen en doppler effect. Beide accounts om de offers die ze gemaakt hebben voor de stam en hun sterke wil om niemand achter te laten.

Meest ontrouwe speler :
Hier benoem ik Jasper van TalkToTheHand vanwege zijn vlotte bereidwilligheid om telkens een nieuwe stam op te starten. Ik moet hier vermelden dat ikzelf op dit punt ook niet clean ben gezien ik onderdeel ben geweest van de oprichting van Bellum. Door de uitzichtloze zooi/why oorlog waar iedereen om me heen steeds inactiever werd bereikte ik een punt dat ik ermee wilde kappen en bellum leek toen een uitkomst. Dat ik daarbij spelers achterliet heeft me wel altijd met een schuldgevoel bekrompen en dat is iets dat ik bij Jasper nooit bespeurde.

Grootste wannabe , in-game :
Frank van ex-Rainbow en Voice. Wat een chappie. Grootste spammer in elke chat, maar bleek een waardeloze speler te zijn.

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Why natuurlijk :D

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
De midgame stam GOD die het enkel zolang heeft volgehouden door de uitkijktorens in deze wereld. Het waren een bende actieve noobs die door hun deff georiënteerde speelwijze het toch lange tijd heeft kunnen uithouden.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :
Wereld 52 is mijn laatste wereld, maar als ik weer zou spelen zou ik met Bert (Snake666) en Bram, Linda & Stefan (G0dr3kt) graag nog eens een team vormen. Maar ook met Cedric & Lennard (3eye), Piet (Force-Djanga), Marco (Doppler Effect) en Siem (Heer didi) zou ik het erg leuk vinden om nog eens een wereld mee te bespelen. Wanneer ik wat verder terugkijk in de wereld wil ik ook Jonathan (Narcos) en Petra (0v3rl0rd) hier willen benoemen.

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :
Niels & Frank (Rainbow), Sam (ItsOfficial) en Bas (TheOneAndOnly1). Misschien enigszins beïnvloed door de lange periode waarin we vijanden waren, maar het karakter en hun manier van communiceren heeft me nooit aangestaan.

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
De 1 op 1 strijd en uiteindelijk het wegspelen van account dentist vond ik toch wel de leukste actie/periode op deze wereld. Maar ook mijn/onze start op wereld 52 vond ik benoemingswaardig. Gestart met een team op verschillende accounts had 0v3rl0rd 5 dorpen voordat onze buren er 2 hadden.

De mooiste WERELD actie :
De oprichting van why :D

Grootste stab van W52:
Zooi die een samenwerking met ons begon tegen Gentle en DS maar sneaky deff stuurde richting DS.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Geen idee. Twijfel om hier de oprichting van Bellum te benoemen. Het heeft de wereld verpest in de zin dat niemand dit een leuk wereldeinde vindt. Maar aan de andere kant het alternatief van een voortdurende geijskaste oorlog van zooi vs why was ook niks geweest. Dat de wereld door de bellum oprichting in een sneltrein vaart naar een einde is gegaan vind ik ook wel best zo.

De beste aanvaller :
Daniel van Shakedown8

De beste verdediger : Laurens van Signore

De beste VV'er :
Matt van .TalkToTheHand wil ik hier benoemen. Heeft altijd veel vv's gedraaid en hoewel hij zelf altijd op de achtergrond is gebleven hoorde je wel vaak van zijn prestaties en heeft hij menig accounts van grote verliezen bespaard.

De beste stamleider: Hier ga ik voor thorsten (narcos) die cordon leiden tot hij hier door een privé situatie geen tijd meer voor had, waardoor cordon uiteindelijk uiteenviel. Maar ook Umur door de manier waarop hij DS overeind hield verdiend hier zeker een plaats.

De slechtste stamleider:
Leider van GOD. Geen idee wie daar de leidingsrechten had, maar het was 1 potje ongeregeld daar.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?

G0dr3kt, Snake666, Doppler, Papacoen, 0v3rl0rd :D

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Ik heb op 3 verschillende accounts gespeeld dus lastige vraag voor mij. Wat ik als persoon voor de wereld hebt betekend is misschien een betere vraag, maar dat is beter te beoordelen door andere lijkt mij.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
Midgame fase met 1vs1 strijd tegen dentist en de ondergang van SW en GOD

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Geen flauw idee

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
Geen flauw idee

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

Uhmm.. als een positieve stamgenoot die bereid was zich voor het gezamenlijke doel in te zetten. Wat de rest van me vind boeit me niet :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77817

Guest
Mooi lijstje Godrekt, blijft toch altijd weer erg leuk om dit te lezen.
Wie volgen mij en Godrekt op met een volgend lijstje?
 

DeletedUser76972

Guest
aa dan zeg je hierbij dat je zelf ook geen ruk heb uitgevoerd. -30 dorpen bij elke massa.

Elke massa nog wel ^^
Bij eentje maar hoor en bij die tweede wave van een aantal dagen later dorpen verloren.

Boeie, heb er veel meer succesvol afgeslagen en elk dorp weer terug geedeld.

Hoeveel massa's heb jij ook alweer gehad? :rolleyes:

Mooi lijstje Godrekt, blijft toch altijd weer erg leuk om dit te lezen.
Wie volgen mij en Godrekt op met een volgend lijstje?

Ben Daan van shakedown he
 
Reactiescore
760
Leuk dat je daar mee komt maar volgens mij weet je niks van wat ik in de tijd bij zooi heb gedaan drm vind ik zo lachwekkend dat me zo benoem je kan me gerust blamen op de tijd op Voice of justice was die tijd ook niet actief maar de massas die er alleen voor stond ben je circa 30 dorpen verloren en heeft umur je nog proberen te redden , ..rainbow.. heeft de w niet echt een massa op zich gehad vanwege de ligging , de rest heb ik genoeg vv,s gedraaid op andere accounts in zooi .
 
Reactiescore
2.062
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: Killyouharder
Beste speler : Voice of Justice steekt er met kop en schouders boven uit voor mij. Voor de Why? kant kan ik niet veel over zeggen. Maar Papacoen deed mooie aanvallen en Shakedown heeft ook goed gepresteerd.
Beste gestopte Speler : Voice of Justice
Beste stamspeler : Hoeveel Umur deed voor Zooi was niet normaal, bijna 24/7 kon de VV naar hem toe.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Umur en Erpo
Meest ontrouwe speler : Alle leavers die naar Bellum gingen aan het begin.
Grootste wannabe , in-game : K I N G, Wat een pm verkeer heb ik met hem gehad over zijn 'CF klaagzang' met deze gozer valt gewoon niet normaal te praten.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Zooi, winst boeken op het oosten en standhouden in het westen. Dit lukte prima, Zooi had als het zo doorging deze wereld gewonnen.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : -
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Voice, Devillance, Erpo, IO, Alone, SOT, TTTH, Papacoen
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : K I N G

De mooiste PERSOONLIJKE actie : -
De mooiste WERELD actie : -
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Niet weggespeeld maar goed, Erpo
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Pussy way out
Grootste stabber van W52: De oprichters van Bellum
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Me laten internen

De beste aanvaller : Le bull
De beste verdediger : Killyouharder, VoiceofJustice en Shakedown
De beste VV'er : Voice of Justice
Grootste flop (speler) : G-M
Grootste flop (stam) : Bellum
De beste stamleider: Ik vond de leiding van Zooi en Why beide heel slecht
De slechtste stamleider: Why met kop en schouders de slechste, kan niet eens een CF afspraak standhouden binnen de stam.
Grootste P&P abuser : geen

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Killyouharder
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Standhouding van west Zooi
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Net voor bellum

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? Dan was west zooi kapot
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Papacoen, Doppler
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Iemand die niet snel opgeeft
 
Bovenaan