[Afgekeurd] Eigen bevoegdheden in stam

Goed idee?

  • Ja!

    Stemmen: 14 60,9%
  • Nee!

    Stemmen: 9 39,1%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Enquête gesloten .

DeletedUser74880

Guest
Goedendag,

Ik snap zelf dat het nog niet is toegepast vandaar dat het hier post :)

Mij lijkt het slim als je in je stam kan zien wel bevoegdheden jij hebt in je stam. Want ik heb altijd als mensen mijn bevoegdheden veranderen dat ik geen flauw idee heb wat ik kan doen. Vandaar lijkt het mij wel handig als het vanaf nu wel kan :)

Bedankt voor het lezen, en ik hoop gauw op antwoord :)

Met vriendelijke groet,
Thomas -- TheGreenBomb
 
Reactiescore
326
Dus in dit voorbeeld:

- Zit je in een stam

- Je hebt bij god geen idee wat je er doet

- Je hebt bij god geen idee wat je taken zijn

- Je hebt bij geen god geen idee welke functie je hebt.

Ik zou een gesprekje aangaan met je leiding...
 
Reactiescore
323
Je kan makkelijk je bevoegdheden zien. Forummod zie je op het forum, rekruiten zie je bij 'rekruiting', diplomatie zie je bij diplomatie, etc. Lijkt me een overbodige functie, want alles spreekt wel voor zich.
 

DeletedUser74880

Guest
Verborgen Fora en Vertrouw lid dan? :eek: Als je bevoegdheden veranderd wordt en niet veranderd in beeld dan weet je niet welke van de 2 je hebt. of welke je niet hebt.. Het is "te klein" om dan met je leiding op te nemen.

En wat kan het kwaad een extra balkje speciaal voor jou dat je weet welke bevoegdheden je hebt?
 
Reactiescore
323
Verborgen Fora en Vertrouw lid dan? :eek: Als je bevoegdheden veranderd wordt en niet veranderd in beeld dan weet je niet welke van de 2 je hebt. of welke je niet hebt.. Het is "te klein" om dan met je leiding op te nemen.

En wat kan het kwaad een extra balkje speciaal voor jou dat je weet welke bevoegdheden je hebt?
Even een Pm naar de leiding en klaar :D
 
Bovenaan