Eftelingmeet

DeletedUser7072

Guest
Beste mensen,

Ik denk niet dat ik de enige ben die van die AH kortingskaartjes voor de efteling gespaard heeft. Ik ga er op 29 April al heen met een paar vrienden maar heb nog wat van die kortingskaarten waarvan ik het zonde vind ze niet te gebruiken. Ik kreeg nu ineens spontaan de ingeving dat het mss wel leuk zou zijn om een tw meet in de efteling te doen!

Ik weet niet hoeveel animo er eventueel voor is, dus dit topic is gewoon een gok. Als er geen interesse is dan is het jammer maar niet geschoten is altijd mis toch? Daarom zou ik eerst willen weten of er uberhaubt interesse is voor dit concept, en dan kijken naar een eventuele datum. Als er genoeg interesse is kunnen we via datumprikker kijken wat iedereen het beste uitkomt. Liefst zou ik minimaal 4 a 5 mensen willen hebben, en meer is altijd welkom natuurlijk. Ik stel voor om ergens in Mei of Juni te meeten. Geef ook even aan voor hoeveel mensen je kortingskaarten hebt, zodat mensen die geen eftelingszegels hebben gebruik kunnen maken van de overschot van een ander. Hoe je er komt mag je zelf uitzoeken, je kan met het OV komen of mee rijden met een andere tw'er, dat moet je helemaal zelf weten.

Mij lijkt het iniedergeval een goed idee, ook omdat de efteling natuurlijk in het Zuiden van het land ligt wat het ook voor de Belgen makkelijk bereikbaar maakt ;)

Laat maar weten wat je ervan denkt! En vergeet niet mensen te taggen die je mee wil hebben maar bijna niet op het VF komen.
 
Reactiescore
770
kom maar naar bobbejaanland
 

DeletedUser7072

Guest
Rob we kunnen best een kortingskaart voor je regelen, geen zorgen!
 

DeletedUser78769

Guest
Ik vind et wel leuk :)

Ben dan wel benieuwd of je met je vrienden wilt gaan of met TW mensjes Dirkje? :p

Ik zou wel heen willen als we een datum kunnen vinden waarop ik kan. Ik heb namelijk wel een aantal niet-vrije data :s

Daarbij heb ik zelf totaal geen kortingskaartjes. Wij komen nooit zo veel in de Appie :p
 

DeletedUser73204

Guest
Ik heb eefjes gekeken wat kaartjes kosten fffffff. Kun je niet beter gaan afspreken in een cafe ernaast?
 

DeletedUser78769

Guest
Ik heb eefjes gekeken wat kaartjes kosten fffffff. Kun je niet beter gaan afspreken in een cafe ernaast?
Dan krijg je wss meer voor hetzelfde ;)

Wel als je wilt meeten iig. Al vind ik achtbaanritjes met gekke mensen altijd wel prima :D
 

DeletedUser69389

Guest

Is that you Bas?

shocked-baby-look.jpg


@Conabonita
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Als Korp gaat, ga ik natuurlijk ook.
 
Bovenaan