Eetstoornissen

DeletedUser79189

Guest
Jij bent wat je eet! Dus sommige dagen eet ik niks, andere dagen een pizza slice en een beetje chips.
 

DeletedUser73016

Guest
diepvriespizza's vind ik te flauw, en verse pizza's vind ik te zwaar en te duur (zeker in verhouding voor een alleenstaande). Voor met twee, drie of vier maten is dat wel ideaal van een pizza te bestellen (dan zou ik wel eens durven trakteren). Maar zo een hele pizza alleen op krijgen, ik kan het wel, maar dat is echt zwaar. En daar heb je een grote maag voor nodig. Een van de zwaarste dingen om op te krijgen, dus dat doe ik niet.
 

DeletedUser73016

Guest
De persoon met de hoogste BMI ter wereld heeft een BMI van 204. Op dat moment woog hij 610 kg, terwijl hij 1,73 cm groot was.

Khalid-bin-Mohsen-Shaari.jpg


De laagste BMI is 7,5 (maar ik kan die bron wel niet bevestigen). In de 9 is al zeker gebeurd.

Wat zou deze persoon dan zijn?
 

DeletedUser73016

Guest
ik ben zot op champignons, ga het eens volgende week klaarmaken, samen met tagliatelle. :)
 

DeletedUser40402

Guest
Vandaag gegeten: 2 handjes cornflakes als ontbijt, 2 pistolets zonder beleg als middagmaal, appel als tussendoortje en 3 croque monsieurs als avondmaal. Ik zou dringend eens iets aan die slechte eetpatronen moeten doen en sowieso iets gezonder eten maar da's zo lastig!
 

DeletedUser73016

Guest
Vandaag gegeten: 2 handjes cornflakes als ontbijt, 2 pistolets zonder beleg als middagmaal, appel als tussendoortje en 3 croque monsieurs als avondmaal. Ik zou dringend eens iets aan die slechte eetpatronen moeten doen en sowieso iets gezonder eten maar da's zo lastig!

dat is toch perfect?
 
Reactiescore
110

DeletedUser61134

Guest
Tijd dat we een officieel onderzoek doen met de mensen op het forum.
Als zoals met de meeste topics de helft quit houden we ook nog wel 10 over.

Ik heb wel een idee:
Testen welk gewichtstype het snelst een ander 10x op de neus kan slaan.

Hebben we vast wel genoeg variatie voor :D
 

DeletedUser7072

Guest
Tijd dat we een officieel onderzoek doen met de mensen op het forum.
Als zoals met de meeste topics de helft quit houden we ook nog wel 10 over.

Ik heb wel een idee:
Testen welk gewichtstype het snelst een ander 10x op de neus kan slaan.

Hebben we vast wel genoeg variatie voor :D

Ik denk dat ik een kansje maak dan :eek:

Rob heb ik bvb al 10 keer op de neus geslagen voor hij zijn vette lichaam in een positie gebracht heeft om een klap uit te delen.
 
Bovenaan