Eerste vd dag

DeletedUser

Guest
CA loopt leeg en Pi gaat vooralsnog door met edelen.
Niks nieuws onder de zon.
 
Reactiescore
533
Ohw jammer, had het wel voor CA :(

Wat zijn de overwinningsvoorwaarden?
 
Reactiescore
533
Zo,leef jij ook nog :D
Ik leef nog, bijna heel bijna kan ik de TW deur echt toetrekken. (Als we w31 hebben gewonnen, wat binnenkort is)
Luc is wel al gestopt (als je ons nog goed kent ^^).

Al lang geleden dat ik jou nog sprak :D
 

DeletedUser23133

Guest
Hahaha,ja is echt heeeel lang geleden.
Ik zit alleen nog op W35 met 1 dorp.
 
Reactiescore
533
Altijd welkom om samen met mij een wereldje af te sluiten.
 

DeletedUser

Guest
100% dominantie :p
Richtlijn overige werelden

Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt wanneer één stam 100% van alle dorpen in haar bezit heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen die in het bezit zijn van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.

Van zodra één stam apart of 2 stammen samen echter 85% van de wereld domineren, kunnen ze contact opnemen met het Tribal Wars Team met de vraag om de wereld eerder te beëindigen.

Er zal dan specifiek voor die wereld bekeken worden wat de mogelijkheden zijn. Elk geval wordt dus apart bekeken.
Het kan dus ook iets eerder. (hoop ik)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel, zit nu een beetje doelloos dorpen te edelen en af te wachten tot de 85% bereikt is. (gaap)
 

DeletedUser37875

Guest
Hey!
is al ff geleden en ik zie dat Pi nog altijd owned... :D
maar zoals verwacht duurt 't lang (en zal't nog lang duren)...:ram::ram::ram:
 

DeletedUser

Guest
Nee, er wordt door Pi teveel BB-dorpen ge-edelt en iedereen(dus ook die onder vv staan) heeft er voor 3 maanden PA erbij gekregen.
Reken er maar op dat het nog minstens 6 maanden duurt voordat de minimale 85% is bereikt.
 

DeletedUser23133

Guest
Jeetje zeg,dacht dat ze het wel zouden afronden nu de meeste van ons verdwenen zijn :eek:
 
Bovenaan