Eerste Forumraad - Casus Stalov - Uitspraak 18:00

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Het is de raad vanochtend ter oren gekomen dat iemand uit eigen gelederen, de heer Stalov, zich schuldig heeft gemaakt aan verwerpelijk gedrag.

Hij heeft een spotprent gemaakt waar hij op de ziel heeft getrapt van een zeer gewaardeerd forumlid hier, namelijk famdecibel, wat resulteerde in haar absentie voor enkele dagen (graag allen een beetje respect daarvoor).

Ik heb geen vertrouwen in het TW team dat zij met passende straf zullen komen, daarom hoop ik dat het VF zelf met een passende straf kan komen voor deze veelpleger.

Voor 18:00 wil ik graag een unanieme uitspraak hebben.

Zelf dacht ik er aan zijn PC tijd naar 2 uur per dag te limiteren.

1544693908124537693781c0a340531b.jpg
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Er is echter nog een optie.

Een welgemeend excuses hier van Stalov richting Famdecibel zou ons kunnen besluiten deze zaak te schrappen.
 

DeletedUser40402

Guest
Een positieve post plaatsen over Marc van Ranst op facebook ook mooie straf.
 
Reactiescore
770
ok

sorry
 
Reactiescore
534
Er is echter nog een optie.

Een welgemeend excuses hier van Stalov richting Famdecibel zou ons kunnen besluiten deze zaak te schrappen.

Dan is de restvraag... Is dit welgemeend?? Hopelijk kan de raad hier snel uitsluitsel over geven
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Graag wil ik ook nog een getuigenverklaring horen van @Shinko To Kuma

Zij schijnt Stalov te hebben geblokkeerd.

Wellicht ook door verwerpelijk gedrag? Dit kan zwaar meewegen in ons oordeel.
 
Reactiescore
1.577
De raad gaat ook op zoek naar het busmeisje. Schijnbaar vond zij Staloverke afstotelijk. We hechten veel belang aan andermans mening, al houden we er niet per se rekening mee.
 
Reactiescore
2.368
iedereen mag een mening hebben maar 99 keer op 10 zijn ze fout
 
Reactiescore
534
Wel triest dat hier nog steeds niks is gepost !!!11!1!!1!!
 
Bovenaan