Eerste Adel W5

DeletedUser

Guest
Ontopic : volgens mij kan dit topic gesloten worden, de eerste adels zitten al knusjes bij hun dorpjes.

Offtopic : Dolohov en ik hebben haat aan Draganta en gaan hem zo snel als mogelijk adelen :D;)

Wat ben je stoer. Heb je ook een leven?

PS. NO-WAY is ook actief in K45, ik denk niet dat hun jou laten leven ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1875

Guest

Waar constateer jij op dat ik geen leven heb ? :p
Maargoed, mischien hebben wij wel een bondgenootschap met nw, who knows ..

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Tja als dat waar is heb ik een probleem. Maar praatjes vullen geen gaatjes dus verras me maar :D. Het spel moet toch spannened blijven niet waar?

DeletedUser

Guest

Waarom zouden wij in vredesnaam een missie hebben om Camelgamer aan te vallen ? Na mijn weten (lid van NW) hebben we geen enkele specifieke stam en/of persoon tot overname kandidaat benoemd, zeker niet omdat hij toevallig in K45 zit. (gezeik van niks).

Helaas pindakaas, dat heb je niet :D

Maar om me bij Camelgamer aan te sluiten (dit een persoonlijke opvatting niet NW of TW support gerelateerd), denk ik dat je Draganta echt wat minder moet zeiken, want dat is 99% van de tijd zo.. zwaar irritant gewoon.

DeletedUser

Guest
Waarom zouden wij in vredesnaam een missie hebben om Camelgamer aan te vallen ? Na mijn weten (lid van NW) hebben we geen enkele specifieke stam en/of persoon tot overname kandidaat benoemd, zeker niet omdat hij toevallig in K45 zit. (gezeik van niks).

dat bedoel ik niet, hij zegt dat hij naar K45 komt om mij te edelen en al mn stamgenoten. En dat laten jullie hem gewoon daar in zn eentje zitten? Dus er komt dan niemand op het idee om hem weer over te nemen ofzo?

DeletedUser

Guest
dat bedoel ik niet, hij zegt dat hij naar K45 komt om mij te edelen en al mn stamgenoten. En dat laten jullie hem gewoon daar in zn eentje zitten? Dus er komt dan niemand op het idee om hem weer over te nemen ofzo?

Euh waarom niet ? Wat zou ik of NW te maken hebben met het feit dat jij en je stam overgenomen zouden worden door hem ? We voeren ons eigen beleid en hebben weinig tot geen intresse voor andere stammen in de omgeving.

DeletedUser

Guest
Je begrijpt me niet helemaal. Dit heeft helemaal niks met ons te maken. Stel iedereen behalve jullie en camelgamer zijn in die omgeving over. En stel jullie leden zoeken dan nog meer edeldoelen. Jullie zijn dan toch niet bang voor 1 speler of wel? Snappie :)

Maar goed even on-topic: heb jij geen rechten om topics te sluiten? Dan kan deze gesloten worden want de 4e edelmannen zijn an waarschijnlijk onderweg nu.

DeletedUser1986

Guest
Je begrijpt me niet helemaal. Dit heeft helemaal niks met ons te maken. Stel iedereen behalve jullie en camelgamer zijn in die omgeving over. En stel jullie leden zoeken dan nog meer edeldoelen. Jullie zijn dan toch niet bang voor 1 speler of wel? Snappie :)

Maar goed even on-topic: heb jij geen rechten om topics te sluiten? Dan kan deze gesloten worden want de 4e edelmannen zijn an waarschijnlijk onderweg nu.

inderdaad

Bovenaan