Jij vond suddenly elite, dus jij hebt er kennelijk weinig verstand van..![]()
Hun kwamen in ieder geval op voor hun leden, kun je van die gasten niet zeggen. Maar mooi toch, gratis farms![]()
Noobs met grote mond![]()
Jazeker weet je waarom hij maar 68 punten heeft, omdat hij alleen troepen maakt, snap dat nou.
Wil je aub in mijn stam donohov ik wil zo'n elite speler als jij HEEl graag erbij!
=====LID WORDEN=====
Wij nemen GEEN leden meer aan!
We hebben wel een zusterstam: SAH.
in mijn ruime omgeving is er geen enkel dorp waar ik niet door z'n defense geraak
Nice, alleen omdat hij zo bekend is, ga ik hem meteen adelene, boeit me niet hoe ver hij is, gewoon een adeltreintje erop en klaar is keesJezus wat doen jullie dom
. Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ken geen gasten op NL omdat ik een NET speler ben, maar ja je weet hoe moeilijk het is om bij kinderen door te dringen, ze hebben een eigen willetje
.We zullen wie gaat pwnen in wereld 5
![]()
PS. laat eens nuttige posts van jou zien, ik discussieer tenminste nog over algemne onderwerpen, jij doet niks anders als noob en slotje roepen naar anderen. Zegt al genoeg over je mentale leeftijd.
PSS. We gaan die zusterstam droppen omdat we een nieuwe gaan oprichten: De Warlords Preborn.
Jazeker weet je waarom hij maar 68 punten heeft, omdat hij alleen troepen maakt, snap dat nou .
Wil je aub in mijn stam donohov ik wil zo'n elite speler als jij HEEl graag erbij!
Dolohov is een mischien wel bekend persoontje op w4 onder ander onder Popa Qorn en Nani Almeida.
Vraag maar even rond over die namen in w4. En denk even na voordat je wat zegt ..
EDIT: hier heb ik het over zijn naam, voor de rest focust hij zich alleen op w5. (12november)
Nice, alleen omdat hij zo bekend is, ga ik hem meteen adelene, boeit me niet hoe ver hij is, gewoon een adeltreintje erop en klaar is keesJezus wat doen jullie dom
. Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ken geen gasten op NL omdat ik een NET speler ben, maar ja je weet hoe moeilijk het is om bij kinderen door te dringen, ze hebben een eigen willetje
.We zullen wie gaat pwnen in wereld 5
![]()
PS. laat eens nuttige posts van jou zien, ik discussieer tenminste nog over algemne onderwerpen, jij doet niks anders als noob en slotje roepen naar anderen. Zegt al genoeg over je mentale leeftijd.
PSS. We gaan die zusterstam droppen omdat we een nieuwe gaan oprichten: De Warlords Preborn.