Eerste Adel W5

DeletedUser

Guest
Jazeker weet je waarom hij maar 68 punten heeft, omdat hij alleen troepen maakt, snap dat nou :D.

Wil je aub in mijn stam donohov ik wil zo'n elite speler als jij HEEl graag erbij!

DeletedUser

Guest
Nee! bij mijn stam!! (Hij is vast gepwnt en dus genobled ofzo..?)

DeletedUser1875

Guest
Jazeker weet je waarom hij maar 68 punten heeft, omdat hij alleen troepen maakt, snap dat nou :D.

Wil je aub in mijn stam donohov ik wil zo'n elite speler als jij HEEl graag erbij!

Draganta, jij met je grote mond wil geen problemen met donohov, je zal zien, 12 november matey, dan zullen hij en ik beginnen met pwnen ;)

Maargoed, we zullen even de geweldige Draganta erbij halen.

=====LID WORDEN=====
Wij nemen GEEN leden meer aan!
We hebben wel een zusterstam: SAH.

WOOPS, een zusterstam, goed man ! ..
Voor de rest, Draganta maakt onnodige posts aan.
Heeft geen verstand van 'famous' players.
Om even iets te veraden, sorry hiervoor Dolohov.

Dolohov is een mischien wel bekend persoontje op w4 onder ander onder Popa Qorn en Nani Almeida.
Vraag maar even rond over die namen in w4. En denk even na voordat je wat zegt ..
EDIT: hier heb ik het over zijn naam, voor de rest focust hij zich alleen op w5. (12november)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nice, alleen omdat hij zo bekend is, ga ik hem meteen adelene, boeit me niet hoe ver hij is, gewoon een adeltreintje erop en klaar is kees :D Jezus wat doen jullie dom :eek:. Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ken geen gasten op NL omdat ik een NET speler ben, maar ja je weet hoe moeilijk het is om bij kinderen door te dringen, ze hebben een eigen willetje :p.We zullen wie gaat pwnen in wereld 5 ;)

PS. laat eens nuttige posts van jou zien, ik discussieer tenminste nog over algemne onderwerpen, jij doet niks anders als noob en slotje roepen naar anderen. Zegt al genoeg over je mentale leeftijd.
PSS. We gaan die zusterstam droppen omdat we een nieuwe gaan oprichten: De Warlords Preborn :D.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
(Don) Quichot heeft de velden van wereld 5 betreden... Dat is nog eens een speler van kwaliteit:p

DeletedUser

Guest
Gewoon wachten dat je buurman z'n eerste dorpje overneemt en dan z'n main village aanvallen (dan wordt hij gek :eek:)

DeletedUser

Guest
haha, ik ga binnenkort ook mn 1e dorpje edelen(H)
die gast had me aangevallen terwijl hij iets van 1700P heeft en ik iets van 3500:p dat word dus mijn dorpje:)

DeletedUser

Guest
even over mijn dorpje van 400 punten laatst
we zijn nu bijna 1 week later en het is al 3 keer zo groot
ondertussen heb ik ook een stam opgericht die overigens het hoogste gemiddelde heeft van alle stammen in W5

er is dus wel degelijk over alles nagedacht en wat m'n leger betreft
in mijn ruime omgeving is er geen enkel dorp waar ik niet door z'n defense geraak

greetz
frodo

DeletedUser343

Guest
Zullen we eens even kijken, bijna 2x zoveel punten en dan dit:

Als aanvaller:
513 aliasfrodo 614
In de verdedigingsranglijst ben je niet eens te vinden :)

Totaal geeft jou dat dus 614 gekillde troepen :O, wowwwwwwwwww!!!

13 flipdisco 5.065
Hmmm, zie ik hier een klein verschilletje?
(en dan die slome updates er nog niet eens bijgerekend....)

in mijn ruime omgeving is er geen enkel dorp waar ik niet door z'n defense geraak

Een leger bestaat uit meer dan aanval. De vraag is of wel door de verdediging van meerdere spelers na elkaar kan komen (Als je bijvoorbeeld wat stamleden van de tegenstanders mee de diepte in moet trekken) en of de omgeving niet door jou defence heen kan is ook wel handig om te weten...

DeletedUser1875

Guest
Nice, alleen omdat hij zo bekend is, ga ik hem meteen adelene, boeit me niet hoe ver hij is, gewoon een adeltreintje erop en klaar is kees :D Jezus wat doen jullie dom :eek:. Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik ken geen gasten op NL omdat ik een NET speler ben, maar ja je weet hoe moeilijk het is om bij kinderen door te dringen, ze hebben een eigen willetje :p.We zullen wie gaat pwnen in wereld 5 ;)

PS. laat eens nuttige posts van jou zien, ik discussieer tenminste nog over algemne onderwerpen, jij doet niks anders als noob en slotje roepen naar anderen. Zegt al genoeg over je mentale leeftijd.
PSS. We gaan die zusterstam droppen omdat we een nieuwe gaan oprichten: De Warlords Preborn :D.

Oke, adel maar, zullen zien ..
Als je geen mensen kent op nl, ga ze dan ook niet uitschelden voor noob's.

Jazeker weet je waarom hij maar 68 punten heeft, omdat hij alleen troepen maakt, snap dat nou .

Noem je dit algemeen ? :p

DeletedUser

Guest
Kijk maar eens bij ditjes en datjes enzo dan zie je het wel ;)

DeletedUser

Guest
Dolohov is een mischien wel bekend persoontje op w4 onder ander onder Popa Qorn en Nani Almeida.
Vraag maar even rond over die namen in w4. En denk even na voordat je wat zegt ..
EDIT: hier heb ik het over zijn naam, voor de rest focust hij zich alleen op w5. (12november)

Niet de Popa Qorn die RIP kapot heeft gemaakt jullie kennen het verhaal :D

DeletedUser

Guest

.NET :eek: Was daar gebleven :D

DeletedUser

Guest
Als je in W5 naar Draganta zoekt en dan je kaart instelt op 13x13 zitten er maar maar liefst 10!!! uit zijn eigen stam in dat kaartje :D Te leuk voor woorden:eek:

DeletedUser1875

Guest
Ontopic : volgens mij kan dit topic gesloten worden, de eerste adels zitten al knusjes bij hun dorpjes.

Offtopic : Dolohov en ik hebben haat aan Draganta en gaan hem zo snel als mogelijk adelen :D;)

Bovenaan