Eerste Adel W5

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik straks misschien wel een dorpje van 100 punte moet pakken :(

allemaal noobs rond mij..

DeletedUser

Guest
ja klopt! stom van me..

Maarja, dan staat hij nogsteeds maar 4de...
En hoe je het ook went of keert... Een dorp van 400 punten is gewoon nogal weinig.. :p

idd, Daarnaast zal die wss zijn Grondstof levels niet ver boven de 25 hebben. En een kazerne die ook nog niet in de buurt van 20 komt.

DeletedUser

Guest
Het waren er 5 maar 1 heeft al zijn dorp genobeld ;).
En persoonlijk vind ik het hilarisch om zo'n zwak dorp te nobellen terwijl hij toch wel wat betere doelwitten had kunnen kiezen.

DeletedUser

Guest
Het waren er 5 maar 1 heeft al zijn dorp genobeld ;).
En persoonlijk vind ik het hilarisch om zo'n zwak dorp te nobellen terwijl hij toch wel wat betere doelwitten had kunnen kiezen.

Dit zegt uiteraard ook wat over zijn leger.

DeletedUser

Guest
rohald heeft inmiddels ook al een tweede dorp.

In dorp 1 had hij nog geen 2k punten toen hij z'n adelshoeve bouwde, dat kan nooit goed zijn volgens mij. Of zit ik verkeerd? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
rohald heeft inmiddels ook al een tweede dorp.

In dorp 1 had hij nog geen 2k punten toen hij z'n adelshoeve bouwde, dat kan nooit goed zijn volgens mij. Of zit ik verkeerd? :rolleyes:

42 de elite stam van W5 met elite spelers.

DeletedUser343

Guest
idd, Daarnaast zal die wss zijn Grondstof levels niet ver boven de 25 hebben. En een kazerne die ook nog niet in de buurt van 20 komt.

Dan mag jij mij nu uit gaan leggen waarvoor een kazerne van lvl 20 nu voor nodig is. Ik zit op lvl 5 en ik veruit het meeste troepen uit de omgeving en ja dat weet ik wat in scout ze!

Als je nu kazerne op lvl 20 hebt is hij of niet 24/7 aan het werk en heb je er dus niet aan. Of heb je bijna geen grondstoffen over voor andere dingen.

Het is veel belangrijker om de verhouding goed te houden, niet teveel grondstoffen in troepen want dan groei je met andere gebouwen weinig en zijn de spelers in de omgeving nu slapper kwa troepen maar halen ze je later in omdat ze hogere grondstoffen hebben, maar ook niet te weinig grondstoffen in je troepen want dan wordt je gefarmed. Je kazerne zo ver uitbouwen dat je niet heel de dag troepen bouwt omdat je gewoon te weinig grondstoffen hebt is zinloos en slecht voor je groei en dit zal later terug te zien zijn in je troepen.

DeletedUser

Guest
oke, een dorp overnemen (nu al) dan neem je gewoon een gokje, dat kan... maar dan een dorp nemen van 400p, zoiets heet resource verspilling

DeletedUser

Guest
Ik kan je vertellen dat mijn kazerne 3.8 keer zo hoog staat als jouw en dat die 24-7 aanstaat. Net zoals mijn gebouwen 24-7 aanstaan trouwens.

DeletedUser

Guest
zegt nog niet veel, ligt er maar net aan hoe hoog je hoofdgebouw staat en hoe hoog je lvl aan kazerne is

DeletedUser343

Guest
En wat about je stal en werkplaats (A)?

Als ze allemaal 24/7 aanstaan heb je ooit de fout gemaakt door je hoofdgebouw te langzaam up te graden, dan houd je nu grondstoffen over en kan je die niet opslaan omdat je hoofdgebouw al andere dingen staat te bouwen ipv een opslagplaats.

DeletedUser4771

Guest
Ik vind dat sommige niet zo moeten afgeven op aliasfrodo. Hij nam een groot risico door zo snel een 2e dorp te nemen.. Het is wel zo dat hij het beste dorp uit zijn omgeving heeft gekozen. Hij zit voor de rest allen maar bij dorpjes onder 200 en de meeste zijn er nog verlaten van ook;)

DeletedUser

Guest
Inderdaad..

Ik zelf heb nu al enige tijd een edelman klaar staan omdat ik even wacht totdat iemand een klein foutje maakt die ik dan zelf uitlok.. vanavond preparaties klaar.. kom gelijk in de top 20, haha.

DeletedUser4771

Guest
heb gisteren nacht mn eerste dorpje geedelt. Ging niet verkeerd.. Weinig verliezen gemaakt en een 2000 punten dorp erbij;)

DeletedUser

Guest
Heb je geluk mee, al die dorpjes om me heen hebben hun farm om lvl 30, hun muren boven de 15 en ong 1k swords of spears.. =/

Bovenaan