Eerste Adel W5

DeletedUser710

Guest
Okay Jongens,

De eerste adels is geproduceerd, van wie zal hij zijn?

DeletedUser343

Guest
Ik zag het ook net :). Denk dat ik op moet gaan schieten :p

DeletedUser343

Guest
Ik vind het niet heel tactisch van hem. Hij heeft niet echt goede dorpen rondom hem liggen die de moeite waard zijn van overnemen. Degene die al een beetje in de buurt komen 1000+ punten liggen al weer op een kleine afstand.

DeletedUser

Guest
:):)

een stamgenoot van mij had ook bijna edelman, misschien is hij het wel :D

DeletedUser

Guest
Ik heb geen adels. Als ik mijn eigen gebouwen en troepen zie denk ik dat je niet slim bezig bent als je nu al een adel hebt.

DeletedUser

Guest
5 mensen van de top 10, kan bijna ni anders :p

ik gok op marcel, catwomen, QQXX999, zoin en meekje ^^

DeletedUser

Guest
Marcel niet, die heeft pas net een adelshoeve... als ik het goed zag aan zijn punten.

Edit: Als ik zou mogen gokken zou ik kiezen: Zoin, Meekje, RedBull80, LeYoLm & Ryuu omdat zij, volgens mij, plotsklaps in de top 10 staan.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, aliasfrodo (clicky) heeft een 2de dorp! Maar staat ermee niet eens eerste...

Sterker nog, hij staat 19e ofzo :p

DeletedUser

Guest
Lol, aliasfrodo (clicky) heeft een 2de dorp! Maar staat ermee niet eens eerste...

Sterker nog, hij staat 19e ofzo :p

Vergelijk zijn punten eens met de andere spelers in de lijst. Hij heeft 3.164 punten en de nr 4 heeft 3.145 punten... het moet nog bijgewerkt worden.

DeletedUser

Guest
Vergelijk zijn punten eens met de andere spelers in de lijst. Hij heeft 3.164 punten en de nr 4 heeft 3.145 punten... het moet nog bijgewerkt worden.
ja klopt! stom van me..

Maarja, dan staat hij nogsteeds maar 4de...
En hoe je het ook went of keert... Een dorp van 400 punten is gewoon nogal weinig.. :p

Bovenaan