Eerbetoon en oneindig respect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.576
Het is zo ver het ergste wat kon gebeuren is nu gebeurd het zal nooit meer hetzelfde zijn als vroeger onze levens zullen voor altijd veranderen we zullen ongelukkiger worden met de dag het zal altijd regenen en de zon zal nooit meer schijnen.
We zullen nooit meer van Afrike tot in Amerika raken en oma's zullen nooit meer top zijn het gaat over 2 sympathieke mensen en 1 hollandster .

Voor wie het nog niet duidelijk is raad ik even aan toch te gaan zitten want dit is natuurlijk een enorme schok.
Ja ik heb het over K3 ze hebben officieel bekend gemaakt dat ze ermee stoppen :(
Mensen die dit mentaal geen plaats kunnen geven kunnen altijd bij mij terecht :(:(

Zie hier een 16 seconde filmpje met het schokkende nieuws: https://www.youtube.com/watch?v=2b650Dt1kZI :(:(:(:(:(:(:(:(

Hoe erg dit ook voor iedereen is, we moeten verder ookal word het niet makkelijk :mad:

Er is dan ook goed nieuws voor sommigen onder ons ze gaan opzoek naar een nieuwe K3.
Dus als jij denkt ik ben een blond/zwart of ros harig meisje schrijf je hier onder dan in en zo gaan wij samen opzoek naar de troost van al deze ongelukkige mensen :eek:

Zet er ook bij welke zang ervaringen je hebt.
Zo dragen wij allen bij aan een gelukkiger leven.

Als je niet voldoet aan de opgenoemde kwaliteiten dan kan je alsnog je steun betuiging hieronder meedelen en hoe meer deze emoticon :( er in komt hoe beter :(:(:(


Deel dit bericht a.u.b op je Facebook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan