Eerbetoon aan Bashar Hafez al-Assad, president van de Syrische Arabische republiek

Na het eerbetoon aan de geweldige leider van de democratische volksrepubliek van Korea is het nu tijd ook op te komen voor de president van de Syrische Arabische republiek Bashar Hafez al Assad. Deze leider heeft zich al jaren verzet tegen het Zionisme en de Amerikaanse hegemonie. Dit in de traditie van zijn vader Hafez al Assad die zich samen met Iran en Hezbollah moedig verzette tegen het Zionistische regime dat Palestina bezet houdt. Terwijl na de Arabisch Israelische oorlog verschillende Arabische landen pacten en deals met Israel sloten besloot de Syrische Arabische republiek zich in te zetten voor de onderdrukte Palestijnen en de verzetsbewegingen Hezbollah en Hamas te ondersteunen.

De globalisten en imperialisten konden dit natuurlijk niet accepteren, een land in het Midden Oosten dat zich niet als schoothondje van de VS en Israël gedraagt? Dat kan natuurlijk niet, en na de illegale invasie in Irak en het afzetten van de Libische president Khadaffi was Assad aan de beurt. Een plot werd ingezet om zijn regering te destabiliseren, agent provocateurs en terreurbewegingen werden getraind en bewapend door de Wahabistische golfstaten en Turkije, uiteraard onder toeziend oog van de Amerikaanse imperialisten en het Zionistische regime. Vanuit de hele wereld kwamen radicale Islamisten als zombies op Syrië af om haar te slopen. Ze dachten dat dit deze leider snel ten val kon brengen en Syrië aan de leiband van de corporalisten zou plaatsen, maar dat pakte even anders uit! Syrie heeft zich resoluut verzet tegen deze salafistische hordes die er alles aan gelegen was van het prachtige seculiere Syrië een salafistische staat te maken waar vrouwen geen rechten meer hadden, oude monumenten het moeten ontgelden, en Christenen en Sjiiten zonder pardon afgeslacht worden. Dit alles om Syrië te breken en haar identiteit te ontnemen als straf voor de moedige houding tegen de globalisten en zionisten.

In 2015 zei president Putin, tot hier en niet verder! De dromen van de globalisten en de Islamisten kwamen hiermee ten einde. Vladimir Vladimirovitsch Putin heeft met zijn luchtmacht de Syrische Arabische republiek bijgestaan in het uur des noods, en dankzij deze steun kon onder andere de stad Aleppo bevrijd worden en werden de Wahabistische en salafistische hordes en hun buitenlandse geldschieters een flinke klap toegediend. Natuurlijk konden ze het hier niet zomaar bij laten, ze hadden zoveel geïnvesteerd in hun complot tegen de Syrische staat, om dat dan allemaal maar op te geven? Ondenkbaar!

De VS stond voor een dilemma. Een aanval op Syrië zou de bevolking nooit steunen, zeker niet als Rusland haar bij zou staan, wat nu? De globalisten bedachten een sluw plan, ze zette hun huurlingen in om een gifgas aanval uit te voeren en dit zo te framen dat het leek alsof de Syrische Arabische republiek haar eigen inwoners zou vergassen! Natuurlijk waren de oscar winnende en Al Qaeda gelieerde acteurs van de witte helmen ook van de partij in deze show. Na deze weerzinwekkende actie heeft Donald Trump, de president die zich ging verzetten tegen de globalistische en interventionistische elite nota bene, zich laten zien als een ware puppet van deze zelfde machten. Vrijdag voerde hij een aanval uit op het vliegveld in Homs waarvandaan dezelfde Islamitische bendes worden bestreden waar hij zegt tegen te zijn. Syrië moest en zou gestraft worden voor het feit dat ze zich weigerde te onderwerpen aan de imperialistische machten!

Wees solidair met Syrie, net als de democratische volksrepubliek Korea probeert de lange arm van de imperialisten hier een land te breken en aan zijn gezag te onderwerpen. Dit topic is een eerbetoon aan de helden van Syrië die hun land verdedigen tegen alle vormen van buitenlandse agressie.

Laatst bewerkt:

sweehx

Guest
Laten we Dirk ook beschermen door het gebruik van chemische wapens tegen hem.

Laatst bewerkt:
Ik wou dat ik meer als Assad was.
Dan was de wereld weer een beetje beter.

firedrakan

Verbannen

Dit is de foto waar Trump elke avond naar kijkt als hij met Ivanka los gaat.
Hij wil zo graag een bom op de kinderen gooien.

#WegMetAmerika

Stop met generaliseren Rebecca!

#NotAllAmericans #NotaRealAmerican

Laatst bewerkt:
Dus als wij Wilders verkozen en Wilders gooit atoombommen op het midden-oosten dan zijn wij niet schuldig?

Kortzichtig!
Je verdraait de feiten van het prentje. Als je niet op Wilders stemde, en Wilders gooit atoombommen op het midden-oosten, dan ben je niet schuldig. Je bent dan hoogstens indirecte schuldig, want je kon natuurlijk Wilders op voorhand een kogel door het hoofd schieten.

firedrakan

Verbannen
Je verdraait de feiten van het prentje. Als je niet op Wilders stemde, en Wilders gooit atoombommen op het midden-oosten, dan ben je niet schuldig. Je bent dan hoogstens indirecte schuldig, want je kon natuurlijk Wilders op voorhand een kogel door het hoofd schieten.
Dus ik zeg tegen jou: He steek Dirk neer.
Jij steekt Dirk neer en ik zeg: Oh had ik niks mee te maken hoor.
Terwijl Dirk zijn laatste adem geeft en niemand hem wil reanimeren omdat hij geen broek aan had.

Dan ben ik gewoon 100% onschuldig en krijg jij 3 maanden cel?

Dus ik zeg tegen jou: He steek Dirk neer.
Jij steekt Dirk neer en ik zeg: Oh had ik niks mee te maken hoor.
Terwijl Dirk zijn laatste adem geeft en niemand hem wil reanimeren omdat hij geen broek aan had.

Dan ben ik gewoon 100% onschuldig en krijg jij 3 maanden cel?
Ligt aan de context. Als jij het duidelijk als grap zei en kipje zo gek is om het dan vervolgens ook echt te doen dan ben je niet eens aanspreekbaar. Als kipje lid is van een maffiabende en jij de leiding over hem hebt en dan zo'n commando geeft is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Hij is weer een vliegtuig kwijtgeraakt :(

firedrakan

Verbannen
I am Syrian, I was made in Syria, I have to live in Syria and die in Syria. Bashar al-Assad

We are dealing with treachery and threats, which accompanied the establishment of Israel. Bashar al-Assad

The problem with the West is that they start with political reform going towards democracy. If you want to go towards democracy, the first thing is to involve the people in decision making, not to make it. Bashar al-Assad