Een wereld die om 22:00 stopt met draaien en om 9:00 weer begint

Reactiescore
10
Goedemorgen


Kort voorstel, ik gooi het even in de groep.

Wat denken jullie van een wereld die om 22:00 stopt met draaien en pas om 9:00 begint? Voor de mensen die niet 's nachts willen opstaan om aanvallen te versturen of dergelijke maar toch een eerlijke kans willen maken.

Voor het TW-team: is dit systematisch mogelijk?


Alvast bedankt voor jullie feedback!

Groetjes
 
Reactiescore
338
Ik weet niet of het technisch haalbaar is, maar wat zou je dan willen doen met je grondstoffen en bv troepen aanmaken? Stopt dit dan ook?
 
Reactiescore
10
Ik weet niet of het technisch haalbaar is, maar wat zou je dan willen doen met je grondstoffen en bv troepen aanmaken? Stopt dit dan ook?

Dat lijkt mij het meest voor de hand liggend, ja. :)
Maar op zich al weten dat je niet kunt worden aangevallen en zelf ook geen aanvallen hoeft te versturen in het midden van de nacht lijkt me al een hele hoop.
 
Reactiescore
1.139
van 22:00 tot 09:00 lijkt me wat lang persoonlijk sws niet de grootste fan maar ben meestal ook zo actief en als ervaren speler zit ik ook meestal in een stam waar de helft met tig co's speelt waardoor het daar niet echt nodig is.

Dus zie wel in dat dit voor beginnende spelers iets nice kan zijn.
Dan zou de wereld denk ik gewoon echt stil moeten staan dus aanvallen lopen niet door en gaan pas weer verder met lopen als de wereld weer actief wordt.

Zou zelf dan kiezen voor 01:00 tot 09:00 of 00:00 tot 08:00 en daar boven op een wat hogere snelheid ter compensatie van de downtime speed 3 en units 0.5 (= 1.5)

Misschien combineren met een wereld waar spelers enkel solo mogen spelen net zoals op speeds. en Grepolis.
 
Reactiescore
1.752
58hbn4.jpg
 
Reactiescore
157
Voor beginnende spelers is dit een top idee!

Gooi er een leuke hoeveelheid bb dorpen bij zodat ze gegarandeerd wat grotere accounts krijgen en ook daar mee leren omgaan.


Maar wat is een beginnende speler? Gaat dit op account leeftijd?
 
Bovenaan