Een Virtuele Wereld

DeletedUser71860

Guest
Wat een herinneringen zeg :). Ik speel nu classic in de top. Maar het is niet meer hetzelfde. Nu ik deze tekst nog eens doorgelezen heb al helemaal :(. Dit waren tijden dat tw nog spannend, kleurrijk en leuk was.

Ben ik nu een verbitterde nostalgicus als ik zeg dat het nooit meer zo leuk zal zijn als het toen was?
 
Reactiescore
768
Wat een herinneringen zeg :). Ik speel nu classic in de top. Maar het is niet meer hetzelfde. Nu ik deze tekst nog eens doorgelezen heb al helemaal :(. Dit waren tijden dat tw nog spannend, kleurrijk en leuk was.

Ben ik nu een verbitterde nostalgicus als ik zeg dat het nooit meer zo leuk zal zijn als het toen was?

Nee dat is gewoon zo. De leukste tijd zijn de vroegere tijden, omdat je dan nieuw bent en alles wilt leren. Je bent nog leergierig en dat maakt het spannend. Naarmate van spelen ken je steeds meer mensen en persoonlijkheden en kun je inschatten hoe mensen zich gedragen (AF & ingame). Je kan je dus steeds meer gaan ergeren aan de mensen en het systeem (halveringen ect) hoe het spel nu gespeeld wordt.

Zelfde als met muziek. Je groeit op in een genre (bij mij hardstyle). De stijl evolueert en je merkt steeds dat je zelf in het oude voor jouw speciale systeem wilt blijven, maar dat kan niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een herinneringen zeg :). Ik speel nu classic in de top. Maar het is niet meer hetzelfde. Nu ik deze tekst nog eens doorgelezen heb al helemaal :(. Dit waren tijden dat tw nog spannend, kleurrijk en leuk was.

Ben ik nu een verbitterde nostalgicus als ik zeg dat het nooit meer zo leuk zal zijn als het toen was?

Leukste werelden zijn gewoon de werelden waar de acc's kleiner zijn.
 

DeletedUser59349

Guest
Wat een herinneringen zeg :). Ik speel nu classic in de top. Maar het is niet meer hetzelfde. Nu ik deze tekst nog eens doorgelezen heb al helemaal :(. Dit waren tijden dat tw nog spannend, kleurrijk en leuk was.

Ben ik nu een verbitterde nostalgicus als ik zeg dat het nooit meer zo leuk zal zijn als het toen was?

Een van de weinige momenten waar ik het met je eens ben... Dit ligt niet aan jou. Tribalwars is sowieso niet meer zoals vroeger. Dit komt onder andere door de instellingen van werelden (en daarmee het snel opeenvolgen van nieuwe werelden), de nieuwe functies die je toe kan passen, de spelers die het spel bepalend maken en belangrijkste voor mijzelf ik zie nergens meer een uitdaging in. Ik heb ondertussen een hoop meegemaakt en het enige wat me nog op de been houd zijn de mensen om mij heen die mij vertrouwen en waar ik vertrouwen in heb. Het is bijvoorbeeld niet meer leuk als bijvoorbeeld een snipe lukt, een massa slaagt of wat dan ook.(ik noem maar even simpele voorbeelden) Wat wel bijblijft zijn de dingen die TW verpesten, bijvoorbeeld het winterevent of de nieuwe PA-functies maar ook het functioneren van sommige mensen binnen het tribalwars-team (ik noem geen namen). Ik heb al zoveel pro's zien komen en gaan. Neem bijvoorbeeld W22, nou zitten er toevallig in Team! nog wel een hoop originele spelers, maar bij de bondgenoot is dit niet het geval. Ik vraag me dan altijd af wat het nut nog is om tribalwars te spelen. Iets wat je opgebouwd hebt als groep verdwijnt plots. De nieuwe spelers is maar afwachten wat die brengen. Ik ben het gewent om te weten wat ik van iedereen kan verwachten. Stel dat een speler nou tegenvalt?(laten we de screening even buiten beschouwing) Dit kan een heel account om zeep helpen. En als je dan een stam hebt met maar 6 leden... Tja dat komt dan hard aan. Vroeger was het heel normaal dat je een wereld uitspeelde. Je was blij als je een goed account had in een mooie stam. De opeenvolging van nieuwe werelden was toen niet zoals nu. Je kon dus niet zomaar even op een goed account terecht komen als je een sollicitatie deed omdat vaak alles al bezet was. Dat waren tijden, een wereld uitspelen met een vaste groep mensen.

Ik beleef ook niet meer het plezier dat ik had met vorige werelden en de vroege W22 fase. Vandaar dat ik ook helemaal klaar ben met het spel. Het gaat me niet eens om het geld wat ik er in steek maar gewoon om het principe, het principe van vroeger is verdwenen. Tenminste zo zie ik dat. Tegenwoordig is het heel simpel, ben je actief en kun je goed farmen? Dan kom je een heel eind. Vroeger was het zo dat het juist om de skills en het tactisch inzicht ging, wat nu veel minder is. Na W22 stop ik ook met tw, het is mij prima geweest zo ;)
 
Reactiescore
323
TW is niet meer wat het was. Ik heb geprobeerd nieuwe werelden te spelen, alleen op W28 bleef ik nog een tijdje hangen, heb die wereld gewonnen zelfs, maar mijn tijd op W15/W21 evenaren gaat niet lukken.

Ik ben nu zo goed als gestopt, log af en toe nog op W21, om Fruit. te volgen in de strijd tegen Resist, die Fruit. gelukkig lijkt te winnen omdat Resist volgens mij iets meer stoppers heeft dan Fruit.. Ik zal W21 blijven volgen, de rest van de werelden boeit me totaal niet (meer).
 

DeletedUser

Guest
Steven jonguhh, breek me hersenpan ff open..
T was een mooie tijd vol plezier en irritatie.

Ook ik ben gestopt met tw, nog wel nieuwe werelden gespeeld maar niets haalde t bij w14 & 21.
Beide werelden zoveel meegemaakt.
Wat mij tegen viel is de hoeveelheid scripts etc. Dat maakte het spel er niet leuker op.

kan me nog goed de hoeveelheid blaadjes met coordinaten herinneren. Echt machtig die tijd!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
Het is mooi geweest Fey :D. De Tw-Goden hebben er voor gekozen ons de ellenlange eindstrijd te besparen!
 

DeletedUser62436

Guest
Over een tijdje mag Fruit vs resist hier ook bij :D
Met fruit als onverslaanbare winnaar natuurlijk :)
 

DeletedUser71860

Guest
Vrij schappelijk :D.

Doodjammer dat spelers op andere werelden de creativiteit ontbeert om dit ook te doen.

(En kom niet af met 'heb ik geen tijd voor'. Je speelt nog altijd tribalwars :D)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jij bent geen god:eek:
 
Bovenaan