Een Virtuele Wereld

DeletedUser60153

Guest
Mooi stuk tekts. Interessant om stukken te lezen van voordat ik op 't forum actief werd. En echt sick hoe groot je het hebt gemaakt.

Ik merk dat je nog wel veel mist van sinds je gestopt bent. En sorry ik ga even heel kritisch zijn. Het stuk uit het noorden is onjuist. Er worden zeer belangrijke dingen gemist, bijv alleen al dat Targetx dezelfde speler is. Ton (de oorspronkelijke oprichter en leider van Crows) is denk al wel 1,5 jaar geleden, miss zelfs wel 2 jaar geleden gestopt. Daarnaast is over de oprichting van Anti en de oprichting van Resist nog wel iets meer te zeggen. Goed, daar heb ik nu geen tijd voor maar daar ga ik later op in. Dingen als ruzie in crows waardoor ik aftrad als leider en sirlorre die met een nieuwe visie de stam bestuurt. Hierdoor trad ook Koen (target) af als leider. Victor (sirlorre) wilde toen anti oprichten wat tegen Koen en mijn visie in ging. Er waren toen kampen binnen Crows die doorgingen in anti ("kamp" fresh en kamp "crows). Ook mocht ik bijv niet meer in Anti wegens m'n propaganda vs Hap! en het naaien van monsigneur. Dit is het beknopt, ik kan er later nog wel meer over zeggen. Nu eerst ff film kijken, huisgenoten zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Lol, weet ik veel hoe de situatie na mijn actie is geworden. Toen ik er nog iig inzat wat een bij elkaar gerapen noobs die denken dat ze pro zijn.

Die 'noobs' zoals jij ons noemt hebben wel 2 jaar de wereld gedomineert. Dat jij je niet begrepen voelde heb jij 100% zeker gezegd. Daarbij gingen er genoeg mensen door het vuur om het beste eruit te halen, alleen jij vind dat plague een paar arrogante noobs bij elkaar waren en jij bent de enigste die dat zegt vanuit oud plague. Ik vraag mij sterk af wat wij fout hebben gedaan want die fout ligt echter bij jou.

En wat lukrake uitspraken doen zonder onderbouwing kom je niet ver mee;)
 

DeletedUser71860

Guest
Grappig om zien dat luuk een paar maand lang lijkt te vinden. Wat exact mijn punt bewijst. Verder ga jij (luuk) nooit nog wat interessants of waarachtigs vertellen. Hoe jij je gedragen hebt met Pavel is laag. Heel laag.

Maar laat ik mijn tijd verspillen aan mensen die wel belangrijk zijn geweest op het wereldtoneel. Waar zo'n individualistische n00b als jij natuurlijk niet voor in aanmerking komt.

Fré, het is op zich logisch dat ik de gang van zaken en interne informatie van Crows niet helemaal onder de knie had. Dit topic staat ook open voor toegevoegde waarde en anekdotes die belangrijk waren voor de wereld (diplomatie). Niet dus voor arrogante n00bs die niet snappen dat de stam voor de speler gaat. Bye luuk. Rotjoch. Ik heb persoonlijk niet eens je naam genoemd. Je had beter gezwegen. Leugens & je individualistische gezwets dat tot niks geleid heeft, behalve een paar honderd grijze barbaren, maken je positie niet bepaald geloofwaardig. Je kreeg een account en maakte het grijs, na de aanval te openen op een stamgenoot natuurlijk. Zo is je soort wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Stukje over overstap gaapje en roetgare; roetgare stapte over omdat ze hem als spion hadden ontmaskerd. Hij spioneerde binnen Par. voor crows. Daarna is er binnen Par. een hoog overleg geweest. Andre68, Nikolaas II, YaHeL, Nardjuh en Gaapje wilden een nieuwe, losstaande stam creeren met nieuwe diplomatieke mogelijkheden. Vincke / Par. / Crows totaal laten voor wat het is en doorgaan als iets totaal nieuws. Er werd ook gekeken naar een mogelijkheid om met ReB! te gaan samenwerken. Dit is uitgelekt naar de stamleiding van Par. destijds en die reageerde natuurlijk verontwaardigd. Uiteindelijk is dit feest niet doorgegaan maar Schnappi had door dat ik het brein hierachter was en wilde mij (fresomania) van het account afkicken door mijn co's het wachtwoord te laten veranderen. Een van mijn co's was destijds een van mijn beste vrienden dus dat feest ging niet door en zo stapten we richting Crows. En van het een komt het ander.

Tijd daarna is vormend voor Crows. Koen is bespeler van Hurei en hij leidt de stam met Ton, targetxsniper. 2 maanden na gaapjes overstap wordt Gaapje een van de mede leiders van Crows. Eerste stap die toen werd ondernomen is het binnenhalen van Andre68. Dit was tactisch richting Par. een sterke zet omdat Andre een groothouder van Par. was (dus de angel uit Par. trekken) en daarnaast een versteviging van het losse cluster wat Gaapje gecreerd had door zijn overstap. Enkele weken daarna treed Ton af als leider van Crows en stapt Koen over naar Targetxsniper. Hurei zou leeg komen te staan maar daarvoor konden we 2 talenten uit Par. wegplukken, het propaganda beestje Jelle (NMI) en de tomeloze aanvaller Valere (reb0rnslayer). Hurei wordt leider af, het leidersteam bestaat op dat moment uit targetxsniper, Gardenx en Gaapje.

Binnen de harde / oude kern van Crows is het aan het rommelen. Ze vinden het ongepast dat een newbie gaapje binnen de stamleiding zo'n rol vertolkt terwijl een oude stamleider en rot in het vak Kozacy wordt weggezet. Ook zijn ze het er niet mee eens dat zoveel spelers worden overgenomen van de vijand. Omdat dit de spuigaten uitloopt en er een leider minder in het leidersteam is sinds het vertrek van Ton wordt er achter de schermen besloten dat alle besluiten die de leiders nemen eerst door een clubje van vertrouwde, oude kernleden heen moeten.

Hoofdstuk dominantie en aanleiding:

Crows heeft met 2 stammen oorlog, Paranoia en Hap! Omdat de stammen zo ver van elkaar verwijderd liggen worden de frontspelers genoodzaakt samen te werken met omliggende spelers. Om dit goed te coordineren besloot het leidingsteam van crows om aanvalsleiders aan te stellen. SirLorre werd benoemt als aanvalsleider van het squad richting Hap! Hij wilde overal bij betrokken worden en alles wat geplant werd moest met zijn toestemming tot grote ergenis van het actieve gedeelte van het leidersteam.

SirLorre kreeg langzaam aan een clubje om zich heen (bijv. zijn vrouw Merel25, z'n zoon Roelygan, Victorretje)* en andere spelers die het met de visie van SirLorre eens waren. Hij stond voor duidelijkheid, iedereen moest altijd overal aan mee doen, we moesten als een stam alles aanpakken, stambelang voor eigen belang. Hieraan werden ook enkele regels verbonden zoals altijd reageren op het forum, 2 massa's niet mee doen is een kick en nog meer van zulke onzinnige regels. Dit was totaal het tegenovergestelde van de visie van de huidige stamleiding die ongedwongen massa's plande waar men zich voor kon aanmelden. Ook waren er nog verschillende meningsverschillen over spelers overhalen, toekomst van Crows, oorlog Hap! en de werelddiplomatie.

Sirlorre kreeg steeds meer macht en Gaapje zag zijn crows veranderen in een groep waar hij niet bij wilde horen. Na een grote ruzie verliet Gaapje hopeloos het leidersteam. Targetx miste zijn maatje en kon ook geen tegengas meer geven en hij deed een stapje naar achter.

SirLorre regelde een fusie met Anti, Fresomania (gaapje) mocht niet overkomen omdat Hap! hem wegens het AF niet kon uitstaan. Anti liep kwa leidersteam niet gestroomlijnd. De verschillende kampen die in Crows al een rol speelde bleven als kemphaantjes tegenover elkaar staan en de Happers konden hier ook geen verandering in brengen. Omdat het spelplezier verdween zochten Andre68, Unknownn, Hurei en Targetx een oplossing. Deze werd gevonden door middel van Resist, een stam waar spelplezier, vriendschap en saamhorigheid centraal stonden. Fresomania werd snel weer terug bij de stam gehaald en op het account Hurei erbij gezet. Anti viel op het moment dat Resist werd opgericht en de buiten Resist werden 2 andere stammen opgericht. De oude Happers richten wederom Hap! op en enkele oud-crows leden werden ook toegelaten. Daarnaast werd er een stam met "SirLorre" aanhangers opgericht. Deze recruiten de overgebleven spelers van Anti.

Over de periode van Anti kan ik weinig vertellen, ik speelde immers niet in Anti. Enkel heeft dit wel een basis gelegd voor de vriendschap van Hap! en Resist.

* de mythe rondom SirLorre en de verschillende routers is eigenlijk minder episch dan er altijd over gedaan werd. (propaganda :D) Sirlorre had een bedrijf aan huis en hierdoor had hij een 2de router. Ook had Merel25 een dongel. Roelygan deelde internet verbinding met Merel en Victorretje met Sirlorre.



Ben wat minder objectief dan jou Steven en je moet maar kijken of je het ergens kan tussen plakken, maar dit zijn in iedergeval vrij belangrijke zaken die ontbraken. Daarnaast kijk ik ook even of ik over de Plague val en wat daarna gebeurde wat kan schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
Ben wat minder objectief dan jou Steven en je moet maar kijken of je het ergens kan tussen plakken, maar dit zijn in iedergeval vrij belangrijke zaken die ontbraken. Daarnaast kijk ik ook even of ik over de Plague val en wat daarna gebeurde wat kan schrijven.

Ik zit dus ook met smart te wachten op jou verhaal !
Daar was je toch mee bezig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Grappig om zien dat luuk een paar maand lang lijkt te vinden. Wat exact mijn punt bewijst. Verder ga jij (luuk) nooit nog wat interessants of waarachtigs vertellen. Hoe jij je gedragen hebt met Pavel is laag. Heel laag.

Maar laat ik mijn tijd verspillen aan mensen die wel belangrijk zijn geweest op het wereldtoneel. Waar zo'n individualistische n00b als jij natuurlijk niet voor in aanmerking komt.

Fré, het is op zich logisch dat ik de gang van zaken en interne informatie van Crows niet helemaal onder de knie had. Dit topic staat ook open voor toegevoegde waarde en anekdotes die belangrijk waren voor de wereld (diplomatie). Niet dus voor arrogante n00bs die niet snappen dat de stam voor de speler gaat. Bye luuk. Rotjoch. Ik heb persoonlijk niet eens je naam genoemd. Je had beter gezwegen. Leugens & je individualistische gezwets dat tot niks geleid heeft, behalve een paar honderd grijze barbaren, maken je positie niet bepaald geloofwaardig. Je kreeg een account en maakte het grijs, na de aanval te openen op een stamgenoot natuurlijk. Zo is je soort wel.

Jij zorgt wel weer voor de dagelijkse dosis humor, thnx. Maarja, volgens mij weet je amper waarom ik die arrogante noobstam hebt aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Als ik naar de treintjes kijk die er op w21 worden uitgestuurd is sws 60% niet eens normaal getimed. Ik ben zeker niet pro maar dat is niet nodig op w21. Als ik er de tijd voor had gehad, had ik het makkelijk een tijdje vol kunnen houden op Pavel.
 

DeletedUser

Guest
Sja, als, als, altijd dat als. Daarmee bereik je niets. Feit is dat jij bent gepownd en dat we van jouw soort af zijn.
En maar goed ook.
 

DeletedUser

Guest
Misschien ook interessant om te vermelden dat ik niet zomaar uit de lucht kom vallen op w21. Ik had daarvoor op het moraalbrekersaccount van Bisdejugend gespeelt, M-147 dacht ik dat dat noemde. Had als ik het me goed herrinner front met Punisher die in het toenmalige ~H~ zat, dat opgericht was door henkybanky.
 

DeletedUser

Guest
Jasper, jij bent niet interessant genoeg om veel over uit te wijden.
 
Reactiescore
323
Lol. Als ik naar de treintjes kijk die er op w21 worden uitgestuurd is sws 60% niet eens normaal getimed. Ik ben zeker niet pro maar dat is niet nodig op w21. Als ik er de tijd voor had gehad, had ik het makkelijk een tijdje vol kunnen houden op Pavel.

Ik heb geen enkele keer hoeven timen toen ik Pavel aanviel. Waarom zou ik de moeite nemen als er toch niet gesniped werd/spelers niet konden snipen? :)

In ieder geval zijn de meeste dorpjes van Pavel nu in mijn bezit :D Dus uiteindelijk is het toch nog goedgekomen :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch, ik had er de tijd niet voor. Ik kan snipen, heb het ook een paar keer gedaan bij jou volgens mij toen ik ff tijd had.
 

DeletedUser

Guest
Zo dat duurde even om door te lezen op de vroege morgen :p

Een geweldig verhaal, waarvoor mijn complimenten!
Het blijft toch leuk die oorlog tussen «C» en Acro :) Ook leuk om terug te lezen trouwens :)

Tempert (W26 - n00b! )

Moet bekennen dat ik jou niet meer ken, even een reminder? :D
 

DeletedUser60153

Guest
Zo dat duurde even om door te lezen op de vroege morgen :p

Een geweldig verhaal, waarvoor mijn complimenten!
Het blijft toch leuk die oorlog tussen «C» en Acro :) Ook leuk om terug te lezen trouwens :)



Moet bekennen dat ik jou niet meer ken, even een reminder? :D

Idunno, oud-zonpon kortom Steven.
 
Reactiescore
323
Ik zeg toch, ik had er de tijd niet voor. Ik kan snipen, heb het ook een paar keer gedaan bij jou volgens mij toen ik ff tijd had.

Het bekende smoesje bij dorpsverlies :D

Ik blijf erbij dat je met gekregen accounts niet moet gaan lopen. Zo'n acc heb je in goed vertrouwen gekregen, en dat heb je beschaamd. Ookal had je niks met Plague, had het acc dan teruggegeven, ivm de VV aan de vijand te geven en stamgenoten aan vallen waarmee de vorige bespeler goed contact had.. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch, ik had er de tijd niet voor. Ik kan snipen, heb het ook een paar keer gedaan bij jou volgens mij toen ik ff tijd had.

Je kan het beter verwoorden dat je gewoon niet durfden :rolleyes: Eerst grote mond opzetten in plague en dan gekickt worden. Maar als puntje bij paaltje komt ( massa aanvallen ) loopt hij weg :rolleyes: daar heb ik 1 woordje voor over Watje
 

DeletedUser72171

Guest
Speel niet op wereld 21 of was een van de noobs die al vlug is gestopt, maar dit stukje begint al heel mooi. Ik ga zeker verder lezen, maar dat zal voor na de feesten zijn.

Het verdient echt een heel mooi compliment en een apart artikel eigenlijk dit stuk! Ik plaats je terecht in mijn handtekening! Chapeau
 

DeletedUser

Guest
Je kan het beter verwoorden dat je gewoon niet durfden :rolleyes: Eerst grote mond opzetten in plague en dan gekickt worden. Maar als puntje bij paaltje komt ( massa aanvallen ) loopt hij weg :rolleyes: daar heb ik 1 woordje voor over Watje

Zegt maar weer eens hoe goed je op de hoogte bent. Ik was zelf geleaved, na een leuke afscheidspost. Waar je het vandaag haalt dat ik niet durfde, snap ik geen reet van. Waarom dat nou weer :eek:.

@Jimmy, had er graag te tijd voor gehad om jullie alsnog een pak slaag toe te brengen. Maar daar had ik de tijd niet voor.
 
Bovenaan