Een Virtuele Wereld

DeletedUser59027

Guest
wat een topic, mooi gedaan en ik kan zien dat je er bakken met tijd in hebt gestopt, daarvoor mijn complimenten!!!

@luuk: dus als ik het goed begrijp had je ALS je de tijd had ze graag op hun donder gegeven, maar aangezien je dat niet gedaan hebt heb je gefaald, en aangezien je nu geen account heb kan je het niet bewijzen. dus kan je beter niks meer zeggen want aan worden heb je niet bepaald veel.

L:k-rim

jorny21

Guest
Zegt maar weer eens hoe goed je op de hoogte bent. Ik was zelf geleaved, na een leuke afscheidspost. Waar je het vandaag haalt dat ik niet durfde, snap ik geen reet van. Waarom dat nou weer :eek:.

@Jimmy, had er graag te tijd voor gehad om jullie alsnog een pak slaag toe te brengen. Maar daar had ik de tijd niet voor.

Sommige mensen vergeten nou eenmaal onbelangrijke personen en hun onbelangrijke reden waarom ze uit de stam zijn gekickt of geleaved. Je blijft nog steeds het grootste watje ooit ipv iets voor te stellen tot hervormingen loop jij bang weg met de staart tussen je beentjes. Onder het mom "ik had geen tijd" heb je het account achtergelaten aan fruit/resist... En jij had ons echt geen pakslaag kunnen geven hoor ;) In die tijd als wij ff gas hadden gezet om jou weg te bashen was je binnen 1 week al niet meer in gaan loggen, maar nu heb je een grote mond en niets gepresteerd yeah right mondje dicht dus maar weer jij.

zoeperman

Guest
Zegt maar weer eens hoe goed je op de hoogte bent. Ik was zelf geleaved, na een leuke afscheidspost. Waar je het vandaag haalt dat ik niet durfde, snap ik geen reet van. Waarom dat nou weer :eek:.

@Jimmy, had er graag te tijd voor gehad om jullie alsnog een pak slaag toe te brengen. Maar daar had ik de tijd niet voor.

Al had je de tijd er wel voor gehad was het je niet gelukt. Op het moment van je leave lag je tegen xe actiefste aanvallers van Plague die allen gebrand waren je weg te spelen. We hebben er uiteindelijk weinig moeite voor moeten doen. Ondanks de pogingen van jouw en je vv's

DeletedUser54299

Guest
Applaus!
Geweldig om zo eens een inkijkje in de geschiedenis van een andere wereld te hebben!

hardcode

Guest
Ik heb die hele geschiedenis niet meegemaakt, maar vind het zeer interessant om te lezen :) vind het tevens knap dat je alles zo goed bijgehouden hebt, want daarin maak je direct al het verschil vergeleken andere geschiedenis topics :D

DeletedUser71860

Guest
Ik heb die hele geschiedenis niet meegemaakt, maar vind het zeer interessant om te lezen :) vind het tevens knap dat je alles zo goed bijgehouden hebt, want daarin maak je direct al het verschil vergeleken andere geschiedenis topics :D

Het grappige is dat ik niet alles bijgehouden had. Ik heb het achteraf uitgezocht op basis van dit forum, twmaps.org, twstats.nl & eigen kennis van de anderhalf jaar dat ik hier speelde. Met die bronnen kom je al heel ver :)

Ik hoop dan ook dat jij nog steeds het plan hebt om iets soortgelijks voor W19 te doen!

DeletedUser45033

Guest
Prachtig om door te lezen. Groot respect voor al het werk en tijd die je hier ingestoken hebt. En dat niet alles tot in de puntjes juist is is niet meer dan normaal. Nogmaals chapeau !!!!!

DeletedUser71860

Guest
Prachtig om door te lezen. Groot respect voor al het werk en tijd die je hier ingestoken hebt. En dat niet alles tot in de puntjes juist is is niet meer dan normaal. Nogmaals chapeau !!!!!

Als je een post over de geschiedenis van Hap! wil neerplanten zeker doen :p . Dan kan ik in de mate van het nodige aanpassingen doen. Freso's bijdrage zal ik ook nog wel aanpassen :)

DeletedUser60153

Guest
Als je een post over de geschiedenis van Hap! wil neerplanten zeker doen :p . Dan kan ik in de mate van het nodige aanpassingen doen. Freso's bijdrage zal ik ook nog wel aanpassen :)

Ik kijk ook even of ik over de oorlog met Plague een objectieve beschrijving kan maken. Ik weet nog wel leuke weetjes over die oorlog.

DeletedUser68372

Guest
Mooi stuk hoor;) zo leer je nog eens andere werelden kennen

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.133
Heb helaas de tijd nog niet gehad om alles door te lezen. Als ik binnenkort tijd heb daarvoor zal ik dat zeker nog doen ;)
Heb wel alles even globaal doorgescrolt en kan meteen al zien dat er zeer veel werk en tijd is in gestoken.
Heel erg bedankt voor deze mooie bijdrage op het AF en al het werk dat je er in gestoken heb ! Echt mooi :)

Warre lag toen ook naast je ja. Vanwaar die bagger smiley?

Vraag ik me ook af :D

Reactiescore
274
Het grappige is dat ik niet alles bijgehouden had. Ik heb het achteraf uitgezocht op basis van dit forum, twmaps.org, twstats.nl & eigen kennis van de anderhalf jaar dat ik hier speelde. Met die bronnen kom je al heel ver :)

Ik hoop dan ook dat jij nog steeds het plan hebt om iets soortgelijks voor W19 te doen!

Je zou een prima historicus kunnen zijn. feiten uit het verleden opzoeken en verwerken in een nieuw werk :D

DeletedUser59789

Guest
M'n complimenten en respect voor alle tijd en energie die je er in hebt gestoken, Steven! Absoluut geweldig om te lezen. :D

DeletedUser62436

Guest
In 1 woord WAUW! een super Verhaal. Ik heb het vandaag vol plezier zitten lezen.
Het is prachtig in elkaar gezet en vat w21 prachtig samen. Het heeft me flink wat tijd gekost om te lezen en me ogen branden op het moment van het lange kijk naar me beeldscherm maar dat is het totaal waard! :)
Heb zowaar w21 een 2e keer helemaal beleefd. Mijn complimenten!

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
M'n complimenten en respect voor alle tijd en energie die je er in hebt gestoken, Steven! Absoluut geweldig om te lezen. :D

Ik was wel niet bepaald positief over Lemon :p. Ook al omdat over hen bijzonder weinig info terug te vinden was. Schrijf ander eens een stukje over hen :D

Ook aan alle anderen. Bedankt voor de enthousiaste reacties. Daar doe je het toch voor :)

DeletedUser54934

Guest
Heeft een paar uur van mijn leven gekost maar wat een geweldig stukje heb je geschreven!

DeletedUser59789

Guest
Ik was wel niet bepaald positief over Lemon :p. Ook al omdat over hen bijzonder weinig info terug te vinden was. Schrijf ander eens een stukje over hen :D

Ach ach, was alsnog leuk om te lezen hoor. :D Ik zal eens kijken of ik tijd vrij kan maken. :)

Bovenaan