Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser

Guest
Niet dat ik normaal racistische trekjes heb maar..

Kun jij even zeggen wat wij aan de Noordafrikaantjes hebben hier in nl?

Wat wij aan de noord afrikaantjes hebben hier in NL?
Echt een klote vraag om te stellen, ik ken toch niet de inhoud van alle Noord-Afrikaners hier in NL?

Ik heb geen probleem met andere mensen uit een andere cultuur.


Er zijn wel degelijk goed opgeleide "Noordafrikaantjes", daarnaast moet het schoonmaakwerk etc ook gebeuren, de klusjes waar wij liever onze handen vanaf houden. En ze zijn hier naar toe gehaalt met een puur egocentrisch idee. Wij wilden zoals ik al zei de vieze klusjes niet oplossen dus dan halen we maar goedkope buitenlanders. Als wij gewoon de handen uit de mouwen hadden gestoken destijds dan was er geen probleem geweest.

Dit is natuurlijk iet wat simplistisch neer gezet, want zij kiezen er ook voor om niet in te burgeren maar als je het zwart wit bekijkt dan is dit wel de oorzaak. Overigens snap ik hun ook wel, want op elke sollicitatie waar je maar komt wordt je gewoon gediscrimeerd, lijkt me niet een hele fijne gedachte als je begint aan een nieuwe solicitatie ronde.

Het is een moeilijke onderwerp om over te discussiëren Maar alle mensen over 1 kam scheren is te simpel, er zijn goeie en er zijn slechte.
 
Reactiescore
1.696
Egoïstische opmerking!!
Je kan beter jezelf afvragen wat een 'eigen volk' tegenwoordig nog voorsteld.
De mens is een mix van div mooie culturen.

Opmerkingen zoals eigen volk eerst typeren je simplistische gedachten hierover, geen een ras is superieur.
Samenwerken en elkaar respecteren!!

Is ook een egoïstische opmerking. En met eigen volk bedoel ik alle mensen met een Nederlands paspoort die hun handen uit de mouwen steken, en die niet liggen te genieten van een uitkering. Mensen met een uitkering, maar die echt hard opzoek zijn naar een baan, of mensen die door omstandigheden niet meer kunnen werken, maar het wel willen bedoel ik hier niet mee.
 

DeletedUser

Guest
Van Plague vs the Egobusters .. Naar een disussie over Marrokanen. Wat is het hier toch soms vreemd...
 

DeletedUser68583

Guest
Er lopen meer dan 11k aanvallen op dat account.
En er zijn er al 1-3k(?) gepasseerd, en jij hebt 1 clear die je hebt kunnen mollen?
Nou gefeliciteerd man....
 

DeletedUser60153

Guest
Ik citeer enkel zijn woorden en nuanceer ze. En 1 cleartje is misschien niet veel, maar die deff dorpen zijn best shockerend. Kunnen beter gebruikt worden of ben ik nou gek?
 

DeletedUser58227

Guest
Die defdorpen zijn zeker zonde jah, al als 't bij dit aantal blijft is 't nog niet zo`n ramp hé ;)
 
Bovenaan