Een Stab? of onwetendheid?

Reactiescore
2
hey mede spelers
koekje hier ^^

ik kom met een interessant maar niet zo leuk bericht die ik wil delen , dit enkel voor informatie te verspreiden en dit in de toekomst voor anderen te voorkomen.
Dit gaat over (in mijn ogen) een Backstab van de stam TAOW
is het een stab? er is enige onduidelijkheid langs hun kant, zij vinden van niet ...
Ik heb hier wat screens genomen van gesprekken met spelers en TAOW en rapportjes :)

Screenshot_16.png

Zoals jullie kunnen zien is dit de laatste diplomatie informatie van de stam waar ik in zit :)
Wij hadden sinds enige tijd een NAP met TAOW die uiteindelijk overging naar een BG die dan omsloeg in Vijanden
de reden leg ik je uit met onderstaande screens
de namen die zichtbaar zijn heb ik toestemming voor gekregen , de namen die weggedaan zijn niet, dit wegens angst voor aanvallen denk ik

het begon met een aanval die TheSaber en ik hadden gepland op de spelers Russelzzz en de speler Seraiisss
deze spelers zaten toen in een stam genaamd TWK
Het was ons gelukt om Russelzzz te edelen
Screenshot_21.png


nu gingen wij ons hierna focussen op Seraiisss
dit faaldde jammer genoeg wel, Seraiisss was plots veranderd van stam ....jawel, TAOW (waar wij op dat moment een BG mee hadden)

Screenshot_20.png

uiteraard wouden wij dit dorpje! Maar uit respect voor onze BG had ik dan gevraagd aan de leiding van TAOW of we hem dan toch mochten nemen
het antwoord was , probeer maar
dit deden we niet, wij wouden geen oorlog veroorzaken met onze BG simpelweg voor 1 dorpje....
wat waren wij fout hierin

wij gingen ons gangetje en TAOW ook

tot sinds kort ....
Plots, uit het niets, zonder waarschuwing....
Ik kijk naar leden van de stam en aankomend.... TheSaber krijgt aanvallen binnen...
HOE WIE WAT? dat vroegen wij ons af
TheSaber keek naar de aankomende aanvallen, SGS viel ons aan!
troepen snachts verstuurd en net na de bonus laten aankomen

Screenshot_18.png
Screenshot_17.png
Maar dit was niet toevallig, jawel hoor, TAOW zat erachter, maar ze hielden hun koest en van den domme ....
Dit dorpje is dan op 1 of andere manier van de stam SGS naar de stam TAOW gegaan, bizar niet?
De aanvaller was namelijk een vriend van hun, waar zij niets over gezegd hadden, nadat wij en onze BG SGS hadden aangevallen,...
maar dit kwam mooi uit voor hun, deels van onze off kwijt
Screenshot_27.png
ik neem aan dat de speler de tijd doorkreeg (of bevelen zag) van hem en zo even hem ook gebackstabbed heeft
ik gebruik dat woord nu wel heel makkelijk hierbij he?
dit omdat ik weet dat ze hem WILLEN backstabben

Screenshot_24.png


Screenshot_25.png
Tevergeefs, verloor TheSaber zijn dorpje!
Na gestuurd te hebben met TAOW ging de speler het dorpje leegzetten om te heroveren
Screenshot_26.png

Na enige tijd, nog steeds geen mededeling over het dorpje van hun, dus natuurlijk, de tijd tikt, en het dorpje kon OS krijgen in de tijd....
Dus wat deed TheSaber , zoals iedereen zou doen (denk ik) hij verstuurde zijn edel erop met troepen, het was namelijk zo afgesproken en de tijd tiktte,
na het bedrog konden wij hun toch nog moeilijk vertrouwen?
toen begonnen ze met dreigen, en het op ons te steken dat WIJ diegene waren die hun aanvielen!
Ze gingen de Bg Wolves erbij halen etc...
little did they know, dat wij de info hadden dat zij er GEEN BG mee hadden!
Na dit geconfirmed te hebben
zeiden ze zelfs tegen ons , over hun eigen BG , val maar aan...




Screenshot_28.png
Ow ja iets extra, in de afbeelding hierboven , op datum van 25.01 zie je dat er LETTERLIJK gezegd wordt dat zij ons gaan aanvallen!
ONZE EIGEN BG TOEN NOG

deel 2 komt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
Goed verhaal lekker kort
 
Reactiescore
524
Lang verhaal om boosten te goed te praten.
Zelf de OD hierbij omhoog gewerkt om het te verbloemen, dat verhaal heb ik eerder gehoord
 
Reactiescore
2
Screenshot_29.png

hierin zie je dat hun zogezegde BG mag aangevallen worden door ons, en dat Wolves dus moet oppassen...
zo werkt het niet denk ik als je samenwerkt....
alsook dat ze GEEN Bg's zijn met TAOW
dus daarom willen ze dat we we Wolves aanvallen
als we dit deden ben ik er bijna zeker van dat we plots TAOW over de vloer kregen als ze wisten dat wij Wolves zouden aanvallen
en wij zijn niet dom genoeg om een stam die sterker is als ons aan te vallen :p

dan verder, SGS
TAOW zou een maatje hebben in SGS en hem helpen :)
dit is mooi! zo hoort het
MAAR enkel dat maatje helpen ze en de rest van de stam mag overgenomen worden... niet zo mooi meer
Screenshot_30.png


hier nog enkel sfeerscreens van hun Onwetendheid? of echt gewoon willen Stabben maar zich dom houden?

Screenshot_31.png

het ergste is dat het gebeurde,.... en de leider schuift het op anderen af..
Screenshot_32.png

hier zie je dat ze het afliegen dat ze een BG hebben met SGS (waar hun maatje in zit)
Screenshot_33.png



nu ja, ik doe me best, en alle hulp is welkom in het vervolg :)
is mijn 1e echte post en hoop er nog meer (niet zoals deze) te posten :)

Is de conclusie nu dat ze effectief gestabbed hebben? Of zijn hun leden onwetend dat ze een BG hadden met ons ?
ik zeg er is bewijs genoeg dat ze ons wouden aanvallen en stabben
jammer genoeg

mocht iemand bezwaar hebben dat de naam erin staat laat het me even weten dan bewerk ik het nog :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
736
Tldr
 
Reactiescore
677
Dit soort verhalen blijft iedere wereld terug komen. Ik laat in het midden of het wel of geen stab is, maar dit kan in mijn ogen grotendeels voorkomen worden met duidelijke communicatie en het opstellen van concrete afspraken met je NAP/ BG. Helaas is het zo dat je bijna niemand op TW blind kan vertrouwen, dus kies je bondgenoten goed en maak duidelijke afspraken. Dan ga je vaak al merken of je ze echt kan vertrouwen of een backstab kan verwachten.
 
Reactiescore
0
Het begon eigenlijk allemaal met aanvallen van TRY en V.V de avond voor ik mijn 2e dorp had. We kregen plots een trein van ricardo binnen sochtends, die we hebben kunnen snipen. Ook kreeg ik van warrior (Leider TAOW) een clear binnen tijdens de nachtbonus, waar ik hem toen even over heb aangesproken aangezien het een vrij random en nutteloze poging was. Het bleek dan dat het warrior's eerste wereld was, waarna ik hem wat met het spel geholpen had. Voornamelijk uit medeleven. Ik zat zelf in een uitzichtloze situatie en zag Thesaber toen als mijn enige mogelijkheid om verder uit te kunnen breiden. Het kwam er dan op neer dat TAOW het wel zag zitten "zogezegd" om sochtends mee op Thesaber zijn dorpjes te lopen. Ik zou 003 pakken en zij kregen 1 en 2. Sochtends had ik het dorpje, maar in plaats van de afgesproken aanval had ricardo zijn troepen op 003 laten lopen, 10 minuten na mijn treintje. Was er zelf wel een beetje klaar mee na die stab dus had er niet echt een probleem van gemaakt. Ricardo probeerde het zelfs nog te ontkennen.
1643374810582.png

Hierna heb ik geen woord meer van warrior gehoord. Voor de rest weet ik zelf ook niets af van hun stab op anderen, het is me wel een speciaal stammetje allesinds. Aan de berichtjes daar te lezen zou het me allesinds niet verbazen mochten ze jullie zo gestabd hebben.

Buiten dit verhaal heb ik ook vernomen dat ik volgens geoffrey zelf al meerdere mensen/stammen heb gestabd deze wereld. Ik weet niet of jij hier het fijne van weet, maar zou graag zijn uitleg hieromtrent ook eens horen ! :)
 
Bovenaan