Een snellijstscript toevoegen en gebruiken, hoe doe ik dat?

  • Topicstarter Deleted User - 24028
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 24028

Guest
Beste spelers,

In dit forum onderdeel vind je alle toegestane snellijstscripts voor TribalWars.nl, maar hoe voeg ik ze nu eigenlijk toe en hoe gebruik ik ze?

Wat heb ik nodig?
Om gebruik te kunnen maken van snellijstscripts is een Premium Account (PA) vereist.


Hoe voeg ik een snellijstscript toe?
Een snellijstscript kan op volgende manier aan het account worden toegevoegd:
  1. Ga naar "Instellingen" en vervolgens "Snelschakellijst", hier vind je een lijst met alle geïnstalleerd snellijstscripts.
  2. Klik op "Nieuwe invoer toevoegen".
  3. Vul de velden in met alle nodige informatie:
    • Invoernaam (vereist): De naam van het script.
    • Hovertekst (optioneel): Een geheugensteuntje om je er aan te doen herinneren welk script het juist is
    • Afbeelding-URL (optioneel): Een kleine afbeelding die naast de scriptnaam wordt getoond om het sneller terug te vinden.
    • Doel-URL (vereist): De URL die uitgevoerd dient te worden of de scriptcode, de mogelijkheden:
      • Een URL naar een pagina binnen of buiten TW, binnen TW kan men gebruik maken van "{game}" gevolgd door een pagina, "{game}" zal automatisch vervangen worden door "game.php?village=xxx" waarbij xxx het huidige dorp is.
      • Een script, waarbij deze dient te beginnen met "javascript:" gevolgd door het effectieve script.
    • Toetsenbord snelkoppeling (optioneel): Kopel een sneltoets aan je script om het script snel te kunnen aanroepen.
    • In een nieuw venster openen (optioneel): Wanneer aangevinkt zal "Doel-URL" worden uitgevoerd in een nieuw venster/tab.
  4. Klik op "Opslaan"

Hoe gebruik ik een snellijstscript?
Een snellijstscript uitvoeren kan op 2 manieren:
  • Door bovenaan in de snelschakellijst (die je bovenaan elke TW pagina vind) op de naam van je snellijstscript te klikken.
    Indien de snelschakellijst niet zichtbaar is: ga naar "Instellingen" en vervolgens "Snelschakellijst" en vink "Verberg Snellijst" uit.
  • Door op eender welke TW pagina de gekoppelde sneltoets in te drukken.
    Je zal een melding krijgen dat het script is uitgevoerd.
  • Indien de "TW.NL Officiële Extenstie" geïnstalleerd is in je browser worden gekozen scripts automatisch uitgevoerd als de pagina geladen wordt.

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan