Een SCHANDE

DeletedUser

Guest
We hebben support aangeschreven over de sluitingsdatum van wereld 40.

GEEN reaktie, maar wèl, zònder bericht nu ineens de wereld ontoegankelijk.

Het is toch bizar dat er vanuit TW-team GEEN rondschrijven kon worden gegenereerd om spelers duidelijk te maken hoelang de "vredesperiode" zou gaan duren.
Nu blijkt dat het 7 dagen was, terwijl er ook sprake was van 14 dagen!!

ONDUIDELIJKHEID troef, COMA-team bedankt voor deze slordige afhandeling !!

SCHANDE, tegenover zoveel spelers zo'n instelling gebruiken !
 
Reactiescore
746
Beste BigHowdy,

Jammer om te horen dat je dit slecht ervaart.
Om enige dingen op te helderen is er een rondschrijven geweest vlak na het bereiken van de dominantievoorwaarden en het begin van de aftelperiode van de 90 dagen. Je kent hem wel... 'wereldveranderende gebeurtenissen, ... etc etc'. Ja die. Die spammail die bijna niemand leest :)

Hierin stond ook dat:
'als ze na deze periode de dominantievoorwaarden niet verliezen gaat de wereld in vredesmodus, en zal de wereld enige dagen hierna worden afgesloten'
Sinds bijna 8 maanden nu worden werelden afgesloten 2 tot 5 dagen na het ingaan van de vredesmodus (en gebruikelijk zelfs 2 dagen als ik kijk naar de 3 recent afgesloten werelden ;) ). Hiernaast benadruk dat dit vroeger 1 week was, maar dat dit nooit 14 dagen is geweest.

Ik vind het jammer dat je je niet goed voelt bij hoe dit is afgesloten, en we zullen overwegen misschien nog een extra IGM te sturen bij toekomstige werelden. De communicatie hierover is echter wel degelijk gebeurd.

Mvg,
Joris
 

DeletedUser77625

Guest
Nou ik vind ut heel raar
Ik geef klauwen vol geld
Aan Premium uit en doe het graag
Maar had wel verwacht wanner
Vrede modus inging dat er een pm of rondschrijving kwam van tribelwars ....

Ik heb voor eerst einde van wereld gehaald zoals veel spelers en als stam 3de geeindigd ik vind dat grote prestatie misschien niet voor iedereen maar ... Had graag wat meer info gehad en hoe zit ut met vlaggen wat op dorpen zitten komen die nog weer terug ???
Want voor mensen die als eerst wereld eindigen vind ik persoonlijk
Dat er wel wat meer info mag worden gegeven ...

Mvg

Dennis
 

DeletedUser67517

Guest
Hiernaast benadruk dat dit vroeger 1 week was, maar dat dit nooit 14 dagen is geweest.

Je mag niet liegen van je moeder. Zo ben je niet opgevoed.
Zover ik me kan herinneren was de vredesperiode op Wereld 30 14 dgn.
 

DeletedUser77625

Guest
Ik geef me mening alleen over spelers die voor eerst wereld eindigen verder kan ik geen oordeelgeven nog nooit wwereld tot einde behaalt en snap wat jullie zeggen maar ik vind ut persoonlijk niet vriendelijk vooral niet voor spelers die dit voor eerst behalen
Ik vroeg verzoenlijk in support
Om reactie en wat uitleg

Krijg je een bot andwoord terug
Nou ik speel dit spel met plezier
Maar als je zulke andwoord en krijgt op gewoon verzoenlijke vraag
En hoe alles verder gaat ontneemt
Mij het plezier wel een klein beetje

Ik speel dit spel nu net bijna 2 jaar
Begin op wereld 40 en wou graag dingen weten maar nu word je gewoon aan de kant gezet voor
Het gevoel bedankt voor je Premium aankopen succes op volgende wereld zien je weer als die eindigd zo voelt ut wel ....
 
Reactiescore
746
Nou ik vind ut heel raar
Ik geef klauwen vol geld
Aan Premium uit en doe het graag
Maar had wel verwacht wanner
Vrede modus inging dat er een pm of rondschrijving kwam van tribelwars ....

Ik heb voor eerst einde van wereld gehaald zoals veel spelers en als stam 3de geeindigd ik vind dat grote prestatie misschien niet voor iedereen maar ... Had graag wat meer info gehad en hoe zit ut met vlaggen wat op dorpen zitten komen die nog weer terug ???
Want voor mensen die als eerst wereld eindigen vind ik persoonlijk
Dat er wel wat meer info mag worden gegeven ...

Mvg

Dennis
Vlaggen worden binnen 24 uur teruggegeven aan het account. :)

Je mag niet liegen van je moeder. Zo ben je niet opgevoed.
Zover ik me kan herinneren was de vredesperiode op Wereld 30 14 dgn.

Hmmmm.. dat zou ik vreemd vinden, maar zal het even nakijken (welke reden er misschien achter zat). Thx :)
 
Reactiescore
7
Veel spelers van de BG waar ik bij hoor, wisten niet hoe het nu verder ging als de 90 dagen dominantie bereikt waren.
Ik heb daarover vervolgens op 9 juli een support gedaan, omdat we graag wilden weten waar we aan toe waren en 9,5 uur moeten wachten op het volgende antwoord:
Beste Mea Vota,

Als er vermeld staat dat de wereld in vredesmodus is gegaan, dan is dit inderdaad het geval. Hoelang de vredesperiode duurt is afhankelijk van wereld tot wereld. Wij kunnen dit op voorhand niet voorspellen. Je krijgt hier alleszins nog een bericht van.

Met vriendelijke groeten,

Waarop ik gereageerd heb dat het nogal onduidelijk is allemaal en dat er nergens vermeld stond dat de wereld in vredesmodus was gegaan.
Vervolgens heb ik weer uitleg gevraagd, want de spelers waarvoor ik de support ingediend heb, wilden toch erg graag weten waar we nu precies aan toe waren en wat we verwachten konden.
Deze support heeft vervolgens 1,5 dag onbeantwoord open gestaan en er is geen antwoord op gekomen
Afgelopen nacht heb ik maar weer gereageerd op die onbeantwoorde support en gevraagd:
Please, we willen toch echt wel graag weten waar we aan toe zijn en niet dat we zo ineens niet meer in kunnen loggen en totaal nergens over ingelicht zijn door het CoMa team of het support team :s
Weer bleef het angstvallig stil en kwam er géén antwoord op mijn support.

Vervolgens word ik vanochtend uit W40 gegooid en blijkt W40 op slot te zijn gegaan.
Ik doe daarover een nieuw supportje en krijg tot mijn grote verbazing, nu ineens wél uitleg en nog binnen 30 minuten ook, dat een vredesmodus tegenwoordig nog maar 2-5 dagen is.
Terwijl er voor die tijd geen énkele moeite is gedaan om ook maar enige goede uitleg te geven op mijn support aanvraag over het verdere verloop van W40.


Logisch toch dat we dit een grote schande vinden?
Wij werden totaal genegeerd toen we om uitleg vroegen.

Het was toch een kleine moeite geweest om ons in mijn supportaanvraag uit te leggen dat een vredesmodus maar 2-5 dagen duurt.
Zodat we wisten waar we aan toe waren.
Helaas was dit schijnbaar te veel gevraagd.

Btw Poo., dat de vredesmodus nooit langer dan 7 dagen is geweest, is bullshit.
W19 werd vorig jaar gesloten na 14 dagen vredesmodus
en W29 had 8 of 9 dagen vredesmodus.
Op beide werelden kregen we uitleg over de vredesmodus toen die inging en wisten we waar we aan toe waren.

Dat de vredesmodus ondertussen is verandert van 7 en 14 dagen naar 2-5 dagen, is voor mij totaal nieuw.
Ik vraag me af waar ik die informatie vandaan moet halen, als support geen moeite doet om mijn vraag over de vredesmodus te beantwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Serieus: wat zeuren jullie? Wereld was afgelopen. Aanvallen kon al niet meer (werden bezoeken) dus wat maakt het uit? Ik ging er zelfs vanuit dat wereld meteen sloot bij bereiken van 90 dagen, wat helaas niet het geval was.
 

DeletedUser77625

Guest
bedankt Poo. kijk dat is enige wat ik wou wat info:)


harm kom op zo winnen wat jullie deden met elkaar gaan hokken in 1 stam met 50 man is niet winnen

en dan ook nog zeggen in november 2015 wereld is gedaan nou jullie hebben er nog half jaar over gedaan (eigelijk 8 maanden );)
dat zegt veel over ons dus niet zo raar doen ik wou gewoon wat info en meer niet
maar we zullen zien op volgende werelden als jullie het weer reden
lijkt me leuk om gehakt van je te maken op normale manier via tw hoe tw hoort te zijn .
 
Reactiescore
7
Serieus: wat zeuren jullie? Wereld was afgelopen. Aanvallen kon al niet meer (werden bezoeken) dus wat maakt het uit? Ik ging er zelfs vanuit dat wereld meteen sloot bij bereiken van 90 dagen, wat helaas niet het geval was.

Voor jou was de wereld dan misschien wel afgelopen en zat je te popelen totdat W40 "eindelijk" gesloten werd , maar er waren aardig wat gewone spelers die nog wél lol beleefden aan W40 en die nog nooit een wereldeinde meegemaakt hadden.
Zij zijn er trots op dat ze het einde van een wereld gehaald hebben en dat ze er lol aan hebben beleefd.

Deze spelers wilden erg graag weten waar ze aan toe waren en hadden behoefte aan uitleg, want zij raakten de wereld kwijt waar ze met plezier gespeeld hadden.
Om te voorkomen dat W40 katerig zou eindigen doordat W40 voor spelers onverwacht op slot ging, is er dus om uitleg bij support gevraagd over oa de vredesmodus. Een uitleg die er niet gekomen is.

En W40 werd dus ineens wél heel katerig afgesloten vanochtend.

Noem het zeuren, maar ik vind dat er best wel rekening gehouden mag worden met de gewone TW-spelers, die nog lol beleefden aan "het spelletje".
Want die "gewone" TW-spelers zijn wel degenen die nodig zijn op elke nieuwe TW-wereld, zodat TW geen stille dood sterft omdat er alleen nog maar een handjevol "pro's" overblijft.
 

DeletedUser

Guest
Error heeft met groot vertoon en macht deze wereld meer dan terecht gewonnen mede onder mijn leiding. En je hebt echt je kans gehad om mij te verslaan. Ik heb het veel te druk om nog een wereld te kunnen winnen. Bovendien heb ik er ook absoluut geen zin meer in.
 

DeletedUser77625

Guest
welk groot over macht harm ???

8 maanden nou jou uitspaak is pas wereld echt gedaan erv was toen al tussen jullie en ons 150 miljoen punten verschill
en nog heeft het 8 maanden geduurd welk groot overmacht bedoel je dan ???
het is dat veel van ons ook een prive leven hebben en werk ,gezin en hobbies buiten tw anders waren jullie ook nog af gegaan

als rasta en de rijdende rechter ook waren gebleven ....

maar wens je veel succes op de volgende werelden hoop dat je die ook met veel over macht wint ;):dislike:
 

DeletedUser

Guest
Als, als, als. Duizenden spelers zijn gestart op deze wereld en een groepje van 47 mensen hebben elkaar gevonden en de wereld gewonnen binnen twee jaar. Wat voor de grootte van W40 best snel is. Ik had het graag eerder voor elkaar gekregen, maar wegens toenemende inactiviteit, zeker ook van mijzelf, en het opedelen van duizenden barbaren door onze tegenstanders heeft het wat langer geduurd dan gepland. Het zij zo :) Staat buiten kijf dat Error ruim anderhalf jaar nummer 1 heeft gestaan en maar één tot twee keer echt in de problemen is geweest. Zijn weinig stammen die ons dat voorgedaan hebben en/of dat voorbeeld gaan volgen.
 

DeletedUser77625

Guest
spelers zijn gestart op deze wereld en een groepje van 47 mensen hebben elkaar gevonden en de wereld gewonnen binnen twee jaar. Wat voor de grootte van W40 best snel is. Ik had het graag eerder voor elkaar gekregen, maar wegens toenemende inactiviteit, zeker ook van mijzelf, en het opedelen van duizenden barbaren door onze tegenstanders heeft het wat langer geduurd dan gepland. Het zij zo :) Staat buiten kijf dat Error ruim anderhalf jaar nummer 1 heeft gestaan en maar één tot twee keer echt in de problemen is geweest. Zijn weinig stammen die ons dat voorgedaan hebben en/of dat


zeker jullie hebben gewonnen dat is knap maar niet uit groot overmacht ....
en als er anders was gespeelt zouden we nog steeds strijden ...
maar vind uitspraak over groot over macht overbodig want dan had je al in november moeten winnen
zelfs na vertrek rasta en DDr wat grote verlies was in cordinatie en plannen en strijd
hebben wij ut nog 8 maand vol gehouden puur door dat wij veel vv draaiden

viel zwaar he toen jullie 4300+ aanvallen op quinkiller gooiden en maar handje vol dorpen weg
komt dat er goeie vv op zat :p
 

DeletedUser

Guest
zeker jullie hebben gewonnen dat is knap maar niet uit groot overmacht ....
en als er anders was gespeelt zouden we nog steeds strijden ...
maar vind uitspraak over groot over macht overbodig want dan had je al in november moeten winnen
zelfs na vertrek rasta en DDr wat grote verlies was in cordinatie en plannen en strijd
hebben wij ut nog 8 maand vol gehouden puur door dat wij veel vv draaiden

viel zwaar he toen jullie 4300+ aanvallen op quinkiller gooiden en maar handje vol dorpen weg
komt dat er goeie vv op zat :p

Ik heb dan weinig van die tegenstand gemerkt. Op maar enkele spelers, zoals idd Quint, werd er verdedigd maar daar tegenover stonden zo 9 spelers die niks deden. Dus dat heeft ons niet beperkt in onze groei.
 

DeletedUser

Guest
@Harm Ownd9
man man, laat je ego toch los en laat mensen gewoon zijn.
Bepaalde spelers wilden afscheid nemen van hun spel en van bepaalde spelers, en wie ben jij om dat te beoordelen, laat mensen eens gewoon zijn ipv over zeuren beginnen.
Altijd maar ik ik ik, proficiat met je overwinning hoor.
Jij wilde dat het allemaal snel voorbij is en was, en toch laat je je hier weer horen want jij jij jij.
Het moet weer vanuit jou standpunt zichtbaar zijn en dat is de enige reden dat je je hier weer komt moeien.
Nog nooit iemand op een spel met zo een ego gezien, je voelt je mss belangrijk, maar dat ben je niet. Of toch niet belangrijker dan de personen die hun mening geven boven jou nutteloos gebrabbel. TW-team zal hen wel beantwoorden, dat hoef jij niet te doen.
Niet iedere mening die jij hebt hoef je door te trekken naar anderen, niet alles wat jij ziet is wet.
Moest jij niet zo 'ik' en 'mijn stam' enzo doen had ik je graag proficiat gewenst en baal er gewoon van dat je jezelf zo speciaal vind en ik mijn vijanden geen proficiat kan wensen.


@ TW community
Ook ik vond het spijtig dat het zo snel is gegaan.
Klopt misschien wel dat er 90 dagen geleden een pm was over het einde, maar ik herriner me nooit alles héhé, korte termijn brain-damage hihi.
Ik snap dat spelers hier van kunnen walgen als dit hen ontgaan was, zelf had ik ook van enkelen kort afscheid willen nemen (ook van een paar errorleden ..ps niet van jou hoor harm dus je hoeft niet te reageren).
Ik denk dat, als het einde behaald is, nog een laatste pm ofzo wel aan te raden is. kort, krachtig maakt niet uit, maar dat zeker iedereen voorbereid is. lijkt me ook weinig moeite in verhouding met het beeindigen van een hobby die velen 1-3 jaar dagelijks beoefent hebben. vele uren, vele PP, vele sociale praatjes, ..
Dus, los van het 3 maanden op voorhand aankondigen, zou ik een laatste definitieve afsluitingsaankondiging wel apprecieren en aanraden om toekomstige ergernissen te vermijden.
 
Reactiescore
1.015
welk groot over macht harm ???

8 maanden nou jou uitspaak is pas wereld echt gedaan erv was toen al tussen jullie en ons 150 miljoen punten verschill
en nog heeft het 8 maanden geduurd welk groot overmacht bedoel je dan ???
het is dat veel van ons ook een prive leven hebben en werk ,gezin en hobbies buiten tw anders waren jullie ook nog af gegaan

als rasta en de rijdende rechter ook waren gebleven ....

maar wens je veel succes op de volgende werelden hoop dat je die ook met veel over macht wint ;):dislike:

Buiten waardeloze accounts ook spelers met een waardeloze instelling. Daar ben je niks mee. Het enige wat die accounts doen is def opeisen om alles te blocken en tonnen def te verspillen waar het niet hoeft.
 
Bovenaan