Veel spelers van de BG waar ik bij hoor, wisten niet hoe het nu verder ging als de 90 dagen dominantie bereikt waren.
Ik heb daarover vervolgens op 9 juli een support gedaan, omdat we graag wilden weten waar we aan toe waren en 9,5 uur moeten wachten op het volgende antwoord:
Beste Mea Vota,
Als er vermeld staat dat de wereld in vredesmodus is gegaan, dan is dit inderdaad het geval. Hoelang de vredesperiode duurt is afhankelijk van wereld tot wereld. Wij kunnen dit op voorhand niet voorspellen. Je krijgt hier alleszins nog een bericht van.
Met vriendelijke groeten,
Waarop ik gereageerd heb dat het nogal onduidelijk is allemaal en dat er nergens vermeld stond dat de wereld in vredesmodus was gegaan.
Vervolgens heb ik weer uitleg gevraagd, want de spelers waarvoor ik de support ingediend heb, wilden toch erg graag weten waar we nu precies aan toe waren en wat we verwachten konden.
Deze support heeft vervolgens 1,5 dag onbeantwoord open gestaan en er is geen antwoord op gekomen
Afgelopen nacht heb ik maar weer gereageerd op die onbeantwoorde support en gevraagd:
Please, we willen toch echt wel graag weten waar we aan toe zijn en niet dat we zo ineens niet meer in kunnen loggen en totaal nergens over ingelicht zijn door het CoMa team of het support team :s
Weer bleef het angstvallig stil en kwam er géén antwoord op mijn support.
Vervolgens word ik vanochtend uit W40 gegooid en blijkt W40 op slot te zijn gegaan.
Ik doe daarover een nieuw supportje en krijg tot mijn grote verbazing, nu ineens wél uitleg en nog binnen 30 minuten ook, dat een vredesmodus tegenwoordig nog maar 2-5 dagen is.
Terwijl er voor die tijd geen énkele moeite is gedaan om ook maar enige goede uitleg te geven op mijn support aanvraag over het verdere verloop van W40.
Logisch toch dat we dit een grote schande vinden?
Wij werden totaal genegeerd toen we om uitleg vroegen.
Het was toch een kleine moeite geweest om ons in mijn supportaanvraag uit te leggen dat een vredesmodus maar 2-5 dagen duurt.
Zodat we wisten waar we aan toe waren.
Helaas was dit schijnbaar te veel gevraagd.
Btw Poo., dat de vredesmodus nooit langer dan 7 dagen is geweest, is bullshit.
W19 werd vorig jaar gesloten na 14 dagen vredesmodus
en W29 had 8 of 9 dagen vredesmodus.
Op beide werelden kregen we uitleg over de vredesmodus toen die inging en wisten we waar we aan toe waren.
Dat de vredesmodus ondertussen is verandert van 7 en 14 dagen naar 2-5 dagen, is voor mij totaal nieuw.
Ik vraag me af waar ik die informatie vandaan moet halen, als support geen moeite doet om mijn vraag over de vredesmodus te beantwoorden.