Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser76151

Guest
Speciaal voor Mike:

4dc943790c1e6381d996e5e40604b7b6.png




b2b6c3ba5779a451e9049ff9330b64c4.png


Als je dan eens op de kaart kijkt, bij mijn cluster, dan zie je een groot aantal clusterfucks van een account dat kale poes gebruikt heeft namelijk bekro2. Mocht hij dit zelf niet gedaan hebben, heeft hij het nog altijd in opdracht laten doen.

Eens met een aantal betrokken partijen gesproken over de nap tussen Kale Poes, Annabelle om te kijken wat hier nu echt van waar is, en eens op onderzoek uit gegaan. Er is ontkent dat kale poes de vv van bekro gedaan zou hebben en daarmee annabelle aangevallen zou hebben, dit is helaas niet waar en wederom een leugen vanuit kale poes.

De vv logs van bekro
116ed29427d00e827ebfe271ee54b4c2.png


Hieruit is op te maken dat kale Poes gevvt heeft van 17 oktober 2015 19u14 tot 18 oktober 2015 3u13. Plots gaat er de volgende morgen een dorp verloren. K33 git gud kid0047 (386|385) K33 6,283 Annabelle bekro2 [*UWS*] 2015-10-18 07:19:56 en is er later erkend door een speler van Kale poes dat ze inderdaad hebben aangevallen met de vv van bekro op Annabelle. Kortom de situatie die Kale poes Dennis hier geschetst heeft is gelogen, hij beweerde immers dat Kale poes de vv van Bekro pas kreeg na de aanvallen, dit is zoals je kunt zien dus niet waar. Met de geloofwaardigheid van kale poes gezien de andere leugens welke in zijn verhaal stonden, het erkennen van een kale poes speler dat er inderdaad is aangevallen via de vv van bekro en de mogelijkheid die er hier dus is gezien er recent erna gewoon een dorp gepakt is kunnen we wel constateren dat er inderdaad een nap geschonden is. Een rapportje zou natuurlijk volledig uitsluiten dat dit zo is, maar de wederom gelogen situatie van kale poes en het erkennen van een kale poes speler zelf vormen eigenlijk al genoeg bewijs om te kunnen constateren dat de nap gewoon geschonden is welke er gold tussen Annabelle en kale poes.


http://nl.twstats.com/nl42/index.ph...&oldtribe=-1&newtribe=-1&min=&max=&timerange=


https://gyazo.com/f93b21da517764f37bb6fe704647f164

https://gyazo.com/0558af26aa51a4c5ac3b8810748d580c
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Waar zie jij staan dat het een geldige reden is? Ik heb nergens gezegd dat ik stabben een geldige reden vind. Alleen het zijn redenen waardoor personen kunnen gaan stabben. Stabben is nooit een geldige reden. Lezen blijft moeilijk voor je ;)

Speciaal voor jou blijf ik dan wel. Maar weetje Mike, ik ben met jou uitgesproken. Je kan niet discussiëren met theeblaadje. Ga jij maar lekker stabbers vv'en. Of gekata'd worden, noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
Des ondanks dat de acties die zijn gedaan niet proper zijn. Desondanks dat er in de tw community veel zwaardere stabs zijn gepleegd, vind ik wel dat hier net word gedaan alsof we te maken hebben met een zware crimineel. Inmiddels al 50 pagina's in dit topic, waarvan ik de laatste 10 niet eens meer goed heb gelezen, laat staan de laatste paar pagina's. Volgens mij heeft iedereen nou wel hun mening gegeven over de situatie en belanden we nu in een vicieuze cirkel waarbij constant dezelfde argumentatie maar boven komt. Verschillende partijen denken er anders over en dat zal niet gaan veranderen. Om mijn part stoppen we hier nu mee, anders gaat het nog 20 pagina's verder en zal er dan een slotje op komen vanwege inactiviteit. Maar goed zo denk ik er over, doe ermee wat je wilt.
 
Reactiescore
151
Heb jij niet wat beters te doen in je leven dan op een online forum overal tussen in te springen? Daarbij ook nog reacties te plaatsen die zo kort door de bocht zijn dat ik niet eens het gevoel heb dat je wel eens iets leest. Manman, wat een topic dit.

Als ik naar postcount kijk haal je me ruim 5x in? Dan heb je naar je eigen redenering te zien, zelf echt helemaal geen leven? :confusion:

En als je nog eens reacties zoekt die kort door de bocht zijn, raad ik je aan je eigen posts eens te lezen. 90% van de tijd zijn het gewoon wat random ad hominems of noem je de argumentatie van de ander slecht, zonder zelf met enige inhoud te komen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Potver dan heb ik gewoon geen leven OMG:eek:
 

DeletedUser

Guest
Des ondanks dat de acties die zijn gedaan niet proper zijn. Desondanks dat er in de tw community veel zwaardere stabs zijn gepleegd, vind ik wel dat hier net word gedaan alsof we te maken hebben met een zware crimineel. Inmiddels al 50 pagina's in dit topic, waarvan ik de laatste 10 niet eens meer goed heb gelezen, laat staan de laatste paar pagina's. Volgens mij heeft iedereen nou wel hun mening gegeven over de situatie en belanden we nu in een vicieuze cirkel waarbij constant dezelfde argumentatie maar boven komt. Verschillende partijen denken er anders over en dat zal niet gaan veranderen. Om mijn part stoppen we hier nu mee, anders gaat het nog 20 pagina's verder en zal er dan een slotje op komen vanwege inactiviteit. Maar goed zo denk ik er over, doe ermee wat je wilt.

Lijkt me een goed idee. Interesse in de waarheid achter de stab is er niet en ondertussen is dit topic verworden tot een aftreksel van het oorlogstopic tussen Seau en Vitae. Velen hier hebben te dikke schedels en te kleine hersenen om tot door te dringen, helaas.
 

DeletedUser3435

Guest
Als ik naar postcount kijk haal je me ruim 5x in? Dan heb je naar je eigen redenering te zien, zelf echt helemaal geen leven? :confusion:

En als je nog eens reacties zoekt die kort door de bocht zijn, raad ik je aan je eigen posts eens te lezen. 90% van de tijd zijn het gewoon wat random ad hominems of noem je de argumentatie van de ander slecht, zonder zelf met enige inhoud te komen.
Het gaat niet om de postcount, zo slim ben je zelf nog wel veronderstel ik? :D Het gaat erom dat je ertussen een beetje gaat lopen schreeuwen, nul inhoud. Hou je dan gewoon afzijdig als je helemaal niks degelijks te melden hebt. Om die reden en door zo een mensen is dit forum gewoon verschrikkelijk irritant, ik moei me hier zelfs niet omdat ik er niet genoeg van weet.. laat staan dat jij dat weet.

Ja tuurlijk, het zijn persoonlijk getinte posts, heeft wederom niks te maken met kort door de bocht. Moet ik je nu echt in stapjes gaan uitleggen wat ik hier bedoel met kort door de bocht? Pffff, vermoeiend hoor.
 
Reactiescore
1.367
Jasper, kom je op annabelle?
 

DeletedUser74452

Guest
Ach joh, Annabelle stabt ook dus maak jullie allemaal niet zo druk.
 
Reactiescore
3.536
Wat een onzin, lees eens mijn post in het begin, neem gewoon even de moeite, daarin staat het uitgelegd. Jij kan als speler van Trigger zonder enig probleem even navragen wat er wel en niet waar is. Ga je dan alsjeblieft niet baseren op het gelul van de onwetende poster hier, maar vraag het gewoon even na.

Zowel de vv tegen Anna als de 2(?) Snipes tegen Ennio waren volledig het werk van Dennis. Olaf is enkel te verwijten dat hij niet goed communiceerde met andere stamleden en volledig vertrouwde op dat wat Dennis hem liet weten.

Beide acties gebeurden via een vv, iets waar Olaf naar mijn weten sowieso niets mee te maken had.

Vergeet niet dat Trigger en KP eigenlijk altijd een goede relatie hebben gehad en dat Olaf het merendeel van die tijd heeft gespeeld op KP. Dat communicatie over het algemeen niet via Olaf liep wil niet meteen zeggen dat hij het achterliggend kwaad is of iets dergelijks.

Dat er via het account zulke acties zijn voortgekomen is hoofdzakelijk te wijten aan Dennis en deels aan mij omdat ik hem binnen heb gehaald als co. In mijn ogen is zelfs Jannes nog eerder verantwoordelijk voor de genoemde acties van Dennis. De mate waarin hij het in deze situatie heeft laten afweten als leider, weegt zwaarder dan de naieviteit van Olaf.

Daarbij moet ik toch wel erkennen dat het pijn doet dat KP nu opgegeven is. Verdiend, dat wel, maar tis toch je accountje he ;)

Kan je dat van naderbij uitleggen? Bij mijn weten was jij nooit betrokken tot de gesprekken tussen mij en Dennis en heb je totaal geen zicht op wat wij geprobeerd hebben hem te vrede te houden. Maar als je meer en meer blijft vragen stopt het natuurlijk. Als het enige wat je nog kan denken 'rang 1' is stopt het dan ook. Vind het maar zwakjes deze kritiek.

Er is nog steeds geen bewijs getoond van de stab op Annabelle. Hij heeft |WAO| niet gestabt. Hij heeft slechts 2 treintjes gesnipet en daarna 20/30 dorpen afgestaan. Hij had het niet naar zijn zin in |WAO| en was opzoek naar een nieuwe stam om zijn spelplezier terug te vinden. Ik zie hier geen stab en/of problemen in.

Is het al zo'n 50x maar jij leest er over wat een volgende citaat van jouw onderaan mijn post zal bevestigen net zoals zovelen vragen die je stelt waar al lang duidelijkheid is over geschept.

Zoals ook al vaker in dit topic is vermeld, is Olaf de beheerder van het account. Ik heb er slechts het merendeel van de tijd op meegespeeld. Ikzelf speel al niet meer en aangezien er binnen no time blijkbaar al gigantisch veel incs op liepen denk ik ook niet dat het veel gebaat zou hebben om er nog wat andere jongens op te gooien. Daarnaast zou ik daarmee enkel bijdrage aan dit hele circus.

Ik schijn de enige te zijn die oprecht baalt dat er zo gestabt is. De politieke spelletjes voeren hier de boventoon en verschillende jongens die eerder (zelfs in deze wereld) gestabt hebben, komen hier nu roepen hoe slecht dat allemaal is. Het is net iets te politiek allemaal.



Toen ik nog speelde heb ik ook wel eens overwogen om Dennis te kicken, hij kan immers best lastig zijn. Dat zal niemand ontkennen. Hij was echter ook de speler die KP retesnel naar #1 bracht en daar hield. Dennis was voor het account KP geweldig en Olaf was niet op de hoogte van de (vermeende) acties tegen Anna en Ennio. Daarbij komt ook nog kijken dat zowel Olaf als Dennis het niet helemaal eens waren met de plannen van Jannes en dus inderdaad al eens naar andere stammen hadden gekeken. Moet Olaf dan Dennis kicken, de speler die het account eigenlijk echt groot had gemaakt?

Mocht Jannes of iemand anders uit WAO gewoon eens concreet de moeite hebben gedaan om Olaf en/of mij in te lichten over de verdenkingen omtrent Ennio en Anna, had dit heel anders kunnen lopen.

Wij hebben Olaf gevraagd Dennis te kicken en hij ging meteen akkoord dat hij dan ene Peter terug op het account laat dat Dennis was is niet zomaar een leugentje. In hoe verre kan je zo'n persoon nog in vertrouwen nemen? Wie liegt vliegt buiten punt. Wij gaan dan zeker niet de gehele situatie uitleggen want wat als hij weer onder 1 hoedje speelde met Dennis? Dan zijn wij ons verassings effect kwijt + opbouw/planningtijd om KP aan te pakken. Sterker nog wat bleek later? Olaf was ook betrokken tot de chats voor WAO te verlaten en te heulen bij de vijand. En jij wou dat wij zo iemand de volledige situatie moesten gaan inlichten? Niet echt tactisch lijkt me.

Dus dat iemand het niet naar zijn zin heeft in de stam is volgens jou een geldige reden om te gaan stabben? Mike toch, het niveau van jou posts gaat net zo snel achteruit als de punten van KP

Beste joke van de dag :D

Bedankt voor deze post. Had dit allemaal nog niet gelezen, zal het straks is allemaal uitrekenen qua tijden.

Verklaard zoveel waarom je altijd dezelfde domme vragen stelt waar al 10x een antwoord is opgegeven.
 

DeletedUser

Guest
Kan je dat van naderbij uitleggen? Bij mijn weten was jij nooit betrokken tot de gesprekken tussen mij en Dennis en heb je totaal geen zicht op wat wij geprobeerd hebben hem te vrede te houden. Maar als je meer en meer blijft vragen stopt het natuurlijk. Als het enige wat je nog kan denken 'rang 1' is stopt het dan ook. Vind het maar zwakjes deze kritiek.


Wij hebben Olaf gevraagd Dennis te kicken en hij ging meteen akkoord dat hij dan ene Peter terug op het account laat dat Dennis was is niet zomaar een leugentje. In hoe verre kan je zo'n persoon nog in vertrouwen nemen? Wie liegt vliegt buiten punt. Wij gaan dan zeker niet de gehele situatie uitleggen want wat als hij weer onder 1 hoedje speelde met Dennis? Dan zijn wij ons verassings effect kwijt + opbouw/planningtijd om KP aan te pakken. Sterker nog wat bleek later? Olaf was ook betrokken tot de chats voor WAO te verlaten en te heulen bij de vijand. En jij wou dat wij zo iemand de volledige situatie moesten gaan inlichten? Niet echt tactisch lijkt me.

Nouja, mocht je nu net zoals Seau of Vitae een stuk meer leden hebben en (vooral in het geval van Vitae) nog bergen ruimte, dan kun je nog eens overwegen om zo'n omslachtig kickplan op te zetten. Jij hebt echter een heleboel opgegeven door zo met KP om te gaan. Ik snap volledig dat KP enkele onacceptabele dingen heeft gedaan, maar zoals jij zelf zegt, was dit in een periode dat KP geweerd werd uit de normale communicatie. In plaats van je verantwoordelijkheid als leider te nemen en proberen om interne conflicten op te lossen, kies jij voor een heel omslachtig plan waarvoor je bereid bent een aanzienlijk deel van je stam te lozen.

De heersende ontevredenheid bij verschillende (EX-)leden kan in mijn ogen simpelweg niet zomaar afgeschreven worden als individuele koppigheid. Een scenario zoals dit kan alleen ontstaan als er gebrekkig leiding wordt gegeven. In dezen is het zelfs nog zo dat jij dit alles hebt gestimuleerd. Waarom je uberhaupt zo'n rel binnen een stam als WAO zou willen, kan ik niet begrijpen. Helaas zie jij zelf niet in wat je allemaal opoffert om in een goed blaadje te komen bij Vitae en zo mogelijk Seau nog iets langer kan afhouden.

Mijn punt is niet dat KP dit niet verdiend had. Ik wil enkel zeggen dat jij, met het gevoerde beleid, zo'n beetje de slechtste oplossing voor WAO hebt gekozen. Zelfs als je zo angstig bent dat Olaf je niet kan helpen, kon je nog altijd eens mij aanspreken en kijken wat daar te regelen viel. Er zijn nog wel 100 wegen die je kon kiezen, maar jij koos voor de schouderklopjes van Vitae. Vitae is hier natuurlijk wel blij mee, Jannes vernietigt zijn front aan de Vitae-kant terwijl hij aan de andere kant Seau nog wat tegenstand oplevert. Vervolgens hoeft Vitae niets aan WAO toe te zeggen, WAO kan toch geen vuist meer maken.
 

DeletedUser

Guest
Jasper gouwe rakker, ik denk dat je punt wel duidelijk is hoor. In elk van je nette posts zeg je hetzelfde, maar het dringt niet door. Kan je wel mededelen dat dat waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Ik raad je aan de moeite te besparen steeds je woorden anders te formuleren om ze meer 'hapklaar' te maken. Jannes vreet 's nachts en jij post de hapklare brokjes overdag. Gaat hem zo nooit worden.

Neem er nog een, doe ik ook. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jasper gouwe rakker, ik denk dat je punt wel duidelijk is hoor. In elk van je nette posts zeg je hetzelfde, maar het dringt niet door. Kan je wel mededelen dat dat waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Ik raad je aan de moeite te besparen steeds je woorden anders te formuleren om ze meer 'hapklaar' te maken. Jannes vreet 's nachts en jij post de hapklare brokjes overdag. Gaat hem zo nooit worden.

Neem er nog een, doe ik ook. ;)

Het is dit of mezelf verdiepen in het staatsrecht momenteel. Staatsrecht is nog niet voldoende nood bij om me daar volledig op te storten dus sta ik nog altijd open om mensen hier te helpen met hun vragen.

Heb geen stamchat meer om lastig te vallen he:p
 
Reactiescore
1.075
Jasper gouwe rakker, ik denk dat je punt wel duidelijk is hoor. In elk van je nette posts zeg je hetzelfde, maar het dringt niet door. Kan je wel mededelen dat dat waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Ik raad je aan de moeite te besparen steeds je woorden anders te formuleren om ze meer 'hapklaar' te maken. Jannes vreet 's nachts en jij post de hapklare brokjes overdag. Gaat hem zo nooit worden.

Neem er nog een, doe ik ook. ;)

gingen we je niet napkidden en daarna panggangen anne??
 
Reactiescore
3.536
Nouja, mocht je nu net zoals Seau of Vitae een stuk meer leden hebben en (vooral in het geval van Vitae) nog bergen ruimte, dan kun je nog eens overwegen om zo'n omslachtig kickplan op te zetten. Jij hebt echter een heleboel opgegeven door zo met KP om te gaan. Ik snap volledig dat KP enkele onacceptabele dingen heeft gedaan, maar zoals jij zelf zegt, was dit in een periode dat KP geweerd werd uit de normale communicatie. In plaats van je verantwoordelijkheid als leider te nemen en proberen om interne conflicten op te lossen, kies jij voor een heel omslachtig plan waarvoor je bereid bent een aanzienlijk deel van je stam te lozen.

De heersende ontevredenheid bij verschillende (EX-)leden kan in mijn ogen simpelweg niet zomaar afgeschreven worden als individuele koppigheid. Een scenario zoals dit kan alleen ontstaan als er gebrekkig leiding wordt gegeven. In dezen is het zelfs nog zo dat jij dit alles hebt gestimuleerd. Waarom je uberhaupt zo'n rel binnen een stam als WAO zou willen, kan ik niet begrijpen. Helaas zie jij zelf niet in wat je allemaal opoffert om in een goed blaadje te komen bij Vitae en zo mogelijk Seau nog iets langer kan afhouden.

Mijn punt is niet dat KP dit niet verdiend had. Ik wil enkel zeggen dat jij, met het gevoerde beleid, zo'n beetje de slechtste oplossing voor WAO hebt gekozen. Zelfs als je zo angstig bent dat Olaf je niet kan helpen, kon je nog altijd eens mij aanspreken en kijken wat daar te regelen viel. Er zijn nog wel 100 wegen die je kon kiezen, maar jij koos voor de schouderklopjes van Vitae. Vitae is hier natuurlijk wel blij mee, Jannes vernietigt zijn front aan de Vitae-kant terwijl hij aan de andere kant Seau nog wat tegenstand oplevert. Vervolgens hoeft Vitae niets aan WAO toe te zeggen, WAO kan toch geen vuist meer maken.

Helaas Jasper je gebrek aan Kennis neemt weer de bovenhand. KP werd niet meer betrokken toen we wisten van hun soli's bij vijandige stammen. Je hebt het of wel verkeerd gelezen of wel een foute conclusie gemaakt. Welk conflict valt er eigenlijk op te lossen? Team KP stabt, WAO en omgeving, stuurt soli's naar vijandige stammen, heult met de vijand, deelt staminfo met vijand. Denkt niet in teambelang, eist en dreigt 10 tallen dorpen op met als reden 'een beter farmcluster' dan nog het Peter/Dennis gedoe. Ik weet het niet hoor maar sommige dingen vallen niet goed te maken echter hebben wij het probleem wel opgelost https://gyazo.com/1d2673fa328db17f31ee2fbc06f13de0 zoals je in de link kon zien. Dat plan is btw ook niet alleen opgezet en is door de 'volledige stam' goedgekeurd.

Geen idee waarom je deze belachelijke opmerkingen maakt en wederom gewoon een gebrek aan kennis hebt. Lachwekkend dat je het tracht beter te weten als mij. Jij de inactieve die niets gevolgd heeft en zich niet wou moeien VS de leider die LETTERLIJK alles over WAO weet en bij elke discussie aanwezig was. Ra ra ra wie weet het beter? KP ging WAO hoe dan ook verraden dus een kick was de beste oplossing dat staat niet ter discussie dat is een feit. Zoals ik al reeds vertelde heb ik zowel jouw als Olaf aangesproken, jouw antwoord was dat je u niet ging moeien en die Olaf was het met alles eens wat ik zij echter loog die alles bij 1. Ja ik ga het dan echt nog een 100ste keer proberen, vergeet niet dat als ik de stab praktijken tegen Olaf zou meedelen of tegen jouw, Dennis het te weten ging komen en WAO meteen geleaved was. Dan waren we nog verder van huis en onvoorbereid. Ik kies btw nergens voor, wij hebben geen BG met Vitae en KP is niet gekickt om op een goed blaadtje te komen bij Vitae. KP is gekickt omdat zoals het je misschien was opgevallen ik niet tegen stabs/verraad kan. Je vliegt hoe dan ook gewoon buiten hoeft geen achterliggende tactische bedoeling achter te liggen.

Kan je u laatste zinnen ook op 1 of andere manier staven? Wij staan nog altijd open voor een samenwerking met Rush tegen Vitae, dat hun een stabber ondersteunen en dat tegen de WAO principes is kunnen wij weinig aan doen.
WAO gaat nog altijd voor wereldwinst en de kans dat dit lukt is nog altijd aanzienlijk groot. Je zin Jannes vernietigd zijn front met Vitae mag ja aanpassen naar KP. Hij heeft WAO op veel manieren genaaid en 1 daarvan is het verzwakte front bij Vitae. Wij hadden echter geen keuzen en hebben correct gehandeld. Waar was je eigenlijk toen ik jouw hulp vroeg? Nu beetje de betweter spelen van je kon beter dit en dat is wel heel goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan