Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
3.536
Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp


Liegen, bedriegen, moreel laag spel, verraad en uiteindelijk het stabben, Kale Poes en Kingsdorp deden het allemaal.​


Dit is het verhaal van een kleine leider in een kleine stam genaamd |WAO|, dit topic zal in grote lijnen gaan over Kale Poes en ook kingsdorp krijgt een kleine noemenswaardige vermelding. Voor ik met bewijzen kom geef ik eerste een beeld van hoe het is begonnen en waarom het zo ver is gekomen.

Kale Poes: Het account van Olaf en Jasper kwam van de stam Wind (in tussen verleden tijd) over naar |WAO|. Aangezien de acc eigenaar Olaf zoals altijd inactief was en Jasper dus alles alleen moest doen zochten ze een nieuwe medespeler. Zoals je in deze link kan zien: https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?187195-Krachtpatser-gezocht-W42 en zogezegd zo gebeurd er was een nieuwe speler op het account Kale Poes gekomen, genaamd Dennis met het AF account Kjadawnl. De dag dat Dennis erop kwam zal uiteindelijk de ondergang van het account Kale Poes betekenen en wel om het volgende: Zoals altijd kwam Olaf nooit op skype en zag je hem nooit op het account waardoor Dennis al rap de hoofdspeler werd door zijn aanwezigheid, activiteit op het account en in de stamchats. Dennis was een persoon met een fel/aanwezig/gemotiveerd karakter waardoor hij soms wat arrogant over kwam, wat sommige wel eens over mij durven zeggen. Maar zolang je dezelfde mening deelt zijn er geen problemen natuurlijk. We hebben veel goed gepraat in het begin doordat hij net als mij heel geïnteresseerd was in wereldkaartjes en toekomst visies waar we soms meer als een uur over belde. Doordat we dezelfde mening deelde bouwde hij een soort respect/bewondering af voor mij. Hij verkondigde dan ook meermaals tegen zijn buren op TW, mij of stamchats wat een goede leider ik was en dergelijke, zijn motto was toen dat hij de wereld speciaal wou winnen voor mij. Echter stopte onze gedeelde visies op een bepaald punt en kwamen de eerste irritaties tussen ons, die irritaties werden als snel ruzies doordat hij niet zoals elk ander lid gewoon braaf kon luisteren en veel opeiste zoals dorpen, edelruimte. Kort gezegd hij dacht te egoïstisch. Zijn motto veranderde toen naar 'ik wil de wereld voor WAO winnen' doordat hij niet meer goed overeen kwam met mij. Nu goed voor mij geen probleem zolang je maar in stambelang denkt. Enkel kreeg hij ook conflicten met zijn buur stamgenoten en sloot hij zichzelf meer en meer af van de groep en werd hij telkens meer oncontroleerbaar, zijn gedrag werd grover met de dag zijn mentaliteit was beneden alle pijl tegen alle spelers die hem geen gelijk gaven of niet naar zijn pijpen danste. Op een bepaald punt wou hij zelfs zijn def bij account Amen terug trekken midden in een massa van Seau om zijn def te gaan plaatsen tegen speler Annebelle waar die NAP mee had want hij moest zich maar eens niet aan de NAP regels houden. Dat werd hem niet bepaald in dank afgenomen door veel spelers, zeker toen hij dat ook effectief deed en het einde van Amen getekend stond. Kregen meer en meer klachten over hem binnen en niet alleen van WAO spelers maar ook van bevriende stammen. Ik wou hem hier al kicken want ik zag het beetje bij beetje erger en erger worden met hem maar doordat hij zo goed presteerde met Kale Poes en dat mag gezegd worden sinds zijn komst is dat account naar de top gegroeid door zijn activiteit en motivatie en hij ook zijn goede momenten had (de momenten dat we zijn mening wel deelde) greep ik niet in maar hij verloor wel veel krediet bij mij en anderen. Door meer en meer discussies ook met andere spelers binnen de stam veranderde zijn motto naar 'ik wil de wereld voor mezelf winnen' en dat verklaarde die ook zelf. Vanaf dat moment had ik besloten Dennis moet buiten want het team belang primeert en spelers die voor hun eigen spelen zijn niet welkom binnen |WAO|. Ook zijn uitspraken tegen mij dat hij de optie Vitae bekeek kon ik niet smaken. Na onderhandelingen met de leiding hadden we samen besloten om Dennis van het account Kale Poes te kicken. Doordat Jasper enigste actieve (op bepaalde momenten) en goede kennis van Olaf de account eigenaar ook niet zo'n fan was van Dennis en hem al meermaals eens wou kicken voor zijn gedrag. Contacteerde ik Jasper dus om te vragen of hij met Olaf kon regelen dat Dennis gekickt kon worden. Doordat ik nog nooit met Olaf gesproken had doordat zijn bijdrage op Kale Poes buiten de email bezitten er niet is. Maar Jasper was de laatste tijd ook niet echt aanwezig dus raadde hij aan dat ik het zelf ging vragen en dat deed ik. Olaf was het al snel akkoord omdat ik er op aandringde en Dennis was verdwenen van het account. Alles leek opgelost en de rust was weder gekeerd in de |WAO| stamchat.


Echter was de rust van korte duur Olaf die anders nooit poste in de stamchat begon meer en meer online te komen sinds de kick van Dennis. Ik praatte ook meer met hem en stelde voor dat ik voor hem nieuwe medespeler zou zoeken die de boel draaiende kon houden doordat Olaf zoals altijd inactief was, Jasper inactief was en Dennis de actieve gekickt was van het account. Olaf deelde mee dat ik niet moest verder zoeken en hij zelf iemand ging zoeken sterker nog hij had al iemand op het oog een 'RL vriend'. Nu goed ik vond het eerlijk gezegd raar dat iemand die je nog nooit gehoord had ineens initiatief ging tonen maar zocht er verder niets achter. Dennis had al snel de PM die ik de stam rond had gestuurd betreft zijn kick rap vast gekregen waardoor ik begon te twijfelen of hij nog kon loggen. Doordat Olaf mogelijk gelogen zou hebben over zijn kick contacteerde ik de inactieve Jasper om te vragen of hij naar de logs wou kijken op het account Kale Poes. Hij wou dat niet doen want hij had geen zin zich daarin te moeien, geen tijd dus hij verwees me weer door naar Olaf. Waar ik niet bij terecht kon doordat ik hem niet meer vertrouwde.

Ik kon er verder dus niets meer aan doen en hoopte dus dat we wat te paranoïde waren. We gingen het afwachten en indien nodig konden we nog altijd in grijpen. In de tussentijd werd in onze stamchat de nieuwe aanwinst op Kale Poes voorgesteld, genaamd Peter. Peter was nieuw in WAO, nieuw op W42 en nieuw op acc KP. Hij begon al snel kennis te maken met iedereen, hij vroeg dingen van hey Jannes wie ben jij? Robin op welk acc speel jij? Wie speelt er allemaal op Spartacus. Ect dergelijke normale vragen die elke nieuwkomer stelt. Op zich niets mis mee zou je denken maar enkele dagen later werd alles al minder nieuw zo bleek, zijn kennis op w42/WAO werd van 0,0 al snel 10,10 hij schatte de hele wereld perfect in, hij wist van alle afspraken, gebeurtenissen op wereld W42 wat ik en sommige echt heel raar vonden, het werd echter nog vreemder toen zijn gedrag van de eerste dagen toen die extreem aardig was meteen om slaagde in een meer eisende toon je zou denken WTF je speelt slecht paar dagen als nieuwkomer op het account Kale Poes en hij doet precies of hij al de man is die al zoveel heeft gedaan op de wereld en hij had KP naar de top gebracht enzo en dat slechts in enkele dagen??? :confused: Ik kreeg prive 1-2 prive berichten van WAO spelers die verklaarde dat hij wel verdacht veel op Dennis leek, ik lachte er eens goed mee want ja het was Peter en niet Dennis natuurlijk :D Echter stonden 2 WAO leden niet stil en gingen via google het IP adres van Dennis zijn skype en die van Peter vergelijken. En wat bleek? Hun IP adres was exact hetzelfde. Doordat ik de IP's van beide skype's niet openbaar op het AF mag zetten zal ik ander bewijs materiaal tonen, dat wij in overvloed hebben.

https://gyazo.com/e4d1fc0e0aad27d9dec81f5fb3a42956

Jasper de inactieve medespeler van KP die dit meedeelde aan iemand en zo is het ook bij ons geraakt, dit citeert van maanden geleden. Maar we waren toen al op de hoogte hiervan enkel een extra bevestiging.

Hij vertelde dit in de WAO fake chat nog vandaag maanden en maanden na de feiten:

https://gyazo.com/3c64e6f17325a44239fdceb8c09e0a1a

Hij kan blijkbaar zichzelf negeren op skype :eek:

Voor de oplettende lezer onder ons herhaalde ik zonet de 'fake WAO chat' aan, u heeft dat natuurlijk perfect gelezen en ik zal het van naderbij toelichten.
Sinds wij dus weten dat Dennis/Peter nog op KP speelt en daarbij heel hun acc niet meer betrouwbaar is want ze liegen/bedriegen ons en kunnen elk moment naar een andere stam gaan waren er enkele opties. Mijn eerste gedacht was kicken en op edelen maar dat kon het einde van WAO betekenen ook waren er nog maar 3 mensen op de hoogte van het bedrog/toneelstukje dat Dennis/Peter aan het vertonen was. Wij zaten ook in de moeilijk situatie met de massa's van Seau op Casimodo en konden ons geen extra front veroorloven. Daarom had ik besloten 1 voor 1 de accounts binnen WAO bij mij te roepen om dit nieuws te melden betreft Dennis/Peter zijn vertoning binnen WAO. De reacties waren heel schokkend en sommige konden dat niet eens geloven tot bij de screens toonde van de 2 skype's die hetzelfde IP hadden. De reactie's luide dan: Meen je deze? Ik zit in prive met Peter te praten hoe erg ik mij aan Dennis ergerde binnen de stam. Of, hij zit doodleuk zich van de domme te houden in onze stamchat en het is gewoon Dennis ofwa? Zoals ik al zei was het moeilijk te geloven voor velen en het respect dat sommige voor Dennis hadden was al rap verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.536
Nu ik alle acc eigenaars + vertrouwde leden die actief waren in die periode had ingelicht werd er enkele dagen na Peter zijn toetrede in de WAO chat al rap een nieuwe stamchat aangemaakt met enkel de vertrouwde en actieve mensen. Enigste waar iedereen zich moest aan houden was dat het spelletje in de fake/oude WAO chat moest mee gespeeld worden zodat WAO zich zo goed mogelijk kon voorbereiden tot het ontslag van KP. Ook Kingsdorp speelt een rol in het verhaal en werd hier ook niet bij betrokken. Maar hij krijgt zijn eigen vermelding in dit topic dus daarover later meer.

Nu werd er natuurlijk in de WAO chat niets maar dan ook niets kwa info meegedeeld want KP en KD deelde het wellicht met de hele wereld mee hun maakte dan ook ondertussen al 3 maanden geen deel meer uit van WAO. Ze worden bij niets ingelicht, krijgen geen informatie of toch geen juiste ;) wij gingen gewoon het spelletje mee spelen.

WAO ging in de nieuwe stamchat gewoon verder met de toekomst van de stam en de alle dag dagelijkse bezigheden. Ondertussen werd er in de oude WAO chat een nieuwe speler voorgesteld op KP genaamd Raymon zijn hele rol in het verloop van het verhaal is niet zo groot bij mijn weten maar hij zal nog aanbod komen zo meteen.
 
Reactiescore
3.536
Stab KP: More Women Rights/MWR van WAO deed een aanval op speler Fabybaby op zich niets bijzonders aan want het edelen van deze speler was niet zo moeilijk. Tot er op een dag allerlei treintjes werden gesniped/Cancel sniped. Ennio die contact had met deze speler en zijn stamgenoten kwam te weten dat Kale Poes recent al enkele dagen soms de VV deed op fabybaby en doordat Ennio het zo raar vond dat zijn treinen ineens gesniped werden sprak hij Peter aan op skype. En dat resulteerde tot het volgende: https://gyazo.com/18c3c13fa1581b955477fe2518536c24

Dit is natuurlijk op verschillende manieren op te vatten dus wij gingen op onderzoek uit en vroegen de VV van de speler in kwestie en deze kregen wij ook waarnaar wij een screenshot hebben gemaakt van het VV overzicht om de tijden van de snipes te vergelijken met de tijden dat Kale Poes Dennis/Peter de VV had. En ja hoor wat bleek???


Hier zien we een getimede trein van MWR die gecancel sniped word bij het 2de rapportje dat geel kleurt.

https://gyazo.com/437ec5485bc8243d9ea36858f873c887

De doodgelopen edel (het 2de rapportje)

https://gyazo.com/85b9ed2037bec87ad8793637bb6e1b0c

En wie had de VV tijdens dit gebeuren? Ja hoor Kale Poes, wees zo vrij de datums en de uren te vergelijken in de 3 berichtjes.

https://gyazo.com/999f10d97e3c30454b8de177b6214bd7

Er waren nog meerdere berichtjes/snipes terwijl Kale Poes de vv had maar je begrijpt wel dat ik die hier niet allemaal kan plaatsen.

De frustratie in WAO richting Dennis groeide alleen maar MWR, ik en nog zoveel anderen waren woedend op KP. Het werd dringend tijd om KP te dumpen en W42 te verlossen van deze stabber/achterbakse speler want terwijl dit alles gebeurde zat Peter in de oude WAO chat gewoon doodleuk te praten alsof er niets gebeurde. Voor vele in WAO was het dan ook op de tandjes bijten hem geen uitbrander te geven. Gelukkig is iedereen daar goed in geslaagd want het was in stambelang.


Het gaat echter nog verder dan WAO alleen, ook speler Annabelle werd slachtoffer van Dennis/Peter zijn daden. Terwijl Peter gezellig met Annabelle gesprekjes aan het maken was waar hij een persoonlijke NAP mee had. Besloot hij Annabelle eens flink te kloten want ja hoor dat account lag in zijn planning en Dennis gaat zichzelf nooit benadelen ten koste van iemand anders. Terwijl Dennis bij mij meermaals aanhaalde om een stam massa te doen op Annabelle en ik dit telkens afsloeg ging hij zelf al actie ondernemen. Het begon met de targets van Annabelle te os'n zodat de groei van dat account heel traag werd en hij ook gewoon 360 graden vast lag. Op zich niets mis mee want het is enkel een NAP 'niet aanvals pact' jammer genoeg ging Kale Poes/Dennis via de VV van Bekro2, Annabelle aanvallen.


Dit bericht is via via ook bij mij terecht gekomen. Daarin zien we dat bespeler Raymon van Kale Poes het letterlijk nog eens bevestigd. Dat hij de NAP totaal misbruikt op een speler die niemand iets misdaan heeft en dus altijd fair gespeeld heeft.

https://gyazo.com/f93b21da517764f37bb6fe704647f164


Kingsdorp

We gaan nu van Kale Poes over tot Kingsdorp/Lexie want ook hij gaat niet vrijuit in dit hele verhaal.
Terwijl Dennis en ik altijd ruzie hadden doordat hij zijn zin niet kreeg zag ik dergelijke praktijken aankomen die ik wou voorkomen met zijn kick. Wat helaas niet gelukt is, Kingsdorp/Lexie is dan weer een heel ander verhaal. Kingsdorp die niks maar dan ook niets te klagen had was op de hoogte van Dennis zijn praktijken en heeft ons daarover niet ingelicht, wellicht omdat hun 2 samen solliciteerde voor andere stammen. Vijandige stammen om preciezer te zijn. (Iedereen weet wat ik denk over overlopers). Spelers die solliciteren bij andere stammen of nog maar overwegen naar een andere stam te gaan worden bij voorbaat gekickt in mijn stam, je kan namelijk niet als een team functioneren als niet iedereen er achter staat.

Kingsdorp en Dennis waren vriendjes, dat is ook 1 van de reden waarom Lexie niet betrokken werd in de nieuwe stamchat die werd opgestart. Terwijl Lexie altijd op mijn vertrouwen en hulp/steun kon rekenen, hij dankzij mij een prachtig cluster kon opstarten in de rim, ik hem goede raad gaf terwijl hij het moeilijk had op andere werelden en het ook opnam op AF's als er onterecht kritiek op hem werd gegeven ging hij mij toch verraden door te solliciteren bij vijandige stammen, en hij wist dat Dennis nog op KP speelde ect ect ect. Dit kwam voor mij persoonlijk wel hard aan, hoe ondankbaar kan iemand zijn? Gelukkig was in tegenstelling van KP, KD een heel zwak account, als er 1 account is dat niet gemist zou worden in WAO als het er niet zou zijn was het wel Kingsdorp, Had zijn def zelf nodig, had zijn clears zelf nodig deed geen VV's want Lexie is niet beter als de gemiddelde noob op TW. Het verbaast mij niet dat hij plots het slaafje van Dennis werd want Lexie is een persoon dat zo gevoelig is aan manipulatie en als er iets is dat Dennis goed kan is het wel de boel manipuleren/tegen elkaar opzetten.

Lexie zijn taal tegenover stamgenoten werd ook onaccepteerbaar, een account met zo weinig waarde, betekenis dat iedereen zat af te blaffen in de oude WAO chat, het was niet om aan te zien. Zo ook werd Lexie/Kingsdorp al gauw verafschuwd bij het huidige WAO. En ik wil nogmaals benadrukken hoe respectloos hij met iedereen is omgegaan die hem altijd goed behandeld hebben.

___________________________________________________________

Wat vergt de toekomst nu voor KP en KD?

Terwijl hun dit aan het lezen zijn hebben ze mogelijk nog niet door dat ze gekickt zijn uit WAO. Wij hebben lang gewerkt aan een plan om jullie hard terug te pakken en het is eindelijk zo ver.
Vooraleerst wil ik nog even de spelregels uitleggen die wij bepalen maar toch beter opgevolgd kunnen worden door beide spelers.

Dus luister goed wat je nu gaat lezen. Nu alle plannen zijn gemaakt was er nog maar groot 1 discussie punt, gunnen we deze verraders/stabber(KP) een NAP van enkele dagen zodat hij een eerlijke kans krijgt zich voor te bereiden op onze aanvallen die er met zekerheid gaan komen ook al verdient hij dit niet? Het antwoord daarop is helaas nee niemand in het huidige WAO gunt het jullie. Toch zijn wij bereid jullie 3 dagen de tijd te geven jullie voor te bereiden. 95% van WAO was hierom heel boos want waarom zou je een stabber, lafaard, verrader dit geven? Het antwoord daarop is waarschijnlijk dat wij dit niet doen voor jullie maar voor WAO, wij hebben wel zelfrespect en willen ons in geen enkel opzicht verlagen tot jullie niveau. Jullie zullen daarom normaal gezien van WAO en Nest geen aanval zien 'aankomen' voor jullie 3 volledige dagen uit de stam zijn gekickt. Dat wil zeggen dat wij pas donderdag onze eerste aanvallen zullen laten 'aankomen'. MAAR indien iemand van WAO of Nest 1 scout, 1 troependump krijgt, al is het perrongeluk, al denk ik nog maar dat je aanvalt voor donderdag dan laat ik mijn strakke dictator teugels die mijn hongerige leden nog net in bedwang kunnen gewoon los en zal je executie met enkele dagen versnelt worden.

Wij hebben ook verschillende partijen aangespoord met ons mee te doen, partijen waarvan wij wisten die hebben er evenveel baat bij als ons dat hij weg word gespeeld. Andere partijen waar ik niet zo zeker van was zullen in de loop van de komende dagen een PM krijgen met de vraag ons te komen vervoegen in de oorlog met Kale Poes en Kingsdorp.

Dan rest er mij niets meer dan nog een laatste gezamenlijke WAO boodschap mee te geven aan KP/KD en W42. Wij van WAO zijn jouw enorm dankbaar want zonder jouw waren we niet zo hecht geworden zoals we dat nu zijn, we weten dankzij jouw op wie we nu 100% kunnen rekenen, mensen die denken dat WAO nu enorm verzwakt is moet ik helaas teleurstellen wij doen het al maanden zonder deze 2 accounts en dat zal met hun kick niets aan de situatie doen veranderen. Ik kreeg recent op het AF de opmerking dat niet al mijn leden tevreden zouden zijn over mij als leider, ik kon er toen geen correct antwoord op geven maar dat doe ik bij deze wel. We weten natuurlijk van welke accounts die kritiek kwam ^^ helaas maken KP en KD al maanden geen deel uit van WAO, iedereen die er wel deel van uitmaakt is gelukkig om een WAO'r te zijn :rolleyes: We hebben in de nieuwe stamchat van WAO maanden ons goed kunnen amuseren met het toneelstukje van Dennis/Peter en Lexie. Jullie zouden beide nooit door de recruitering van WAO zijn geraakt zonde dat jullie op de accounts zijn gezet zonder mijn medeweten want dan was dit wellicht allemaal voorkomen geweest. Het is nu niet anders en we moeten er mee leren leven, ik zet jullie dan ook graag in het lijstje van spelers die gestabt hebben of WAO de rug hebben toegekeerd. Het lijstje DJ Fluke, Nolletje en Aftersky heeft er 2 versterkingen bij, namelijk Kale Poes en Kingsdorp. Wees maar zeker dat het resultaat van de vorige 3 ge evenaart zal worden.

Jullie moeten net als jullie 3 voorgangers in de lijst niet rekenen op de sympathie van WAO ik moet er denk ik geen tekeningetje bij maken wat dat zal betekenen? Ook spelers, stammen die nog enige de hulp verlenen aan Kale Poes moeten niet meer rekenen op onze sympathie en worden meteen als vijand gemarkeerd en kunnen aanvallen verwachten want spelers/stammen die dergelijk achterbaks gedrag tolereren worden niet gesmaakt in |WAO|

Dan zal ik Kale Poes en Kingsdorp nog de groeten doen vanuit heel WAO waar ze nu geen deel meer van uitmaken en wat ze zich zeker nog zullen beklagen :rolleyes:

WAO kan eindelijk weer de stam zijn die het altijd geweest is ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser34772

Guest
Dit had je best even door iemand laten checken op spellingsfouten.
 

DeletedUser57683

Guest
1b968b8f00.jpg
 

DeletedUser75234

Guest
Ik verpest keihard het uurtje dat ik nu nog heb net voor mn examens door deze post te lezen, maar ik denk dat dat het wel waard zal zijn :D
 

DeletedUser69389

Guest
Pak ze aan die landverraders. Heulen met de vijand is nooit goed en zal niet geaccepteerd worden.
 

DeletedUser73696

Guest
Das Pech, Jannes zijn def weg.. Trouwens wel zielig Jannes, als je zo tegen stabbers bent, ga dan zelf niet stabben. Geef die lui een NAP voor 7 dagen en knal op elkaar. De def die ze hebben uitstaan loopt al 5 dagen terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30607

Guest
Totaal niet mee eens, zulke actie gewoon vol tegenbashen maar das mijn mening, overigens vraag ik me af waar zijn deff dan wel staat, want het staat niet bij wao.
 

DeletedUser73696

Guest
Totaal niet mee eens, zulke actie gewoon vol tegenbashen maar das mijn mening, overigens vraag ik me af waar zijn deff dan wel staat, want het staat niet bij wao.

Casi en Jannes staan voor de helft leeg, dus het staat wel bij WAO
 

DeletedUser30607

Guest
Geen idee hoeveel daar van waar is aangezien ze zo te lezen alles bij amen hebben teruggetrokken, maar ze vervolgens wel casi en jannes deffen? Overigens valt het wel op dat sinds gisteren alle stacks bij dikkebilly in een keer weg zijn, heeft kalepoes vast niks mee te maken :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Casi en Jannes staan voor de helft leeg, dus het staat wel bij WAO

Mike, Mike, Mike reageer alleen als je er weet van hebt. Het is niet aan mij om te vertellen waar het wel stond, maar als ik kijk naar de screens die ik heb mogen ontvangen via via dan is het niet meer dan gerechtvaardigd dat deze accounts zijn gekickt.;)
 

DeletedUser73657

Guest
Geen idee hoeveel daar van waar is aangezien ze zo te lezen alles bij amen hebben teruggetrokken, maar ze vervolgens wel casi en jannes deffen? Overigens valt het wel op dat sinds gisteren alle stacks bij dikkebilly in een keer weg zijn, heeft kalepoes vast niks mee te maken :rolleyes:

Hij is vandaag pas gekickt dus zou me verbazen dat die gistere opeens al zijn def terug trekt ? :p

En er stond wel def bij wao, weet niet precies hoeveel maar er zijn iig dorpen waar er opeens minder def staat :D
 

DeletedUser72076

Guest
Jij moet ook altijd weer iets te klagen hebben he mike? In ieder geval geen spelfout geneuzel dit keer.
 

DeletedUser30607

Guest
Geen idee waarom het gisteren terugging, zal hij wel een goede reden voor hebben.

Verder stond zeker niet alle deff daar, want stond ook een redelijke lading bij billy.
 
Bovenaan