Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7.918
Ik wil ook een eigen topic, puur om voldoende mensen te bereiken. Na een paar dagen mag deze worden verplaatst @Democratische

Ja ik heb de naam geript :D

Sommige bewijzen die geleverd zijn bij Kale Poes waren sowieso al onweerlegbaar, hoe mooi verhaaltje hij er rond zou breien. Daarnaast heeft hij toch een antwoord gegeven naar wat ik mij herinner, maar deze was ten eerste al bijna onverstaanbaar qua taal en ten tweede was deze niet goed genoeg om de stab goed te praten. Hier zijn echter nog geen bewijzen gepasseerd over Sven, maar alleen een speler van w37 die heel even iets komt roepen.

Jij en ik lopen al een flinke poos mee met deze community en weten dat vrijwel (lees 90%) van de verhalen die op het AF staan niet gebaseerd zijn op complete waarheden, laat staan dat deze objectief zijn geschreven. Ook de invalshoek, hoe men het benaderd is belangrijk, omdat het soms onmogelijk is om uit het beeld te stappen die is gecreëerd. Ik bekijk het nu even vanuit de kale poes kant, je kan er immers niet om heen dat de aanvallen van Vitae al liepen voordat kale poes, of Kingsdorp ook nog maar één woord hadden gezegd op dit AF. Pas toen hun aan het woord kwamen, liepen er al honderden aanvallen. Snap je een beetje de tegen strijdigheid waar ik op doel? Aan de ene kant worden er een post gemaakt, en zijn de aanvallen al dikke weken van te voren gepland, immers mag Annabel, Vitae joinen als Kale poes weg is. Dit is al ver van te voren besproken tussen Vitae en Annabel, waardoor er al samenwerking is die over meerdere maanden speelt.

Na de post van Jannes, zijn zowel Vitae, |WAO| en Annabel tegelijkertijd begonnen met aanvallen op Kale Poes, toevallig is het zeker niet. Dit is van te voren met elkaar afgesproken en afgestemd. Immer de lange samenwerking tussen het account Annabel en Vitae. Ja maar Steven, dit kun je niet aantonen? Ja helaas, dat kan wel. Hier wil ik je graag even refereren naar een skypequote van Danny zelf, die het volgende zegt:
9fe412165a6f406f0f3739b4acb62283.png


Met daarop volgend dit:

19f36f5c79892a20b459cdabb85814cb.png


Waaruit dus al blijkt dat het wegspelen van kale poes al meer dan 2 maanden op de planning stond van dit drietal. Niet alleen is dit gebeurt tijdens de toentertijd nog staande BG tussen Seau. en Vitae, waarin dit plan was gesmeed. Dit terwijl Seau. een lading kritiek heeft gekregen van Vitae omdat wij zogenaamd achter hun rug om een bg hadden gesmeed.

Waarom heeft Annabel de façade aangehouden? Immer via deze pm blijkt dat Annabel nog meewerkte aan het plan om nothern te joinen.
de730cfbc2b06f22529a7e7412f64a79.png


Met hieronder de link die hij stuurde in pm:
http://nl.twstats.com/nl42/index.ph...&zoom=200&centrex=500&centrey=500&fill=000000

Verder heeft Annabel gewoon de info doorgespeeld aan Vitae, dat tonen deze screens aan:
57d35afeefca41a9a595100253762fdc.png

f6fccb8c8663580cfbcc5ea83feb06b9.png


Tot conclusie komende is het gedrag van zowel Vitae en Annabel hier op het AF opmerkelijk, de 'verbazing' van de door Kale Poes uitgevoerde acties is een act. Niet zozeer van heel Vitae, maar wel door de leiding + Annabel. Eventueel is WAO ook gedupeerd door deze actie gezien zij er van uit gingen dat Vitae het deed op WAO te helpen, maar het eigenlijk puur eigenbelang is zodat Annabel kan toetreden tot Vitae.

Dus ja, daarom is het belangrijk ook in dit geval het weerwoord van de andere partij af te wachten. De openstaande rekening volgens Sven is niet zozeer dat Kale Poes heeft gekatad het is juist om de recruit van Annabel mogelijk te maken. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Voor ik word beticht van Spionage, dit heeft niet plaatsgevonden.
 
Reactiescore
1.367
En, je ziet dit als "waarheid"?

KP stond sinds het begin van de wereld al op mijn lijstje ;)
 

DeletedUser74452

Guest
Dit is inderdaad waarheid ja, er is bevestigd door Rush partijen dat jij HNA mocht edelen en dat jullie dan samen naar NoP zouden gaan.
Natuurlijk, wat deed Annabelle die al in de vitae chat zat? Hij edelt HNA en doet alsof hij mee naar NoP zou gaan, maar stiekem wacht hij tot hij KP kan wegspelen om naar Vitae te gaan.

Uiterst smerig dit.
 
Reactiescore
1.367
Het zijn jouw eigen woorden, niet de mijne.

Go ahead :D

Dit is inderdaad waarheid ja, er is bevestigd door Rush partijen dat jij HNA mocht edelen en dat jullie dan samen naar NoP zouden gaan.
Natuurlijk, wat deed Annabelle die al in de vitae chat zat? Hij edelt HNA en doet alsof hij mee naar NoP zou gaan, maar stiekem wacht hij tot hij KP kan wegspelen om naar Vitae te gaan.

Uiterst smerig dit.

sws smerig, KP stond al maanden op mijn lijstje nadat hij me verraden had :D
En ja, ik speelde mee om de stab tegen te houden ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73657

Guest
De hele nop chat online zetten is ook nog zoiets :) Doen alsof hij het deed omdat hij tegen stabbers is terwijl hij er gewoon als spion in zat
 

DeletedUser74005

Guest
Zolang dit een serieuze discussie wordt en on-topic blijft, kan het wel een aantal dagen open blijven. Merk ik dat het een moddergevecht wordt of het off-topic gaat, zet ik er direct een slotje op. U zijt gewaarschuwd.
 
Reactiescore
1.367
De hele nop chat online zetten is ook nog zoiets :) Doen alsof hij het deed omdat hij tegen stabbers is terwijl hij er gewoon als spion in zat

sws, ik zat daar ook als spion tegen de stabbers ^^
Enigste wat ik gedaan heb ik was wat info vissen, als ik vervolgens de vraag krijg of ik bij de stab stam wil...

Lekker info doorspelen waardoor de stab faalde :D
 

DeletedUser74452

Guest
sws smerig, KP stond al maanden op mijn lijstje nadat hij me verraden had :D
En ja, ik speelde mee om de stab tegen te houden ^^

Stond al maanden op je lijstje nadat hij je verraden had ja, euhm, even serieus.. Ik herinner nog een post van jou waarin je zelf zegt dat je het nog maar een week ofzo weet, ga dus vooral door met liegen. Maar dat heeft totaal niets te maken met het feit dat je HNA hebt mogen edelen om samen met Rush leden naar NoP te gaan. Want valse beloften doen en ze daarna gewoon keihard nakken is en blijft ook gewoon stabben he vriend.

De hele nop chat online zetten is ook nog zoiets :) Doen alsof hij het deed omdat hij tegen stabbers is terwijl hij er gewoon als spion in zat

Waarin hij strooit met tal van persoonlijke gegevens van mensen. Het online zwieren van persoonlijke gegevens van mensen op dit forum is geen stab nee, maar wel enorm laag en zielig.
 

DeletedUser73657

Guest
sws, ik zat daar ook als spion tegen de stabbers ^^

Wat anders :p

Enkel KP was een stabber; de rest van de spelers niet en toch heb je ook hun genaaid. In de chat valt ook te lezen dat ze er niks van wisten. Je zat er niet enkel tegen stabbers maar ook omdat er leuke info kwam van Noord rush spelers waar vitae moeite mee heeft
 
Reactiescore
3.452
Oei heel laag ja,net zo laag als het draaien van een vv van een stabber

Gijs,slotje lijkt me een goed idee!
 
Reactiescore
3.452
Enkel KP was een stabber; de rest van de spelers niet en toch heb je ook hun genaaid. In de chat valt ook te lezen dat ze er niks van wisten. Je zat er niet enkel tegen stabbers maar ook omdat er leuke info kwam van Noord rush spelers waar vitae moeite mee heeft

Ga jij nu de moraalridder uithangen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Had ik echter al verwacht. Jammer dat het zo oh "sterke" vitae dit moet doen.
 

DeletedUser3435

Guest
Hahaha en dan gaan ze een slotje vragen. Gaan we nu ook allemaal Annabel kata'en? Alsjeblieft zeg, stelletje hypocrieten. :D
 
Reactiescore
1.075
altijd al geweten dat danny een stabber was!!!!!
 

DeletedUser76522

Guest
jeey zoveelste nutteloze cirkeldiscussie.
Paar puntjes vanaf mijn kant.
Je beschuldigt vitae van het gebruik van spionnen terwijl je als vijand zijnde hier een screen laat zien van onze stamchat?
Beetje pot verwijt de ketel effect hier. Wij weten namelijk al langere tijd dat rush spionnen bij ons heeft zitten, en gezien je post seau dus blijkbaar ook.

Om in te gaan op de situatie van Annabelle, annabelle is al lange tijd een neutrale speler in dat gebied geweest.
1 waar wij al langere tijd contact mee hadden vanaf meerdere accounts. Een tijd later is het dan ook inderdaad tot een sollicitatie gekomen, die is er doorgekomen voor het moment dat annabelle daadwerkelijk een raakvlak had met vitae.
Daarentegen is annabelle vervolgens telkens door de leden in die omgeving betrokken bij alle plannetjes die daar gemaakt werden.
Ja annabelle zat inderdaad in die chats, maar wat er daarentegen niet gebeurd is is dat Danny echt als spion werkte anders waren situaties zoals destijds bij the shadow lord gebeurde namelijk nooit gebeurd. Dat was dan vrij simpel te voorkomen geweest.

Annabelle zat dus inderdaad in het voorportaal om te joinen tot Vitae, Ja hij zat ook in de chats daar, maar daar bleef het dan ook bij.
De spelers hebben gedaan wat ze moesten om in die regio overeind te blijven in een situatie waar ze zonder hun naps een 360 graden front hadden met spelers die zoals in de KP situatie al duidelijk werd bij het minste of geringste hier misbruik van zouden maken.

Verder wens ik jullie veel plezier met modder gooien om te zien wat er blijft hangen.
 
Reactiescore
7.918
Ik heb het niet over spionage gehad, ik heb het erover gehad dat Annabel info doorstuurde aan Vitae over de gehele situatie. Zeg ik dat dit ergens verkeerd is? Voor de rest, heb je mijn post wel gelezen? Of moet ik het herhalen voor je.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik wil ook een eigen topic, puur om voldoende mensen te bereiken. Na een paar dagen mag deze worden verplaatst @Democratische

Ja ik heb de naam geript :D



Jij en ik lopen al een flinke poos mee met deze community en weten dat vrijwel (lees 90%) van de verhalen die op het AF staan niet gebaseerd zijn op complete waarheden, laat staan dat deze objectief zijn geschreven. Ook de invalshoek, hoe men het benaderd is belangrijk, omdat het soms onmogelijk is om uit het beeld te stappen die is gecreëerd. Ik bekijk het nu even vanuit de kale poes kant, je kan er immers niet om heen dat de aanvallen van Vitae al liepen voordat kale poes, of Kingsdorp ook nog maar één woord hadden gezegd op dit AF. Pas toen hun aan het woord kwamen, liepen er al honderden aanvallen. Snap je een beetje de tegen strijdigheid waar ik op doel? Aan de ene kant worden er een post gemaakt, en zijn de aanvallen al dikke weken van te voren gepland, immers mag Annabel, Vitae joinen als Kale poes weg is. Dit is al ver van te voren besproken tussen Vitae en Annabel, waardoor er al samenwerking is die over meerdere maanden speelt.

Na de post van Jannes, zijn zowel Vitae, |WAO| en Annabel tegelijkertijd begonnen met aanvallen op Kale Poes, toevallig is het zeker niet. Dit is van te voren met elkaar afgesproken en afgestemd. Immer de lange samenwerking tussen het account Annabel en Vitae. Ja maar Steven, dit kun je niet aantonen? Ja helaas, dat kan wel. Hier wil ik je graag even refereren naar een skypequote van Danny zelf, die het volgende zegt:
9fe412165a6f406f0f3739b4acb62283.png


Met daarop volgend dit:

19f36f5c79892a20b459cdabb85814cb.png


Waaruit dus al blijkt dat het wegspelen van kale poes al meer dan 2 maanden op de planning stond van dit drietal. Niet alleen is dit gebeurt tijdens de toentertijd nog staande BG tussen Seau. en Vitae, waarin dit plan was gesmeed. Dit terwijl Seau. een lading kritiek heeft gekregen van Vitae omdat wij zogenaamd achter hun rug om een bg hadden gesmeed.

Waarom heeft Annabel de façade aangehouden? Immer via deze pm blijkt dat Annabel nog meewerkte aan het plan om nothern te joinen.
de730cfbc2b06f22529a7e7412f64a79.png


Met hieronder de link die hij stuurde in pm:
http://nl.twstats.com/nl42/index.ph...&zoom=200&centrex=500&centrey=500&fill=000000

Verder heeft Annabel gewoon de info doorgespeeld aan Vitae, dat tonen deze screens aan:
57d35afeefca41a9a595100253762fdc.png

f6fccb8c8663580cfbcc5ea83feb06b9.png


Tot conclusie komende is het gedrag van zowel Vitae en Annabel hier op het AF opmerkelijk, de 'verbazing' van de door Kale Poes uitgevoerde acties is een act. Niet zozeer van heel Vitae, maar wel door de leiding + Annabel. Eventueel is WAO ook gedupeerd door deze actie gezien zij er van uit gingen dat Vitae het deed op WAO te helpen, maar het eigenlijk puur eigenbelang is zodat Annabel kan toetreden tot Vitae.

Dus ja, daarom is het belangrijk ook in dit geval het weerwoord van de andere partij af te wachten. De openstaande rekening volgens Sven is niet zozeer dat Kale Poes heeft gekatad het is juist om de recruit van Annabel mogelijk te maken. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Voor ik word beticht van Spionage, dit heeft niet plaatsgevonden.

Leuk Steven dat je posts van ons erbij pakt, maar de berichten zijn totaal uit hun context geplaatst, omdat er niet rekening wordt gehouden in wat voor soort sferen dit gesprek was. We zaten namelijk in een licht komische sfeer, zo is er bij mij en Daan nooit serieuze intentie om Seau te joinen maar zeiden we dit om Danny te treiteren die zich profileert als een pro vitae speler. Ik snap de aanval op Danny/annabel ook totaal niet en vindt het laf dat screens hots worden getoond om Annabels solidariteit naar Vitae te ontkrachten. Want dit was een niet serieus gesprek. Er werd ook een stam kick van mij besproken in Mental, om mij een beetje op te fokken. Dit heeft geen toegevoegde waarde, maar wil daar alleen de sferen uitleggen. Dat jij het bericht filtert is een zwakte van jou en vind ik het oneerlijk tegenover Danny/Annabels.

E: Sorry Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
sander, danny is gewoon een stabber:s
 

DeletedUser76522

Guest
Ik heb het niet over spionage gehad, ik heb het erover gehad dat Annabel info doorstuurde aan Vitae over de gehele situatie. Zeg ik dat dit ergens verkeerd is? Voor de rest, heb je mijn post wel gelezen? Of moet ik het herhalen voor je.

als je het op een manier kan doen waar mijn reactie daadwerkelijk niet klopt vanuit mijn stam graag :)

Verder is de hele opzet van dit topic dat je gemaakt heb dat je dit blijkbaar verkeerd vind ;)

Daar ik ook geen zin heb om in herhaling te vallen wil ik je op slechts enkele losse punten wijzen: 1 ik geef alleen aan hoe die situatie zit tussen annabelle en mijn stam, 2 ik zal voor de 5e keer maar herhalen dat het bij kale poes om acties van individuele spelers ging en niet om een stamactie, 3 ik bevraag dus het hele punt wat je wil maken met deze post. 4 ik geef geloof ik juist aan dat het doorspelen van concrete informatie door annabelle niet heeft plaatsgevonden.

Wat ik hier verder wel wil doen is een verklaring vragen naar hoe jullie aan screenshots komen van onze stamchat en die posten en vervolgens heel blij beweren verder niet aan spionage te doen, nog hiervan beschuldigt te willen worden. Dat is namelijk op zijn zachtst gezegd hypocriet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan