Een reconstructie van w18.

DeletedUser

Guest
Net als jullie hadden wij ook te kampen met inactiviteit. Vandaar onze samensmelting naar EQUI en LEF.
Toen we nog met 11 leden waren in *SF* hadden we nog 5 actieve over. Dus daar maak je je puntje niet ;)

Sprake van overmacht? Die overmacht hebben we zelf mogen bereiken, voor we hulp kregen van EQUI of LEF hadden we al een paar spelers van jullie ingemaakt. Meer zelfs, Jullie waren zelfs juist in overmacht tegen ons. Nadat we die spelers uitgeschakeld hadden, lukte het beter en beter om wat meer tot een overmacht van onze kant te komen. En toen ging het snel, zeer snel.

Maarja, Marisjeh (&Bliow), toch proficiat dat jullie het zo lang hebben uitgehouden hé, wees trots ;)

niet ingemaakt, het stond eigenlijk gelijk aan internen aangezien die personen al voor (of tijdens de eerste aanvallen) ervandoor gingen. de enige tegenstand die jullie hebben gehad was toen er vv werd gedraaid. bovendien werkten jullie al samen voor zover ik me kan herinneren...
denk maar niet dat wij op delete zijn gegaan vanwege jou (ook al zou die gedachte je ego natuurlijk weer enorm strelen) we zaten al een tijdje met lage motivatie ;)
 

DeletedUser

Guest
Voordat ik het als een verhaal ga typen, kort samengevat:

- Mat werd in Juli opgericht door de originele TheF1chesser (niet Papayatree).
- Mat werd pas in oktober een (sub)topstam.
- Mat viel omdat de stamtoppers naar P overstapte.
- Toen Mat viel verspreide de leden zich over de volgende stammen:
  • |P|
  • .Morta
  • Tu! (?)
  • Rena.

Klopt dit helemaal of waren er nog meer stammen? En wie werd wanneer aangevallen?
ik was daar medeleider van ;)
1 van de laatste overblijfselen van Mat
chesser vertrok, fusion en pas weken later sneekie er achter aan

daarna is dus ook AVA, -DS-, DesQ opgericht, het zijn de na-stuiptrekkingen van Mat, helaas dit account nooit in een grote stam kunnen krijgen wat het toch zeker waard is

Het begin en einde van Checkmate
(Ongeveer dan toch, over het prille begin mogen de mensen mij gerust corrigeren, aanvullen!)

Chechmate (Mat) werd op 6 juli opgericht door thef1chesser en bedroeg bij de opstart de volgende leden: sneekie, Asphalion, Sneaky Ghost, Fus1on, Gravidade da espada, Gig Graham II en nog een aantal andere.

(Dit gat dient opgevuld te worden door iemand van de oude garde)

De stam heeft zich ondertussen als een subtopper geprofileerd, alleen loopt het in de begin periode een beetje hectisch waardoor er hele tijd mensen stoppen en dus ook weer nieuwe mensen dienen gerekruteerd te worden. Om de inactiviteit (en gaten op te vullen) besluit de leiding van Mat om het oude 'Conq.' gedeeltelijk over te nemen, waardoor volgende mensen werden toegevoegd: doppie1985, kaeries, chevro en Legenden. Later die dag zouden ook Gravidade da espada en diens buur, Roberdin, ook joinen waardoor de stam een pak aan grootte won en activiteit. Dit was nog niet voldoende en amper een maand na al deze recruits kwamen o.a ook Enrage en edreus het team versterken waardoor er zich een heus 'Mat-front' aan het oosten verscheen. De maanden daarop was het komen en gaan van spelers waardoor een nooit een hechte band werd gevormd tussen (enkele) stamleden en kwam er op 22 januari een einde aan het Checkmate zoals we het kende omdat de toenmalige leider, thf1chesser, besloten had om samen met kaeries en Legenden over te stappen naar |P|. De stam werd later nog gebruikt om moraalbrekers in te huizen.
Uiteindelijk heeft 'Mat' toch enkele goeie spelers in zijn midden gehad.

Een overzichtje:

thef1chesser, Fus1on, Legenden en sneekie van |P|
Gragimor en deschutter3 van LEF
Enrage en Oceanos van Insane

EDIT: deschutter3 is naar Insane

Echte noemenswaardige oorlogen waren er niet. Enkel tegen de toenmalige stammen 'Chaos' en {TWR}, maar zo hoogstaand was niet voor zover ik me kan herinneren :D

dit klopt aardig :)

alleen het overstappen van het chesser account kwam omdat de orginele speler het account over gaf aan papaya, papaya koos voor een andere weg met het chesser account, een goede klik is er met papaya in Mat nooit geweest

Ik wil ook m´n eigen hoofdstuk;)

wie was jij ook weer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50618

Guest
Ik mis eigenlijk nog een stukje geschiedenis van Victrix fortunae sapientia(-VFS-) destijds toch nog best hoog in de ranglijsten.
Ik zelf ben daar mede stamleider van geweest. Wat ik mij kan herinneren is dat Mat. toen samenwerkte met de wat kleinere stam Prototype.
Ook waren er destijds conflicten met de stam Insane, de oude leden van -VFS- die nog spelen zitten nu in Insane.
 

DeletedUser

Guest
Niet lullig bedoeld hoor maar ik herinner me echt niks van die stam. Na het even opgezocht te hebben was een het stam actief van juni 2010 tot april 2011. Met ooit een 4e plek op de ranglijsten. Prima dat je ze erin wilt maar wat is er dan nog te vertellen buiten dit kleine stukje. Naast veel interns en barbaren hebben ze zelf niet echt spectaculaire overnames gedaan. Bovendien zijn ze behoorlijk ingemaakt door Insane en |P|.

Ik zou dan ook best mijn eigen beginstam erin willen, maar het gaat wel om belangrijke informatie over deze wereld die interessant is om te lezen. Nogmaals no offence intended.
 

DeletedUser50618

Guest
Je hebt wel gelijk, alleen kan ik me niet herinneren dat we toen werden ingemaakt door Insane of |P|, volgens mij gingen leden van Insane eerst naar -VFS- en later werd Insane opnieuw opgericht. Wel hadden we destijds problemen met Mat.
 

DeletedUser

Guest
Maar wie nam ze in ace ?:cool:
Als je beter had opgelet had je opgemerkt dat enkel de beter van SMILE in Ace zijn gekomen omdat er gedacht werd dat ze het wel aankonden (achteraf gebleken duidelijk niet).
Het andere deel dat niet goed genoeg was zat in de MB stam Game.
 

DeletedUser

Guest
Als je beter had opgelet had je opgemerkt dat enkel de beter van SMILE in Ace zijn gekomen omdat er gedacht werd dat ze het wel aankonden (achteraf gebleken duidelijk niet).
Het andere deel dat niet goed genoeg was zat in de MB stam Game.

Wat is je punt? Ze waren op een paar na slecht en bij een paar hadden jullie dat nog door. Goed bezig:rolleyes:
 
Reactiescore
255
Haha hilarisch, waren wel je stamgenoten toen jij jezelf o zo stoer vond met Ace.

Allemaal nieuwe dingen hoor ik hier? Jij weet gewoon meer dan de persoon in kwestie zelf. Echt een held!

Mijn stamgenoten? Misschien 1 a 2 uit Ace? Rest was Game.
O zo stoer? Neehoor, ik vond mijzelf niet stoer met Ace.
 

DeletedUser3435

Guest
Allemaal nieuwe dingen hoor ik hier? Jij weet gewoon meer dan de persoon in kwestie zelf. Echt een held!

Mijn stamgenoten? Misschien 1 a 2 uit Ace? Rest was Game.
O zo stoer? Neehoor, ik vond mijzelf niet stoer met Ace.
Nee want jullie spamde niet heel het AF vol met dat iedereen het wel ging zien dat Ace goed was. Daar heb je een punt..

Ja dus? Ook al zijn het maar twee. Je moet jezelf niet zo goddelijk voelen omdat je wat inactieve spelers uit hun stam geedeld hebt.. Kan elke simpele ziel hoor.
Niemand van de huidige Divine-leden voelde zich stoer in Ace, dat is ook de reden dat we geleaved zijn.. :rolleyes:
Ah oké, ik dacht eerst dat dat door faalangst was.
 
Bovenaan